Nekonečný příběh Fendt X Jelen
Příspěvků: 18
• Stránka 1 z 1
Nekonečný příběh Fendt X Jelen
někde za žamberkem prej Marek současně s Fendem prodali starou dobrou 930, bohužel s TIER II, a voni 8230 s jejich variem asi TIER III, další dobrý místo pro porovnání, ale pokud by dělali podobný práce, jinak to nemá smysl, kdo to tam znáte zjistěte něco a podělte se.
Re: Nekonečný příběh Fendt X Jelen
Fendtfans píše:někde za žamberkem prej Marek současně s Fendem prodali starou dobrou 930, bohužel s TIER II, a voni 8230 s jejich variem asi TIER III, další dobrý místo pro porovnání, ale pokud by dělali podobný práce, jinak to nemá smysl, kdo to tam znáte zjistěte něco a podělte se.
No ak si nevšímaš ten skoro 50 koňový rozdiel, tak to je možno v pohode
Re: Nekonečný příběh Fendt X Jelen
proč bohužel TIER II jakej to má vliv kromně emisí???Fendtfans píše:někde za žamberkem prej Marek současně s Fendem prodali starou dobrou 930, bohužel s TIER II, a voni 8230 s jejich variem asi TIER III, další dobrý místo pro porovnání, ale pokud by dělali podobný práce, jinak to nemá smysl, kdo to tam znáte zjistěte něco a podělte se.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
david píše:no já myslel že TIER III je norma na emise tak proč by ten motor měl mnět větší spotřebu spíš naopak nebo se pletu????
U motorů splňující normu III je použitý systém EGR. Část výf. plynů jde do sání, tím se sníží jejich teplota a dojde k redukci oxidů.
Vzduch ze sání ale už není "čistý" tak je vyšší spotřeba paliva k hoření. Asi tak nějak to je
Používají to motory osobních automobilů, zemědělské stroje a u nákladních automobilů je to trochu jinak pro Euro 4.
Maclos sory máš pravdu ty koně nejsou totožný, ale máme zkušenosti přeece, že né všechny koně berous stejě, co otázka norem ISO=ECER120 a proti tomu ECER24? Třeba to tam někdo zná a podělí se,podlemě by Fendt měl jet levněji, norma TIER III opravdu bohužel= spotřeba výšea pak naše převodovka , starý dobrý funkční a vyzkoušený vario proti novince Autopovru?
No tak nebudeme tu šířit zas takovou demagogii o Vario a Autopoweru.... Viděl jsem párkrát jak vypadá Autopower a hlavně jsem viděl ty naklápěcí hydrostaty (nejdůležitější a dlouhou dobu svojí nespolehlivostí limitující pro možnost sériově vyrábět Vario) a světe div se, JD má ty samé jako Fendt. Co do počtu kusů je JD zřejmě také už na slušném čísle...A co do spolehlivosti to také kardinální problém nebude. Pokud by se probíraly slabiny ostatních plynulých převodovek, tak se tam argumenty pro Vario jistě najdou, ale zrovna u JD je to dost problematické...
Ma niekto z vas k dispozicii dalsie podrobnosti tych urcite objektivnych dlhodobych 30 minutovych testov, ktore ponuka pisatel na stranke STROM Praha? Fakt by ma to zaujimalo.
Ked to prepocitam na hodinovu spotrebu je to 65 l /h u JD proti 95 l/h konkurencie.....Pri praci s 5 m Topdownom.....
Asi podla hesla W.Churchilla - verim iba tomu prieskumu verejnej mienky, ktory som sam zmanipuloval..
Ked to prepocitam na hodinovu spotrebu je to 65 l /h u JD proti 95 l/h konkurencie.....Pri praci s 5 m Topdownom.....
Asi podla hesla W.Churchilla - verim iba tomu prieskumu verejnej mienky, ktory som sam zmanipuloval..
to Medulim: Pekass zaujímá jedno z předních míst mezi prodejci Stromu. Myslím tím co do počtu poboček a obratu. A tak pokud je to pravda bude to pro Strom docela znatelný problém. A naopak dokáže Pekass prodat tolik Fendtů, aby to uživilo všechny zaměstnance? Pravděpodobně to mají už promyšlené jinak by se o tom v zákulisí asi nemluvilo.
To je prave to v nasem okoli Pekass prodava hlavne male traktory a velka cast z toho jsou ve vybave SE a tem Fendt konkurovat cenou nemuze tim padem by prisli o spoustu zakazniku. Taky sem zaslech verzi(od konkurencniho prodejce JD) ze by zastupovali i Claase ale to si myslim bylo ve stylu jedna baba povidala ale zase by se tim zaslepila dira levnejsich traktoru.
Podle me to strom nedopusti a mozna to je ze strany Pekassu takovy brnkani na nervy stromakum. Uvidime cas odkryje karty uz brzy smlouva se stromem by mela byt do cervna.
Podle me to strom nedopusti a mozna to je ze strany Pekassu takovy brnkani na nervy stromakum. Uvidime cas odkryje karty uz brzy smlouva se stromem by mela byt do cervna.
Myslím, že Fendt je pro ně jenom zastírací manévr... Tolik, aby je to uživilo neprodají ani náhodou a proč by opouštěli JD v jehož prodeji jsou silní? Tak udělají to, že naoko prodají pár Fendtíků a JD budou tahat napřímo z Německa za lepší ceny, než dostanou od Stromu a tím, že nebudou v jejich síti na ně nikdo nemůže...A vední JD v Německu to bude šumák... Hlavně, že se prodává Stejné, jako třeba BayWa prodává vesele Fendty na západ a jihozápad Čech a každý ze zdejších zástupců se může stavit nahlavu a neudělá s tím nic... Třeba servisně by trvalo Pekassu nějaký ten pátek, než by vyškolili servisáky na Fendta. Někteří prodejci Fendta už je školí pěkných pár let a stejně to pořád nějak ovoce nepřineslo Takže zatím bych být tebou medulin-e fangle nevyvěšoval.
Příspěvků: 18
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník