Zetor7245
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Re: Zetor7245
Specifikuj závadu.
Když ho sešlápneš syčí někde?
Jde sešlápnout?
Pokud syčí, tak u převodovky nebo u pedálu spojky?
Máš nafoukaný vzduch na plno?
Když ho sešlápneš syčí někde?
Jde sešlápnout?
Pokud syčí, tak u převodovky nebo u pedálu spojky?
Máš nafoukaný vzduch na plno?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor7245
gilion píše:Myslím že to spíš bude malý tlak vzduchu. Ale ty ho nepotřebuješ tak často....
Takhle na dálku diagnostika i s ortelem..........Klobouk dolů, co ti mladí dneska umí...)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor7245
ked to stlacim tak spojka sa stlaci a traktor zastavi vzduch je naplno a trubky cievka vsetko je ok neviem co to moze byt
Re: Zetor7245
tomas7930 píše:ked to stlacim tak spojka sa stlaci a traktor zastavi vzduch je naplno a trubky cievka vsetko je ok neviem co to moze byt
Náhon ti funguje?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Zetor7245
V prvním kole zkontroluj jestli nemáš rozepnutou hospodářskou lamelu spojky. Zkus jestli se ti točí vývodový hřídel a zvedá hydraulika. Mohl jsi mít pozvednutou páku ruční spojky a vzduch ti ji vypnul. Pak znovu přezkoušej násobič. Jednoduchá zkouška násobiče - rozjeď traktor na 1200 otáček, přidus ho nožní brzdou na 1000 otáček a šlápni na násobič.
Pokuď traktor zabere je násobič v pořádku.
Pokuď se nestane nic je problém asi v tlaku vzduch nebo ve ventilu násobiče nebo v ucpané trubce k nebo od ventilu násobiče.
Pokuď se traktor zastaví je problém v části násobiče co je v převodovce, neboť část co ti vypíná pojezdovou spojku je v pořádku a to je tvůj případ.
Pokračuj tím, že vyndáš měrku oleje převodovky a šlápni na násobič. Pokuď ti z převodovky dírou po měrce hodně valí vzduch tak je asi prasklá trubička v převodovce. Pokuď se ozývá bublání a valí vzduch je v háji manžeta v tělese násobiče. Trochu vzduchu ti z toho otvoru po sešlápnutí násobiče půjde asi vždy, ale v těchto případech odtud valí vzduch jak z hadice od kompresoru.
Pokuď ti odtuď vzduch neutíká pokračuj tím, že vypustíš olej z převodovky a sundej přední víko co je na spodku převodovky. Je to víko hned za spojkovou skříní na 8 šroubů. Koukni do té díry, uvidíš tam dvě ozubené kola a za tím větším směrem dozadu je přišroubovaná litinová placka tlustá asi 2,5 cm na kterou přiléhá asi 3 mm silný plech. Při sešlápnutí násobiče se ten plech musí vysunout směrem k tomu ozubenému kolu a zároveň s tím plechem musí vyjíždět spojka s čelním ozubením tlačená pružinou.
Pokuď plech nevyjede je asi ucpaná trubička v převodovce.
Pokuď plech vyjede a nevyjede ozubená spojka je závada v pružině, která spojku tlačí. Většinou se smotá do sebe, když se někdo pokusí brzdit násobičem.
Pokuď plech vyjede i s ozubenou spojkou je v háji ozubení buď na spojce nebo na tom velkém ozubeném kole, pozor je to čelní ozubení kde přiléhá ta spojka.
Pozor, při zkoušení násobiče musíš mít vždy nafoukaný vzduch naplno, pokuď ti tlak vzduchu klesne asi pod 4,5 atm tak ti ventil násobič odpojí.
Tohle je asi nejjednodušší diagnostika násobiče.
Pokuď traktor zabere je násobič v pořádku.
Pokuď se nestane nic je problém asi v tlaku vzduch nebo ve ventilu násobiče nebo v ucpané trubce k nebo od ventilu násobiče.
Pokuď se traktor zastaví je problém v části násobiče co je v převodovce, neboť část co ti vypíná pojezdovou spojku je v pořádku a to je tvůj případ.
Pokračuj tím, že vyndáš měrku oleje převodovky a šlápni na násobič. Pokuď ti z převodovky dírou po měrce hodně valí vzduch tak je asi prasklá trubička v převodovce. Pokuď se ozývá bublání a valí vzduch je v háji manžeta v tělese násobiče. Trochu vzduchu ti z toho otvoru po sešlápnutí násobiče půjde asi vždy, ale v těchto případech odtud valí vzduch jak z hadice od kompresoru.
Pokuď ti odtuď vzduch neutíká pokračuj tím, že vypustíš olej z převodovky a sundej přední víko co je na spodku převodovky. Je to víko hned za spojkovou skříní na 8 šroubů. Koukni do té díry, uvidíš tam dvě ozubené kola a za tím větším směrem dozadu je přišroubovaná litinová placka tlustá asi 2,5 cm na kterou přiléhá asi 3 mm silný plech. Při sešlápnutí násobiče se ten plech musí vysunout směrem k tomu ozubenému kolu a zároveň s tím plechem musí vyjíždět spojka s čelním ozubením tlačená pružinou.
Pokuď plech nevyjede je asi ucpaná trubička v převodovce.
Pokuď plech vyjede a nevyjede ozubená spojka je závada v pružině, která spojku tlačí. Většinou se smotá do sebe, když se někdo pokusí brzdit násobičem.
Pokuď plech vyjede i s ozubenou spojkou je v háji ozubení buď na spojce nebo na tom velkém ozubeném kole, pozor je to čelní ozubení kde přiléhá ta spojka.
Pozor, při zkoušení násobiče musíš mít vždy nafoukaný vzduch naplno, pokuď ti tlak vzduchu klesne asi pod 4,5 atm tak ti ventil násobič odpojí.
Tohle je asi nejjednodušší diagnostika násobiče.
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků