prevodovky
Příspěvků: 18
• Stránka 1 z 1
prevodovky
zdar mohol by mi niketo vysvetlit aky je rozdiel medzi prevodovkami plne radeními pod zatazov a klasickou prevodovkou dikes
do pola jedine FASTRAC a do zatvy NH CX860
Snáď to pochopíš takto. Fullpowershift (plne pod záťažou) má napr. Johan 80x0 rady, Case Magnu, NH TG, DF AT 200 MK3 atď. A klasiku má napr. obyčajný Majorík. Pochopil ? Fullpowershift je elektrohydraulická inteligentná prevodovka a ku klasickej hádam nieje čo dodať.
ked stroje tak jedine Deutz-Fahr a Fendt
deutz215 píše:Snáď to pochopíš takto. Fullpowershift (plne pod záťažou) má napr. Johan 80x0 rady, Case Magnu, NH TG, DF AT 200 MK3 atď. A klasiku má napr. obyčajný Majorík. Pochopil ? Fullpowershift je elektrohydraulická inteligentná prevodovka a ku klasickej hádam nieje čo dodať.
To "inteligentná prevodovka" by som povedal, že sa skôr hodí k AutoPowershiftu alebo nejakej vario prevodovke, poprípade nejaký auto semi powershift
"inteligentná prevodovka"
vsvarc píše:maclos .. jj ..třeba na kirovci asi moc inteligentní převodovka neni, ale přesto je řaditelná pod zátěží
Majiteľ Kirovca, ktorý v súčastnost sedlá Case Magnum hovorí o jemnosti preradovania na Kirovci a Case čosi iné. Preradovanie na Kirovci je (teda to podzáťažou) neporovnateľne hľadšie. Za Case by ťahaná raketa možno aj odštartovala
Re: "inteligentná prevodovka"
tak podívej kolego nevím nakolik si si jist zě by raketa odstartovala doufám že víš jak jednotlivé převodovky pracují u plného poveršiftu se zuby do sebe neřadí všechny kola jsou v sobě zařazeny stále a přeřezování je jen pomocí spínání nebo rozpínání spojek nech si na magnumu skalibrovat převodovku možná ti to půjde líp nebude to tolik bouchat a navíc to se děje jen mezi skupinamy a tato převodovka dělá magnum magnumem a bez větších změn ji dělají dodnes jen přidaly kvaltík na víc a nějakou automatiku tak proč v tom vidíš problém už je jedno jestli to je ten či onen traktor ale do pole fullpoverschiftJano píše:vsvarc píše:maclos .. jj ..třeba na kirovci asi moc inteligentní převodovka neni, ale přesto je řaditelná pod zátěží
Majiteľ Kirovca, ktorý v súčastnost sedlá Case Magnum hovorí o jemnosti preradovania na Kirovci a Case čosi iné. Preradovanie na Kirovci je (teda to podzáťažou) neporovnateľne hľadšie. Za Case by ťahaná raketa možno aj odštartovala
Re: "inteligentná prevodovka"
pepís píše:tak podívej kolego nevím nakolik si si jist zě by raketa odstartovala doufám že víš jak jednotlivé převodovky pracují u plného poveršiftu se zuby do sebe neřadí všechny kola jsou v sobě zařazeny stále a přeřezování je jen pomocí spínání nebo rozpínání spojek nech si na magnumu skalibrovat převodovku možná ti to půjde líp nebude to tolik bouchat a navíc to se děje jen mezi skupinamy a tato převodovka dělá magnum magnumem a bez větších změn ji dělají dodnes jen přidaly kvaltík na víc a nějakou automatiku tak proč v tom vidíš problém už je jedno jestli to je ten či onen traktor ale do pole fullpoverschiftJano píše:vsvarc píše:maclos .. jj ..třeba na kirovci asi moc inteligentní převodovka neni, ale přesto je řaditelná pod zátěží
Majiteľ Kirovca, ktorý v súčastnost sedlá Case Magnum hovorí o jemnosti preradovania na Kirovci a Case čosi iné. Preradovanie na Kirovci je (teda to podzáťažou) neporovnateľne hľadšie. Za Case by ťahaná raketa možno aj odštartovala
No nevím, ale na starých Magnumech to při řazení působilo, jakoby pod kabinou sdeděli dva kováři. To vám byly rány, ale na životnost převodovky to nemělo ani v nejmenším vliv. Nevím jak u nových, ale u starých to myslím špatnou kalibrací nebylo.
"inteligentná prevodovka"
Iba toľko, na Kirovci "inteligentná prevodovka" nie je, ale radenie je vysoko inteligentné a systém má viac ako 50 rokov...
Takže o 50 rokov mladšie prevodovky by snád mali vedieť radiť inteligentne aj skupiny...
Takže o 50 rokov mladšie prevodovky by snád mali vedieť radiť inteligentne aj skupiny...
to vasek: jo kováři ... přesně... a rubou to jak hluchej do vrat
to Jano: tím "inteligentní" jsem myslel nějakou tu elektroniku... jasně že kirovec má velice inteligentní systém řazení a to hlavně na svou dobu
to pepís: tak nevím jak Ty kolego, ale magnuma máme už 8 let a jelikož se za tu dobu tady už vystřídalo asi pět servisáků tak buď má case hodně špatnej servis a nebo to v té kalibraci asi nebude
to Jano: tím "inteligentní" jsem myslel nějakou tu elektroniku... jasně že kirovec má velice inteligentní systém řazení a to hlavně na svou dobu
to pepís: tak nevím jak Ty kolego, ale magnuma máme už 8 let a jelikož se za tu dobu tady už vystřídalo asi pět servisáků tak buď má case hodně špatnej servis a nebo to v té kalibraci asi nebude
zemědělství není práce, ale styl života
-tak jen na doplnění je mi třicet jedna let a je pravdou že u starých magnumů to řezení bylo hlučnější ale nikdy to nemělo vliv na životnost byly to starý kováři prostě každý to má řešený jinak a nemá cenu se hádat který systém jak funguje důležité že funguje a srovnávat kirovce s magnumem jsou to uplně jiné traktory asi by bylo dobré když k vám jezdí servisáci od case ih tak ať vám vysvětlí princip převodovky a už se nebudete divit a nevím proč by case měl mít špatný servis tyto tvrzení bych opravdu zvažoval a je potřeba se na to dívat trošku rozumě je to vždy o lidech
pepís píše:-tak jen na doplnění je mi třicet jedna let a je pravdou že u starých magnumů to řezení bylo hlučnější ale nikdy to nemělo vliv na životnost byly to starý kováři prostě každý to má řešený jinak a nemá cenu se hádat který systém jak funguje důležité že funguje a srovnávat kirovce s magnumem jsou to uplně jiné traktory asi by bylo dobré když k vám jezdí servisáci od case ih tak ať vám vysvětlí princip převodovky a už se nebudete divit a nevím proč by case měl mít špatný servis tyto tvrzení bych opravdu zvažoval a je potřeba se na to dívat trošku rozumě je to vždy o lidech
Nikdy som nemal gramatiku rád, ani na ňu hlavu. Vôbec ma neirituje jej porušovanie. Ale napísať cca desať riadkov bez čiarky nie je síce problém, ale očakávaš reakciu. No a Tvoj text má mnoho interpretácii...
Case má tradíciu možno sto rokov, ako fabrika na traktory. Iste sa snažia a aj majú solídne traktory - to asi nejde spochybniť. To, že tu pred 5O rokmi bol traktor s powerschiftom ( a pravdepodobne prvý) tiež sa nedá spochybniť. Že jeho radenie je ďaleko kľudnejšie môžeš pochybovať, ale realita je taká aká je, skús si to vyskúšať. Že spotreba Kirovca je porovnateľná a lepšia vzhľadom na prácu sa dá overiť, ale samozrejme to žiadna firma nechce vedieť. Plynulé radenie 18 stupnov na Case je samozrejmosť, ale radenie 4 na Kirovci je dostatočné a ďaleko praktickejšie.
Cenu moderného traktora tvorí s 1/4 elektronika. V mnohom je prínosom. Lenže 8l motor sa nemôže nikdy rovnať 14l, nie sme na závodoch ale v poľnohospodárstve, a tu sa vyžaduje nekonečná trvácnosť a spolahlivosť, nízska spotreba a žiadny externý servis...
já už mám 3 Case a začal jsem na 7240 a jezdí doteď od roku 95 pak MX 270 tam už to řadilo opoznání klidněji a na 285 mi tžo řadí zase o dost lépe ale musím to sem tam zkalibrovat hlavně po výměně oleje to tak po 50 hodinách zkalibruju a pak když najedu 500 Mh a tak to dělám pokaždy když vyměnim olej převodovky to jest 1500 Mh.na 7240 je fakt že moc řadit skupinu sem nechtěl jak to cuklo tam to taky chtělo kontrolovat dusikovy náplně ale taky z 12 na 13 stupeň užse stejně na poli při práci nejezdilo moc a na 6 a 7 jsem se nikdy moc nedostal a čim novější traktor tim to jde lépe ty meziskupiny na 285 už normálně řadim z 12 na 13 j v tahu a bez problémů krásně plynule samozřejmně pokud dodržuju onu kalibraci
Příspěvků: 18
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků