Nekonečný příběh Fendt X Jelen

Příspěvky: 38
Registrován: 24 lis 2007 08:06
Bydliště: žichlínsko

Nekonečný příběh Fendt X Jelen

Příspěvekod Fendtfans » 30 lis 2007 08:20

někde za žamberkem prej Marek současně s Fendem prodali starou dobrou 930, bohužel s TIER II, a voni 8230 s jejich variem asi TIER III, další dobrý místo pro porovnání, ale pokud by dělali podobný práce, jinak to nemá smysl, kdo to tam znáte zjistěte něco a podělte se.

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Re: Nekonečný příběh Fendt X Jelen

Příspěvekod maclos » 30 lis 2007 09:48

Fendtfans píše:někde za žamberkem prej Marek současně s Fendem prodali starou dobrou 930, bohužel s TIER II, a voni 8230 s jejich variem asi TIER III, další dobrý místo pro porovnání, ale pokud by dělali podobný práce, jinak to nemá smysl, kdo to tam znáte zjistěte něco a podělte se.


No ak si nevšímaš ten skoro 50 koňový rozdiel, tak to je možno v pohode 8)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Re: Nekonečný příběh Fendt X Jelen

Příspěvekod david » 30 lis 2007 22:16

Fendtfans píše:někde za žamberkem prej Marek současně s Fendem prodali starou dobrou 930, bohužel s TIER II, a voni 8230 s jejich variem asi TIER III, další dobrý místo pro porovnání, ale pokud by dělali podobný práce, jinak to nemá smysl, kdo to tam znáte zjistěte něco a podělte se.
proč bohužel TIER II :?: :?: jakej to má vliv kromně emisí???

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 01 pro 2007 09:47

Tier III má zase o kapičku vyšší spotřebu...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 01 pro 2007 21:19

no já myslel že TIER III je norma na emise tak proč by ten motor měl mnět větší spotřebu spíš naopak nebo se pletu????

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 01 pro 2007 21:30

Je to norma výfukových plynů, ale musí být tudíž modifikováno spalování... Z vlastních zkušeností je spotřeba u stejného motoru s Tier II o cca 8% menší než s Tier III...

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 01 pro 2007 22:41

david píše:no já myslel že TIER III je norma na emise tak proč by ten motor měl mnět větší spotřebu spíš naopak nebo se pletu????


U motorů splňující normu III je použitý systém EGR. Část výf. plynů jde do sání, tím se sníží jejich teplota a dojde k redukci oxidů.
Vzduch ze sání ale už není "čistý" tak je vyšší spotřeba paliva k hoření. Asi tak nějak to je :D
Používají to motory osobních automobilů, zemědělské stroje a u nákladních automobilů je to trochu jinak pro Euro 4.

Příspěvky: 38
Registrován: 24 lis 2007 08:06
Bydliště: žichlínsko

Příspěvekod Fendtfans » 02 pro 2007 01:47

Maclos sory máš pravdu ty koně nejsou totožný, ale máme zkušenosti přeece, že né všechny koně berous stejě, co otázka norem ISO=ECER120 a proti tomu ECER24? Třeba to tam někdo zná a podělí se,podlemě by Fendt měl jet levněji, norma TIER III opravdu bohužel= spotřeba výšea pak naše převodovka , starý dobrý funkční a vyzkoušený vario proti novince Autopovru?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 02 pro 2007 08:33

No tak nebudeme tu šířit zas takovou demagogii o Vario a Autopoweru.... Viděl jsem párkrát jak vypadá Autopower a hlavně jsem viděl ty naklápěcí hydrostaty (nejdůležitější a dlouhou dobu svojí nespolehlivostí limitující pro možnost sériově vyrábět Vario) a světe div se, JD má ty samé jako Fendt. Co do počtu kusů je JD zřejmě také už na slušném čísle...A co do spolehlivosti to také kardinální problém nebude. Pokud by se probíraly slabiny ostatních plynulých převodovek, tak se tam argumenty pro Vario jistě najdou, ale zrovna u JD je to dost problematické... :roll:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 06 led 2008 22:16


Příspěvky: 85
Registrován: 06 led 2008 00:22

Příspěvekod Jano SK » 07 led 2008 22:24

Ma niekto z vas k dispozicii dalsie podrobnosti tych urcite objektivnych dlhodobych 30 minutovych testov, ktore ponuka pisatel na stranke STROM Praha? Fakt by ma to zaujimalo.
Ked to prepocitam na hodinovu spotrebu je to 65 l /h u JD proti 95 l/h konkurencie.....Pri praci s 5 m Topdownom.....

Asi podla hesla W.Churchilla - verim iba tomu prieskumu verejnej mienky, ktory som sam zmanipuloval..

Uživatelský avatar
Příspěvky: 172
Registrován: 10 pro 2006 19:52
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvekod Metalica » 07 led 2008 22:30

jaxe říká - hledej šmudlo... "test spotřeby traktoru" a "test spotřeby traktoru II" jsou v obecné diskuzi o traktorech.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 11 led 2008 18:33

Nevíte náhodou někdo, co je pravdy na informaci, že Pekass bude od letoška prodávat Fendty. Bude to jen jako doplnění sortimentu? Nebo se natvrdo odtrhne od dlouholeté spolupráce se Stromem. Je to jenom drb, nebo je na tom něco pravdy?

Příspěvky: 412
Registrován: 19 lis 2006 22:13

Příspěvekod medulin » 11 led 2008 19:59

Taky sem to slysel, pekass by mel prodavat jen Fendty. Ale ptal sem se prodejce tak povidal, ze to jeste neni jisty, protoze ztratit takovou prodejni a servisni sit by byla pro stromaky ztrata. Ale Fendtikum by to pomohlo a me taky padla by jedina prekazka ktera me od Fendta odrazuje.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 11 led 2008 20:19

to Medulim: Pekass zaujímá jedno z předních míst mezi prodejci Stromu. Myslím tím co do počtu poboček a obratu. A tak pokud je to pravda bude to pro Strom docela znatelný problém. A naopak dokáže Pekass prodat tolik Fendtů, aby to uživilo všechny zaměstnance? Pravděpodobně to mají už promyšlené jinak by se o tom v zákulisí asi nemluvilo.

Příspěvky: 412
Registrován: 19 lis 2006 22:13

Příspěvekod medulin » 11 led 2008 20:44

To je prave to v nasem okoli Pekass prodava hlavne male traktory a velka cast z toho jsou ve vybave SE a tem Fendt konkurovat cenou nemuze tim padem by prisli o spoustu zakazniku. Taky sem zaslech verzi(od konkurencniho prodejce JD) ze by zastupovali i Claase ale to si myslim bylo ve stylu jedna baba povidala ale zase by se tim zaslepila dira levnejsich traktoru.
Podle me to strom nedopusti a mozna to je ze strany Pekassu takovy brnkani na nervy stromakum. Uvidime cas odkryje karty uz brzy smlouva se stromem by mela byt do cervna.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 12 led 2008 09:11

Myslím, že Fendt je pro ně jenom zastírací manévr... Tolik, aby je to uživilo neprodají ani náhodou a proč by opouštěli JD v jehož prodeji jsou silní? Tak udělají to, že naoko prodají pár Fendtíků a JD budou tahat napřímo z Německa za lepší ceny, než dostanou od Stromu a tím, že nebudou v jejich síti na ně nikdo nemůže...A vední JD v Německu to bude šumák... Hlavně, že se prodává :lol: Stejné, jako třeba BayWa prodává vesele Fendty na západ a jihozápad Čech a každý ze zdejších zástupců se může stavit nahlavu a neudělá s tím nic... Třeba servisně by trvalo Pekassu nějaký ten pátek, než by vyškolili servisáky na Fendta. Někteří prodejci Fendta už je školí pěkných pár let a stejně to pořád nějak ovoce nepřineslo :lol: Takže zatím bych být tebou medulin-e fangle nevyvěšoval.

Příspěvky: 412
Registrován: 19 lis 2006 22:13

Příspěvekod medulin » 24 led 2008 20:47

Tak sem se dnes dovedel ze je to asi tak jak pise Polci.

Zpět na Všeobecná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník