GO motoru CRYSTAL
Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
Re: GO motoru CRYSTAL
http://www.auto-lemi.cz/generalni-opravy-motoru/
pokud chceš dělat GO tak je nejlepší cestou výměna a nebo udělání tvého ve firmě. Pokud chceš dělat jen vložky+písty a kliku tak se to dá i doma, ovšem kliku musíš nechat přebrousit a sehnat šálky na brus. Vložek bych se nebál, klika může ukrývat záludnosti.
pokud chceš dělat GO tak je nejlepší cestou výměna a nebo udělání tvého ve firmě. Pokud chceš dělat jen vložky+písty a kliku tak se to dá i doma, ovšem kliku musíš nechat přebrousit a sehnat šálky na brus. Vložek bych se nebál, klika může ukrývat záludnosti.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: GO motoru CRYSTAL
bold píše:http://www.auto-lemi.cz/generalni-opravy-motoru/
pokud chceš dělat GO tak je nejlepší cestou výměna a nebo udělání tvého ve firmě. Pokud chceš dělat jen vložky+písty a kliku tak se to dá i doma, ovšem kliku musíš nechat přebrousit a sehnat šálky na brus. Vložek bych se nebál, klika může ukrývat záludnosti.
Jaký záludnosti máš na mysli?Chci to dělat doma,dávat nějakých 50tis.výměnou se mi zdá trochu moc na to jakou má CRYSTAL hodnotu
Re: GO motoru CRYSTAL
vymačkané uložení kliky (nutno nechat převrtat a dát plusové šálky) ovalita uložení (to samé), může být křivý blok (přebrousit). Většinou to jde udělat, ale je potřeba odpovídající nářadí a zkušenosti. Jak změříš přesahy vložek? Jak změříš toleranci uložení kliky? Jak změříš jestli nejsou ojnice v ovalitě nebo jestli nejsou křivé? Atd.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: GO motoru CRYSTAL
Mám tady mechanika ,kterej motory dělá,spíš mě zajímá cena za materiál plus broušení kliky
Re: GO motoru CRYSTAL
Tak jestli je to je to 80 tak na té jsme dělali loni kompletní go motoru(klika,písty,vložky,šály,vstřikovací čerpadlo,vstřiky,+ještě vyvaření bloku u vložky byl tam jaksi vyrezlej)a cena do 50 sakumprásk i se spojkou a přebroušení setrváku.
výměnou bych to nedával mám špatné zkušenosti co to tak pozoruju tak všichni dávají už ty nejhorší věci když to jde na výměnu a kord u vstřikovacích čerpadel to mám přímo od chlápka co prodává repasovaný věci.
jinak přebroušení kliky+šály+setrvák+vyvaření bloku+vyúhlování ojnic stálo ve Velkým Meziříčí i s provizí překupníka necelých 16tis s dph.
vstřikovací čerpadlo+ vstřiky defakto zbyl jen obal z čerpadla takže udělán jak předek tak i kompletní zadek regulátor+nový vstřikovače cena 5500i s dph
výměnou bych to nedával mám špatné zkušenosti co to tak pozoruju tak všichni dávají už ty nejhorší věci když to jde na výměnu a kord u vstřikovacích čerpadel to mám přímo od chlápka co prodává repasovaný věci.
jinak přebroušení kliky+šály+setrvák+vyvaření bloku+vyúhlování ojnic stálo ve Velkým Meziříčí i s provizí překupníka necelých 16tis s dph.
vstřikovací čerpadlo+ vstřiky defakto zbyl jen obal z čerpadla takže udělán jak předek tak i kompletní zadek regulátor+nový vstřikovače cena 5500i s dph
Re: GO motoru CRYSTAL
pokud jde opravdu o GO tak se dostaneš na cenu za kterou ti ho udělají ve firmě. Pokud si necháš udělat svůj motor a nebudeš ho brát výměnou tak bych se toho nebál. No i když....dělal jsem v liazu a tak vím jak a co se někdy dělalo Pokud chceš udělat pouze kliku a vložky tak bych se toho asi nebál a udělal to doma, pokud teda máš aspoň nějaké zázemí.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: GO motoru CRYSTAL
to bold co víc by jsi při GO chtěl dělat já bych řekl že klika +písty,vložky je to nejdůležitější + samo hlava tu tí taky musí někde srovnat a ventyly.Co si ty pod pojmem GO představuješ ještě víc?
PS když si to uděláš doma víš co jsi si a jak udělal od firmy máš záruku 6 měsícu sice ale dovnitř už nevidíš
PS když si to uděláš doma víš co jsi si a jak udělal od firmy máš záruku 6 měsícu sice ale dovnitř už nevidíš
Re: GO motoru CRYSTAL
GO je úplná demontáž skupin a podskupin, jejich kontrola, výměna opotřebených dílů (či jejich renovace) Takže po go je motor kompletně zrenovován. No je toho prostě dost co se dělá při GO, např. přebroušení dosedacích ploch nadzvedáků, přebroušení vačky, kontrola ojnic, výměna veškerých těsnění, mrazových zátek, ložisek, no prostě hafo drobné práce.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: GO motoru CRYSTAL
minulou zimu jsem dělal motor na 161: vložky, klika, hlava, turbo, blok jsem sice nenechával překontrolovat, ale na tvém místě bych to nechal udělat: vložky 1500kč/sada, hlava mě vyšla na 4500kč, klika byla kolem 5tis včetně ložisek, turbo šlo výměnou za 8tis., sada těsnění vyšla tuším na 1500kč, ale už si to nepamatuju, všechno zajistil p. Kuchař z Velimy krom hlavy, na ty mám zase jinýho člověka sumasumárum: přes 30 tis by ses dostat neměl pokud budeš chtít dělat i vstřikovací čerpadlo, tak si přičti dalších 5-8tis.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: GO motoru CRYSTAL
tohle je spíš taková rádoby nálezová oprava, klika,válce a hlava. Ve většině případů je naprosto dostačující.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: GO motoru CRYSTAL
bold píše:tohle je spíš taková rádoby nálezová oprava, klika,válce a hlava. Ve většině případů je naprosto dostačující.
rozvody byly dělaný před třemi roky, na vstřik. čerpadlo se chystám letos. samozřejmě proběhla výměna dalších opotřebených částí, například olejového čerpadla, nebo spojkové lamely. to s tím blokem jsem prostě risknul a vyšlo to, znovu bych to ale asi už neudělal...
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Příspěvků: 12
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků