Sací filter 8011
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Sací filter 8011
Zdravím, mal by som otázku ohľadom sacieho filtra u týchto strojoch... hľadal som na fóre, ale nenašiel som tak dúfam , že nevadí že zakladam novú tému... k veci: takže, práve pracujem na GO motora na zetore 8011 a premýšľal som nad tým sacím filtrom čo tam je... že či to je dostatočná ochrana a aj ak ano, tak je to dosť mohutná vec a či by sa dalo na tieto motory dať suchý filter sania ako to maju už dnešné traktory.. a ešte taka drobnosť kúpil som tesnenie hlavy (pridam foto z internetu) na starom bola iba jedna diera ako je na foto a na novom tesneni nieje ani jedna diera je to v poriadku? su to diery na vodu a na motore su diery iba na tesneni nie... za každý názor a radu vám ďakujem...
Re: Sací filter 8011
Nazdar, suchym vzduchovym filtrom nic nepokazis podla mna chrani motor lepsie ako ten stary s hniezdami a olejom. Len si nemysli ze teleso toho sucheho filtra bude ovela mensie. Musis tam dat filter adekvatny k objemu motora nie nejaky maly.
Co sa tyka tesnenia v lete mi robili majstri z sts motor na crystali s celnakom a pamatam si ze tie diery tam vysekavali.
Co sa tyka tesnenia v lete mi robili majstri z sts motor na crystali s celnakom a pamatam si ze tie diery tam vysekavali.
Re: Sací filter 8011
Vždy jsem dával těsnění pod hlavu s jednou dírou(jako na obrázku), je to kvůli cyrkulaci resp. chlazení posledního válce aby chladící kapalina protékala okolo všech válců rovnoměrněji a ne jen okolo nejbližších k vodní pumpě .Pokud se vysekaly všechny tak se poslední válec (u kabiny ) špatně chladil a zapékal se, zvlášť u stovek to byl docela problém.
Re: Sací filter 8011
K10 píše:Vždy jsem dával těsnění pod hlavu s jednou dírou(jako na obrázku), je to kvůli cyrkulaci resp. chlazení posledního válce aby chladící kapalina protékala okolo všech válců rovnoměrněji a ne jen okolo nejbližších k vodní pumpě .Pokud se vysekaly všechny tak se poslední válec (u kabiny ) špatně chladil a zapékal se, zvlášť u stovek to byl docela problém.
To co pises dava zmysel.
Len preco to potom ti dvaja vysekali, este ma zdrbali ze preco nebolo predosle tesnenie vysekane.
Re: Sací filter 8011
suchý filtr je lepší, jak na údržbu, tak na čistotu vzduchu. A ohledně těsnění, nic nevysekávat. Když se to vyseká, tak nechladí poslední válce, voda musí totiž obtéct válce a pak jde do hlavy, pokud se to proseká tak využije nejmenší odpor a hned u prvního válce jde do hlavy. Já to prosekl u 16145 jen nad ohřívacím tělískem 8mm lochajznou
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Sací filter 8011
krystalak píše:a preco na mojom novom neni ani jedna diera?
Toto by som aj ja rad vedel. Doteraz sme si vzdy motory vlozkovali sami ale tento bol chyteny aj na kluke a este aj v sezone tak som ich zavolal. Ja som nikdy tie diery nerobil, nie preto ze by som bol odbornik ale vobec som netusil ze sa ma alebo nema nieco vysekavat.
Příspěvků: 7
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 8 návštevníků