Praga V3S, S5

Honza 2

Praga V3S, S5

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 21:24

Vesničko má středisková...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 28 led 2006 12:47

Jasně! Ale je to další nákladní auto, které u nás ještě jezdí :) Jsou tu tři. Dvě se silážní korbou a jedna jako fekál 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 28 led 2006 17:10

koukam ze u vas jezdi nakladaku jak v CKD, tak aspon muzes srovnavat, jak je na tom treba V3S oproti Tatre 815 nebo matesu,v cem je lepsi a horsi, jakou ma oproti nim prujezdnost terenem, V3S prej projede uplne vsim.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 28 led 2006 18:29

Jo, tady jich jezdí moc, ale žádný nový traktor, jen JD 8200 :(
Já moc možností srovnávat nemám, s žádným jsem nejel, tak nevím. Jen vím kolik jich mají a jaké, ale jinak moc ne.
O té V3Sce jsem taky slyšel, že je v terénu nedostižná a že byla mnohdy kopírována cizinci... 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 28 led 2006 18:52

je skoda ze ta praga jako firma takhle dopadla,ty lidi tam ocividne hloupy nebyli, stejne tak Tatra, treba model 111 byl tim svym podvozkem s vykyvnejma polonapravama taky revolucni,a ta tatra se aspon stale drzi na trhu. Tech vejtrasek uz se tolik nevidi,to spis ty matesy a tatry, ty nakladaky tu budou jezdit jeste dlouho...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 01 lis 2006 20:10

no tak před měsícem nám nějaký dobrák zapálil hnojiště(spíš je to jen prochcaná sláma od koní se se každý den vyváží) no a hasiči řekli, že to nemá cenu hasit, že se to má nechat shořet, ale to šéf nechtěl, tak jsme půjčili V3S a hasili jsme močůvkou, škoda, že jsem sebou neměl foťák....mám jen pár fotek z mobilum, ale jsou hodně kvalitní, tak kdyby jste chtěli tak se ozvěte....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 01 lis 2006 22:07

s V3S sem jezdil párkrát na vojně a nedovedu si představit stím v dnešní době jezdit celej den ruky vytahany jak opice a a špunty v uších ještě měsíc potom :shock: ale špatný auto do terénu to rozhodně není chtělo by to jinou kabinu a posilovač řízení a je to super :wink: no ale na dnešní nároky už se to ani neoplatí modernizovat ani nevím kolik to má nosnost tipl bych to tak na 7t

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 01 lis 2006 22:12

Tak u nás se V3S používá jenom na vožení balíků do kravínů.V létě je v tom horko jako sviň a v zimě to abys jezdil nejmíň se čtyřma bundama. :lol: Jinak můžu potvrdit že projede skoro po všem. Jediný co jí zastaví je dno vypuštěnýho rybníka, s tim už mam taky zkušenosti :lol:

A.Massey

V3S

Příspěvekod A.Massey » 26 lis 2006 22:02

máme V3S a je to mašina do terénu jak má být, minimální udržbu ji věnujeme, nikdy nás oprava nestála víc než 1000kč, takže supr vozidlo, samo že je bez SPZ a všech píčovin poplatkovejch. Máme ji u chlíva na hnůj místo vleku, kvůli zimě-jede sněhem moc dobře, ale metr sněhu a víc už taky neprojede- musím ho s 4011 táhnout. a to máme řetězy na 2 nápravách a traktor -Z 4011 má dvoje řetězy na sobě a ještě ho táhnu přes radlici zadní a je to uvázáný do spod. závěsu-takhle se dá s traktorem nejvíc utáhnout. Jinak někdy se s vejtřasem vozí baliky slámy a má za sebou vlek 9t. No a máme i fekál V3S ale s tim je to už horší....

Příspěvky: 29
Registrován: 03 bře 2007 12:07

Příspěvekod Hamánek » 10 bře 2007 20:34

no,u nás si jí pučili na siláže uďelali asi 2 fůry a odstavili jí.Prej bilo horko.
Jsem kutil mám malou dílnu a nic jiného mě nezajímá.

Příspěvky: 138
Registrován: 18 pro 2006 15:32
Bydliště: Liptákov

Příspěvekod claas celtis 456 » 12 bře 2007 16:57

Mischel píše:Jo, tady jich jezdí moc, ale žádný nový traktor, jen JD 8200 :(
Já moc možností srovnávat nemám, s žádným jsem nejel, tak nevím. Jen vím kolik jich mají a jaké, ale jinak moc ne.
O té V3Sce jsem taky slyšel, že je v terénu nedostižná a že byla mnohdy kopírována cizinci... 8)

To o tom kopírování to je uplně naopak.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 12 bře 2007 20:38

A jak tedy? 8)

Příspěvky: 138
Registrován: 18 pro 2006 15:32
Bydliště: Liptákov

Příspěvekod claas celtis 456 » 12 bře 2007 20:46

V3S byla kopie americkýho armádního vozidla z 2. světovy akorát ten americkej typ mel benzínovej motor ale jinak o tom nic nevim.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 12 bře 2007 20:49

Díky za odpověď :wink:

Příspěvky: 138
Registrován: 18 pro 2006 15:32
Bydliště: Liptákov

Příspěvekod claas celtis 456 » 12 bře 2007 20:50

Neni zac ale je skoda ze sem se o tom vic nedozvedel .
Naposledy upravil claas celtis 456 dne 28 čer 2007 16:16, celkově upraveno 1

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 dub 2007 20:48

Toto by mohol byť spomínaný "originál" V3S-ky, o ktorom (nielen) tu bola reč.

http://www.gmccckw.nl/

Příspěvky: 138
Registrován: 18 pro 2006 15:32
Bydliště: Liptákov

Příspěvekod claas celtis 456 » 07 dub 2007 16:17

Ano to je on.

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 07 dub 2007 20:54

Můj otec s GMC na vojně v letech 1953-55 jezdil a tvrdí, že s V3S nemá vůbec nic společnýho, snad jen ty tři nápravy. Konstrukčně je to zcela odlišný auto. Tenkrát prý s GMC jezdili raději než s Tatrama, na ovládání, v terénu i na údržbu a opravy to bylo prostě americky jednoduchý auto.

Příspěvky: 34
Registrován: 01 lis 2007 21:29
Bydliště: náchodsko

Příspěvekod adam deere8530 » 01 lis 2007 22:05

nedobytnej stroj a do terénu to je nejlepší náklaďák

Příspěvky: 59
Registrován: 08 črc 2007 14:54
Bydliště: Hodonín

Příspěvekod Tom T » 01 lis 2007 22:29


Příspěvky: 1
Registrován: 20 bře 2008 06:28

Re: Praga V3S, S5

Příspěvekod sita » 20 bře 2008 06:35

zdravim,
chtel bych se zeptat pritomnych jak presne rozeznam prevodovku PV3S s vyvedem na navijak od prevodovky bez vyvodu... Jde o to, ze mam V3Sku doma a chtel bych si na ni dat navijak. Ale nevim jiste jestli na to mam prevodovku... Nevite nekdo? Nemate ciste nahodou fotku prevodovky s vyvodem zezadu?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 323
Registrován: 03 pro 2007 20:33
Bydliště: Levice okolie (SR)

Re: Praga V3S, S5

Příspěvekod CBS » 29 dub 2008 15:35

Ak si dobre pamätám, ten vývod je asi vyvedení namiesto vývodu strednej nápravy, a ten je preložený oproti náhonu na predok

Příspěvky: 4
Registrován: 04 led 2010 02:02

Re: Praga V3S, S5

Příspěvekod martinmm » 04 led 2010 02:22

Nazdar ve spolek. Stal jsem se štastným majitelem dvou kusů VS3 jedna z rukou a S5 , celkem jsem se popral ze základní údržbou ale potřeboval bych poradit u S5 . Nemám sprovozněné půlky a potřeboval bych vědět jestli se půlí jednička i do pomala . Jezdím sní jen na polních cestách a někdy by se mi hodila větší síla na rozjezd , tak jestli to mám opravovat.

Příspěvky: 207
Registrován: 29 črc 2012 20:27

Re: Praga V3S, S5

Příspěvekod Brano » 09 led 2014 23:58

Mali sme ju na družstve pred pár rokmi v peknej zelenej farbe. Mala hydraulickú ruku a nádstavbu na zvoz slamy. To bola romantika keď ešte pracovala :wink: Bohužiaľ neskôr sa myslím zadrel motor a V3S nahradil Manitou

Zpět na Nákladní vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník