Zetor 6945
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Zetor 6945
Prosim vas chcel by som poradiť s Zetorom.
Ked vitočim motor na max tak zečne niečo klepkať.Musim ubrať až prestane,Ale v ťahu to nerobi.
Skontrolovana spojka,ventilove zdvihakya dokonca aj prevodovka.
Dakujem
Ked vitočim motor na max tak zečne niečo klepkať.Musim ubrať až prestane,Ale v ťahu to nerobi.
Skontrolovana spojka,ventilove zdvihakya dokonca aj prevodovka.
Dakujem
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: Zetor 6945
Nevytáčej motor na max.na prázdno. Jakej to má význam?
Edit: Ještě mi napadlo. Řikáš že něco klepe..... tak něco oprav. Je velice málo informací na radu.
Edit: Ještě mi napadlo. Řikáš že něco klepe..... tak něco oprav. Je velice málo informací na radu.
Naposledy upravil Mr.Equable dne 08 úno 2016 22:53, celkově upraveno 1
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: Zetor 6945
tak tahle závada se musí projevit, to znamená že máš dvě možnosti. Buď budeš jezdit dál a počkáš až to začne dělat i v nižších otáčkách, nebo to podržíš v těch max otáčkách až se něco rozpadne a budeš vědět co to dělalo. Omlouvám se všem za tuhle radu, ale nějak nemůžu najít vhodnější odpověď.
P.S. Nechápu.... každopádně identifikovat odkud to klepe je první věc, nechápu tedy kontrolu motoru, spojky a převodovky. Předpokládám kontrolu typu "mrknu a vidím" tudíž kontrola "zvedáků" (tento termín na zetoru nějak nemůžu najít, ale nejspíše to budou vahadla) probíhala sundáním víček a omrknutí co by to mohlo být, u převodovky se asi sundávalo jenom horní víko a možná to bylo rozpůlené (nebo kontrola spojky proběhla okýnkem)
Původem klepání může být neskutečné množství defektů. Jelikož jsi nespecifikoval odkud se klepání ozývá, jakou má podobu tak ti nejde ani dost dobře poradit.....
P.S. Nechápu.... každopádně identifikovat odkud to klepe je první věc, nechápu tedy kontrolu motoru, spojky a převodovky. Předpokládám kontrolu typu "mrknu a vidím" tudíž kontrola "zvedáků" (tento termín na zetoru nějak nemůžu najít, ale nejspíše to budou vahadla) probíhala sundáním víček a omrknutí co by to mohlo být, u převodovky se asi sundávalo jenom horní víko a možná to bylo rozpůlené (nebo kontrola spojky proběhla okýnkem)
Původem klepání může být neskutečné množství defektů. Jelikož jsi nespecifikoval odkud se klepání ozývá, jakou má podobu tak ti nejde ani dost dobře poradit.....
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Příspěvků: 3
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník