zetor 10045
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
zetor 10045
prosim napište jake mate skušenosti udělat čerpadlo aby šlo hned do tahu jinak mi jide od 1200otm šlo by to jak zetor 8011 od kraje že bere diky
Re: zetor 10045
zetor 100.. nebude nikdy brát v nižších otáčkách, je to tím že turbo dosáhne plnícího tlaku až při určitých otáčkách. Stačí se podívat na grafy výkonů motorů s turbem a motorem bez turba (80.. versus 100..) Čerpadlo je vybaveno zařízením (korektor) které nedá víc paliva pokud není plnící tlak v sacím potrubí. Tudíž při nižších otáčkách tam jde méně paliva. (je jakž takž vyvážený poměr paliva a vzduchu.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 10045
1200 otáček,to je super,Perkins s normou Tier III začíná táhnout až v 1900 ot. a to ho máme v manipulátoru
Re: zetor 10045
diky moc za radu a jaky je rozdil mezi zetor 10045 a zetor 10145 nebo to je jen kapotaž diky
Re: zetor 10045
karlik píše:diky moc za radu a jaky je rozdil mezi zetor 10045 a zetor 10145 nebo to je jen kapotaž diky
Nechci se moc rozepisovat-určitě to nevím- ale mám pocit že zetor 10045 se nedělal-turba začali řadou10145 a 16145
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 10045
První turba měli 10045 a 16045,měli ještě nízkou boudu a 10145 a 16145 byla už modernizace.
Re: zetor 10045
K10 píše:První turba měli 10045 a 16045,měli ještě nízkou boudu a 10145 a 16145 byla už modernizace.
To jsem nevěděl dík za informaci. Já měl za to že první motory s turbem byly až s modernizací.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 10045
Hlavní rozdíl mezi 10045 a 10145 je ve výkonu,100 má sice turbo,ale čerpadlo bez korektoru a tím i nižší výkon asi o 12k oproti 101.Jsou tam i rozdílné bloky motoru a 101 má už vodní výměník a chladič převodového oleje.
Petr
Re: zetor 10045
spetr píše:Hlavní rozdíl mezi 10045 a 10145 je ve výkonu,100 má sice turbo,ale čerpadlo bez korektoru a tím i nižší výkon asi o 12k oproti 101.Jsou tam i rozdílné bloky motoru a 101 má už vodní výměník a chladič převodového oleje.
Možná to tak bývalo,schodou okolností máme oba tyto traktory tuším vyrobené v roce 1984,za minulého režimu u nich byla prováděna GO v některé z tehdejších eSTéeSek a tyto věci tam byly doplněny.
Re: zetor 10045
no ja mam tak chladič oleja a mam to motor ze 101 a mam .mame tam niskou kabinu vrch ten větší dil střechy ze zetoru 101 a kapoty budou pasovat diky nevite
Re: zetor 10045
Pasovat to bude,ale je tam celkem složitá elektroinstalace a hlavně topení,tak si dobře rozmysly jestli to za to stojí,protože už jenom cpát topení nahoru do pod střechu hraničí se zdravým rozumem.
Re: zetor 10045
K10 píše:Pasovat to bude,ale je tam celkem složitá elektroinstalace a hlavně topení,tak si dobře rozmysly jestli to za to stojí,protože už jenom cpát topení nahoru do pod střechu hraničí se zdravým rozumem.
No ono to topení stejně využiješ jen v počátku práce a nebo při velké zimě. Když je traktor pod zátěží tak topí snad úplně všechno. (vlivem horkého vzduchu od turba mně prasklo přední okno-sklo má v oračce tak 50 stupňů)
Osobně bych topení nechal dole.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 10045
dej si čerpadlo z crystala 8111 a maká
karlik píše:prosim napište jake mate skušenosti udělat čerpadlo aby šlo hned do tahu jinak mi jide od 1200otm šlo by to jak zetor 8011 od kraje že bere diky
Re: zetor 10045
ahoj mi donesl kamoš nějake čerpadlo že je to na zetor crystal čislo motoru 8401 a nevim jestli je tam reaktor otaček a dik jestli jo bilo by to dobre nevite někdo dik za odpověd
Re: zetor 10045
karlik píše:ahoj mi donesl kamoš nějake čerpadlo že je to na zetor crystal čislo motoru 8401 a nevim jestli je tam reaktor otaček a dik jestli jo bilo by to dobre nevite někdo dik za odpověd
jaké je číslo toho čerpadla? to jestli je tam korektor poznáš sám, na odstředivém regulátoru je vstup na vzduch.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 10045
čerpadlo z 80 bude sice brát od spodu ale až začne tlačit turbo tak nedá víc paliva-furt to bude jen na těch 80 koní.pokud chceš zvednout výkon tak potřebuješ nejen víc vzduchu ale i víc nafty.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 10045
jasný ale pojede do kopce s vlekem na 80 koní a ne že v pulce bude klesat na výkonu takhle de pořád nejde mi o KW ale aby tahal a to se podařilo za par korun
Re: zetor 10045
když mu dáš v kopci naftu a nemá vzduch tak k čemu to je ? takhle v tahu má pořád dost vzduchu a dost nafty a jak říkám je to změna jak svin" kor v tahu" nehltí se naftou černým dýmem ale pekně načernalej a pořád
Re: zetor 10045
kolega v ustí má na starý 57 taky turbo ještě k tomu z avie a jak to šlape nedelal nic s čerpadlem ani tryskama de jen o to aby se nehltil naftou nic víc
Re: zetor 10045
Nevím jak je to u krystala jestli tlačí tlak na membránu regulátoru , tak pak to jde udělat aby to šlo od spodu a je to rozdíl.
Re: zetor 10045
tryme píše:když mu dáš v kopci naftu a nemá vzduch tak k čemu to je ? takhle v tahu má pořád dost vzduchu a dost nafty a jak říkám je to změna jak svin" kor v tahu" nehltí se naftou černým dýmem ale pekně načernalej a pořád
traktor ze kterého hulí černý dým není traktor ale parní stroj,pokud jsou čerpadla poštelované tak jak mají tak by z toho žádné saze letět neměli. Otázkou ale je jestli se v tom nějaký dobrák nehrabal a nepřidal na čerpadle. tudíž to má víc nafty a chybí vzduch.Je pravda že přidáním turba vznikne u motoru lepší zátah (má dost vzduchu při zátěži) ale výsledný efekt se trochu míjí při vyšších otáčkách kdy je potřeba ještě trochu nafty.To aby stovka nehulila jak prokoplá při nižších otáčkách obstárává právě ten přetlakový korektor
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: zetor 10045
Tady není potřeba se hrabat v čerpadle ani zvyšovat tlak v turbu ,ale jen dát lehkou pružinku před membránu regulátoru , a pak to jde od spoda protože to chvíli trvá než natlačí turbo a přidá to naftu a takhle zpočátku to tlačí ta pružinka než naplní turbo a přidá to naftu hned a je to znát já to mám na traktoru a známý na tatrách
Re: zetor 10045
Stáva sa že sa tento korektor zasekne na maxime a preto to pri nízkych otáčkach poriadne dymí. Niekedy po ňom stačí poklepať.
Příspěvků: 24
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník