Zetor 6711

Příspěvky: 87
Registrován: 09 pro 2007 12:33

Zetor 6711

Příspěvekod PISKUNK563 » 05 led 2008 00:20

Dobrý večer, pište vše co se týká 6711. My jí máme (u dědy) a nikdy nezradila. Akorát jednou praskla hadice, která vede olej do posilovače řízení. Pravda u nás se s ní skoro nic nenajezdí, proto je pořád jak nová.Podle mě je to dobrý traktor na popotahování věcí kolem baráku a zahrady. Akorát nám občas pod sedačkou řidiče občas něco bouchá, nebo spíš klepe. :cry:
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 05 led 2008 23:52

Aký je to rok výroby a aké máte za neho príslušenstvo? :P

Příspěvky: 87
Registrován: 09 pro 2007 12:33

Příspěvekod PISKUNK563 » 06 led 2008 08:24

Výroba 1978. Máme 7 tunku, návěs domácí výroby,nadzvedávačku na dříví a bednu do 3. bodu(domácí výroba)
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 10:08

Fajnéé.Ja mám 6718.Je to v bodstate 6711 s kabinov.Moja bola vyrobená v 1976.Ako ti ide riadenie na voľnobeh? :x

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 06 led 2008 12:09

ja mam 6718 rv 1977 mam pluh ,seci stroj vlek 7t, kombinator ,smiko brany, tekk a nosic do tribodoveho zavesu nakove to domaci jezdeni mne uplne staci jinak vedsina naradi co mam je domaci vyrobi

Příspěvky: 36
Registrován: 05 led 2008 23:57
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod bramburek228 » 06 led 2008 12:38

:( ja bych 67 nechtel ma na hovno vykon - leda pokud by jsi tam dal 69kovy cerpadlo a i jiny trysky,... tak pak uz by to mozna bylo o necem jinem

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 12:45

franta píše:ja mam 6718 rv 1977 mam pluh ,seci stroj vlek 7t, kombinator ,smiko brany, tekk a nosic do tribodoveho zavesu nakove to domaci jezdeni mne uplne staci jinak vedsina naradi co mam je domaci vyrobi

Ja za ním mám vlek7ton BSS P73S,3jak pluh 35-ky telesa,rypaky s branami,sejačku,malý vlek 1osý,vyorávač na zemiaky.Ja to považujem za celkom solídny traktor.Keby si chcel vidieť foto mám ich na Nasetraktory.cz v Zetor 6718 na 15-str.

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 12:47

bramburek228 píše::( ja bych 67 nechtel ma na hovno vykon - leda pokud by jsi tam dal 69kovy cerpadlo a i jiny trysky,... tak pak uz by to mozna bylo o necem jinem

Máš nejaký traktor?Myslíš dať tam trysky DOP150S335-4359?A s tým výkonom je to tak,že na menšie práce je výborný traktor. :wink:

Příspěvky: 36
Registrován: 05 led 2008 23:57
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod bramburek228 » 06 led 2008 13:10

7711 píše:
bramburek228 píše::( ja bych 67 nechtel ma na hovno vykon - leda pokud by jsi tam dal 69kovy cerpadlo a i jiny trysky,... tak pak uz by to mozna bylo o necem jinem

Máš nejaký traktor?Myslíš dať tam trysky DOP150S335-4359?A s tým výkonom je to tak,že na menšie práce je výborný traktor. :wink:


:lol: :lol: :lol: jukni se na http://www.nasetraktory.cz - na seriovky a do temata 6911 - hned na prvni strance :)

8) neboj ten neprehlidnes :)

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 13:14

Ty si 6911 teba poznám z fora Nasetraktory.Teraz tam asi nejuknem pretože mi neide to forum na Nasetraktory neviem prečo.Odo mňa máš tu el.schému nie? :D

Příspěvky: 36
Registrován: 05 led 2008 23:57
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod bramburek228 » 06 led 2008 13:22

7711 píše:Ty si 6911 teba poznám z fora Nasetraktory.Teraz tam asi nejuknem pretože mi neide to forum na Nasetraktory neviem prečo.Odo mňa máš tu el.schému nie? :D

jj -ale tady mi nekdo ukradnul nick :(
nevim od koho - ja tam hafo moc lidi a kazdyho s kym se bavim si pamatovat tak bych se z toho zblaznil
http://www.traktor.ic.cz - forum docastne presunuto sem

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 13:38

To Bramburek:
Veľmi pekne dakujem za oboznámenie. :D

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 06 led 2008 13:51

bramburek228 píše::( ja bych 67 nechtel ma na hovno vykon - leda pokud by jsi tam dal 69kovy cerpadlo a i jiny trysky,... tak pak uz by to mozna bylo o necem jinem
trysky ti sami o sobe vykon nezvisi cerpadlo ano ale trysky ne ja mam poladene 67 kove a jede jak cert

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 14:27

S tým by som až tak nesúhlasil.Zaleží aj na tryskách.Trysky rozprašujú naftu.Podľa nich ide aj spotreba.Je rozdiel medzi DOP150S335-4359 a DOP160S625-4343.1tryska má 3 diery o veľkosti 0,35mm a 2tryska má 6 dier o veľkosti 0,25 tak vstrekne aj viac nafty.Ja som mal DOP150S535-1443 a spotreba bola nehorázna a výkon nič moc a čerpadlo zo 69-ky.Teraz mám čerpadlo zo 67-Ky nastavené na stolici a trysky DOP160S430-1436 a je to lepšie ale tiž nič moc.Aké máš trysky aby som vedel aké mám dať.

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 14:28

bramburek228 píše::( ja bych 67 nechtel ma na hovno vykon - leda pokud by jsi tam dal 69kovy cerpadlo a i jiny trysky,... tak pak uz by to mozna bylo o necem jinem

To Bramburek:
Aky je rozdiel medzi čerpadlom zo 67-ky a 69-ky? :(

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 led 2008 14:35

7711 píše:S tým by som až tak nesúhlasil.Zaleží aj na tryskách.Trysky rozprašujú naftu.Podľa nich ide aj spotreba.Je rozdiel medzi DOP150S335-4359 a DOP160S625-4343.1tryska má 3 diery o veľkosti 0,35mm a 2tryska má 6 dier o veľkosti 0,25 tak vstrekne aj viac nafty.Ja som mal DOP150S535-1443 a spotreba bola nehorázna a výkon nič moc a čerpadlo zo 69-ky.Teraz mám čerpadlo zo 67-Ky nastavené na stolici a trysky DOP160S430-1436 a je to lepšie ale tiž nič moc.Aké máš trysky aby som vedel aké mám dať.


Počet otvorov ti neovplyvní množstvo vstreknutej nafty, len veľkosť "kvapiek" a priebeh tlaku. Objem je daný nastavením čerpadla a veľkosťou elementov.

Příspěvky: 36
Registrován: 05 led 2008 23:57
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod bramburek228 » 06 led 2008 14:36

cerpadlo + trysky => vetsi vykon

takhle z hlavy ti to presne nereknu - musel bych se presne juknout do dilenske na 67 a pak i do sve a porovnat
jen vim ze par znamych uz to menilo

az budeme na nasem foru tak se ti po tom juknu- jen se mi pripomen - mam desnou sklerozu

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 14:50

Miro píše:
7711 píše:S tým by som až tak nesúhlasil.Zaleží aj na tryskách.Trysky rozprašujú naftu.Podľa nich ide aj spotreba.Je rozdiel medzi DOP150S335-4359 a DOP160S625-4343.1tryska má 3 diery o veľkosti 0,35mm a 2tryska má 6 dier o veľkosti 0,25 tak vstrekne aj viac nafty.Ja som mal DOP150S535-1443 a spotreba bola nehorázna a výkon nič moc a čerpadlo zo 69-ky.Teraz mám čerpadlo zo 67-Ky nastavené na stolici a trysky DOP160S430-1436 a je to lepšie ale tiž nič moc.Aké máš trysky aby som vedel aké mám dať.


Počet otvorov ti neovplyvní množstvo vstreknutej nafty, len veľkosť "kvapiek" a priebeh tlaku. Objem je daný nastavením čerpadla a veľkosťou elementov.

Aha tak promiň,myslel som že aj trysky S majú jednotnú velkosť v mieste dotyku ihly a vstreknú len toľko nafty nakolko su stavane na 1 vstreknutie podľa dier.Ked som mal čerpadlo zo 69-ky a trysky 1443 tak kde bola chyby?

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 14:51

To Bramburek:
Nebojsa pripomeniem ti to.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 led 2008 15:06

Tryska vždy vstrekne toľko koľko do nej čerpadlo natlačí. O tom sa snáď baviť netreba. Podľa dľžky (rýchlosti) zdvihu, objemu a počtu a veľkosti dier sa mení vstrekovací tlak (priebeh) a dľžka vstreku. Čím viac a väčšie otvory tým kratší vstrek. Keď si to zoberieš spätne tak staršie motory majú menšie otvory a viac a to z toho dôvodu že pracovali v nižších otáčkach.

Kde bola chyba ti nepoviem, diagnostika cez net funguje blbo. :cry:
Povedal by som tak "od oka" že z malého motora veľký neurobíš, nech máš čerpadlo alebo trysky akékoľvek. Raz má 69-tkový motor o 10% viac objemu a to neoklameš, pokiaľ necháš atmosferické sanie.

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 15:16

Vďaka pomohlo mi to. :D

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 06 led 2008 18:14

Ešte som nad tým chvíľu rozmýšlal (keď je tá nedeľa).

Všetko to so všetkým súvisí. Dávka závisí, nie od veľkosti elementu ako som napísal, ale od doby zdvihu čerpadla, od otváracieho tlaku trysky (doba začiatku vstreku). Ďalšia vec je vstrekovací tlak a ten už závisí od počtu a veľkosti dier, pri inom počte a veľkosti otvorov je iný tlak. A pre každé množstvo paliva by sa mala (nemám rád toto spojenie) zvoliť vhodná tryska, aby sa zabezpečil pri danej dávke aj dobrý vstrekovací tlak a dobré spaľovanie.
Možno aj preto to pri tryskách .....535 (tie idú hlavne do turba UR II) bolo lenivé kvôli nízkemu vstrekovaciemu tlaku, pravdepodobne to aj v zime horšie štartovalo.

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 06 led 2008 19:32

ja skusil predepsane trysky 1444 a trysky z 7211 1436 a zadny rozdi sem nepocitil laboroval sem sti celkem hodne i s otviracima tlakama ale zebych citil velky rozdi to vubec ne

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 06 led 2008 19:35

Miro píše:Tryska vždy vstrekne toľko koľko do nej čerpadlo natlačí. O tom sa snáď baviť netreba. Podľa dľžky (rýchlosti) zdvihu, objemu a počtu a veľkosti dier sa mení vstrekovací tlak (priebeh) a dľžka vstreku. Čím viac a väčšie otvory tým kratší vstrek. Keď si to zoberieš spätne tak staršie motory majú menšie otvory a viac a to z toho dôvodu že pracovali v nižších otáčkach.

Kde bola chyba ti nepoviem, diagnostika cez net funguje blbo. :cry:
Povedal by som tak "od oka" že z malého motora veľký neurobíš, nech máš čerpadlo alebo trysky akékoľvek. Raz má 69-tkový motor o 10% viac objemu a to neoklameš, pokiaľ necháš atmosferické sanie.
jj svata pravda maximalne zvisis otacky na ukor zivotnosti a spotrebi

Příspěvky: 126
Registrován: 05 led 2008 14:06
Bydliště: Slovensko,VT Polianka

Příspěvekod 7711 » 06 led 2008 23:14

Miro píše:Ešte som nad tým chvíľu rozmýšlal (keď je tá nedeľa).

Všetko to so všetkým súvisí. Dávka závisí, nie od veľkosti elementu ako som napísal, ale od doby zdvihu čerpadla, od otváracieho tlaku trysky (doba začiatku vstreku). Ďalšia vec je vstrekovací tlak a ten už závisí od počtu a veľkosti dier, pri inom počte a veľkosti otvorov je iný tlak. A pre každé množstvo paliva by sa mala (nemám rád toto spojenie) zvoliť vhodná tryska, aby sa zabezpečil pri danej dávke aj dobrý vstrekovací tlak a dobré spaľovanie.
Možno aj preto to pri tryskách .....535 (tie idú hlavne do turba UR II) bolo lenivé kvôli nízkemu vstrekovaciemu tlaku, pravdepodobne to aj v zime horšie štartovalo.

Takže pre každý vstrekovací tlak ina tryska?

Příspěvky: 1
Registrován: 21 úno 2011 20:35

Re: Zetor 6711

Příspěvekod lkjhg » 21 úno 2011 20:42

Prečo je ostrý zvuk na traktore zetor 6711 a velký dym z výfuku .

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: Zetor 6711

Příspěvekod bold » 22 úno 2011 19:37

lkjhg píše:Prečo je ostrý zvuk na traktore zetor 6711 a velký dym z výfuku .

protože tam jde hodně nafty (přidané na čerpadle= spotřeba jak kráva)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: Zetor 6711

Příspěvekod poulm » 22 úno 2011 21:39

U těch malých traktorů od UŘ1 tímto laborováním výrazného nárůstu výkonu nedocílíte.
Dejte tam,co tam podle výrobce má být a budete s tím spokojeni.

Pokud budete chtít nějak výrazně zvýšit výkon motoru,tak musíte změnit plnění motoru. Výkon je víceméně dán množstvím paliva,ale nemůžete na motoru zvyšovat dávku paliva,aniž by jste k němu nedodali i potřebné množství vzduchu na jeho spálení,jinak vám motor začne kouřit a výkon mu naopak začne klesat,protože bude mít nedokonalé spalování.
Pokud se vám tímto způsobem povede zvýšit výkon motoru dejme tomu o 20-30%,tak si zase uvědomte,že zbytek traktoru na to není dělaný a začne se vám rychle kazit ze všech stran.

Samozřejmě dobré trysky výrazně ovlivňují celý chod motoru,protože jen dobře rozprášená nafta může dobře shořet. Ale jestli tam dáte 4otvorové,nebo 5ti otvorové trysky,tak v tom už žádný rozdíl nevidím. Pokud mne paměť neklame,tak na Z6911 má 5ti otvorové,mj. jsou shodné jak některé Liazy, a Z7211 už má čtyř,nebo dokonce tří otvorové trysky a přitom to jsou stejné motory,mají stejný zdvih i vrtání,akorát malinko jiné písty,Z7211 mí o nějaké pístní kroužky míň,jinak spalovací komory v pístu jsou stejné.

Stejně v tom smysl nevidím,pokud zvýšíte výkon u malého traktoru,pořád to bude malý traktor a třeba pluh 5PHX35 vám nikdy neutáhne, i kdyby jste k tomu pádlovali. Pokud potřebujete silnější traktor,tak si ho raději kupte a neničte slabý.

Co se týče toho občasného rachtání ve skříni pod sedačkou v traktoru Z6711 apod.,tak to bude s největší pravděpodobností povolená hruška na diferenciálu, mně se přesně tohle stalo a zavčas jsem to opravil,než se to stihlo vytřískat.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 124
Registrován: 05 led 2013 16:26

Re: Zetor 6711

Příspěvekod Petr1999 » 02 led 2018 19:20

Jak máte na 6711 odstupňované rychlosti ? Na naší máme hrozně velký skok mezi 4kou a 5kou . Tak mě zajímá jestli to měli všechny 67 nebo se tam montovaly různé převodovky .

Příspěvky: 126
Registrován: 07 bře 2012 19:27

Re: Zetor 6711

Příspěvekod koprkam » 25 čer 2018 13:26

Tak ono hlavní rozdíl mezi motorem 6901 a 6701 je ve vrtâní 102 vs 100, ale je pravda, že jsem to slyšel z více zdrojů, že je 67 lenivější, jak 69. Máme doma 6711, dovoz z Norska, je to sice vražda, ale spotřeba je suprová, člověk jezdí za slzu nafty celej tejden. U nás to tahá jenom obracák, nahrnovač, luční smyk a rozmetadlo na hnojiva do budoucna bude tahat postřikovač. Na těžký práce máme krystala, ten je na ně dělanej.
Ale! Co je podle mě nestandardní, tak je převodovka. Když si představíte schéma řazení, tak tady je nějaký divný, posuďte sami:
Moje: 1-2-5 kdežto normálně 1-3-5
______R-3-4_________________R-2-4
Jinak převodovka má násobič i 540/1000ot, nevíte někdo, co to je zač?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Zpět na UŘ I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník