variátor na E-514
Pravidla fóra
Vše ohledně oprav a úprav traktorů Zetor piště, prosím, do fóra Opravy, úpravy - Zetor, v sekci Dílna.
Vše ohledně oprav a úprav traktorů Zetor piště, prosím, do fóra Opravy, úpravy - Zetor, v sekci Dílna.
Příspěvků: 14
• Stránka 1 z 1
variátor na E-514
Jedná se o to že když dám plný variátor vydrží to asi 100metrů a pak sám ubere ,už je přetěsněný na řemenici (nové gumičky,pístky) takže vycházím z toho že to bude v rozvaděči na kabině ,ještě než to rozeberu mi řekněte může to dělat netěsná popř. prasklá gumička ,protože sem slyšel od chlapů že když na jzd přišla nová 512 dělala to samé a nebylo to gumičkama ale že to servisák nějak zabrušoval budu rád za každou radu.
Re: variátor na E-514
je to pravda, je tam piestikový rozvádzač, no neviem či sa s tým dá niečo urobyť bez výmeny, nám to robí tiež na E512
Re: variátor na E-514
to si mě teda nepotěšil ,takže celou jednu ovládací část vyměnit to se mi moc nechce ,ještě mě napadlo že bych přehodil trubky ,ale kdybych to dal na zvedání válu tak si moc nepomůžu no a na tu multifunkční taky asi ne (přiháněč,rula).
Re: variátor na E-514
Možno to vedia spraviť majstri čo opravujú rozvádzače rozpechovaním piestika a zabrúsením nanovo, nemám s tímto skúsenosti, ale poriaľ ti netečie moc olej z rozvádzača, tak by som to nechal tak.
- petrsvejda
- Příspěvky: 15
- Registrován: 17 srp 2011 16:20
Re: variátor na E-514
nesmysl.nic neměň.je to pojišťovák na rozvaděči.v sekci,která patří k variátoru je kulička a ta nesedí.proto to upouští...
Re: variátor na E-514
Dobrý den, mám problém když dám variator do prlna začne se mi třást bouda že se to nedá vydržet nevíte co s tím je to zavažný??
Re: variátor na E-514
Vašek píše:Dobrý den, mám problém když dám variator do prlna začne se mi třást bouda že se to nedá vydržet nevíte co s tím je to zavažný??
tak to máme stejný problém , astestí variator do plna prijde jen při přepravě. Osobne si myslim, že to budouo nastrádané vule na hřídeli a klínku/ nevyváženost řemenice.
Re: variátor na E-514
neznalek píše:Vašek píše:Dobrý den, mám problém když dám variator do prlna začne se mi třást bouda že se to nedá vydržet nevíte co s tím je to zavažný??
tak to máme stejný problém , astestí variator do plna prijde jen při přepravě. Osobne si myslim, že to budouo nastrádané vule na hřídeli a klínku/ nevyváženost řemenice.
tak koukám, že nejsem jedinej letos se chystám na demontáž hřídele a výměnu ložisek, mimochodem dělal to už někdo? nějaký typy a rady? variátor už jsem sundanej měl několikrát, tam žádnej problém nevidím, spíš jestli není nějaká záludnost v samotné demontáži hřídele z rámu. dík za odpověď
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: variátor na E-514
No párkrát jsem o tom už slišel a tak něják jsem doufal že tu někdo bude vědět co s tím ale akorád nás je víc
Re: variátor na E-514
Vašek píše:No párkrát jsem o tom už slišel a tak něják jsem doufal že tu někdo bude vědět co s tím ale akorád nás je víc
minulý rok jsem se o to pokoušel, ale někdě jsem tam musel zapomenout segrovku, ložiska mi nešly stáhnout z hřídele....bylo to na poslední chvíli, tak už jsem na to vykašlal a poskládal to zase zpátky, ale ještě na to kouknu do katalogu
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: variátor na E-514
když už nám vriátor vibroval tak, že se dalo jezdit jen se staženym vymenili jsme hřídel za novou ( dá se koupit, stara mela vymlety klínek a naprd závit) + samozřejmě ložiska, klínek i ten protikus, co je našroubovany na vnejší řemenici. hodne to pomohlo, ale uplně se vibrace nedstranili.
Re: variátor na E-514
neznalek píše:když už nám vriátor vibroval tak, že se dalo jezdit jen se staženym vymenili jsme hřídel za novou ( dá se koupit, stara mela vymlety klínek a naprd závit) + samozřejmě ložiska, klínek i ten protikus, co je našroubovany na vnejší řemenici. hodne to pomohlo, ale uplně se vibrace nedstranili.
a jak tam jsou zajištěný ty ložiska, co drží hřídel v rámu? jsou tam nějaký segrovky, nebo jsou jen nalisovaný? zkoušel jsem to tak, že jsem jsem si povolil ložisko co je po řemenicí na levo (pod tou dvojitou) pak jsem sundal variátor a zkoušel jsem tu hřídel přes špalek vyklepat, ale zas jsem do toho nechtěl mydlit moc....
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: variátor na E-514
Vašek píše:je někde na internetu katalog ND
nikde jsem ho nenašel, jen návod k obsluze, už hoodně dlouho se chystám, že ho naskenuju....ale je to docela bichle a nějak nejsou lidi, který by to udělali
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Příspěvků: 14
• Stránka 1 z 1
Zpět na Opravy, práce na strojích
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník