výměnný systém Annaburger
Příspěvků: 62
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
- Kuba Medera
- Příspěvky: 647
- Registrován: 18 lis 2005 18:32
- Bydliště: Šumperk
výměnný systém Annaburger
máte někdo zkušenosti stímto výměnným systémem
- Krones Zdenek
annaburger
naše a.s. vlastní dva hts.2075 .Já jezdim s dvoustranou sklopkou a z rozmetadlem,mám ho od roku 2002 a za tu dobu sním nebyl žadný problém jak se sklopkou tak z rozmetadlem,jediný problém byli pneu ale je to řešeno přechodem na jinou značku.Využiti je u toho mého od března do konce listopadu.Začinám vozit prášky pak senáže žně hnoje kukuřice až po odvoz obili do výkupu.Ten druhý je jednostranný a vozí jen senáže a žně.Jinak já mam pevné nápravy a jen hyd. verzi ten druhej má natáčeci nápravu a ovládaní elektronicky.Montáž sen.nastavby do 20mimut a přehozeni korba-rozmetadlo 1,5hod. když to dělám sám.Ve žnich zastanem 2 Liazky s vlekama,jezdime za kombajnama a sipem za jizdy.taháme to za 7810 a uplně v pohodě.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Jezdíte někdo s výměnnym systémem, a co máte za nádstavbu, za jakym traktorem? Chtěl bych se zeptat jakou máte spotřebu u traktoru s tymto návěsem.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
No jo, někdo jen jezdí a druhyho to zajímá.
je na tom něco špatnyho když si chceš srovnat spotřeby u traktorů? Sám ani nevíš kolik ti bere New Holland
je na tom něco špatnyho když si chceš srovnat spotřeby u traktorů? Sám ani nevíš kolik ti bere New Holland
To Jan Sedlák:
1) Toto je vlákno o Anaburgrech, tak si se svou spotřebou laskavě založ vlastní vlákno a nemotej to sem.
2) V pravidlech je "úmyslně nevyvolávat flame" (flame míní napadat osattní a vyvolávat hádku, což ty jsi právě udělal), tudíž sem tvé příspěvky smazal a znovu tě laskavě prosím, zklidni se.
To David: Promiň, že sem si toho všiml až teď, nebyl sem na foru. Douf, že už se to nebude ze strany Jana opakovat. Omluv ho,on je z těch parohatejch zviřátek vedle.
Domluvil sem.
1) Toto je vlákno o Anaburgrech, tak si se svou spotřebou laskavě založ vlastní vlákno a nemotej to sem.
2) V pravidlech je "úmyslně nevyvolávat flame" (flame míní napadat osattní a vyvolávat hádku, což ty jsi právě udělal), tudíž sem tvé příspěvky smazal a znovu tě laskavě prosím, zklidni se.
To David: Promiň, že sem si toho všiml až teď, nebyl sem na foru. Douf, že už se to nebude ze strany Jana opakovat. Omluv ho,on je z těch parohatejch zviřátek vedle.
Domluvil sem.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
V pohodě, jen dodat to že tady se nikdo hádat nechtěl a ani neměl v úmyslu vyvolávat hádky. Taky celá věc souvisela s timhle tématem. Přesto se omlouvam.....
To Riderstan:
1)to tedy nemyslím že to přeháním. Pouze se starám, aby forum fungovalo tak jak má. Není jedno co kam píšeš a to pro přehlednost.Jak už sem tu jednou napsal. Když sem přijde někdo novej a zajímá ho třeba ta spotřeba, tak asi ho nenapadne to hledat ve výměnných systémech Anaburger. To pro příklad. A ne každý čte všechno. Prostě je to otázka přehlednosti a pořádku.
2)Nevím, zda jsi četl to co sem smazal. To nebylo jen nadhození tématu, ale naprosté rejpání do Davida a to já tu nedovolím. Pokud máš ještě nějaké otázky, piš mě a ne do vlákna "výměnné systémy Anaburger",páč to tu dnes večer smažu a už to tu nechci vidět.
To Jan: Omluva přijata a ber to tak, že tu chci mít klid a pořádek. Spolu sme si to už vyřešili a nebylo to opět míněno jako útok vůči tvé osobě. Což si evidentně, narozdíl od riderstana, pochopil.
Tímto toto uzavírám a jak sem řekl, večer už to tu nebude.
1)to tedy nemyslím že to přeháním. Pouze se starám, aby forum fungovalo tak jak má. Není jedno co kam píšeš a to pro přehlednost.Jak už sem tu jednou napsal. Když sem přijde někdo novej a zajímá ho třeba ta spotřeba, tak asi ho nenapadne to hledat ve výměnných systémech Anaburger. To pro příklad. A ne každý čte všechno. Prostě je to otázka přehlednosti a pořádku.
2)Nevím, zda jsi četl to co sem smazal. To nebylo jen nadhození tématu, ale naprosté rejpání do Davida a to já tu nedovolím. Pokud máš ještě nějaké otázky, piš mě a ne do vlákna "výměnné systémy Anaburger",páč to tu dnes večer smažu a už to tu nechci vidět.
To Jan: Omluva přijata a ber to tak, že tu chci mít klid a pořádek. Spolu sme si to už vyřešili a nebylo to opět míněno jako útok vůči tvé osobě. Což si evidentně, narozdíl od riderstana, pochopil.
Tímto toto uzavírám a jak sem řekl, večer už to tu nebude.
http://www.crs-marketing.cz/novinky.php?id=177
Co na to rikate? Moc se mi to libi, vypada to opravdu pekne, 55m krychlovych, to uz neco uveze...
Co na to rikate? Moc se mi to libi, vypada to opravdu pekne, 55m krychlovych, to uz neco uveze...
Já tyhle systémy znám,jezdím s nima 2 roky(Hts 22.79)-kejdovač,korba a rozmetadlo a dá se říct že jezdím celý rok v kuse.
Jo jinak jak psal "HONZA 2" tak to neni převzate delaji to ve fabrice od kud pochází laminátový fekálky.
http://www.crs-marketing.cz/reference.php ---koukněte na Dzs Struhařov...-snad to neni reklama.
Jo jinak jak psal "HONZA 2" tak to neni převzate delaji to ve fabrice od kud pochází laminátový fekálky.
http://www.crs-marketing.cz/reference.php ---koukněte na Dzs Struhařov...-snad to neni reklama.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Protože tohle téma je o Annaburgu rád bych vás informoval trochu o minulosti a současnosti téhle firmy.
Ještě za doby NDR vyráběl závod v Annaburgu (patřil pod firmu Impulsa Elstewerda) ročně 2000 cisteren HTS 100.27. Krátce pred rokem 1987 byla v Annaburgu postavena nová hala na tyto cisterny. Mimochodem bylo jich za 20 let vyrobeno přes 40 000 ks.
Se sloučením obou německých států se přes noc stal závod bezprizorní.
Z původních 200 lidí, se počet snížil na 25 lidí.
V roce 1991 firmu privatizovali dva bratři Zunnhamerové a pan Ullrich (dnešní ředitel).
Krátce po privatizaci byl původní závod rozdělen na dvě části a Annaburger začínal s 25 lidmi v té zchátralejší části. Na druhé straně závodu se vystídalo během let několik investorů, pokaždé skončili v konkurzu.
Postupem času se program firmy Annaburger rozšiřoval a dnes patří k největším firmám v oboru zemědělské dopravy v Německu. Takovýto záběr ale konkurenční firmy nemají. Zbývajících asi 20 konkurentů vyrábí
speciální strije- buď návěsy nebo cisterny či rozmetadla.
V roce 2005 koupil Annaburger zpět původní novou halu a sanoval jí.
V letošním roce byla hala otevřena a opět se v ní vyrábí.
Z původních 25 zaměstnanců se výroba rozšířila na původních 200 lidí ve výrobě.
Novou věcí je postavené školící středisko a připravovaná zkušební dráha, kde si každý zákazník, který zavítá do firmy Annaburger bude moci vyzkoušet různé nápravy a systémy strojů - cisterny, adaptéry, rozmetadla přímo v akci.
Jenom malý dodatek k historii. S původní technikou HTS 100.27 má nová technika něco společného ve výdrži, spolehlivosti a universalitě.
Ještě za doby NDR vyráběl závod v Annaburgu (patřil pod firmu Impulsa Elstewerda) ročně 2000 cisteren HTS 100.27. Krátce pred rokem 1987 byla v Annaburgu postavena nová hala na tyto cisterny. Mimochodem bylo jich za 20 let vyrobeno přes 40 000 ks.
Se sloučením obou německých států se přes noc stal závod bezprizorní.
Z původních 200 lidí, se počet snížil na 25 lidí.
V roce 1991 firmu privatizovali dva bratři Zunnhamerové a pan Ullrich (dnešní ředitel).
Krátce po privatizaci byl původní závod rozdělen na dvě části a Annaburger začínal s 25 lidmi v té zchátralejší části. Na druhé straně závodu se vystídalo během let několik investorů, pokaždé skončili v konkurzu.
Postupem času se program firmy Annaburger rozšiřoval a dnes patří k největším firmám v oboru zemědělské dopravy v Německu. Takovýto záběr ale konkurenční firmy nemají. Zbývajících asi 20 konkurentů vyrábí
speciální strije- buď návěsy nebo cisterny či rozmetadla.
V roce 2005 koupil Annaburger zpět původní novou halu a sanoval jí.
V letošním roce byla hala otevřena a opět se v ní vyrábí.
Z původních 25 zaměstnanců se výroba rozšířila na původních 200 lidí ve výrobě.
Novou věcí je postavené školící středisko a připravovaná zkušební dráha, kde si každý zákazník, který zavítá do firmy Annaburger bude moci vyzkoušet různé nápravy a systémy strojů - cisterny, adaptéry, rozmetadla přímo v akci.
Jenom malý dodatek k historii. S původní technikou HTS 100.27 má nová technika něco společného ve výdrži, spolehlivosti a universalitě.
to Martin Hruška: Jen krátce uvedu a potvrdím Vaše slova. S HTS 100.27 jsem měl možnost strávit dost dlouhou dobu a musím uznat, že je to nezmar. Lehká, jednoduchá a odolná konstrukce, prostě provoz bez problémů a rok výroby? 1977-8 a doufám, že jsem to číslo stroje uvedl správně, je to tandemový povozek s laminátovou cisternou o obsahu 10m3. U mě osobně to byl jeden z nejpovedenějších strojů z bývalé NDR. A ještě dotaz: nespadala tato fabrika také původně pod strojní kombinát IFA?
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Továrna na výrobu cistern HTS spadala pod závod VEB Impulsa Elstewerda, která vyráběla dojící přístroje. Továrna měla jen vedoucího závodu, veškeré obchody šly přes Elstewerdu ,respektive přes podnik zahraničního obchodu, který sídlil v Neustadtu nedaleko od našich hranic.
IFA patřila asi do jiné skupiny, né do koncernu Forschritt.
Né všechny továrny bávalého koncernu Forschritt dopadly podobně jako
ta v Annaburgu.
Protože se specializujeme na techniku z východního Německa, vím například, že v Gustrowe byla obrovská továrna na rozmetadla D-032 a 35, kde se chrlily stovky nástaveb na IFY.
Dnes je továrna rozdělena asi na 5 subjektů, v bývalé montážní hale na nástavby D-032 se dělá znamenitý skořicový liker, který dostává každý zákazník, který si koupí tažené rozmetadlo Gustrower.
IFA patřila asi do jiné skupiny, né do koncernu Forschritt.
Né všechny továrny bávalého koncernu Forschritt dopadly podobně jako
ta v Annaburgu.
Protože se specializujeme na techniku z východního Německa, vím například, že v Gustrowe byla obrovská továrna na rozmetadla D-032 a 35, kde se chrlily stovky nástaveb na IFY.
Dnes je továrna rozdělena asi na 5 subjektů, v bývalé montážní hale na nástavby D-032 se dělá znamenitý skořicový liker, který dostává každý zákazník, který si koupí tažené rozmetadlo Gustrower.
- Martin Hruška
- Příspěvky: 208
- Registrován: 02 pro 2006 15:53
- Bydliště: Čížkovice 83
Šneky moderních překládacích vozů jsou stejně jako u mlátiček konstruovány tak, aby nepoškozovaly zrno.
Nevím o problému, který by měl vzniknout právě u řepky. Ležící šnek u vozů Annaburger má od spodního dna určitou vůli.
Překládací vozy Annaburger jsou s výkonem 15 m3 obilí /min nejvýkonnějšími vozy na trhu v Evropě.
Nevím o problému, který by měl vzniknout právě u řepky. Ležící šnek u vozů Annaburger má od spodního dna určitou vůli.
Překládací vozy Annaburger jsou s výkonem 15 m3 obilí /min nejvýkonnějšími vozy na trhu v Evropě.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Možná to bude vypadat divně když se zeptám jaky poškození zrna?
Že by byly ty zrníčka naštípany, to asi těžko, řepka je drobná napadlo mě poškození otěrem, ale to rychlost šneků není taková a navíc jsou hladky. Normálně jsem s tím překládal i sladovnický ječmen loni celé žně a že ho bylo. Ani tam nebyl problem s poškozením.
Že by byly ty zrníčka naštípany, to asi těžko, řepka je drobná napadlo mě poškození otěrem, ale to rychlost šneků není taková a navíc jsou hladky. Normálně jsem s tím překládal i sladovnický ječmen loni celé žně a že ho bylo. Ani tam nebyl problem s poškozením.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Když se podíváš do toho šneku, tak je mezi ním a tubusem mezera. Ve spod toho tubusu je ložisko, tam vůle není, v horní části je šnek taky uchycený a část která se odklápí má na konci stejné ložisko jako vespod, ale šnek při vyklopení komínu do sebe zapadne přes takové hroty na koncích. Popisuji to složitě ale je třeba to vidět. A v tom komínu nejsou takové otáčky ale má větší průměr. Vozilo se v tom i hnojivo a i to bylo v pohodě že z toho nebyl prášek když bylo vlhčí )
Příspěvků: 62
• Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků