zapečené pístní kroužky
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
zapečené pístní kroužky
Dobrý den Zetoráci
chci se zeptat na tento problém. Při větším zatí žení traktoru (zetor 6211) např. do kopce a na plný plyn, začne z trubky odvětrání klikové skříně vystřikovat olej a fouká.Mám podezření na zapečené pístní kroužky. Taky začal prosakovat olej z tesnění pod hlavou 1, 2 a 3 válec a matice šroubu hlavy 3válce bylá volná tak, že šla dotáhnout obyčejným klíčem. Je možné, že se tlak při spalování dostavá do klikové skříně přes těsnění hlavy a potom sebou strhává olej a fouká ven nebo jsou zapečené pístní kroužky? Motor normálně nastartuje i při -10 ° C bez předehřevu kapaliny a po zahřátí nekouří v zatížení ani na volnoběh. Stačilo by vyměnit těsnění hlav nebo jsou i zapečené pístní kroužky? Olej v motoru je M7 ADS III.
chci se zeptat na tento problém. Při větším zatí žení traktoru (zetor 6211) např. do kopce a na plný plyn, začne z trubky odvětrání klikové skříně vystřikovat olej a fouká.Mám podezření na zapečené pístní kroužky. Taky začal prosakovat olej z tesnění pod hlavou 1, 2 a 3 válec a matice šroubu hlavy 3válce bylá volná tak, že šla dotáhnout obyčejným klíčem. Je možné, že se tlak při spalování dostavá do klikové skříně přes těsnění hlavy a potom sebou strhává olej a fouká ven nebo jsou zapečené pístní kroužky? Motor normálně nastartuje i při -10 ° C bez předehřevu kapaliny a po zahřátí nekouří v zatížení ani na volnoběh. Stačilo by vyměnit těsnění hlav nebo jsou i zapečené pístní kroužky? Olej v motoru je M7 ADS III.
Re: zapečené pístní kroužky
Základ je změřit tlaky. Sledovat nárůst tlaku (jak rychle leze nahoru) pokud bude tlak nízký, tak vzít trošku oleje (půl deci) nalít do spalovacího prostoru a skusit znovu. Pokud dojde k nárůstu tlaku tak je problém dole (pístní kroužky) pokud ne tak je problém nahoře (těsnění pod hlavou, ventily,hlava)
Je možné že je "podfouklé" tesnění pokud byla volná hlava. Tudíž já osobně bych koupil 4ks těsnění a vyměnil bych ho. Stejně do toho budeš muset jít, ať už je to v kroužkách nebo v hlavě.
Co mně ovšem zaráží jsou ty zimní starty, takle se motor bez tlaků nechová, počítám s defektem pouze jednoho válce, takže opět změřit tlaky a diagnostikovat.
Je možné že je "podfouklé" tesnění pokud byla volná hlava. Tudíž já osobně bych koupil 4ks těsnění a vyměnil bych ho. Stejně do toho budeš muset jít, ať už je to v kroužkách nebo v hlavě.
Co mně ovšem zaráží jsou ty zimní starty, takle se motor bez tlaků nechová, počítám s defektem pouze jednoho válce, takže opět změřit tlaky a diagnostikovat.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zapečené pístní kroužky
Z 7711 Já měl přesně tento problém od té doby co mi spadla hadice od filtru a odvážel jsem od kombajnu celí den, v zimě motor chytal v -15 na cvaknutí, ale žral olej a z přepadu foukal ven.
Diagnoza zapečeno. Po roce se udělala g.o. motoru a je klid. A to že motor v zimě nádherně startoval má svoje vysvětlení, měl přidáno na čerpadle. Motor se opravil. čerpadlo se seřídilo a najednou starty daleko horší, ale s poloviční spotřebou
Diagnoza zapečeno. Po roce se udělala g.o. motoru a je klid. A to že motor v zimě nádherně startoval má svoje vysvětlení, měl přidáno na čerpadle. Motor se opravil. čerpadlo se seřídilo a najednou starty daleko horší, ale s poloviční spotřebou
Re: zapečené pístní kroužky
jenik.p píše:Z 7711 Já měl přesně tento problém od té doby co mi spadla hadice od filtru a odvážel jsem od kombajnu celí den, v zimě motor chytal v -15 na cvaknutí, ale žral olej a z přepadu foukal ven.
Diagnoza zapečeno. Po roce se udělala g.o. motoru a je klid. A to že motor v zimě nádherně startoval má svoje vysvětlení, měl přidáno na čerpadle. Motor se opravil. čerpadlo se seřídilo a najednou starty daleko horší, ale s poloviční spotřebou
No opět si dovolím nesouhlasit. Pokud motor nemá kompresi (což je u většiny zapečených motorů) tak tam můžeš lít naftu z konve a stejně nechytne. K vznícení nafty je potřeba tlak a teplo. Pokud je kosa tak to teplo vzniklé kompresí odvádí hlava a ostatní promrzlé součástky a tudíž to pouze kouří bíle a nic z toho.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- Ondřej Novák
- Příspěvky: 573
- Registrován: 26 pro 2006 22:54
- Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)
Re: zapečené pístní kroužky
Pokud teče olej už i kolem těsnění pod hlavama třech válců !!! Tak bych ho co nejrychleji vyměnil protože na 99% bude podfouklé, proto se kouří z přepadovky. Že motor startuje i v mrazech a nekouří, ukazuje spíše že to kroužky nebudou...
Ale jak psal bold: sudat hlavy a uvidíš...
Ale jak psal bold: sudat hlavy a uvidíš...
Když osladit, tak Crystalem...
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků