Zetor 7745
Příspěvků: 33
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
- Ondřej Novák
- Příspěvky: 573
- Registrován: 26 pro 2006 22:54
- Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)
To wintrej: si děláš p...l ne? Si fakt myslíš že ty bubnové zmetky sou lepší?
Když osladit, tak Crystalem...
- 7745 Tunis
- Příspěvky: 74
- Registrován: 24 úno 2007 20:58
- Bydliště: Žatec
Bubnový nebo diskový je to z bláta do louže. .Starej Zetor prostě neumí pořádně brzdit .Jinak mám 7745 z těch starejch Zetorů nejradši.
brzdy
za 16 rokov cca 10t. mth s brzdami žiadný problém...Raz za niekoľko rokov nastaviť, kotúče (bol dolu portál pre opravu uzávierky) neboli opottebované.
Valček jedeň bol menený po 16 rokoch. Sme na rovine, ale vzduchové sa moc nepoužívajú (NP 25), na prepravníku pre DT 75 ani nie sú.
Valček jedeň bol menený po 16 rokoch. Sme na rovine, ale vzduchové sa moc nepoužívajú (NP 25), na prepravníku pre DT 75 ani nie sú.
Brzdy na 7745 to je katastrofa, jeden den se pořádně opraví a za 14 dní je veškerá snaha uplně v trapu, podle mě 7745=špatný přístup ke všemu co se opravuje není snad jeden díl co by šel vymontovat bez obtíží....(například brzdič)....když ten traktor dostává pořádně zabrat, tak třeba celou sezónu jezdí, ale pak celou zimu stojí na dílně a čeká až ho někdo dá dohromady....nevím z jákého materiálu jsou díly, ale vydrží pramálo....kdyby to byla pořádná technika, tak jezdí pořád a všude a není měněna za zahraniční stroje...
riderstan: súlasím s tebou ono sú to asi veci z polska je to ako z blata.
Jano: Tak to ti gratulujem k takému brzdnému výkonu to je fajn.Ono ked chodiš po rovine tak sa to celkom dá alebo na poli vyradiš rýchlosť a zastaviš hned len ked si v hore alebo na luke stojí to za kočku rozmýšľam nad vzduchovým posiľňovačom pedál z PV3S len nebudu smerové čo by mi až tak nevadilo.
Jano: Tak to ti gratulujem k takému brzdnému výkonu to je fajn.Ono ked chodiš po rovine tak sa to celkom dá alebo na poli vyradiš rýchlosť a zastaviš hned len ked si v hore alebo na luke stojí to za kočku rozmýšľam nad vzduchovým posiľňovačom pedál z PV3S len nebudu smerové čo by mi až tak nevadilo.
Zetor 5245 r.v 1987
Problém není v brzdách ale v lidech co to dávali do hromady,brzdy nové ale že do nich teče olej z diferáu si nevšimne po týdnu sou tak nasáklé že to zas nebzdí.Já tam mám ještě bubnové a vydrží vždy min tři sezony,pravda je že se musí víc tlačit na pedály než u auta,ale tahal jsem i podvalník se stalincem bez vzduchu(asi 20 tun v závěsu),bývalo z kopce pěkně horko ale pokaždé sem to ubrzdil.Jen jednou mi říká strojník já si do něj sednu a kdyby tě to začalo tlačit tak já couvnu na ty zadní gumy trajleru,ale naštěstí nebylo třeba.
bubni jsou lepsi a spolehlivejsi akorat nevihoda ze je prase vevntitr a u kotoucou venku ja spravoval kotuce a dal sem uplne vse nove a stejne to vydrzelo jen sezonu a nedelal jsemto prve brzdi kotoucove u 77tek resi temer porad chvili jdou spolehlive pak se nekdo otoci pres brzdu a zacinaji potizeTom T píše:Problém není v brzdách ale v lidech co to dávali do hromady,brzdy nové ale že do nich teče olej z diferáu si nevšimne po týdnu sou tak nasáklé že to zas nebzdí.Já tam mám ještě bubnové a vydrží vždy min tři sezony,pravda je že se musí víc tlačit na pedály než u auta,ale tahal jsem i podvalník se stalincem bez vzduchu(asi 20 tun v závěsu),bývalo z kopce pěkně horko ale pokaždé sem to ubrzdil.Jen jednou mi říká strojník já si do něj sednu a kdyby tě to začalo tlačit tak já couvnu na ty zadní gumy trajleru,ale naštěstí nebylo třeba.
Ako to je vlastne s vašimi traktormi moja 5245 so 7220kg na korbe čiže celkoma hmotnost privesu je 9t ide po rovine na 5 ke a ešte zvladne aj mierny kopček ako sa idem ibe napriklad na most čo ide cez dialnicu al etaké naozaj mierne stupanie asi 5% .Ale bohužial ked pride väščie nemám šancu a musim isť do štvorky ono je to tak na pokraji 4 a 5 ky kde 4ka je moc pomala a má ťah a 5 ka zase už slabá ideal by bol 4,5 rychlosti.Ako je na tom napr 7745 alebo 7245,6245. ?Inak s týmto nákladom idem do 12% stupania na trojke plný plyn.
Zetor 5245 r.v 1987
- 7745 Tunis
- Příspěvky: 74
- Registrován: 24 úno 2007 20:58
- Bydliště: Žatec
u 77.. a 72.. je ta převodovka líp odstupňovaná ty kvalty na sebe líp navazujou.Taky záleží jaký tam jsou gumy a převody v portálech.Čím víc je ten traktor spřevodovanej do rychla tím dřív musíš v kopci řadit.wintrej píše:Ako to je vlastne s vašimi traktormi moja 5245 so 7220kg na korbe čiže celkoma hmotnost privesu je 9t ide po rovine na 5 ke a ešte zvladne aj mierny kopček ako sa idem ibe napriklad na most čo ide cez dialnicu al etaké naozaj mierne stupanie asi 5% .Ale bohužial ked pride väščie nemám šancu a musim isť do štvorky ono je to tak na pokraji 4 a 5 ky kde 4ka je moc pomala a má ťah a 5 ka zase už slabá ideal by bol 4,5 rychlosti.Ako je na tom napr 7745 alebo 7245,6245. ?Ina
k s týmto nákladom idem do 12% stupania na trojke plný plyn.
7745Tunis: no fajn chapem a teda ako to je u teba aký taháš prives a popiš to tu trochu ten priebeh.
Ja som porovnaval 5245 z 6245 napriklad máš kopec 6245 ho vyjde na trojke, 5245 na štvorke ale to bude tou prevodovkou má to pomalšie sprevodované kvalty aj spiatočka je omnoho pomalšia ako u 6245. Dalej s 5 radličným pluhom 25ky hlavy ide 6245 na jednotke hlboku orbu na dvojke podmietka. U 5245 ideš aj hlboku orbu na 2 ke niekedy ale treba dat tiež jednotku. Ten istý pluh s 7711 robil hlboku orbu na redukovanej 4 ke. Ale to bolo bohužial už vylietané ako sviňa to len dymilo ako bláznivé....
Ja som porovnaval 5245 z 6245 napriklad máš kopec 6245 ho vyjde na trojke, 5245 na štvorke ale to bude tou prevodovkou má to pomalšie sprevodované kvalty aj spiatočka je omnoho pomalšia ako u 6245. Dalej s 5 radličným pluhom 25ky hlavy ide 6245 na jednotke hlboku orbu na dvojke podmietka. U 5245 ideš aj hlboku orbu na 2 ke niekedy ale treba dat tiež jednotku. Ten istý pluh s 7711 robil hlboku orbu na redukovanej 4 ke. Ale to bolo bohužial už vylietané ako sviňa to len dymilo ako bláznivé....
Zetor 5245 r.v 1987
- 7745 Tunis
- Příspěvky: 74
- Registrován: 24 úno 2007 20:58
- Bydliště: Žatec
No to se těžko porovnává,každej traktor je jinak vychozenej,v poli jsou pokaždý jiný podmínky atd.atd.Pár let jsem jezdil se 10145 a třeba v dopravě o žních s klasickou devítitunou jsem za den spálil 60-70 litrů.Teď se 7745 a stejnym vlekem na stejný trase spálim za den 40-50 litrů.Kopec kterej jela 101 s plnym vlekem bez podřazování jedu se 77 na trojku,ale po rovině a z kopce mám navrch,protože jedu o 5km/hod rychlejš.Z pole do výkupu i zpět prázdnej to udělám rychlejš než kolega s mojí bejvalou 101 a ještě ušetřim naftu.Jinak tahám všechno co dřív se 10145 a žádný velký problémy s tím ten traktor nemá.Středně těžký brány 8m rovina a mírnej kopec 2-3,větší kopec 1-2,roudnická sečka 6m to samý,pluh 4*35 podle podmínek 1-2,větší kopec redukce.Taky máme kopec,že fekál s 8kubíkama vody(celková hmotnost na háku 12t)jedu za jedna a je to akorát.
Příspěvků: 33
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník