Traktory Claas

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 03 zář 2006 19:51

jo....éra zetorů už pomalu slábne a to je podle mě dobře....

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 03 zář 2006 19:57

Co myslite to bude asi novy ATLES
CLAAS je specialista na sklizeň

Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 24 úno 2006 19:49
Bydliště: Kobylnice (okr. BRNO)

Příspěvekod Stepan » 18 zář 2006 09:43

Podel informací jednoho němce by se měl jmenovat "AXION" a má byt představenej koncem října.

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 19 říj 2006 16:34

CLAAS je specialista na sklizeň

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 19 říj 2006 23:24

Stepan píše:Podel informací jednoho němce by se měl jmenovat "AXION" a má byt představenej koncem října.

Axion se jmenuje, ale Atlese uplně nenahradí je to takový mezistupeň mezi Aresem a Atlesem.Výkonově bude někde do 250 koní.Příští rok má vyjet Atles nebo jeho nástupce z novým jménem s motorem Mercedes a vário převodovkou.Nechme se překvapit.

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 20 říj 2006 19:10

CLAAS je specialista na sklizeň

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 21 říj 2006 18:38

To je strasne krasny traktor co vy na to
http://www.claas.com/group/generator/co ... =33690.jpg
CLAAS je specialista na sklizeň

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 21 říj 2006 20:12

Hezke to sice byt može ale pro mě je to jen zkrachovaly Renault ktery Claasaci maskuji svoji barvou a poruchovost je za hranici snesitelnosti. Z meho pohledu Claase traktory NEBRAT
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 22 říj 2006 12:12

Karel píše:Hezke to sice byt može ale pro mě je to jen zkrachovaly Renault ktery Claasaci maskuji svoji barvou a poruchovost je za hranici snesitelnosti. Z meho pohledu Claase traktory NEBRAT

V zásadě máš pravdu, ta poruchovost je celkem vysoká.Ale tyto nové modely jsou už v režii Claasu a pevně doufám, že už se vychytaly dětské nemoci, kterými tyto traktory trpí. Uvidíme, až příjdou do provozu, jestli budou lepší nebo ne.
PS:Nepramení částečně tvoje rozladění také z toho, že vám šéfstvo koupí traktor, který je pro vás v kopcích prakticky nepoužitelný - slábá motorizace?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 24 říj 2006 17:44

Kdo ti rikal Karle ye jsou to jen prestrikane renaulty, to se o to asi moc nezajimas, traktory CLAAS se v pomerne kratke dobe vysvihly na horu, maji velmi dobre prevodovky a prodejce dokaze nabidnout velmi dobrou cenu, mohli jsme mit 140ku ale bohuzel neni cerveny a tak mame McCormick.....omlouvam se za tu interpunkci ale jsem v Nizozemi a tady nejake hacky ani carky nepouzivaji....

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 24 říj 2006 19:43

riderstan, plne s tebou suhlasim, je aj vidmo na novom arese500-600 a Axione ktori vypada celkom dost slusne.
http://www.landwirt.com/ArtikelDiashow/ ... axion.html
CLAAS je specialista na sklizeň

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 25 říj 2006 11:46

No a co teda mají na tom Aresu za problémy. Konkrétně co a kolikrát se tam kazilo. A taky další věc, servis z Bystřičky.. Tam by neměl být zas problem.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 24 úno 2006 19:49
Bydliště: Kobylnice (okr. BRNO)

Příspěvekod Stepan » 26 říj 2006 22:47

Tady sem vám našel video Axiona. :P
http://cms-app.agroportal.nl/pls/cms_pu ... 6050-0.wmv

Takže jakej su? :D.. ...vysmátej že. :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 27 říj 2006 09:13

Tak jako podle mě za rok (1500 mth) je oprava tlumiču kabiny a napravy, komplet brzd a vnitřku předni napravy dost jakože brzo. A to ještě že ted pry začaly tlumiče znovu prosakovat. Vic to tady rozepisovat nebudu.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 29 říj 2006 11:55

Tak jestli Karle mluvíš o tom Aresu co jsi měl na videu s těma diskama tak se těm poruchám ani nedivím, tak trápit traktor no nevím......

Uživatelský avatar
Příspěvky: 257
Registrován: 30 pro 2005 19:32
Bydliště: MladoBoleslavsko

Příspěvekod vasek » 29 říj 2006 13:11

Nevím, jak u Árese, ale u Atlese bylo několik problémů, a to vypadávala hadička naftového přepadu - o noční dost nepříjemné, nafta byla až na čelním skle. Dále pak uzávěky si dělaly co chtěly, spínaly a vypínaly, jak se jim chtělo - také dost nepříjemné, když je člověk zrovna potřeboval, tak na potvoru nešly. Ovládání hydrauliky - jednu dobu se v kabině vozil gumovej pavouk, který držel páku v požadované poloze, jinak se stalo, že se při orbě začal za jízdy otáčet obracák. Převodovka taky nic moc a řazení probíhalo s tak velkým časovým odstupem, že mi to kolikrát zdechlo. Musel jsem to dost hlídat, zkoušeli to zkalibrovat - bez většího zlepšení. Porovnám-li to řazení třeba s novým Magnumem, tak Magnum je na mnohem lepší úrovni. Další věc, která mě překvapila je, že nemá na zadních ramenech dvojčinné hydraulické pístnice - to už májí 30let staré Škodovky z produkce Liazu a když někdy potřebuješ nacpat třeba pluh do země nebo opravit na poli pneu při defektu, je to neocenitelná věc. Určitě bych si ještě na něco vzpoměl, ale pevně věřím, že soudruzi z DDR tyto dětské nemoci u nových modelů odstraní nebo už odstranili. V mém případě se jedná o traktor Atles 936 RZ vyrobený v roce 2005 s převodovku Funk Powerschift. Z mého osobního pohledu je Áres o dost chytřejší a pracovně pohodlnější, což neznamená spolehlivější.

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 06 lis 2006 21:12

Tu si pozrite nieco blizssie o AXIONovi.
http://www.claas.com/countries/generato ... de_DE.html
Vypada to ze to uz asi nebude nic spolocne s renaultom
CLAAS je specialista na sklizeň

Příspěvky: 130
Registrován: 27 bře 2006 17:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod JARO » 13 pro 2006 17:40

Co hovorite nan .... ja si myslim ze tu uz bude celkom dobry traktor.
CLAAS je specialista na sklizeň

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 17 pro 2006 14:10

Nevim asi koupili nějaky hodně zmetkovy kus. Letos už byl 6x nebo 7x ne velke opravě v servisu vždycky to trvalo víc jak týden. A vždycky nějake duležite věci. A to že za to daš 4metrove disky neni zas takove trapeni. 160tka s nima jezdi lip.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 17 pro 2006 15:02

Tak to je hodně zmetkový...na tom videu ale nestíhal vůbec a něž ten traktor hnát tak na doraz to bych raději jel z pole pryč....jinak já si pod značkou CLAAS představuji kvalitu...tedy až na ty první přestříkané renaulty...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2007 13:42
Bydliště: Vimperk

Příspěvekod John2 » 05 led 2007 10:57

Já mám Claase Ares 577, krátkej čtyřválec 124PS. Mám ho půl roku a zatím plá spokojenost, používám ho hlavně do senáží a na dopravu, orba nebyla. Ale je tam čelák a mam komplet elektroniku na hydrauliku což pro mne bomba. Já měl předtím takovej ten otevřenej traktor tuším ford ze 60 let, tak si tedka užívám. 8)
CZECH MADE

Příspěvky: 267
Registrován: 09 pro 2006 00:16
Bydliště: karpentná 8

Příspěvekod crossman » 05 led 2007 16:50

určitě ten ares nebude špatný stroj,já o něm taky uvažoval,hlavně proto že mi na něj dali super cenu,ale nakonec zvitězil DF.Co všechno tím aresem taháš?a jakou tam máš převodovku?hodně se mi líbí jak je odpružený

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2007 13:42
Bydliště: Vimperk

Příspěvekod John2 » 05 led 2007 17:42

jo, odpruženej je suprově, do 80km taháme baličky přímo zákazníkovi tímto traktorem. Jinak mu moc pod kotel nedávám, pokud vím, nejvíc táhnul kombinaci Johndeere lis - naše balička plus dva balíky. Nebo tahám naši baličku se 3 balíkama, ale furt to moc necejtí. Má na víc, ale zatím nic většího nebylo. Jinak dělám taky s nesenou baličkou a i když se to zdá do ní moc velký, je to šikovný a obratný. Převodovku mám automatickou, to maj Aresy tušim už v základu, a já ho mam stejně v plnej palbě.
CZECH MADE

Příspěvky: 267
Registrován: 09 pro 2006 00:16
Bydliště: karpentná 8

Příspěvekod crossman » 05 led 2007 18:53

ono tam jde dát ještě převodovku hexactiv,je to něco jako vario tak jsem myslel jestli to tam náhodou nemáš.mně u toho traktoru jde hlavně o to aby mi utáhl dvě kosy s lamačem,pořádný návěs a rozmetadlo,v budoucnu možná lis na hranaté balíky,pokud to dá

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2007 13:42
Bydliště: Vimperk

Příspěvekod John2 » 05 led 2007 19:01

to bych ale doporučoval pak asi 6 válec s větším výkonem, tohle bys utahal. Hele, nechci vypadat ja debil, kterej neví co má, ale jak se ten hexaktiv pozná?
CZECH MADE

Příspěvky: 267
Registrován: 09 pro 2006 00:16
Bydliště: karpentná 8

Příspěvekod crossman » 05 led 2007 20:29

no mělo by to fungovat podobně jak vario,prostě plynulá převodovka,řadí to samo podle toho jak přidáváš nebo ubíráš plyn

Uživatelský avatar
Příspěvky: 52
Registrován: 02 led 2007 13:42
Bydliště: Třinec

Příspěvekod CVX » 05 led 2007 20:53

Hoši díval jsem se do prospektu a ňeco jako vario to určite není, je to prevodovka částečně řazená pod zatížením myslím že 6 stupňů

Příspěvky: 267
Registrován: 09 pro 2006 00:16
Bydliště: karpentná 8

Příspěvekod crossman » 05 led 2007 21:04

v prospektu to je asi tak:samočinná převodovka hexactiv-jízda jako se samočinnou převodovkou automobilu,přeřadí samočinně(automaticky) přes všechny skupiny a převodové stupně řazené pod zatížením až na požadovanou maximální rychlost,dále tam píše samočinné řazení jen plynovým pedálem.je tam šest rychlostí pod zatížením,a můžeš si navolit jestli chceš řadit sám manualně nebo jestli to bude řadit automaticky,dali mi s tím i sjet,ale nějak mi to nesedělo když si traktor adil kdy chtěl,ale je to asi otázka zvyku,každopádně ta převodovka není ve standartu ale je za příplatek

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2007 13:42
Bydliště: Vimperk

Příspěvekod John2 » 07 led 2007 18:28

tak tohle tam přesně mám - skupiny A, B,C,D , každá s šesti podkvaltama, při sepnutí spínače na automat to řadí v celým rozsahu včetně skupin, při přepnutí na pracovní záběr to řadí jenom ve zvolené skupině. Nemusim si toho všimnout. Akorát je to trochu jiný, než u auta. Auto zařadí stupeň podle zatížení motoru, takž na stejný otáčky můžete jet na nejvyšší kvalt. Tohle zařadí vyšší kvalt až po dosažení otáček v horní části zeleného pole. takže když mu dám ruční plyn na polovinu tak nezařadí výš, ale při snížení otáček vždy jenom níž(v dolní části zeleného pole). Při automatickém režimu můžu ale zasahovat i ručním přeřazením. No na silnici za křižovatkou dám plnej ruční a jede to až do maximálky.
CZECH MADE

Příspěvky: 267
Registrován: 09 pro 2006 00:16
Bydliště: karpentná 8

Příspěvekod crossman » 08 led 2007 17:37

a co to máš za baličku že na ní vozíš 3balíky?jestli jsem to teda správně přečetl :D a lis taháte čím když tak silný traktor je v baličce?

PředchozíDalší

Zpět na CLAAS (i Renault)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník