olej po go
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
- marek 67 18
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 črc 2013 22:22
olej po go
Zdravím měl bych takový dotaz, dělal jsem na motoru 6901 go byl tam olej M6AD nebylo by lepší kdybych tam začal dávat M7ADS pišou že je pro turbo motory i bez turba, a ještě po kolika motohodinách by se měl měnit M6AD a po kolika M7ADS
Re: olej po go
jezdim cely zivot na M7ADS III a menim po 200 Mth a neni problem at je to turbo nebo neni je trochu drazsi ale to uz zalezi na tobe
Re: olej po go
Pokud má olej stejnou specifikaci, tak lze zaměnit. interval výměn bych nechal tak jak je. Pokud je motor po poctivé GO tak lze použít takřka jakýkoliv olej který odpovídá specifikaci. Pokud je po rádoby GO (přebroušení kliky, výměna sad vložek a pod je střední oprava ) a neprošel kompletní očistou tak je třeba při přechodu na lepší olej zkrátit intervaly prvních výměn (cca 3x, 10%,25%,50%) a kontrolovat stav oleje. Většina moderních olejů dokáže rozpustit nánosy karbonu velmi rychle. Doby zabetonovaných odstředivek jsou nenávratně pryč. Každopádně je třeba myslet i na to že olej stárne i když neběhá motor a co dva roky ho vyměnit (lépe každý rok, ale to dělá málokdo)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: olej po go
Já na traktoře měním olej vždycky na podzim před orbama,dobře se mi to pamatuje a motor má dobrý olej zrovna na práci, kde dostane hodně zabrat.
Když jsi vzpoměl zabetonovanou odstředivku,tak to tak nějak vypadalo v motoře,když jsem koupil své pvní ZTéčko,odstředivka byla plná a netočila se,filtr byl totál a motor plný karbonu,nejspíš to jzdilo snad ještě na Ačkový olej,ale to už jsem se nedozvěděl,tak jsem tam nalil na proplach ten nejlevnější M6AD a klistýr začal,bylo to buď a nebo,ale asi po páté výměně oleje za půl roku byl už motor jakš takš čistý,ale lezly z něj neuvěřitelné sračky no a jezdí mi do dnes a to jsem mu ještě přidal turbo Provozní tlak se mi pořád drží od 3,5-4,5Atm,tak snad ještě chvíli bude dejchat.
Když jsi vzpoměl zabetonovanou odstředivku,tak to tak nějak vypadalo v motoře,když jsem koupil své pvní ZTéčko,odstředivka byla plná a netočila se,filtr byl totál a motor plný karbonu,nejspíš to jzdilo snad ještě na Ačkový olej,ale to už jsem se nedozvěděl,tak jsem tam nalil na proplach ten nejlevnější M6AD a klistýr začal,bylo to buď a nebo,ale asi po páté výměně oleje za půl roku byl už motor jakš takš čistý,ale lezly z něj neuvěřitelné sračky no a jezdí mi do dnes a to jsem mu ještě přidal turbo Provozní tlak se mi pořád drží od 3,5-4,5Atm,tak snad ještě chvíli bude dejchat.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- marek 67 18
- Příspěvky: 72
- Registrován: 10 črc 2013 22:22
Re: olej po go
Dik za rady nejspíš naleju M7ADS
Příspěvků: 5
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků