třetí funkce ČN

Pravidla fóra
Vše ohledně oprav a úprav traktorů Zetor piště, prosím, do fóra Opravy, úpravy - Zetor, v sekci Dílna.
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 čer 2007 23:17
Bydliště: Rokycany-Radnicko

třetí funkce ČN

Příspěvekod neznalek » 04 kvě 2011 19:56

Přátelé, přestala mi fungovat třetí funkce u čelního nakladače (ovladana elektro), nevíte nekdo na jakem principu to funguje? vedení a pravdepodobně i spínač v páce jsou OK (proměřeno, je tam plošný spoj), ale rozvadeč je mrtvý. Neopravoval jste to už nekdo? Počítam že to bude nejaká ptákovina, ale nemužu na to přijít . Díky

Uživatelský avatar
Příspěvky: 262
Registrován: 05 úno 2008 19:29

Re: třetí funkce ČN

Příspěvekod K10 » 04 kvě 2011 20:49

Jo to se hledá dobře :? ,u manipulátoru jsem to měl taky,třetí funkce přestala jít,byl v záruce takže servis,přijeli nastartovali a vše OK :!: ,takhle ještě jednou,vypadal jsem jako idiot,tak jsem si zjednal elektrikáře z autoservisu který přišel na vadný spoj v joystiku :idea:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1662
Registrován: 11 čer 2007 23:17
Bydliště: Rokycany-Radnicko

Re: třetí funkce ČN

Příspěvekod neznalek » 04 kvě 2011 20:53

servis vidim jako posledni moznost, na posledni opravu sem čekal 5 tydnu, tak dlouho čekat nemuzu :D

Příspěvky: 94
Registrován: 10 lis 2007 11:57
Bydliště: Východní Čechy

Re: třetí funkce ČN

Příspěvekod Pavel3545 » 04 kvě 2011 22:50

Pokud ti jde při sepnutém tlačítku proud k elektroventilu na rozvaděč 3 funkce tak by mohla být vadná cívka (elektromagnet) nebo zaseklé šoupě v rozvaděči. Zda funguje cívka zjistíš jednoduše šroubovákem když sundáš cívku a strčíš do ní šroubovák (železo) přivedeš proud musí bejt magnetické. Pokud cívka bude magnetická tak rozdělej ventil co je v rozvaděči strč ho do el. ventilu a přiveď proud a jádro ventilu se by se mělo pohybovat (cvakat).

Příspěvky: 164
Registrován: 23 úno 2008 20:18

Re: třetí funkce ČN

Příspěvekod trago105 » 24 led 2013 14:29