co na to říkáte?
Příspěvků: 69
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
JD má ze všech klasických traktorů nejlepší tahové vlastnosti to je pravda. pak za ním až stojí Tg a MX, a pak až ty další traktory. Tady pochybil Agrotec a Strom toho jen ukázal co umí JD 8520. Jo, a ještě jedna poznámka: S tou 8520 jezdil člověk co s ním jezdí i tady v podniku, a tento podmítač netahá a ani ho nemají a jazdil s ním poprvé až tady na teto akci. Totéž TG, tam si mysleli že s dvoumontáží a novými pneu a traktorem dosáhnou neco a ukáží se. Ale jinak nebudou oba dva traktory tak nejhorší.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Není špatný, jen má své chyby, jako MX , TGtraktor, Fendt. Zatím jsou nejoblíběnější. ale fakt je ž e poslední dobou ztrácí na prodeji. Značku hodně poškozují kombajny.
Zajimava diskuze ,hodně zaleží na tom kdo stim jede protože 50procent uspěchu dělal chlap za volantem . JD je dobrej traktor a když kupujete tak se hodně vybira i podle ceny jakou vam kdo da a když je tam rozdil skoro milion tak někdy sklouznete i k tomu co byl v testu druhej a myslím že ne až tak špatnej stroj .Když by tam byl bělorus druhej tak bych si ho určitě nevybral i kdyby byl zadarmo
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Kdybyste tam postavili TG 285 který má neco najeto a bude mít vzadu závaží, dobře nahuštěny pneu, jako ten JD a dali vedle něho 8420 tak by ty výsledky nebyly o moc horši, možná i stejny. Totéž i oproti 8520. I s řidiči kteří s tym traktorem jezdí celý rok. nevím proč to zase dali na stránky ve Stromu když to tam bylo předloni půl roku.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To TG bylo myslím ze ZEMO Velké Němčice mám za to. Ten test byl přece v srpnu 2004 a to by asi ani nenechali traktor tak dlouho tady. To by bylo od Agrotecu trochu takový podraz. Držet zákazníkův traktor dva měsíce a ještě s ním dělat takový test s nezajetým motorem to bych asi nedovolil jako zákazník.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ještě jedna poznámka k tomu testu, na prodejnost to asi vliv mít moc nebude dlouho. protože takového výsledku jednou na jendom místě dosáhly, ale už nikde nikdo neuvádí že by podobných dobrých výsledků dosahovali u většiny zákazníků. A 8020 stejně skončila a je tu nová 8030 takže za chvíli bude tímto testem argumentovat jen pár zelených prodejců co neznají nic jiného než tahat špínu.
- Vojtěch Rada
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15 lis 2005 01:10
- Bydliště: Boskovštejn 6
zajímavá diskuze. Ale trošku zbytečná, z toho důvodu že byly docela podstatně různé podmínky a kdo chtět tak to přehlédl. Někdo chtěl nějaký výsledek, tak postavil takové podmínky aby bylo předem jasného výsledku dokázáno. A navíc když se na to podívám jako zákazník cena TG a cena JD? hm..
A tím že to štítí známkou doc. Bauera bych taky pochyboval. Podobně hájili Rostěnice vítězství Quatracka nad Challengerem, přitom to byla jen nesmyslná blamáž za totálně nerovných podmínek.
A tím že to štítí známkou doc. Bauera bych taky pochyboval. Podobně hájili Rostěnice vítězství Quatracka nad Challengerem, přitom to byla jen nesmyslná blamáž za totálně nerovných podmínek.
Já si jen myslím, že totéž se snaží dělat i jiné firmy... Kdo "odborníkům" z univerzit víc zaplatí, toho nikdy nepohaní
Vím o vybírání jednoho podniku u Pardubic, kde vybírali mezi Case, JD a Fendtem. Doplnili nádrž naplno a frčelo se při stejných podmínkách s jejich pluhem, podmítačem a fekálem. Nakonec si vzali Fendt 818, který byl po cca 30 Mth. Věřím, že při trošku odlišných podmínkách, s jiným šoférem a třeba lepším dotížením by to mohlo dopadnout dobře třeba pro JD nebo Case...
Nakonec se kvalita ukáže až po nějaké době provozu. Soutěže typu Traktor silák atd, jsou jen přehlídka toho, jak na to kdo trénoval a kdo to jak dotížil....
Vím o vybírání jednoho podniku u Pardubic, kde vybírali mezi Case, JD a Fendtem. Doplnili nádrž naplno a frčelo se při stejných podmínkách s jejich pluhem, podmítačem a fekálem. Nakonec si vzali Fendt 818, který byl po cca 30 Mth. Věřím, že při trošku odlišných podmínkách, s jiným šoférem a třeba lepším dotížením by to mohlo dopadnout dobře třeba pro JD nebo Case...
Nakonec se kvalita ukáže až po nějaké době provozu. Soutěže typu Traktor silák atd, jsou jen přehlídka toho, jak na to kdo trénoval a kdo to jak dotížil....
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Nikdy nemáš ten traktor stejný, pokud byl TG 285 a JD 8520, tak nebudou stejny tak aby to vyšlo na přesnou spotřebu míň nebo víc. Ten nebo ten traktor má jiné závaží, jiné tahové parametry, tenkrát 8520 byl nabušený vzadu v kolech závažím. TG neměl nic, jen tupláky. Zase ten rozdíl nebyl takový, a záleží to na řidiči jak si s tym dokáže v provozu vyhrát. Když je pro JD známo že má větší spotřebu, klidně dokážu že se dá jezdit za míň, když budu provozovat motor v otáčkách jako u Fendta. Tzn. jen tam držet otáčky a sílu kde je to potřeba.
to víš každej člověk je jinej ale tady to musíš brát s rezervou tady polovina lidí s těma traktorama jezdila tal maximálně pár hodinJARO píše:Podla vas potom nie je asi ziaden traktor s ktorym by ste boli spokojny.
Kazdemu z nas sa na traktori paci nieco ine, ci uz je to CASE, CLAAS, JOHN DEERE, FENDT? NEWHOLLAND a rozne ine.
david píše:to víš každej člověk je jinej ale tady to musíš brát s rezervou tady polovina lidí s těma traktorama jezdila tal maximálně pár hodinJARO píše:Podla vas potom nie je asi ziaden traktor s ktorym by ste boli spokojny.
Kazdemu z nas sa na traktori paci nieco ine, ci uz je to CASE, CLAAS, JOHN DEERE, FENDT? NEWHOLLAND a rozne ine.
Tak jezdila jen pár hodin a co jako?
né nic vpoho jen fakt nic proti nkomu na nikoho to nebylo osobněMischel píše:david píše:to víš každej člověk je jinej ale tady to musíš brát s rezervou tady polovina lidí s těma traktorama jezdila tal maximálně pár hodinJARO píše:Podla vas potom nie je asi ziaden traktor s ktorym by ste boli spokojny.
Kazdemu z nas sa na traktori paci nieco ine, ci uz je to CASE, CLAAS, JOHN DEERE, FENDT? NEWHOLLAND a rozne ine.
Tak jezdila jen pár hodin a co jako?
david píše:né nic vpoho jen fakt nic proti nkomu na nikoho to nebylo osobněMischel píše:david píše:to víš každej člověk je jinej ale tady to musíš brát s rezervou tady polovina lidí s těma traktorama jezdila tal maximálně pár hodinJARO píše:Podla vas potom nie je asi ziaden traktor s ktorym by ste boli spokojny.
Kazdemu z nas sa na traktori paci nieco ine, ci uz je to CASE, CLAAS, JOHN DEERE, FENDT? NEWHOLLAND a rozne ine.
Tak jezdila jen pár hodin a co jako?
Fajn... Já jen tak
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Fendt je špička v traktorech, i když velký podíl na tom má nízká spotřeba, která se dosáhne použitím automatiky, to je jasny. Na ovládání je to takovy složitějši, ale dá se to když si na to zvykneš. Mě se tam nelíbí ta kabina, je malá a hlučnějši, a taková zastaralá mě připadne.
Je to traktor pro evropsky zemědělstvi, pro majitele kteří ho budou poživat ve všem, na všechny práce. Tahovy vlastnosti nemá nejhorší, to mají jiny traktory. Je jenom lehčí a to se dotíží.
Je to traktor pro evropsky zemědělstvi, pro majitele kteří ho budou poživat ve všem, na všechny práce. Tahovy vlastnosti nemá nejhorší, to mají jiny traktory. Je jenom lehčí a to se dotíží.
FEND 936 teď to zrovna čtu 27 kg/k MX 285 má standartně 31kg/k JD 8520 má ve standardu 30kg/k TG má ve standardu 36kg/k MF 8480 31kg/k je třeba fenda totížit ale to není vše samozřejmě hraje roli i převodovka rozložení hmotnosti atd. a tam v něčem fend vyhrává v něčem prohrává pokud ho řádně dotížím tak supr na pole ale na dopravu je to chyba
A o cem to vypovida, ten pomer hmotnost/vykon? Neni nahodou lepsi, cim je ten pomer mensi. Cim mene kilogramu na jednoho kone, tim je ten stroj zivejsi, ne? Takhle z toho vychazi, ze TG je nejlinejsi. Je fakt ze ten Fendt je lehkej, ale je taky malej, polomer otaceni, o jakym se JD a Case ani nesni, stejne tak TG. Ale ten TG, tomu neverim, ta konstrukce se mi vubec nelibi, z tech stroju bych rek ze je nejhorsi, ten fendt ma tu predni napravu dotizenou tou konstrukci, motorem, ale TG si predek dotezuje jen zavazim. By me zajimalo co to TG udela, kdyz byste do toho dali nesenou secku a do prednich ramen naky brany. Ale neslysel sem stiznost, ze by Fendt byl nak lehkej. Slysel sem, ze i osmimetrovou secku zvlada bez predniho zavazi bez problemu (930). Jinak je znamo ze na ovladani je nejtezsi, hodne jeho uzivatelu rika, ze starsi traktoristi by se z nej zblaznili.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Když jste tady nakously ten poloměr otáčení, zase to u JD, Case není tak nejhorší. Co jsem zkusil třikrát Fendta řekl bych že i lepší než Fendt.
A spatřil jsme druhou věc, k čemu vlastně je to když mám malý poloměr otáčení, tahám velký podmítač, návěs, kdy se stejně nemužu a ani nepotřebuju otočit na "místě" jednak vadí oje, náhon a jednak netřeba. A nesenou kombinaci se záběrem 4,5m a vpředu s pěchem u takovyho traktoru používat asi moc nikdo nebude. Pluh to samo.
Fendt jsou vyborny traktory, a mají taky svoje chyby. Tu osmimetrovou secí mašinu zvládá dobře. Někde dokonce psal někdo že za ním tahá Vaderstad Top Down 5m za 930. kypří natřikrát na houbku 15 čísel se spotřebou celkem 30l/ha.
A spatřil jsme druhou věc, k čemu vlastně je to když mám malý poloměr otáčení, tahám velký podmítač, návěs, kdy se stejně nemužu a ani nepotřebuju otočit na "místě" jednak vadí oje, náhon a jednak netřeba. A nesenou kombinaci se záběrem 4,5m a vpředu s pěchem u takovyho traktoru používat asi moc nikdo nebude. Pluh to samo.
Fendt jsou vyborny traktory, a mají taky svoje chyby. Tu osmimetrovou secí mašinu zvládá dobře. Někde dokonce psal někdo že za ním tahá Vaderstad Top Down 5m za 930. kypří natřikrát na houbku 15 čísel se spotřebou celkem 30l/ha.
to ZETOR:ten poměr teda není lepší když je ten poměr menší to bys na poly moc neutáhl na lehčí práce je to bez problémů ale dnes se dělá čím dál víc těžší a více sekční nářadí a co kopce tam bys asi s malou váhou neobstál však jsem to psal na pole je lepší těžší tedy větší čislo a na cesty lehčí ten poloměr to bych se taky hádal každý traktor má omezovače kol a záleží jak je máš nastavené co nám vždy přišel traktor tak je měl omezené stačí se na ně podivat a předělat ale pozor na křiže a pak se otočiš a další věc proč nabízí FEND na 936 tolik volitelného závaží 2500 kg na predek a 2000 na zadek protože ve standardu plně zatížen nářadím v tahu by zbytečně měl větší prokluz a pak ta jejich malá spotřeba by nebyla malá to jen k tomu a pak jsem napsal že vítezí v jiných věcech já jsem přidával na MX 285 závaží do zadu a je to poznat a fend je to samé ale vše na tahové práce na poli pokud ho použiváš i na dopravu a jiné lehké práce tam by ti větší zátěž spíše škodila
Je pravda že JD zrovna na předváděčkách neoslňuje, jak již psal Jan Sedlák. Pro předvádění je vždy dobré mít zkušenou obsluhu, která má už něco najeto. Když s tím jedou servisáci, kteří jezdí jen občas, chtějí se předvést a občas přecení síly stroje. Což není jen u JD, abych nepomlouval jen američany. Vůbec nejhorší je když na předváděčku přijede prodejce s traktorem a zapřáhnou mu nějaký stroj který nikdy neviděl, tak jak to může dopadnout.
S těmi testy, STROM napsalo už takových propagačních materiálů, ale platí o všech článcích na firemních stránkách, papír snese cokoli, každý při předvádění je nejlepší a konkurence je vždy jen pozadu...
S těmi testy, STROM napsalo už takových propagačních materiálů, ale platí o všech článcích na firemních stránkách, papír snese cokoli, každý při předvádění je nejlepší a konkurence je vždy jen pozadu...
Příspěvků: 69
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník