Dotížení traktoru
Příspěvků: 79
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
hej,moje zada by o tom mohli pisat romany,keby vedeli..ja som to myslel tak,ze ta voda je lacnejsie riesenie,nez dodatocne kupovat zavazia. ide o to,ako to zrealizovat.mozne riesenie su plniaci vodny ventil alebo prevrtat disk naproti ventilu na odvzdusnovaci srub. to sa da len u bezdusovych plastov. tiez cakam na dvojmontaz jak na spasenie.gumy mam,uz len disky a upinace.
Někdy ti nepomůžou ani tupláky
http://www.imagehosting.com/out.php/i40 ... actorz.jpg
(fotka je z Liaz fóra)
http://www.imagehosting.com/out.php/i40 ... actorz.jpg
(fotka je z Liaz fóra)
- Octaviaman
- Příspěvky: 135
- Registrován: 11 pro 2006 19:11
- Bydliště: Mohelnicko
PavelM píše:Někdy ti nepomůžou ani tupláky
http://www.imagehosting.com/out.php/i40 ... actorz.jpg
(fotka je z Liaz fóra)
Tak ten ho pěkně utopil - bych chtěl vidět čím to tahali ven.
Octaviaman
Re: Dotížení traktoru
Tak letos jsem do všech kol napustil vodu,spolu se závažím v zadním TBZ má moje MX nyní něco málo přes 15 tun. Po hopsingu i v těch nejprudších kopcích ani náznak ..
Re: Dotížení traktoru
Pánové, to vše co píšete je pouhá dynamika a buzené kmitání. Jde o poměr mezi hmotností (její velikostí a rozložením) a tuhostí (tlak v pneu, voda v pneu). Voda v pneu podstatně mnění nejenom hmotnost kola, ale při přejezdech a deformacích pneu se jinak chová tlak v pneumatice (malo vzduchu). Jako buzení slouží dynamické síly od kol a od nářadí.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Dotížení traktoru
Hlídat rychlost, při které se do rezonance dostanu a při prvních příznacích skákání ji snížit.
Pokud mermomoci chci provozovat při této rychlosti, tak podstatný vliv má huštění pneu a hlavně voda v pneu. Raději dát do kol vodu teprve potom možná ještě dotížit železem. Tím změním více vlastnosti soustavy.
Vono je to jak se starým autem při určité rychlosti ti drnčí jeden díl při jiné rychlosti druhý. Zde se holt rozeskáče traktor, bohužel druhým tvarem kmitu. První tvar je to kývání předek-zadek.
Pokud mermomoci chci provozovat při této rychlosti, tak podstatný vliv má huštění pneu a hlavně voda v pneu. Raději dát do kol vodu teprve potom možná ještě dotížit železem. Tím změním více vlastnosti soustavy.
Vono je to jak se starým autem při určité rychlosti ti drnčí jeden díl při jiné rychlosti druhý. Zde se holt rozeskáče traktor, bohužel druhým tvarem kmitu. První tvar je to kývání předek-zadek.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Re: Dotížení traktoru
Tohle skákání vzniká tím, že je rozdíl v trakci přední a zadní nápravy - tzn. málo závaží, špatně rozložená hmotnost na nápravy, špatná poloha tažný tyče, tlak v gumách apod.
Proto by měl mít traktor v tahu rozložení hmotnosti přední a zadní nápravy - 55% a 45%. V opravdu těžkých podmínkách až 60% a 40% (předek/zadek). Proto se závaží dává - na kola (což je víceméně na nápravy) nebo na předek.
Proto by měl mít traktor v tahu rozložení hmotnosti přední a zadní nápravy - 55% a 45%. V opravdu těžkých podmínkách až 60% a 40% (předek/zadek). Proto se závaží dává - na kola (což je víceméně na nápravy) nebo na předek.
Re: Dotížení traktoru
Kirovec se ti taky rozeskáče stejně jako jednoosá Varina. Jde o komplexní posouzení systému. Na kola se dává závaží proto, aby se zbytečně nezatěžovala konstrukce traktoru, což neplatí pro přední řízenou nápravu, kde se závaží ani voda nedává na kola z důvodu gyroskopického momentu při zatáčení kol. Kloubové traktory proto můžeš dotížit v kolech vodou či závažím na obou nápravách.
Překovejme meče v pluhy a naopak
Příspěvků: 79
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků