skušenost s čínskou výrobou

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

skušenost s čínskou výrobou

Příspěvekod bold » 24 črc 2011 16:26

Zdar všichni. Mám v plánu koupit mulčovač za traktor, nejlépe kladívkový. používání spíše menší (příkopy,kraje polí a pod.) potřebuju něco co se dá vyosit a popřípadě sklopit. výkon traktoru 70-80Hp Budu vděčný za každý názor co koupit a na co dát pozor. Jsem mechanik, umím posoudit konstrukci, neposoudím ale vnitřní stav převodovek a možný výkon.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: skušenost s čínskou výrobou

Příspěvekod poulm » 24 črc 2011 20:11

Dost často jsou vidět v inzerátech krystaly s vysekávačem příkopů od technických služeb,silnic apod. za zajímavé peníze,něco takového by se ti neuživilo? S klasickým mulčovačem se moc do příkopy nedostaneš a stím se dají krásně vysekávat okraje polí,meze,příkopy atd. Jeden můj známý zemědělec si to koupil a je spokojený jak želva. Sice to nemá velkou výkonnost,ale na takové to požvýkání krajů je to dobré.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: skušenost s čínskou výrobou

Příspěvekod bold » 24 črc 2011 21:05

to nééé, je to jednoúčelový stroj a opatrovat ho kvůli 20hodinám práce mně připadá zbytečné. měl jsem kdysi půjčený, záběr tak cca150cm dal se naklopit do příkopy a šlo to s ním super. Zatím to seču normální sekačkou (polská záběr 160) a jde to, ovšem děsím se křovin volně vyrůstajících z příkopy, navíc na příkopech rostou mnou nasazené stromečky, takže je potřebuju obsekávat
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet