autovleky BSS a přestavby na traktorové

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 26 čer 2014 07:17

Osobně si myslím,že to bude postupem času čím dál horší a větší problém ze strany úřadů něco takového absolvovat.
Dokud to ještě jakš takš jde,tak je potřeba toho využít.Až časem vymizí většina starých vleček,tak ty nové si málo kdo může dovolit.
Když se tak mrknete na ceny,tak ty menší traktorové vlečky 5-9t ve slušném stavu s TP už cenově pomalu přesahují ty větší autovleky jako 10.10 , 16.12 , 17.13 atp.

to neznalek:
jaký vlek jsi předělával na traktorový?Ještě ho máš?
Já si pohrávám s myšlenkou,že bych si tu 17.13 někdy upravil na třístranný sklápěč, zase tak složité by to nemuselo být a bylo by to praktičtější,ale zatím je to jenom nápad.
Co se týče té mé brzdné zkoušky, tak ji také chtěli, nicméně pokud není člověk lakotný, tak lecjaká malá neškodná štědrost umí prolomit ledy :wink:
Ono je to asi všude stejné.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 čer 2007 23:17
Bydliště: Rokycany-Radnicko

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod neznalek » 26 čer 2014 17:21

Mám 17.13. a 16.12 ,ale ta je zatím mimo provoz v rozpracovaném stavu. Předělávku na zadní sklápění míval P. Král z Agrimontu, pokud si spravně pamatuju dělal si to sám, ovšem sklápělo to jen dozadu podobně jako kukačky... Trojstranku jsem zatím nikde neviděl ani jsem o ní neslyšel

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod bold » 26 čer 2014 18:42

poulm píše:to bold:
známý si teď dodělal na dvě 16.12ky jednoduchý zlepšovák proti nadouvání bočnic.
Na kraje bočnic a doprostřed přivařil malé kousky z hrubé pásoviny,ve všech díra a přes všechny prostrčil na délu kulatinu z taženice o průměru cca 20mm,na koncích závit a pořádně to našponovat co to jde, tím se vyvine opačný moment proti průhybu bočnice a ikdyž to měl naflákané řepou či pšenicí,tak se to vůbec nehlo.Je to jednoduché,levné,nikde to nepřekáží a neničí se tím bočnice a není potřeba uprostřed řetěz.
Jak budu mít chvilku tak to nafotím,nebo to zkusím v jiné podobě pohledat na netu,považuji to za velmi chytré a účelné,doporučuji všem.

foto foto foto, už to tu mělo být :lol: :lol:
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 27 čer 2014 14:50

To mně mrzí,ale hned tak to nezajistím,bydlí cca 40km daleko a v zimě jsem mu na vleku měnil obložení na brzdách,tak jsem to tam viděl a bavil jsem se s ním o tom,ale zapoměl jsem to cvaknout mobilem. :(

Na té tvoji 10.10tce by to bylo potřebné jako sůl,ta dlouhá šestimetrová bočnice musí hodně trpět průhybem.V tvém případě bych použil klidně i silnější kulatinu 30,nebo i 35mm a našponovat to na krev.

Chci si to udělat i na svém vleku,asi se do toho pustím,moje bočnice už je taky trochu nadutá a tím bych ji mohl i trochu srovnat. :D
Konstrukce tohoto zlepšováku je strašně jednoduchá.

Je potřeba koupit kulatinu o délce bočnice,na konce udělat cca 5-10cm závitu dle potřeby,pak na horní Jackel spodní bočnce co se otvírá směrem dolů přivařit tři betelné uši,dvě na kraje a jedno do prostřed.Kulatina se jimi provleče a v krajích pořádně dotáhne, tím se našponuje a má tendenci jakoby bočnici prohýbat směrem dovnitř. Moc se mi to nezdálo,ale opravdu to funguje a snese to velké zatížení,hlaně při takovém tom houpání při jízdě po hrbaté cestě a pod.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 15
Registrován: 19 dub 2014 19:39

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod stavitel1 » 08 črc 2014 22:03

nazdar ako riešite na vlekoch priemer spojovacie čapu ??? chceme kupiť autovlek je tam oko 40mm a čap na traktory je cca 35mm (možno menej merane len metrom nie šublerou) je new holland ts115 zaves je taký"automat" ten čap sa vymenit nedá lebo tam nevojde, zajtra možno vyfotím ...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod bold » 09 črc 2014 06:52

novější závěsy by měli být 40. což je ovšem reálně na čepu o něco míň. Každopádně se dají sehnat originál vložky.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 čer 2007 23:17
Bydliště: Rokycany-Radnicko

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod neznalek » 09 črc 2014 18:50

stavitel1 píše:nazdar ako riešite na vlekoch priemer spojovacie čapu ??? chceme kupiť autovlek je tam oko 40mm a čap na traktory je cca 35mm (možno menej merane len metrom nie šublerou) je new holland ts115 zaves je taký"automat" ten čap sa vymenit nedá lebo tam nevojde, zajtra možno vyfotím ...


nebývá problém ani tak s čepem na traktorou jako s velikostí "tlamy" závěsu, muže se stát, že sice zapřáhnete, ale uz nevypřáhnete, resp. oje nebude mít v tlamě prostor pro otáčení :wink:

Příspěvky: 161
Registrován: 28 zář 2007 17:43

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod chose » 10 črc 2014 19:28

Nejlevnější varianta je dát do oka na oji vložku, dražší varianta koupit závěs se silnějším kolíkem, ale když už se kupuje ten závěs, tak je lepší si koupit s větší "tlamou" aby se dala zapojit i oj s 50mm dírou vyvložkovaná na 40mm.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 636
Registrován: 24 bře 2011 12:18
Bydliště: Mrtník

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod Mr.Equable » 10 črc 2014 19:41

Pokud se nemílím, tak jsem onehdá náhodou zakopl o návod na BSSko a hledal jsem tam průměry právě na oko, nebo vložku do oje. a co jsem nenašel. Výměna vložky je ZAKÁZÁNA a prej se má kupoval celá nová oj. ..... Popravdě... kdo si jí koupí?? Hlavně když máme doma soustruh :-D a šikovnýho zámečníka.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.

Příspěvky: 15
Registrován: 19 dub 2014 19:39

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod stavitel1 » 10 črc 2014 21:20

ďakujem za rady ..ešte jedna otázka kde by malo byť vyrazené čislo "VIN" na vleku ps 17.13

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 11 črc 2014 17:09

Ve směru jízdy na pravém držáku oje z venku,tak jak na všech vlecích od Panavu resp. BSS.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 15
Registrován: 19 dub 2014 19:39

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod stavitel1 » 16 črc 2014 16:33

SAM_2650.JPG
SAM_2649.JPG
tak a vlek je doma .... :roll:

Příspěvky: 48
Registrován: 16 srp 2012 02:20
Bydliště: Břeclav

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod Jarek.V » 16 črc 2014 23:53

pěkný, a cena? :oops: :oops:

Příspěvky: 61
Registrován: 21 kvě 2008 22:10

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod caryfuk » 18 črc 2014 01:25

2014-07-17 19.43.20 – kopie.jpg
2014-07-17 19.42.49 – kopie.jpg
2014-07-17 19.43.59 – kopie.jpg
2014-07-17 19.43.20 – kopie.jpg


Můj druhý BSS 10.10.H . Po dvou letech odpočinku ve stodole na něj došlo. :) :wink:
Přílohy
2014-07-17 19.44.41 – kopie.jpg

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 18 črc 2014 12:48

:D
Moc pěkné kousky
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 15
Registrován: 19 dub 2014 19:39

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod stavitel1 » 20 črc 2014 23:06

cena bola cca 2,6 + nejaké veci bolo treba dokupit svetla hadice koncovky , vlek vozil občas posypovu drť ale posledných 5 rokov ho len posuvali lebo zavdzal korba je poznačená tou drťou prehdzavená ,bude treba do budúcej sezóny spravit nové bočnice a podlahu podvozok je na tom celkom dobre bol až som prekvapený jedine točna má volu ,
ako sa to dá riešiť ?,
a asi sa pokusime ho pretypovat uvidíme čo to bude obnášať na slovensku , prázdna súprav vlek +traktor 9,8t to len pre zaujímavosť :roll: :wink:
Přílohy
SAM_2660.JPG

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 18 srp 2014 12:59

Obrázek

Obrázek
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 17
Registrován: 08 zář 2014 18:49

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod Spitfire » 08 zář 2014 19:16

Zdravím
Jelikož nastal čas pořídit pořádnej vlek na odvoz od kombajnu, zvažujeme pro a proti - jestli koupit autovlek, nebo udělat generálku 9tuny. Jelikož je slušnej autovlek poměrně velká investice, zajímá mě proto pár věcí.

1 - Může se za traktorem, kterej má max. rychlost 40 tahat vlek, kterej má 25? Někde sem zaslech že se to nesmí a správně by měl být vlek taky na 40.

2 - Na kolik cca vyjde přetypování, jak velká je to pakárna s lítáním po úřadech a co všechno musím na vleku předělat? Na internetu se toho moc nepíše, jen že po mě můžou chtít na stk brzdouvou zkoušku a tím se celý proces údajně značně prodraží.

3 - S tím souvisí i poslední otázka, jak se řeší tažné oko? Dá se navařit nové 40mm, nebo se mění celá oj? Předpokládám, že s 40 mm pouzdrem na STK asi neuspěju.

Díky za odpovědi a rady :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 636
Registrován: 24 bře 2011 12:18
Bydliště: Mrtník

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod Mr.Equable » 08 zář 2014 19:38

Tak 9tuna co máme doma, tak má 40mm oko na oji original a když jsem se ptal u prodejce náhr.dílů, tak jsme napěřili taky 40.. Já taham 7tuny s max.25km/h s JD a jedu 25km/h. Pokud si dobře vzpomínam, tak rychlost soupravy nesmí překročit max. rychlost nejpomalejší časti. Nebo tak něco. :) Akorát ti poradim, aby sis koupil pneu s rychlostí 40km/h a s více plátny, než tam mají být.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.

Příspěvky: 101
Registrován: 31 kvě 2013 23:20

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod Denis » 08 zář 2014 19:42

Spitfire píše:Zdravím
Jelikož nastal čas pořídit pořádnej vlek na odvoz od kombajnu, zvažujeme pro a proti - jestli koupit autovlek, nebo udělat generálku 9tuny. Jelikož je slušnej autovlek poměrně velká investice, zajímá mě proto pár věcí.

1 - Může se za traktorem, kterej má max. rychlost 40 tahat vlek, kterej má 25? Někde sem zaslech že se to nesmí a správně by měl být vlek taky na 40.

2 - Na kolik cca vyjde přetypování, jak velká je to pakárna s lítáním po úřadech a co všechno musím na vleku předělat? Na internetu se toho moc nepíše, jen že po mě můžou chtít na stk brzdouvou zkoušku a tím se celý proces údajně značně prodraží.

3 - S tím souvisí i poslední otázka, jak se řeší tažné oko? Dá se navařit nové 40mm, nebo se mění celá oj? Předpokládám, že s 40 mm pouzdrem na STK asi neuspěju.

Díky za odpovědi a rady :wink:



Mohu poradit pouze s bodem 1. Celková maximální rychlost soupravy se řídí nejvyšší povolenou rychlostí nejpomalejšího vozidla. Tudíž, tahat se to smí, ale jen do rychlosti 25 km/hod. Legálně samozřejmě. Víc bych se staral o gumy jako takové, protože agragace starého vleku s novým traktorem může skončit explozí gumy z důvodu jejího přehřátí.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 117
Registrován: 22 pro 2008 22:01
Bydliště: Plzeň-sever

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod pfernet » 08 zář 2014 20:18

Spitfire píše:Zdravím
Jelikož nastal čas pořídit pořádnej vlek na odvoz od kombajnu, zvažujeme pro a proti - jestli koupit autovlek, nebo udělat generálku 9tuny. Jelikož je slušnej autovlek poměrně velká investice, zajímá mě proto pár věcí.

1 - Může se za traktorem, kterej má max. rychlost 40 tahat vlek, kterej má 25? Někde sem zaslech že se to nesmí a správně by měl být vlek taky na 40.

2 - Na kolik cca vyjde přetypování, jak velká je to pakárna s lítáním po úřadech a co všechno musím na vleku předělat? Na internetu se toho moc nepíše, jen že po mě můžou chtít na stk brzdouvou zkoušku a tím se celý proces údajně značně prodraží.

3 - S tím souvisí i poslední otázka, jak se řeší tažné oko? Dá se navařit nové 40mm, nebo se mění celá oj? Předpokládám, že s 40 mm pouzdrem na STK asi neuspěju.

Díky za odpovědi a rady :wink:



Jdi na třetí stránku tohoto vlákna a vše se dozvíš jak přetipovat Poulm to tam krásně popsal i s cenou

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod bold » 09 zář 2014 07:31

na tvou otázku č2 má poměrně rozepsanou odpověď POULM jak bylo uvedeno výše.
Ohledně otázky č 1. nesmíš překročit max rychlost žádného vozidla z jízdní soupravy. Tudíž můžeš tahat traktorem o max rychlosti 40 vlek který má jen 25 ale nesmíš překročit právě těch 25km/h.
Tažné oko lze koupit a převařit. Osobně jsem takto učinil sám ale dal jsem si tu práci a barvou jsem ošetřil celé oje.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 09 zář 2014 15:31

Tak ono je nejdřív dobré vědět jak silný traktor je k dispozici,aby to taky trochu sedělo i hmotnostně,to že se běžně přívěsy a návěsy překládají je věc druhá.

Z mého pohledu si nemyslím,že je oproti 9ti tunkám autovlek nákladná věc,osobně bych se už do 9ti tunky nikdy nepouštěl.Stačí se jenom podívat na bazoš kolik stojí slušná 8-9ti tunka a kolik stojí autovlek 10.10 až 17.13.,velký rozdíl v tom není.
Už kvůli těm drahým pneumatikám 14,5-18,které stejně moc nevydrží,kdežto na autovleky se všude válí plno kol,byť třeba na dojetí.
Navíc z hlediska kapacity a využitelnosti je ten autovlek lepší,pořád je to vozidlo stavěné na rychlost 80km a když se s tím jezdí 40km byť trochu přeložený třeba na 15t,tak se tomu v podstatě nic neděje,ale když budete lítat 40km/h s přeloženou devítitunkou,stačí i po prázdnu,tak máte za chvíli na kaši brzdy a náboje.
Další věc ohldně přetypování,no je to trochu běhání a nějaký peníz,ale přes zimu se to pomalu vyběhat dá a pokud máte nějakého známého na patřičném úřadě co to umí popostrčit,tak je z 90ti % vše vyřešené a máte vlek co uveze skoro 2x tolik jak třeba 8mi tunka při stejné ceně STK a povinného ručení.
Já měl smůlu že mně to stálo trochu víc běhání a nervů,ale vyplatilo se mi to a na příští rok si chci takhle vyřídit ještě jeden autovlek,na žně jsou to ideální vozidla.

Toliko můj názor.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 17
Registrován: 08 zář 2014 18:49

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod Spitfire » 09 zář 2014 21:59

Jak sem mladej tak sem blbej, měl sem za to, že mám diskuzi přečtenou. Už sem to napravil a musim pochválit, je to perfektně napsaný a srozumitelný. Díky mistře Poulme :)

Jinak traktor je silný 115k konkrétně je to JD 6520. Máme cca 100ha a odvozová vzdálenost je v průměru kolem 10 km.
Já sem taky pro autovlek, loni praskl disk na 9tuně, kroutí se, vrže, nápravy trpí, sajtny sou věčně vyboulený... A to neni ani nijak moc přetěžovaná, pravda je že jen 25km/h s ní teda nejezdim.

Rozdíl je v tom, že 8 a 9 tuna už je na dvoře, jen vyházet dřevěný sajtny a udělat nový pořádný z jeklů a plechu. Autovlek seženu tak minimálně za 50 bez daně a to je ve stavu kdy je s trochou štěstí jen mírně chycenej rám, takže bude potřeba shodit korbu a udělat jí taky novou. Což je i s přetypováním a dalšíma věcma okolo dalších řekněme 50 navíc a je to tím pádem minimálně o 70 tisíc dražší než generálka 9-ky.
Nad tim právě laboruju. Respektive já ne, kdyby bylo po mém, koupil bych první trošku slušnej autovlek a alespoň by bylo přes zimu co dělat. Spíš ty "starší a rozumnější" co drží kasu se kroutěj :D Páč letos je novej postřikovač, JD bude mít velkou údržbu, atd...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 10 zář 2014 07:40

Můj známý vedle asi pěti autovleků provozuje i nějaké ty 8-9ti tunky a taky se mu nechtělo je prodávat,tak je poléčil tak,že vyměnil nápravy a dal je tam taky z autovleku,ale dal tam menší kola nízkoprofilové balony z návěsu z Lowdecku,ráfky to má tuším 19,5" a opticky ty kola vypadají na první pohled rozměrově dost podobně jako ty původní.
Ale už to pak není vlek v původním stavu a STK by jsi musel řešit lidovou formou.
Nevypadá to zle,příležitostně jak tam budu tak to vyfotím.
Nicméně já bych se už do takové přestavby nepouštěl,větší hodnotu to má,když je ten vlek v původním stavu a když se zesílí nápravy,tak se zase bude ničit rám a korba.

Jinak ano,autovlek pořídíš za okolo 50tis,ale pokud nekoupíš šrot,tak s ním většinou můžeš hned jezdit bez vážnějších oprav.
Tu svoji 17.13ku jsem taky koupil za 50tis,letošní žně odjezdila dobře,ale taky se chystám na GO brzd,vyvařit korbu,vyměnit shnilé nosníky a šplichnout na to barvu ať to vypadá jak od lidí,ale už je to kus kvalitního nábytku,co dobře slouží a hlavně co mně nejvíc těší,že na to můžu v klidu dát přes 10t nákladu a nic se neprohýbá a po silnici to lehko jede.
Mám ještě jeden malý autovlek co je konstrukčně jako sedmituna na dvojmontážkách s rozměrem jako V3Ska a při 10-11ti tunách se mi nosníky už značně prohýbaly,tak jsem ji už nechtěl dál kurvit a teď slouží jenom na pomocné práce,na vaky,vození dřeva a cokoli na ruční nakládání, protože je nízká :D

Na příští rok chci ještě jeden autovlek a ačkoli je to už dost proti předpisům,tak chci do výkupu jezdi se dvěmi těmito vleky,protože to dlouhé čekání u nich je o nervy,běžně 1-3h čekačka podle toho kolik se tam nahrne lidí,to je na palici,tak tam chci najednou dotáhnout aspoň 2x tolik.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod bold » 10 zář 2014 07:52

dá se sehnat i 1010 kolem 35-40 tisíc, tyto autovleky nejsou moc oblíbené protože mají nosnost pouhých 10 tun, avšak při rozumném zacházení odvezou víc :-) Obzvláště pokud se ti podaří sehnat tu delší verzi -14,5 t. pšenic :-)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 10 zář 2014 08:14

Taky jsem původně chtěl 10.10ku, do zemědělství je praktičtější,protože je nižší,ale zatím jsem nesehnal nic rozumného poblýž,tak jsem vzal co se naskytlo,občas se na bazoši něco objeví,ale jako vždy na druhé straně republiky a to se mi nechce pro to hnát takový kus.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 10 zář 2014 08:24

Slušná nástavba,tam by mohlo vejít 20t pšenice :lol:

http://auto.bazos.cz/inzerat/38004892/Autovlek.php

Obrázek

Obrázek
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Uživatelský avatar
Příspěvky: 636
Registrován: 24 bře 2011 12:18
Bydliště: Mrtník

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod Mr.Equable » 10 zář 2014 10:10

Já taky přemýšlím o něcěm větším za JD, ale zase né moc vysoký, abych se vešel pod E514. Ale náves nepřipadá v úvahu, nevejdu se do stodoly. Ikdyž teď jak nad tim přemejšlim,tak asi ani o moc delší než je BSS 9tuna, s tou to tam mam jen tak tak. A když se něco objeví na bazarech, tak je na druhej straně republiky. :( Vesměs když něco najdu tak je to 150km a dál a to se mi nechce jezdit. :-)
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové

Příspěvekod poulm » 10 zář 2014 12:10

S tím tvým JD se dá v pohodě někam zajet 200km tam a 200km zpět,min. 40km/h ti přece jede, horší je jak je to už víc,třeba 350-400km :?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

PředchozíDalší

Zpět na Vleky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků