Zetor 6911

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 06 úno 2007 19:09

nepatrně se tahové vlastnosti zhorší :(

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 06 úno 2007 19:21

Pojede ti to trochu rychleji, budeš dřív řadit asi tak o půl stupně a do hydrauliky musíš dávat olej na horní rysku aby ti spolehlivě sklopil vlek protože to bude víc nakloněné na předek.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 89
Registrován: 05 úno 2007 23:52
Bydliště: Chrudimsko

6911

Příspěvekod Milanhájenka » 06 úno 2007 19:31

Děkuju vám.Milan

Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 02 led 2007 23:18
Bydliště: Prachaticko

Příspěvekod 6911 » 06 úno 2007 22:09

A co se stane, kdyby měl milan náhon na předek ???

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 06 úno 2007 22:18

Při hnaný přední nápravě by musel vyměnit i přední kola za 11/24 aby se nezměnil poměrový faktor a přední náprava nešla pomaleji.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 02 led 2007 23:18
Bydliště: Prachaticko

Příspěvekod 6911 » 06 úno 2007 22:31

Já mám 7245 na předku jsou 11,2 - 24 na zadku 16,9 - 28, byl by problém na předku nechat stávající a na zadek dát 16,9 - 30 nebo 16,9 - 34 ?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 573
Registrován: 26 pro 2006 22:54
Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)

Příspěvekod Ondřej Novák » 06 úno 2007 22:33

musis vymenit kolecka v male prevodovce (u kardanu) aby se zmenil prevod zadnich kol ku prednim

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 07 úno 2007 18:20

to 6911: U nás v podniku mají všechny 7245 a 7745 kola 16,9-30 vzadu a 11,2-24 vpředu. To je standart, je možný že máš jiný převod na sestupu nebo se ti předek utíká víc. To poznáš když po cestě už na 4 st. zaplý předek hodně ječí. Máme taky ještě 5748 s přední nápravou z 6945 a tam se dá jet se zaplým předkem jen do trojky.

Příspěvky: 135
Registrován: 11 pro 2006 19:11
Bydliště: Mohelnicko

Příspěvekod Octaviaman » 07 úno 2007 21:10

No, první 69.. byly originál dokonce s 14,9/13-28, pak se přešlo na 16,9/14 - 28. S 16,9 - 30 ti to pojede rychleji, víckrat budeš řadit 5 - 4 a a naopak.Akorát je dost možný že nebudeš moct nahodit sněhový řetězy.
Octaviaman

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 20 úno 2007 18:26

mam taky 6911 i s nasobicem nasobic nenici spojku mozna trochu lozisko jeto dobry traktor jsu spokojeny

Příspěvky: 209
Registrován: 22 říj 2006 10:46

Příspěvekod karelk » 27 úno 2007 10:23

Nevíte někdo jestli na staré vzduchem nafouklé sedačce na 6911, nebyla nějaká vychytávka. Sotva ji nafouknu tak za půl hoďky je vyfouklá. Neuchází to ventylkem. Nedovedu si představit, že to budu každou hoďku nafukovat. A sedět na neodpružené sedačce to teda taky ne. Ďík Karel
karel

Uživatelský avatar
Příspěvky: 573
Registrován: 26 pro 2006 22:54
Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)

Příspěvekod Ondřej Novák » 27 úno 2007 11:02

No vychytávka tam není. Musíš koupit novou membránu, je to tak 40? cm širokej kruh z gumy s ventilkem a šroubem uprostřed (ten musíš trošku zkrátit, protože by ti to pak nesedělo). Ta stará je popraskaná a utíká ti to trhlinama v tý gumě. Když tu sedačku rozebereš a vyměníš to tak ti to vydrží tak rok a půl, než to zas popraská... Možná kdyby se to něčím napatlalo tak by to mohlo vydržet dýl ?
Ta membrána stojí tak do 200.
Když osladit, tak Crystalem...

Příspěvky: 209
Registrován: 22 říj 2006 10:46

Příspěvekod karelk » 18 kvě 2007 12:22

Tak sem tam dal novou membranu, skrátil jsem šroub, utáhl jsem matky, nafoukal a za dvacet minut to bylo zase prázdný. Jak u blbejch na dvorečku. Kdo tohle vymyslel?? Karel
karel

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 18 kvě 2007 13:32

A sedí to pořádně pod tím deklem vrchním? Kdysi sem se s tím mordoval také. Zkoušel sem to lepit všelijak a všeličím ale marně. vyléčila to až sedačka ze 7711. Nebo byly na způsob 70kové s pérem vzadu a vrchem jako u té co máš. Ještě by se daly sehnat ze starých traktorů.

Příspěvky: 84
Registrován: 16 kvě 2007 01:10

Příspěvekod accuphase » 18 kvě 2007 19:17

ja som tento problem so sedackou riesil tak,ze som podlozil pod sedadlo pruzinu z auta. z skody 1000 MBX,prednu.budto iba tak napravo,oprie sa o chranice pak hydrauliky,resp.lepsie je odrezat z nej a privarit ju na stred sedadla

Uživatelský avatar
Příspěvky: 573
Registrován: 26 pro 2006 22:54
Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)

Příspěvekod Ondřej Novák » 19 kvě 2007 20:33

pravda, kolem dokola sem to natíral vazelínou ale mě to drželo :?
Když osladit, tak Crystalem...

Příspěvky: 26
Registrován: 18 zář 2006 23:09
Bydliště: blízko Valašských Klobouk

Příspěvekod duska » 30 kvě 2007 22:25

jen se chci zeptat na tu výměnu ozub. kol v malé převodovce. Když tam přece dám menší nebo větší kolo(podle toho jaké tam dám pláště) změní se osová vzdálenost mezi koly ne? a ta je dána na ,,pevno,,

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 31 kvě 2007 08:09

Patrne myslíš na to že je iný počet zubov a tým aj inak veľké kolo. Toto je poriešené tak že majú zuby trošku iný tvar aby to pasovalo (neviem či použiii iný modul alebo ich inak upravili, to by vedeli iní páni...). Na crystale je to to isté, prostredné kolo je rovnaké pre dva páry a kolesá na spojke sú dva rozmery.

Příspěvky: 26
Registrován: 18 zář 2006 23:09
Bydliště: blízko Valašských Klobouk

Příspěvekod duska » 31 kvě 2007 17:18

tak jsem to myslel..jestli ale změníš modul,zuby přece do sebe nemůžou zapadat(nebo můžou, ale změní se záběrové vlastnosti a půjde to celé do pr...podle toho jestli je modul třeba o milimetr menší tak snad jo..) a u těch crystalů nevím jak to myslíš přesně, nemám s tím zkušenosti. Viděl jsem ty malé převodovky jen na UŘ 1

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 31 kvě 2007 18:07

Tak som sa na to pýtal a je to asi takto : Tým že sú dve kolesá 49 a 51 zubov a len jedno koleso k nim do záberu tak by to mohlo byť spravené zmenou tvaru zubov, volá sa to korekcia, alebo korigované ozubené súkolie. Skrátka jedno má zuby viacej posunuté von a druhé dovnútra a tým sa to dá spárovať s jedným a tým istým spoluzaberajúcim kolesom. Korekcia +V a -V. Modul asi zmenený nebude, ak by tak nejakú desatinu, ale že na to sú normy. Takto mi to bolo vysvetlené.

U crystala sú tri kolesá v zábere, pričom prvé dve sa nemenia a tretieho čo je v spojke sú dva typy s rôznym počtom zubov. A aby bolo veselo tak sú ešte daľšie dve trojice kolies ........

Příspěvky: 26
Registrován: 18 zář 2006 23:09
Bydliště: blízko Valašských Klobouk

Příspěvekod duska » 31 kvě 2007 22:21

Je to možné i tak řešit...korekcí soukolí, vím o čem mluvíš, ale stejně se mi to nějak nezdá. Korekce se používá pro mezní počet zubů a pro upravení osové vzdálenosti, zase se podřezávají trošku zuby, čímž se snižuje únosnost , modul zůstává určitě stejný. Chtělo by to vyzkoušet v praxi jak se to chová, a změna dvou zubů je relativně dost. Ještě záleží na obvodové rychlosti kola, je fakt že při jedničce to jede asi jinak než při pětce:-) Ale jinak než korekcí se to asi udělat nedá :wink:

Příspěvky: 2
Registrován: 06 srp 2009 09:28

Re: Zetor 6911

Příspěvekod s.palka » 07 srp 2009 12:31

Zdar, mám ji doma i posilovačem bez násobiče, ale když potřebuji dát uzávěrku diferencialu, aby mi zabírali obě zádní kola a sešlapnu uzávěrku, tak se mi má zaklapnout a zabírat, ale ona se nezaklapne a zabira jen leve kolo místo obě. Poráďte mi díky

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Zetor 6911

Příspěvekod bold » 08 srp 2009 07:58

s.palka píše:Zdar, mám ji doma i posilovačem bez násobiče, ale když potřebuji dát uzávěrku diferencialu, aby mi zabírali obě zádní kola a sešlapnu uzávěrku, tak se mi má zaklapnout a zabírat, ale ona se nezaklapne a zabira jen leve kolo místo obě. Poráďte mi díky

Zvedni jednu stranu traktoru. Protáčej kolem a ať ti někdo stoupne na uzávěrku. Pokud to ani nezačne lupkat (to má snahu zasunout) tak ji skus poštelovat. Prodlužováním táhla ji zasouváš, skracováním vysouváš. pokud ani to nezabere tak je něco špatně a budeš muset rozhodit tu stranu traktoru kde je táhlo (předpokládám že pravou) Může být vyskočené táhlo, urvané kameny (to nepředpokládám) problém ve vidličce řazení.Skus rozepsat co to dělá když sešlápneš uzávěrku-mělo by to aspoň cvakat nebo vydávat jiný zvuk-pokud ne tak to budeš muset holt rozdělat.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Příspěvky: 1
Registrován: 29 srp 2009 16:34

Re: Zetor 6911

Příspěvekod mevada » 29 srp 2009 16:42

karelk píše:Co by se dalo použít do 6911 za jinou sedačku. Myslím tím něco odpruženého. Seděla by tam třeba ze 7211 mechanicky odpružená, nebo máte tam někdo vzduchovou a z čeho. Karel

zdravím já tam mám sedačku z matesa a jsem s ní opravdu spokojenej napojit jde normálně na kotel :wink:

Příspěvky: 2
Registrován: 06 srp 2009 09:28

Re: Zetor 6911

Příspěvekod s.palka » 01 črc 2010 15:34

Kdo máte doma zetor 6911 se zavážím. Prosím o foto, jak tam má být správně seřazení a upevnění. Předem děkuji za odpověď a hlavně foto

Příspěvky: 135
Registrován: 04 led 2007 19:09
Bydliště: Mojmírova446

Re: Zetor 6911

Příspěvekod poupic » 02 črc 2010 20:00

Měl bych dotaz na majitele zetoru 6911. Jakou má spotřebu v dopravě? tahal bych za ním takový menší sběrák plný komplet váží tak do 2t.
Zetor 6718, 3011 a plno krámů knim.

Předchozí

Zpět na UŘ I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků