prosim o pomoc zapojeni dobijeni

Příspěvky: 56
Registrován: 03 črc 2011 10:12

prosim o pomoc zapojeni dobijeni

Příspěvekod bakus » 18 črc 2014 12:41

zdravim chlapi mam problrm se zapojeni dobijeni muzete mi prosim nekdo pomoct mam Alternator s oznacenim kontaktu B+, DF, 54, M, B-.....a regulator mam s Oznacenim 54,DF,B-
Muzete mi prosim pomoct jak to zapojit a co s cim propojit dekuji

Uživatelský avatar
Příspěvky: 5402
Registrován: 28 pro 2007 18:40
Bydliště: Zlínský kraj

Re: prosim o pomoc zapojeni dobijeni

Příspěvekod bold » 18 črc 2014 17:57

bakus píše:zdravim chlapi mam problrm se zapojeni dobijeni muzete mi prosim nekdo pomoct mam Alternator s oznacenim kontaktu B+, DF, 54, M, B-.....a regulator mam s Oznacenim 54,DF,B-
Muzete mi prosim pomoct jak to zapojit a co s cim propojit dekuji

regulátor má jen 3 vývody?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet

Uživatelský avatar
Příspěvky: 1826
Registrován: 04 úno 2009 21:07

Re: prosim o pomoc zapojeni dobijeni

Příspěvekod poulm » 19 črc 2014 08:36

Doporučuji tento starý alternátor s odděleným regulátorem vyhodit a na vrakáči za stovku koupit alternátor z favoritu či felicie a pod. s vestavěným regulátorem a je po starostech,pak stačí přitáhnout jenom dva dráty,jeden od kontrolky a druhý hrubý od baterky a je to vyřešené. :wink:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí

Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2012 21:56

Re: prosim o pomoc zapojeni dobijeni

Příspěvekod crazymen11 » 21 črc 2014 16:04

Tohle vypadá na aletrnator 6 diodový není to nahodou alternator z avie ten je na 12V Anebo jsem to videl na liazce tam byl taky ale ta má soustavu na 24V.
jestli to je jak si myslim tak tam musi mit jeste pomocné relé na kontrolku dobíjení.
zapojení dobíjení u 6 diodového alternatoru.png
zapojení dobíjení u 6 diodového alternatoru.png (5.5 KiB) Zobrazeno 4068 krát

A svorky na alternatoru B+ B- Mo - stred vinutí DF buzení. To rele na kontrolku musí být rozpínací kontakt, protože když se nabily baterky tak se pontenciály napětí vyrovnali a rozsvítila se kontrolka, pokud jsi zapnul zátěž treba svetla kontrolka musela zhasnout. To byla správná funkce dobíjení.

Zpět na UŘ I

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků