Traktory Deutz-Fahr

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Traktory Deutz-Fahr

Příspěvekod Karel » 19 lis 2005 22:08

Osobně s nima nemám zkušenosti. A co vy?
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 19 lis 2005 22:12

já taky ne,ale podle toho co vím má malej úhel natočení kol a tím pádem větší poloměr otáčení-Agrotron 210-265

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 20 lis 2005 09:38

Velké Agrotrony majú ZF nápravy aj prevodovky, v podstate je to stejné ako Fendty Favority s klasickú prevodovku, len motor je iný. Pár ich po okolí jazdí 210-235 sú to strašné žrúty, 235-tka má cca 500 l nádrž, s podmietačom Horsch večer o šiestej to musia odstaviť už nemajú naftu, chlap čo na tom jazdí to trápi riadne, ale že to má na 235 koní nejaký malý výkon, predtým mal JD 8200, zdá sa mu že to bol silnejší aj lepší traktor.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 12:27

víte o Agrotronech v republice? :?: já vím o jednom nejsilnějším a to co tahá je pro něj hračka,jenom jedna věc ho dokáže pořádně vytížit,je to žací trojkombinace Pöttinger

Uživatelský avatar
Příspěvky: 91
Registrován: 13 lis 2005 12:35
Bydliště: Metylovice

Příspěvekod Honza » 20 lis 2005 16:19

Jo agrotrona jsem videl na frydecko mistecku

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 16:24

Tady u nás u Blanska má jeden podnik Agrotrona a staršího Deutz Fahra

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 16:38

A kolikátky to byly Agrotrony,já vím o 265

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 20 lis 2005 19:07

ja nevím, viděl jsem je z dálky

Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 18 lis 2005 18:32
Bydliště: Šumperk

Příspěvekod Kuba Medera » 20 lis 2005 19:15

to nevadí, byl to ten novej ne :roll:

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 20 lis 2005 19:45

Ten novej to nebyl - byl to ten starší.

Příspěvky: 562
Registrován: 12 lis 2005 11:19
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod jirka » 20 lis 2005 19:49

Já vim o třech. dva na jedný farmě na Vysočině (115 a 135 koní) a jeden sem viděl u Tábora 265 (na Dni zemědělce v Bernarticích si byl pro Faro a pak sem ho dojel těsně před Táborema odbočoval tam, takže s nějvětší pravděpodobností bude odtamtud) :)

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 24 lis 2005 00:52

Je to jak říká Miro, stejné jak Fendt se starými převodovkami. Je tam turbospojka, jinak motor Deutz, který nemá takovou zálohu toč.momentu proto neutáhne takovou zátěž jako JD, má velkou spotřeb, protože nemá dobrou výkonovou charakteristiku motoru. Jezí jich tady dost, v ZEAS Lysice dva, na pardubicku jeden, Stagra měla dva ale ti jdou na Fendty. V Kylešovicích na Opavsku mají dva, SHR Čerešňák v Lipově má 260 Agrotrona i ten jejich kombajn z chorvatska.

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 26 lis 2005 22:51

...mužete mi vysvětlit proč traktor s nišší zálohou kroutícího momentu utáhne méně??? :idea:

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 22:56

Pretože pri poklese otáčok pod záťažou narastá krútiaci moment menej a tým je aj menšia hnacia sila. Nie je to také jednoduché ale na pochopenie to stačí. Traktor s menším Mk neutiahne menej ale inak sa správa pod záťažou, napr. treba častejšie radiť.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 26 lis 2005 22:59

Ted řešíme libušu s přemyslem a traktory co na nich naši dědové jezdili :D :)
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 23:02

kroutící moment se prřepočítává na výkon, je na to složitý vzorec. je to síla na vývodovém hřídeli motoru. velkou roli hraje záloha točivého momentu. Tj, když se dostane traktor do větší zátěže, tak jdou dolů otáčky a stoupá velikost kroutícího momentu a tím i výkon, sniží se spotřeba. traktor zátěž překoná a vrátí se zas na normální hodnoty. Proto je dobré u nových traktorů třeba držet otáčky na nižších hodnotách a je potom nižší spotřeba. To je ale složitá fyzika. Proto to Miro řiká jednoduše dobře. je třeva víc řadit.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 23:06

Spravím tu také malú debatu o úplnej alebo otáčkovej charakteristike motora ? Raz som tak domotal colníkov keď kontrolovali naftu až som ich ľutoval. Potom už zožrali aj takú vec že 160-tka v pohode za deň môže vykúriť aj 500-600 litrov. :o

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 23:12

Jasny, zmateni jak lesni včela ve městě. Na kombajnu chtěli předloni výrobní číslo motoru. Byla 1 hodina ráno, tma, nakonec jsem jim nadiktoval číslo z drtiče ktery tam bylo vyraženy a nic neřekli.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 23:16

No už sa nemôžem dočkať tých zelených mudrcov. Zas nepochopia že výkazy z Moravy patria k faktúre na slovenskú firmy. To zas bude.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 23:29

teď už je rychlý přejezd přes hranice. jen ukážu občanku ze schodků a jedu. Akorát vloni jsem je musel uplácet vínem aby mě pustili na Hodonín.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 23:33

My sme ani nestáli. Keď to necháš revať plným plynom to ťa rýchlo pustia :D . Raz známeho s kolónou nepustili cez Hodonín, že nemôže na most, tak to tam točil všetko na Strážnicu. O dvoch v noci. A to pravidelne dostávali koňak.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 23:40

Normálně jsem tam naběhl s Lexionem, vzal dvě lahve vína co jsme dostali a dvě hodiny byly ušetřeny.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 26 lis 2005 23:42

A co ti na to řekli?

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 26 lis 2005 23:43

Biele, červené ?

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 23:48

Bílé i červené. Dostali jsme dvě krabice v Mojmírovcích.

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 27 lis 2005 22:27

Mno... Já si vždy myslel, že záloha Mk má vliv jen na pružnost motoru!! Ne na tahovou sílu!! Že bych žil v bludu???? :idea:

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 27 lis 2005 22:42

Mk=Fh*r doteraz niečo také platilo. Inak F(hnacia)=(Mk*i*účinnosť)/r- Fv.
Zmenillo sa niečo ?

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 27 lis 2005 22:47

To je možny. Já znám ještě jeden ten je složitější. Zitra ho najdu. jo ty Challengery jezdí i u vás. Říkali servismani od John Deeru v létě, že tam je soukromník který má dva.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 27 lis 2005 22:51

Nehľadaj mám takých vzorcov plnú knižku a pochybujem že by som ich sem vedel prepísať.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 27 lis 2005 22:53

Tie dva asi budú daľeko od nás. Inak to boli kedysi CLAASy nie ?

Další

Zpět na Deutz-Fahr, Same, Lamborghini

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník