Kabiny traktorů

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 22 led 2006 16:26

derf píše:to jo! ale pak je to smutný!
co je smutný :?:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 led 2006 16:28

oni měli deset let Fendty, pak vzali JD 8520 a nevíš teď mají nového Fendta? nevíš neco o tom?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 22 led 2006 16:40

jj kámoš se zminoval že už ho mají nebo ted někdy budou mět ale spíš už ho mají toho nejnovějšího říkal že stojí kolem čtyř mega :shock:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 led 2006 16:45

No, je s Anaburgerem vyfocený na stránkách CRS. Ale mě šlo o to, jestli nevíš jak jsou spokojeni s JD, a tak se neco tak dovědět blíž otom.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 22 led 2006 16:49

jo tak to nevím vím že měli fendy ale že by měli JD tak to jsem neslyšel

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 led 2006 16:57

no, 8520 do Horsche. jezdí s ním p.Malaska.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 22 led 2006 18:34

CASE má dveře jen na levé straně a ty BOHUŇOVICE jezdí tam muj servis na horsche a on říká / jen tlumočím jestli je to pravda nevím/ .JD mají typ nevim ale přes 320k asi a hrozně na něj nadávali a že si koupí dalšího fenda a JD vrátí a pak toho FENDA zapřáhly do HORSCH a rychle se vracely k JD.ten stim jezdil líp ale víte servis ten tvrdí co mu pasuje jo a nerad prý jezdí do BOHUŇOVIC jsou prý moc nároční.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 led 2006 20:31

Ano, je to typ 8520. byl na akci Lukromu, v kroměříži. podle traktoristy je katastrofa spotřeba, za dva nebo tři roky jim dávali program do řídící jednotky na motor, celkem chybou servisu dvakrát.
Jinak nic, ale oni srovnávají JD 8520 s Fendtem 930. jezdí s ním traktorista co měl 10 let 822 fendtku. byl na to zvyklý a nechtěl měnit, ještě dnes drží jen na Fendty. je celkem jasny že kdo má Fendt traktor tak má nejnižší spotřebu. zase je to horší na ovládání a složitá konstrukce. A motory typicky americky držáky jsou spotřebově na tom hůř.

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 22 led 2006 20:38

To Honza: napsals "zase je to horší na ovládání a složitá konstrukce". Vysvětlete mi, v čem je fendt horší na ovládání? Přeci jen se to taky týká daného tématu.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 led 2006 20:47

horší nehorší. :D
Doporučuji ti jezdit jeden den s JD, a jeden s Fendt TMS Vario.
Fendt má hodně funkcí a systémů na ovládání. programy a automatiky, kdy ovládáš nářadí na joysticku tlačítky. Traktor nemá vlastně manuální ovládání, tedy páky, a nastavování průtoků a výšky zdvihu TBZ nářadí, rychlost, prostě tento traktor chce mít svého stálého řidiče, který si zvykne na jeho ovládání a nastavení a pak to bude využívvat. to je traktor Fendt. když jsem sedl z JD do Fendt tak jsem nevěděl nic, bylo tam hodně tlačítek, displej, kde sem se nevyznal první tři hodiny. JD má ovládání logicky vyřešeny, to samo i CASE a americké traktory. Tam když sedneš tak po půl hodině se sjišeš s traktorem a jezdíš. To ale nejde u fendtky.
celkově je konstrukce složitější ale to nevadí, protože tyto traktory jezdí bez problému. Tolik k tomu.

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 22 led 2006 20:51

Ok. díky za info. Tedy ale z toho plyne ne horší, ale složitější,tedy.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 710
Registrován: 21 pro 2005 21:16
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod david » 22 led 2006 20:58

no ono moc elektroniky taky škodí to je jek s mobilem milion funkcí a použijete jich jen pár :shock: v jednoduchosti je síla nejgeniálnější věci jsou ty nejednoduší nechci tím říct žádná elektronika jen čím víc eletroniky tím víc potenciálních poruch :cry:

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 led 2006 21:00

Složitější a horší.
nemáš vše hned po ruce, klasika taková. to jsou kabiny kt. vyvinul Fendt někdy v roce 1993, nebo 1994. od té doby tam přibyla loketní opěrka, tvarově se změnila boční konzola a přibyl display. Možná změny v klimatizaci ale asi tak zhruba. jinak vše stejné od té doby. u slabších přibyla sedačka spolujezdce. třeba když to vezmu tak, joystick by mohl třeba líp padnout do ruky, lépe udělat ergonomii a tlačítka. sjednotit fce do nejakého centra, asi tak jak u 936. tam měl být ten vzhled a kabina ne na 936 ale na řadě 900 do typu 930. pak už tomu traktoru nic nechybí.

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 22 led 2006 21:04

Tedy za sebe, mě se podle fotek disajn vnitřku 936 nelíbí vůbec. Mc Futurea hi-tec,a le funkčně to bude asi fajn, to nemůžu posoudit. Ale to jena tak mimo. Jinak ještě jednou díky za osvětlení, to mi stačí. Mě se totiž osobně disajn a celkově udělání kabiny fendtu líbí ze všech traktorů nejvíc, tak proto sem se ptal. Dík.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 led 2006 21:19

Mě se nelíbí tato kabina. Co je dobré tak oébrazovka, sedačka. Jinak plus že je světlá.
V ovládání zas má plus John Deere. Ale tamje zase chybička v tom, že celý interiér je v tmavé barvě, hnědé, a to taky není dobry na to když tam sedíš celý den, mohlo by to být příjemnější prostředí,

Uživatelský avatar
Příspěvky: 522
Registrován: 08 led 2006 00:49
Bydliště: okolí Litovle

Příspěvekod libor » 02 bře 2006 12:13

Tak vypadá kabina CASE MX A TG to má skoro stejné
http://www.caseih.com/files/tbl_s46IVDG ... 24x768.jpg
Je tam dost prostoru nohy se daj natahnout akorát by tam mohly dát víc odkládacích poliček s poklopem třeba pod sedadlo spolujezdce jinak se vní cítím supr

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 bře 2006 20:14

Jeden oříšek:
Nevíte někdo kde se dá sehnat varná konvice do zásuvky od zapalovače nebo do zásuvky v traktoru? Podobně jako auto ledničky...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 31 bře 2006 20:33

No nevím jak na Moravě, ale tady ty konvice prodávají na každý druhý pumpě a v každý mototechně.... :D

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 bře 2006 20:44

Tady se na mě dívaly jak kdybych spadl z marsu že sem po nich chtěl neco takovyho. Takže asi budu muset na každou druhou pumpu a ne první. :D Kolik to stojí?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 31 bře 2006 20:53

Jo, tak to nevím, nikdy jsem se o to nestaral... Kámoš kupoval ponornej vařič na zapalovačovku a dával za něj 80,-Kč. Konvice nevím. :?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 05 bře 2006 19:50
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod Jan » 31 bře 2006 23:49

Ta konvice vyjde tak kolem dvou stovek ale voda pokud se naplní plná což obnáší něco kolem půl litru než přijde do varu tak trvá dobrých dvacet minut ..

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 01 dub 2006 09:09

To jsem slyšel, a že to má taky velký odběr... ještě musím vymyslet do čeho potom dát tu kávu aby se to nerozlilo.

Bahno

Příspěvekod Bahno » 02 dub 2006 10:00

Konvici sehnat není problém,na to kafe je nejlepší sklenice od okurek nebo kompotu, uděláš si do toho kafe zavřeš víko a ono jse ti nerozleje.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 02 dub 2006 10:36

Já mám takovej pocit, že kdybych tu konvici u své 161 zapojil, tak mi elektrika shoří až k baterkám :D :D :D :D Už takhle tam toho mám požehnaně. Když dám slabej altik a rozsvítim, tak polovička krámů nefunguje....

Příspěvky: 87
Registrován: 09 pro 2007 12:33

Příspěvekod PISKUNK563 » 01 led 2008 20:30

Já si občas sjedu se 6711.Na Štědrý den jsem s dědou naváželi do krmelců. Nechal mě řídit, když jsme přijeli domů, měl sem tak zmrzlý prsty, :P že sem je nemoch půl hodiny natáhnout.Ale nestěžuju si, mám toho Zetora moc rád, je jednoduchej a spolehlivej. Akorát nám jednou v noci praskla hodice, co vede olej do posilovače. K té kabině, je docela velká, když chceme ject všichní, tak se nás tam vejde 5. Ale to jezdíme jenom po vsi. :twisted:
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310

Příspěvky: 38
Registrován: 24 lis 2007 08:06
Bydliště: žichlínsko

Příspěvekod Fendtfans » 11 led 2008 00:18

Jedna z nepovedenejch kabin dle mě jeleni s eséčkama SE, mechanika, těžko něco přístupný apod. ty blinkry třeba, světla a další, žádná obrazovka, terminál na nastavení funkcí apod.
ale už na to přišli sami, byl jsem se podívat u Marka, má tam nástupce nějakej Standard název či tak nějak a to je něco jinýho, prej vlastně Premium 6020 kdo znáte. Chlubil se, že je o to zájem a už to na jaro prodávají mají docela dobrý ceny,a le Vario do toho neumí ani odpruženku přední, prej to né všichni chtějí.
Za loňskej rok 35 traktorů se mi zdá moc.?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 172
Registrován: 10 pro 2006 19:52
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvekod Metalica » 11 led 2008 09:32

Proč si myslíš že měl JD JEDNODUŠŠÍ verzi SE traktorů 6020? Aby se zpřístupnil těm, kteří nepotřebují nebo nechtějí tebou zmíněné prvky nebo nemají zrovna praskající peněženku. Uznávám, ty blinkry tam sou teda fakt na dvě věci a to sem snad aji přehnal...

Příspěvky: 111
Registrován: 13 led 2007 20:38
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Lucky » 11 led 2008 23:02

no ty blinkry tam sou na vyliž oko , ale co sem slyšel u známýho tak že by mu tam dealer namontoval blinkry z felície , určitě by to vypadalo líp než ta klička co tam je ted

Příspěvky: 49
Registrován: 28 zář 2007 23:38
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Martin.Komar » 12 led 2008 10:19

Taky tam mám ovládání blinkrů z felcky, možná že to vipadá líp, ale stejně to není ono, dával to tam dealer a podle mího je ten přepínač moc daleko od volantu a taky se mi stává že když třeba vipínám ten blinkr tak že drknu do vypínače a pustím dálkový, asi si to nějak ještě zkusim předělat dát trošku blíž k volantu.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 zář 2007 08:54
Bydliště: Dětřichov u Svitav

Příspěvekod pepís » 27 led 2008 00:49

jen jsem chtěl říct tak na okraj že otvírání předního okna u fendta je nezbitná věc jinak by se nedala dolévat brzdová kapalina ! jinak myslím že čím míň oken tím líp a co se týče dveří tak stačí jen jedny i u starých taktorů si většinou každý oblíbyl jen jedny dveře a temi se lezlo nevíc kabyny dnes jsou velmi dobré a mozná si pamatujete z posledního techagra ale nejvíc smíchu bylo slyšet když lidé lezli z ruského kombajnu kde byli i postele a skřínky :lol:

PředchozíDalší

Zpět na Všeobecná diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků