Pontinger

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Pontinger

Příspěvekod Karel » 13 lis 2005 20:25

Ví někdo o te 8kolove nápravě něco víc?

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 13 lis 2005 20:35

Jo meli jsem ho pujcenyho je to paradni vec na kopce .

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 13 lis 2005 20:44

jj, ujede tam, kde by to jinak nešlo. Třeba mokřejší pozemky a v kopcích si může dovolit víc.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 13 lis 2005 20:52

Vy máte Krone i Bergmann, co je podle tebe lepší?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 13 lis 2005 20:58

to se ptáš koho?

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 13 lis 2005 21:03

Jo a jak víš že mame Krone a Bergmann?? Nemame žadnej vuz. Měli jsem pujčene všechny tři a vybirali jsme a vybrali si.

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 14 lis 2005 18:18

Jo jen jsem to viděl na fotkách, jen úsude, tak který vyšel nejlíp? Mě osobně se technicky líbí Jumbo, a myslím, že je nejlepší

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 14 lis 2005 18:22

jasne vyhral jumbo za nim byl krone a potom až bergmann

Příspěvky: 273
Registrován: 13 lis 2005 09:00

Příspěvekod Fugas » 14 lis 2005 18:29

To máte 8000L? Asi jo ne?

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 14 lis 2005 22:16

Jo mame 8000 je to super vuz 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 15 lis 2005 13:00

Čímpak taháte to Jumbo?

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 15 lis 2005 13:07

Mrkni se do fotogalerie Leto 2005 /třetí senaž mame to zapřaženy v TG 285 . Ten traktor ani neví že to tahne ,je to hold 300 koní. :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 15 lis 2005 15:51
Bydliště: Královehradecko

Příspěvekod johny » 15 lis 2005 16:53

nemyslíš že těch 300 koníků na ten vůz Jumbo 8000l je trochu zbytečný

Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 15 lis 2005 15:51
Bydliště: Královehradecko

Příspěvekod johny » 15 lis 2005 19:26

když jsem viděl senážní vůz jumbo 8000 v agregaci s traktorem john deere 8110 kterej má kolem 200 koní tak sem se zarazil ale když sem viděl jak ten john s tím jede tak mě to docela překvapilo tak si řikam proč tak silný TG285

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 15 lis 2005 19:28

tak jestli mají pak už jen 160tku tak ta by sním měla problém

Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 15 lis 2005 15:51
Bydliště: Královehradecko

Příspěvekod johny » 15 lis 2005 19:38

no tak ta by stím ani nehla když sem viděl jak jezdila v EVROPROFI 3 tak se jela 4km/h a když jsem viděl jak jede john deere 6620 (125ph) s EVROPROFI 3 tak sem docela čuměl jel 15km/h a ten traktor si jen tak popiskaval

Marek

Příspěvekod Marek » 15 lis 2005 20:12

Zdravim!
Chcem sa spytat, aky je Vas nazor na prevedenie L/D. Ktory je podla vas vyhodnejsi? Dik.

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 15 lis 2005 22:53

lepší je D sice je draší a pokud nemáš něco na hrnutí tak budeš jezdit přes jámu ale ta musí být perfektně ušlapaná aby ses nezehrabal ale jestli máš něco na hrnutí tak nemusíš jezdit přes jámu a vrtule se oddělaj, možná taky bys jezdil na služby a tam by se ti mohli vrtule využit...... My máme evroprofi 3D a tahámeto john deerem 6620 (125ph) a jezdíme přes jámu bez problému ale budeme kupovat ST 180 tak vrtule dáme pryč ale na služby je většinou chtěj aby sme jezdili přes jámu protože když to vysipeš na kupu tak se to špatně hrne.....

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 16 lis 2005 08:21

to Johny: nevím jak bohate družstvo jste,ale když mame dvě Tg 285 je škoda je nechat v době senaži stat protože je vše zaseto a připraveno a misto nich si koupit třeba nějake 2 200koňové traktory je luxus. Jinak mame hodně kopcovite pozemky kde dělame senaž a tam je tech 300 koní potřeba.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 15 lis 2005 15:51
Bydliště: Královehradecko

Příspěvekod johny » 16 lis 2005 15:04

my nejsme žadný bohatý družstvo a máme 200ha luk a polovička s tuho je kopcovitej terén máme evroprofi3 a tahámeto se jd6620 a ten traktor to vzládá v pohodě na to že má jen 125 koní a ani se ti nedim že by bylo škoda ty dvě TG nechat stát a jak sem koukal na ty tvý obrázky tak sem si všimnul že máte 8 kol tak to asi musíte mít hodně těžkej terén

Příspěvky: 14
Registrován: 13 lis 2005 23:44

Příspěvekod derf » 16 lis 2005 21:50

To Marek: Souhlasím s anonymem! Ale ještě bych dodal, že je potřeba mít průjezdné silážní žlaby dostatečné délky..pokud máte hodně krátkej žlab a musíte se pro plný vyprázdnění otočit tak to zbytečně zdržuje. Když se to budete snažit vyřešit pomalejší jízdou tak stejně musíte rozhrnovat a válce ztrácí efekt…V neprůjezdných žlabech jsou válce téměř nepoužitelné(s plným tam nezacouváš a když tam zajedeš popředu tak se blbě dostává ven)a ztrácíš čas.
Jestli pokukujete po Jumbu 8000 máte na výběr pouze provedení L.
Ještě bych se zmínil o 8mi kolovém podvozku: Do jámy naprosto skvělá věc!

Marek

Příspěvekod Marek » 17 lis 2005 15:32

O.K. Dik.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 09 dub 2006 21:18

My máme Jumbo a taháme ho Fendtem 924 vario

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 11 dub 2006 19:17

Kolikatku Jumbo? Pouzivate ho taky na odvoz silaze od rezacky?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 112
Registrován: 09 led 2006 17:04
Bydliště: okolí UH Hradiste

Příspěvekod Tomáš K » 12 dub 2006 18:16

My mame jumbo 6000 tahame to Fendtem favorit 822
Na silaz zatim ne

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 18 kvě 2006 20:22

novej jumbo bude tridem..to bude teprv síla... s čim taháte u vás jumbo 7200? u nás to tahá mx 275 dost extrém co řek bych že by to zmákla i 210ka... co myslíte?
CNH JE BEST

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 19 kvě 2006 20:06

To osmikolový řešení je super viděl sem to v agrozetu český budejovice v akci teda ne ale věřim v účinost tohodele řešení.dělá se to už dokonce i na klasickym tandemovym návěsu nevim co to bylo za značku ale to řešení bylo dost podobny jak u petáku.pes je zakopanej tradičně ve financích řek bych že za to bude dost tučnej příplatek..jen blbý 4 mitasácký kola stojej 91000kč takže muj typ je.můj typ je minimálně půl melounu příplatek ale je to jen můj typ plácám...
Máte někdo přesnější informace o cenách?
CNH JE BEST

Uživatelský avatar
Příspěvky: 112
Registrován: 09 led 2006 17:04
Bydliště: okolí UH Hradiste

Příspěvekod Tomáš K » 20 kvě 2006 18:19

Osmikolak ma urcite vyhody na silnici a na poli, ale tak me napadlo co na polnacce kera je po stranach vyjeta a uprostred je mirny kopec, protoze tady takove polnacky su a nevim jak by se to kolebalo nebo jet po strane?
Jak by se to resilo u 8-koloveho?
Chemii k ne/uspechu a spokojenosti z ne/dobre sklizne.GMO je budoucnost

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 22 kvě 2006 08:44

Tak ja mužu řict že mam i praktickou zkušenost s 8kolovíum Jumbem . Na kopce je to parada,ale jinak nepřesvědčil . I prazdej jde o dost tíž než klasika a je to perfetni sběrač hřebiku . Modlili sme se aby za ten tyden co sme ho měli se nemuselo měnit to vnitřní kolo ,to musi bejt strašna prace. Ten pul milion navic si trefil dobře , nakonec sme vzali klasickeho Jumba 8000 ,ale s širšima uzkoprofilovima gumama,a budeme na nich mit 600l nadrž na konzervant ,specislita z danska a asi prvni v republice . Montuje se to mezi sběrací a napravu pod vuz.

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 23 kvě 2006 10:08

a nevíte někdo něco vo tom chistanym tridemu?
CNH JE BEST

Další

Zpět na Sběrací vozy, svoz sena a slámy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník