Tatra 815 (148)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Tatra 815 (148)

Příspěvekod Karel » 26 lis 2005 21:28

Agrotatra. Bejvávalo. Ted sem ju v ZD Mír Ratiboř viděl s rozmetadlem.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 26 lis 2005 21:33

u nás jich maj dost a věřím,že to jen tak z polí nezmizí

Příspěvky: 33
Registrován: 29 lis 2005 13:50

Příspěvekod milcamechos » 01 pro 2005 18:19

Tak to já taky věřím, není lepší pohled, jak se hrabe vedle řezačky při siláži...

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

148

Příspěvekod xslayer » 01 pro 2005 19:16

no když není velký bahno tak ani nehrábne

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 01 pro 2005 19:21

ale hrábne

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 01 pro 2005 20:22

Když mrknete na moje fotky řezačky JD s tou agrotatrou, tak dvakrát zajel do slušnýho bahna a zůstal tam, Trošku je to na těch fotkách vidět. Hrabal asi pět minut na místě, Tatra řvala jak kráva, cukal dopředu dozadu a já čekal, kdy ho ta řezačka bude tahat,ale on vyjel. pokaždy se z toho dostal sám. Bylo to super pozorovat. :)

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 01 pro 2005 20:27

Na tom ale není žádný zážitek :D Jenom to zdržuje

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 01 pro 2005 20:44

to jste ještě neviděli jak se u nás sklízí senáž,louky v kopci ,v lese a samožřejmě trochu navlhlý,když jel k řezačce s prázdnou tak v poho,ale jak jel plnej a aby to stíhal tak si to z kopečka trochu rozjel,jenomže jak sjedeš z toho kopečka ,tak je tam zatáčka doprava a přes druhý pole no a on dupl na brzdy a málem skončil na " houbách"

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 01 pro 2005 20:49

tatra v kukuřici když je mokro je nepoužitelná. Máme Tatru 815 kontejnerovku na širokých gumách. Rychlá 4 všude dým a jel tak 6 km/h. Za ním 160tka s vlečkou a vpohodě. Ne nadarmo se říká pod tatru pluvnut tak neujede. A mokrá tráva? To je beznadějné.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 01 pro 2005 20:58

Ktěm tahačům. Na pole pro odvoz jsou asi nejlepší starší 815 (ne TerrNo.1) na širokých gumách.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 04 pro 2005 18:50

škoda jen ,že už se agrotatra 815 nevyrábí, to TernNo.1 stojí za psí štěk, má to sice možnost výměny nástaveb,ale ty kola to není ono,jak to nemá široký gumy, tak už to nevypadá jako náklaďák do terénu a vypadá to jak nějakej dálkovej tahač

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 04 pro 2005 18:52

nee. terno se dělá taky na balonech ale má blbé zapínáni uzavěrek.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 04 pro 2005 18:55

vždyť je v MZ a dokonce i den s... a je tam na úzkejch,oni změnily výrobu nebo co?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 04 pro 2005 18:59

Jekou si obědnáš takovou máš. u nás je jeden autodopravce a ten je má aj na širokých. Strýc ma taky nove terno do lesa a nechal si ju dat na široké. A nebo to zas není takový problém to případně přehodit ze starší.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 12 pro 2005 17:11

Já jsem někde viděl projek Tatry na Agro, mělo by to mít čtyři náúpravy na balonech, prostředek pevnej, jinak všechny řiditelný. To bych chtěl někdy vidět, jen jestli se to někdy dostane do výroby.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 12 pro 2005 18:45

Tatra zaostává, co jsem viděl letos tak oproti starým změnili akorát hrany kabiny a možná detaily na podvozcích. Co sem slyšel spotřeba taky není nejmenší.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 12 pro 2005 20:37

tatra ted na terno udělal jinak diferenciály aby neměli posunuté ty osy. ale pořád má tatra titul nej. při soutěži v americe porazila všechny na plné čáře.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 13 pro 2005 00:33

Nevím jestli je TATRA out, jako jedna z mála má motory EURO III s řadovým vstřikovacím čerpadlem, bez jakékoliv elektroniky a ještě vzduchem chlazené, což takové Volvo, Man či ostatní už dávno nezvládli. No možná zvládli, ale bylo pro ně jednodušší tam nacpat drahou a složitou elektroniku. Snaží se pořád vyrábět jednoduchá a spolehlivá auta, což ostaní se moc nesnaží. Spolehlivost možná, ale jednoduchost??? Ta spotřeba je taky srovnatelná ve své kategorii. Takový MAN má třeba i vyšší co se týče terénu a průjezdnost? Na Tatru hned tak někdo mít hned nebude. Aspoň to je můj názor.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 28 led 2006 12:45

U nás mají AgroTatru815 a na ni rozmetadlo, silážní korbu a vanu 8)
Ještě jsem pozapoměl na T815 valník a T815 fekál. 8)
Naposledy upravil Mischel dne 01 kvě 2006 14:24, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
Příspěvky: 112
Registrován: 09 led 2006 17:04
Bydliště: okolí UH Hradiste

Příspěvekod Tomáš K » 29 led 2006 15:19

Tady maji 3 Tatry 815 ctky .Vsechny maji silazni korby a rozmetadla a jedna meni jeste s cisternu.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 365
Registrován: 04 dub 2006 21:24
Bydliště: Ostrov (Karlovarsko)

Příspěvekod Martin x » 09 dub 2006 21:28

Neni nad starou dobrou Tatru.Jak se říká TATRA NEZNÁ BRATRA!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 09 dub 2006 21:45

klon píše:Nevím jestli je TATRA out, jako jedna z mála má motory EURO III s řadovým vstřikovacím čerpadlem, bez jakékoliv elektroniky a ještě vzduchem chlazené, což takové Volvo, Man či ostatní už dávno nezvládli. No možná zvládli, ale bylo pro ně jednodušší tam nacpat drahou a složitou elektroniku. Snaží se pořád vyrábět jednoduchá a spolehlivá auta, což ostaní se moc nesnaží. Spolehlivost možná, ale jednoduchost??? Ta spotřeba je taky srovnatelná ve své kategorii. Takový MAN má třeba i vyšší co se týče terénu a průjezdnost? Na Tatru hned tak někdo mít hned nebude. Aspoň to je můj názor.
to je sice pěkný ale tatra žere 2x tolik

Příspěvky: 147
Registrován: 23 lis 2005 13:23
Bydliště: Vých.čechy

tatra

Příspěvekod xslayer » 04 čer 2006 11:11

to jo žere jak protržená

Příspěvky: 9
Registrován: 08 črc 2006 19:27
Bydliště: Kalna

Příspěvekod Pepino » 11 črc 2006 01:41

tatra sice žere ale zato všude v terenu vyjede jezdim sni dva roky jak po silnici tak po loukach a v poli a ješte mě nikdo netahal a to sem stim skonči neklikrat na louce v močalu a na poli v bahně hlavně na podzim při kukuřici a to mam TernNo předek mam ma širokejch kolech a zadek na ouskejch kolech vždycky co sem vitahoval byly liazky ten naklaďak je tak na silnici a ne do pole i když to ma předek plivneš pokola a stojíto mam na to dvě korby jednu na silaž a ta druha je normalni a ješte na to mužu dat rozmetadlo ma to vyvodovi hřidel akora byto mohlo mit menši volant a oněco delši řadičku něco sem slišel že prej na na šírokejch kolech za mokra klouže ale nevim

Příspěvky: 33
Registrován: 29 lis 2005 13:50

Příspěvekod milcamechos » 13 črc 2006 20:22

Pepino,
tak až zase stou svou tatrou zapadneš tak to nafoť nebo natoč, ať se můžem podívat na Farmweb, z jakýho blata se tatra sama vyhrabe.
Bylo mokrý jaro, tak budeš mít určitě hodně příležitostí!!!
Dík Milan

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 13 črc 2006 21:56

Tatra zapadne dřív než trambus a na mokre travě nema šancí. Já sem kdesi měl natočenou zapadlou tatru pohledam a dam to tam a to byla jen lokalni bažinka :D
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Příspěvky: 33
Registrován: 29 lis 2005 13:50

Příspěvekod milcamechos » 27 zář 2006 09:34

Karle, tak užs objevil to video zapadlé tatry?
Zkus to najít prosím, hrozně rád bych to viděl.
Dík
Milan

Příspěvky: 1
Registrován: 13 pro 2006 16:14

Příspěvekod c.wat » 13 pro 2006 16:39

Čauky chlapy chtěl jsem vás poprosit jestli by jste mi poslali nějaký fotky těch Tater AGRO o kterých tu mluvíte (T148 a T815). Líbí se mi totiž věškeré tatry. Tak zatím díky moc a mějte se. :wink: :wink: :wink:

Můj mail: c.wat@seznam.cz

Příspěvky: 2
Registrován: 01 led 2007 18:38

Příspěvekod 141.Lukas » 01 led 2007 18:43

Jo tatra to je stroj!!!vyjede skoro vše,rozhodně vyjede víc než Liaz a mnohem víc uveze,takže je užitečnější. 8) 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 01 led 2007 22:05

141.Lukas píše:Jo tatra to je stroj!!!vyjede skoro vše,rozhodně vyjede víc než Liaz a mnohem víc uveze,takže je užitečnější. 8) 8)

No nevim je rozdíl jestli má tupláky nebo balony. A kolikrát stačilo vyjet na mokrý strniště a stojí, záleží na hodně věcech. Kolikrát Mates (MTS 27) dojel ( třeba o kukuřicích)dál něž Tatra na balonech. A tvrdit, že je užitečnější taky není moc objektivní. Porovnáváš dvě úplně jiný auta a jiné koncepce. Tatra je do terénu a Liaz byl zase víc zaměřen na silniční dopravu a taky má něco do sebe. Samozřejmě Tatra má vyšší nosnost, ale taky vyšší spotřebu a to není zanedbatelný faktor. Mám na mysli Tatru 148 a 815. Každá ze značek má něco do sebe a tvrdit, že je Tatra užitečnější jen díky vyšší tonáži a lepší terení průchodnosti je podle mě trochu krátkozraké. Ale je to jen můj názor.

Další

Zpět na Nákladní vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků