Nový Fendt
Příspěvků: 143
• Stránka 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Nový Fendt
Cecka píše:1) A to je ta nevýhoda pasových traktorů, oni se mohou opřít jen o malou vrstu půdy.
Myslím že hodnoty prokluzu pásů kolem 1-2% sou dostatečným důkazem toho, že tohle je s prominutím absolutní nesmysl...
Tím by postrádalo smysl i používání širších pneu atd... a to nejen na poli!
Širší kola nám pomáhají zvýšit styčnou plochu u silných traktorů, kde je příliš malá. A ty čísta 1-2%prokluzu pásových traktorů se musejí brát s rezervou, Aby tyto čísla byly přesné museli by jsme mít dva zcela shodné traktory o stejné váze a zcela stejné rozložení sil, s tím že jeden by byl kolový a druhý pásový. Ale srovnejme kolové a pásové traktory, Zjistíme že pásové traktory jsou mnohem těžší než kolové a aby se zlepšily jejich trakční schopnosti by musely být ještě mnohem těžší ale důsledkem toho musejí "smyčit" tuny navíc, což velice zdražuje jejich provoz.
- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: Nový Fendt
Dalibor píše:Pásy mají sice velkou styčnou plochu, a tím i mnohem menší tlak na půdu. A to je ta nevýhoda pasových traktorů, oni se mohou opřít jen o malou vrstu půdy. Kolový traktor se zapře o jeden vrozek pneu mnohem větší silou než pás. A VELKOU nevýhodou pásových traktoru, jako jssou třeby challengery je ta že oni táhnou vší svou silou pouze při jízdě scela rovno, do zatáček musí jeden jejich pás podhrabovat a tím se jeho trakční schopnosti snižují na méně než na polovinu, nemluvě o ztraceném výkonu, který je k zatočení zapotřebí. K dobrým trakčním schopnostem nestačí jenom mít velkou styčnou plochu, ale nalést správný kompromis mezi styčnou plochou a nátlakem na půdu, což řeší právě Fendt Trisix. Tyto Informece mám z firmy kde je více než 5 největších pásových Challengerů. nejsou s nima moc spokojeni.
Táhání scraperu o hmotnosti X tun nemůžu srovnávat s táháním nářadí při polních pracích kde jezdím rovně. A nářadí při otáčení nepotřebuje maximální výkon. Do zatáček s ním v záběru nejezdím vyjma kompaktor. Takže tam mě ztráty při zatáčení nemusí vadit.
Další - kolovej traktor se zapře - kolovej traktor se prohrabe na spodní vrstvu kde potom zabere. V případě mokra.
S geometrií tak jako si to napsal to pravda je ale řekl bych že se to liší a není to vždy všude stejné. Viděl sem v tahu jak kloubáky s dvojitými koly, tak pásovce a vždy byl pásák lepší. Zkrátka větší styčná plocha je větší styčná plocha.
Trisixe sem na vlastní oči neviděl zatím, odpružení má ale myslíš že tam nebude změna geometrie jako si to napsal u pásovce? Dvořákova šestikolka je na stejném principu a změnu geometrie řešit musely.
VonVagel - klouzalo mu to kde? Mezi pásem a podložím nebo mezi pásem a hnacím kolem?
- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: Nový Fendt
Dalibor píše:Cecka píše:1) a Zjistíme že pásové traktory jsou mnohem těžší než kolové a aby se zlepšily jejich trakční schopnosti by musely být ještě mnohem těžší ale důsledkem toho musejí "smyčit" tuny navíc, což velice zdražuje jejich provoz.
Jestli sem to pochopil dobře - důsledkem toho musejí smyčit tuny navíc což zdražuje jejich provoz. Pokud to myslíš k současným pásákům jako MT 865 nebo STX 530, jejich provoz není drahý díky tomu že jsou těžší. Tyto tahače dokážou zpracovat 10ha/hod do hloubky 15 cm v záběru 10metrů. Při spotřebě 6l/ha. Při hlubším kypření na 20-25 se 7-8l/ha a záběru 4,5-5m.
Co je prodraží je cena pásů kterým škodí silnice. U MT až 450 tisíc za jeden a u STX cca. 250 za jeden.
Ptal jsem se tady jakou odhadujete cenu Trisixu. Abychom to mohly srovnat s pásovcem. A můj názor pokud někdo bude potřebovat výkonný tahač na polní práce, tedy s výbavou jakou pásové a kloubové polní tahače nabízí, tj. silný špičkový motor, převodovku PowerShift s automatikou řazení, GPS a dostatečný počet h.o., proč by si měl vybrat zrovna Trisixe s výbavou kterou vlastně ani tolik nepotřebuje, s rychlostí 65km/h, zvedatelnou nápravou, čelním TBZ, výv.hřídelem apod. s cenou nepochybně vyšší než třeba Case STX. Tím neříkám že je Trisix špatnej.
Re: Nový Fendt
2 VonVagel: No a to mluvíte o tom starym pásáku, co měl vepředu i vzadu stejně velký kola? No to věřim, že u něj ty hodnoty nebyly takový, jaký by si člověk představoval. Ale o 15-20 let starym stroji snad nemluvíme V těch nových Challengerech je myslím ve standardu laser, takže ty hodnoty prokluzu jsou reálný.
2 Dalibor: 1) Jistě že cokoliv co táhne něco s velkym odporem se musí stavět na zadní. Ale od toho se snad i u koláků používají závaží Samozřejmě, že špatně zvolené závaží snižuje asi dost podstatně výhody pásů, ale to už není o stroji, ale o člověku
2) A proč bychom měli mít pro zjištění prokluzu dva stejný traktory se stejnými podmínkami?
3) I když mají pásáky mnohem vyšší hmotnost, stejně je jejich utužení menší než u koláků. A jak na tom bude Trisix uvidíme.
4) No a myslim, že každej máme svůj názor, a proto je paráda, že to můžem tady prodiskutovat a hlavně já se něco novýho dozvědět!
Cena Trisixe asi právě bude problém, když vemu, že to ještě k tomu bude dělat Fendt, kt. to bude mít fakt promakaný od "gum až po maják"... Tak nebude problém se dotknout 10 milionů, nebo je klidně i překonat... Ale nevim, ceny neznám... Sem zvědavý na vaše tipy...
2 Dalibor: 1) Jistě že cokoliv co táhne něco s velkym odporem se musí stavět na zadní. Ale od toho se snad i u koláků používají závaží Samozřejmě, že špatně zvolené závaží snižuje asi dost podstatně výhody pásů, ale to už není o stroji, ale o člověku
2) A proč bychom měli mít pro zjištění prokluzu dva stejný traktory se stejnými podmínkami?
3) I když mají pásáky mnohem vyšší hmotnost, stejně je jejich utužení menší než u koláků. A jak na tom bude Trisix uvidíme.
4) No a myslim, že každej máme svůj názor, a proto je paráda, že to můžem tady prodiskutovat a hlavně já se něco novýho dozvědět!
Cena Trisixe asi právě bude problém, když vemu, že to ještě k tomu bude dělat Fendt, kt. to bude mít fakt promakaný od "gum až po maják"... Tak nebude problém se dotknout 10 milionů, nebo je klidně i překonat... Ale nevim, ceny neznám... Sem zvědavý na vaše tipy...
Re: Nový Fendt
No to už úplně není téma týhle diskuselibor píše:a co takhle vyladit si hydrauliku při tahání aby se nezvedal předek
Re: Nový Fendt
vše souvisí se všim nastavení hydrauliky má velký vliv na prokluz -rozložení hmotnosti stroje při tahu atd ale pokud tomu někdo nehový tak se už dál nebudu vyjadřovat aby se to někoho nedotklo
Re: Nový Fendt
Samozřejmě, ale řešíme tu věci kolem trisixe Zkuste třeba přihodit nějaký odhad ceny...
- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: Nový Fendt
Sám ho tipuju na 9 milonů. A teď řekněte ostatní. Samotnýho mě to zajímá na kolik by si to fenťáci cenily.
Re: Nový Fendt
Pánové, vsázím se o 2litry domácí slivovice, že Fentd to bude vyrábět dle výbavy v ceně od 6-9 milionu.
Re: Nový Fendt
to Dalibor: Si frajer keď všetky info máš v malíčku , to sa možeš rovno staviť o toho Trisix-a
... Fendt je Fendt
Re: Nový Fendt
Vzhledem k tomu, že to je Fendt, tak mi přijde ta dolní hranice hoooodně nízko Takže 2 litry slivovice bych proti Vám skoro vsadil To za 6 milionů nemůže být, si myslimDalibor píše:Pánové, vsázím se o 2litry domácí slivovice, že Fentd to bude vyrábět dle výbavy v ceně od 6-9 milionu.
Re: Nový Fendt
libor píše:vše souvisí se všim nastavení hydrauliky má velký vliv na prokluz -rozložení hmotnosti stroje při tahu atd ale pokud tomu někdo nehový tak se už dál nebudu vyjadřovat aby se to někoho nedotklo
Lituji ale Challenger neumí optimalizovat hydrauliku pro připojené stroje
Re: Nový Fendt
Dalibor píše:libor píše:vše souvisí se všim nastavení hydrauliky má velký vliv na prokluz -rozložení hmotnosti stroje při tahu atd ale pokud tomu někdo nehový tak se už dál nebudu vyjadřovat aby se to někoho nedotklo
Lituji ale Challenger neumí optimalizovat hydrauliku pro připojené stroje
Tak to mě nenapadlo žil jsem v domnění že je to tak jak u traktorů myslím že i jim by to pomohlo tak to jsem se spletl děkuji za upozornění dík
Re: Nový Fendt
No a nejsilnější Challenger má mít 600 koní, ale prý to má až od 8. převodového stupně. 1.-7. převodový stupeň prý má jenom 250 koní. Jinými slovy aby ste měli výkon 600 koní musíte jet rychleji než 10 km/h (8. a většípřevodový stupeň). Fendt trisix má 540 koní v celém rozsahu rychlosti 0-65 Km/h
Re: Nový Fendt
Tak to by mě zajímalo, kde ste tohle vyčet. Protože nechápu, že by kdokoli na světě nastavil motor tak, aby rychlost ovlivňovala výkon Jak by potom vypadal taková křivka výkonu, nebo spíš celá charakteristika? I když tam se rychlost vůbec nezohledňuje...Dalibor píše:No a nejsilnější Challenger má mít 600 koní, ale prý to má až od 8. převodového stupně. 1.-7. převodový stupeň prý má jenom 250 koní. Jinými slovy aby ste měli výkon 600 koní musíte jet rychleji než 10 km/h (8. a většípřevodový stupeň). Fendt trisix má 540 koní v celém rozsahu rychlosti 0-65 Km/h
PS: A to má být nějaký nový pásák? Já koukám teď na web a tyhle pásáky 800B se už prodávají bůh ví jak dlouho... Takže bude něco nového?
Re: Nový Fendt
Cecka píše:Tak to by mě zajímalo, kde ste tohle vyčet. Protože nechápu, že by kdokoli na světě nastavil motor tak, aby rychlost ovlivňovala výkon Jak by potom vypadal taková křivka výkonu, nebo spíš celá charakteristika? I když tam se rychlost vůbec nezohledňuje...Dalibor píše:No a nejsilnější Challenger má mít 600 koní, ale prý to má až od 8. převodového stupně. 1.-7. převodový stupeň prý má jenom 250 koní. Jinými slovy aby ste měli výkon 600 koní musíte jet rychleji než 10 km/h (8. a většípřevodový stupeň). Fendt trisix má 540 koní v celém rozsahu rychlosti 0-65 Km/h
PS: A to má být nějaký nový pásák? Já koukám teď na web a tyhle pásáky 800B se už prodávají bůh ví jak dlouho... Takže bude něco nového?
No nechtěl sem tomu věřit, ale prý převodovka od Challengeru nedokáže přenést tak vysoký kroutící moment, tak proto u nižších rychlostí, kde je kroutící moment největší snížili výkon motoru na 263 koní. Ale pří 8. a vyších rychlostech se výkon zvýší na necelých 600. A když si tak ohlížím stránky s Challengerami tak zjišťuji že ze 7. na 8. gvalt nejde zařadit pod zatížením. A křivka výkonu by zůstala stejná, protože Křivka výkonů nám říka kolik má motor výkon při jakých otáčkach, ale neříká nám za jaké rychlosti. Kupte si Challengera a když ho povezete do šrotu, tak ti co budou mít TriSixe si umyjou okna a pojedou dál.
Re: Nový Fendt
To čo tu píšete o prenesenom výkone nie je pravda, každý prevod a prevodovka má svoju účinnosť a tá kolíše a u vario prevodovky dvojnásobne, takže ani Trisix ani nič iné nemá ťažný (prenesený) výkon ani na hranici 90% výkonu motora ale hlboko pod tým.
Pre prevody celkove je podstatný len výstupný krútiaci moment a ten je závislý od aktuálneho zaťaženia motora a prevodového pomeru. Na vstupný maximálny Mkod motora musí byť prevod stavaný a od prevod. pomeru závisí výstupný Mk. Preto pri nízkej rýchlosti a vysokom zaťažení (vysoký prev. pomer a tým vysoký výstupný Mk) sa znižuje výkon motora. Neviem či je to u MT 875 kvôli pásom alebo prevodom. Jedno je isté že výkon u motora na MT 875 sa znižuje ak traktor ide trvalo menej ako 4 MPH čiže 5 kvalt pod plným zaťažením. Podľa výrobcu to robí len tento model, ostatné až do modelu 865 (510 koní) prenášajú plný výkon motora na prevodovku pri každej rýchlosti, takže u 875 sa výkon zníži na minimálne 510 koní.
Tvrdenie že do 8. kvaltu má len 263 koní je slušne povedané nepravda.
Citát z brožúry :
The proven powertrain transmission has been specifically designed for a rubber-belted tractor and carries full horsepower in all gears on the MT 835B to MT 865B models. The Machine System Protection Software (MSPS) is active on the MT 875B, which activates a warning when working under high load conditions under 4 mph, followed by the de-rating of the engine horsepower if load conditions remain unchanged.
Pre prevody celkove je podstatný len výstupný krútiaci moment a ten je závislý od aktuálneho zaťaženia motora a prevodového pomeru. Na vstupný maximálny Mkod motora musí byť prevod stavaný a od prevod. pomeru závisí výstupný Mk. Preto pri nízkej rýchlosti a vysokom zaťažení (vysoký prev. pomer a tým vysoký výstupný Mk) sa znižuje výkon motora. Neviem či je to u MT 875 kvôli pásom alebo prevodom. Jedno je isté že výkon u motora na MT 875 sa znižuje ak traktor ide trvalo menej ako 4 MPH čiže 5 kvalt pod plným zaťažením. Podľa výrobcu to robí len tento model, ostatné až do modelu 865 (510 koní) prenášajú plný výkon motora na prevodovku pri každej rýchlosti, takže u 875 sa výkon zníži na minimálne 510 koní.
Tvrdenie že do 8. kvaltu má len 263 koní je slušne povedané nepravda.
Citát z brožúry :
The proven powertrain transmission has been specifically designed for a rubber-belted tractor and carries full horsepower in all gears on the MT 835B to MT 865B models. The Machine System Protection Software (MSPS) is active on the MT 875B, which activates a warning when working under high load conditions under 4 mph, followed by the de-rating of the engine horsepower if load conditions remain unchanged.
- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: Nový Fendt
Dalibor - Ty máš něco společnyho s Fendtem?
Tuhle diskuzi sleduji, nic proti, ale s poznatky o Challengeru vycházíš asi od jisté firmy co má ty nejvýkonnější? Je tu ještě jeden dobře řešenej pásák kterej nemá nedostatky co vidíš u žlutých. K trisixu má pro srovnání daleko blíž než Cat.
To omezování výkonu používal i Case u Quadtraca kvůli převodovce.
Tuhle diskuzi sleduji, nic proti, ale s poznatky o Challengeru vycházíš asi od jisté firmy co má ty nejvýkonnější? Je tu ještě jeden dobře řešenej pásák kterej nemá nedostatky co vidíš u žlutých. K trisixu má pro srovnání daleko blíž než Cat.
To omezování výkonu používal i Case u Quadtraca kvůli převodovce.
Re: Nový Fendt
Nemám nic s Fendtem společného, můj názor je že na pole nepatří traktory silnější 200 koní, kvůli tomu že už to se zemědělstvím jako takovým nemá nic společného a spíše se to bere jako průmysl. Kdo má pro zemědělství srdce a cit tak to chápe
Ano vycházím z poznatků od jedné firmy, která má těch nejsilnějších Challengerů hodně, a dokonce sem se dozvěděl že s nimi jsou tak hodně nespokojeni že udajně chystají žalobu za falešnou reklamu a chybné udaje. prý jeden stojí na placu a slouží jako sklad ND pro ty ostatní aby mohly jezdit. A řeči jako že pasak nezapadne jsou kecy, každý má na zavaži omotané lano, které je poškubané od vyprošťování když zapadnou, nebo se jim zuje pás. A myslím že se určitě všichni shodnem že traktor který si při pomalých rychlostech razantně sníží výkon je na pytel. Trisix vám takový podraz neudělá. Když nemůžu se strojem jezdit rychle tak musím hodně pomalu, aby to utáhl-to zní jako blbý ftip.
to MIRO: jste si jist že ty údaje máte od jistého člověka, nebo jste si to přečetl na netu?(já jenom že ne netu je hodně keců ze kterých pak jsou kauzi vis. o 6 řádků výše) Když bych si nebyl jistej toho co tady píšu tak držím hubu.
Ano vycházím z poznatků od jedné firmy, která má těch nejsilnějších Challengerů hodně, a dokonce sem se dozvěděl že s nimi jsou tak hodně nespokojeni že udajně chystají žalobu za falešnou reklamu a chybné udaje. prý jeden stojí na placu a slouží jako sklad ND pro ty ostatní aby mohly jezdit. A řeči jako že pasak nezapadne jsou kecy, každý má na zavaži omotané lano, které je poškubané od vyprošťování když zapadnou, nebo se jim zuje pás. A myslím že se určitě všichni shodnem že traktor který si při pomalých rychlostech razantně sníží výkon je na pytel. Trisix vám takový podraz neudělá. Když nemůžu se strojem jezdit rychle tak musím hodně pomalu, aby to utáhl-to zní jako blbý ftip.
to MIRO: jste si jist že ty údaje máte od jistého člověka, nebo jste si to přečetl na netu?(já jenom že ne netu je hodně keců ze kterých pak jsou kauzi vis. o 6 řádků výše) Když bych si nebyl jistej toho co tady píšu tak držím hubu.
Re: Nový Fendt
a to že ta největší žlutá mrcha má na malých gvaltach jenom 263 kobyl vím od jinud, kde si kdosi udělal měření výkonů, bo se mu to zdálo něják moc slabé. Možná se opakuji, ale trísix má 540 koní pořát ať jede pomalu nebo rychle, nemluvě o tom že při klasickém řazení když se zaředí pod zatížením větší gvalt v tahu tak klesnou otačky a motor se musí roztáčet, trisix drží stejné otačky motora a mění se jen převodový poměr
Re: Nový Fendt
Áno mám to z netu, nehambím sa za to, nemám takú moc aby som dal na brzdu len tak hocičo, ani Trisixa o ktorom dávate samé superlatívy a pritom skúšky ešte len začali a čo z toho bude nakoniec si netrúfa nikto povedať. Medzi nami priebeh účinnosti v zrovnaní s powershiftom je hodne odlišný a ked to poznáte rozhodne viete, že pri rozbehu je účinnosť hodne malá.
Žiada sa vysvetlenie prečo menšie modely do 500 koní takúto ochranu nemajú ? Nemyslíte že 260 koní a rádovo 20 ton železa by sa sotva vlieklo a nie ešte niečo ťahalo ? Že jeden kus nemal výkon môže byť spôsobené vadným nastavením, chybou elektroniky a kopou iných vecí, ktoré to ovplyvňujú...
Žiada sa vysvetlenie prečo menšie modely do 500 koní takúto ochranu nemajú ? Nemyslíte že 260 koní a rádovo 20 ton železa by sa sotva vlieklo a nie ešte niečo ťahalo ? Že jeden kus nemal výkon môže byť spôsobené vadným nastavením, chybou elektroniky a kopou iných vecí, ktoré to ovplyvňujú...
Re: Nový Fendt
Newím, skusím se na to zaměři, a pohledat co nejvíce informací, protože mě se to taky nějak nezdá, ale všechno nasvědčuje že mám pravdu, obvzláště když mi to více lidi potvrdilo. No ale at je jak je tak Challengery nejspíše nebudou nic zavratného, snad trisix bude lepší žemuž všechno nasvědčuje. Taková debata je na dvě věci. Idealní by bylo dostat trisixxe a challengera do ruky a porovnávat je přímo v akci, protože pomluvy co se o nich můžou vést (myslím tím i jejich internetové stránky) hodně zkreslují tohle forum. myslím si že o Challengerech vím hodně a velice mě sklamali.
- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: Nový Fendt
Pro Dalobora - čtu to už od začátku. Ty seš si Trisixem jistej. Dobře, je to tvůj názor. Já mám zase informace že Trisix představený na agritechnice byl paskvil který pořádně ještě nebyl schopnej provozu a po skončení veletrhu šel rovnou do továrny a nejmíň tři roky se na něm bude ještě pracovat. Potom kdo ví jesli se bude u nás testovat. A ty tvrdíš statně celou dobu že ten traktor snad nebude mít chybu a majitelé trisixu si budou mít okna když ostatní povezou svoje pásáky do šrotu.
Další věc kterou nechceš pochopit je že soudíš tahač podle toho jak pracuje někde na stavbě s 20tunovým scraperem, ktery ještě táhá dva plny hlíny, k tomu v něm sedí řidiči co nemají k tomu traktoru vztah a taky majitel tvrdí jak má za rok vypadat zhuntovanej traktor. Tak jestli je opravdu huntují a jde o prachy.... Až tam bude jezdit deset trisixů za pět let jsem zvědavej jak budeš mluvit. Neříkám tady že MT je zázrak, zhruba před měsícem sem obdržel reference na jednoho pásovce že sem tomu hned nevěřil. Ale ono je to všude. Diskuze je diskuze, názor je názor. Ale zvrhlo se to poněkud jinam. To je zase můj názor. A zkus se podívat třeba na Chalengera na poli s pluhem nebo podrývákem a potom se zkus mrknout třeba i na Case STX
Další věc kterou nechceš pochopit je že soudíš tahač podle toho jak pracuje někde na stavbě s 20tunovým scraperem, ktery ještě táhá dva plny hlíny, k tomu v něm sedí řidiči co nemají k tomu traktoru vztah a taky majitel tvrdí jak má za rok vypadat zhuntovanej traktor. Tak jestli je opravdu huntují a jde o prachy.... Až tam bude jezdit deset trisixů za pět let jsem zvědavej jak budeš mluvit. Neříkám tady že MT je zázrak, zhruba před měsícem sem obdržel reference na jednoho pásovce že sem tomu hned nevěřil. Ale ono je to všude. Diskuze je diskuze, názor je názor. Ale zvrhlo se to poněkud jinam. To je zase můj názor. A zkus se podívat třeba na Chalengera na poli s pluhem nebo podrývákem a potom se zkus mrknout třeba i na Case STX
Re: Nový Fendt
S kamarádem jsme se shodli, že jseš ......., dobře že víš co to znamená mít Cit pro traktor, Myslím si ale taky že traktor, který pracuje v Zemědělství musí vypadat jinač než ten co pracuje na stavbách, Proto se scaperami jezdí Challengery, jelikož podle všech mylných informací z internetu by měly být ty nejlepší. Zamysli se nad tím co říkaš, TY tvrdíš, že je lepší si koupit traktor od Challengera za X milionu, ke kterému ti slibujou že 600 koní až na rychlejšímch gvaltech, nebo koupit Trisixe který má 540 na jakýkoliv gvalt. Ano na agritechnice nabyl ještě uplně hotov, ale rozhodně bude mít lepší trakční schopnosti a vyší výkon v celém rozsahu, už jenom proto že má Vario, Která sice má nižší učinnost, ale motor šlape ve stálem režimu a nedochází k změně otaček-díky tomu traktor bude mít stejnou produktivitu práce jako silnější traktory s řazením pod zatížením, a to že se na nim bude ještě tři roky pracovat nemohu vyvrátit, jenom jsem slyšel že od konce tohoto roku se bude vyrábět seriově!
- Honza Sedlák
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 bře 2008 13:04
Re: Nový Fendt
No tak na to co jsem ...... sem si už trošku tady zvyknul. Ale opravdu by mě zajímalo co děláš. Jestli seš traktorista, servisák, prodejce, nebo student. Líbí se mě jak tady hodně lidí ví co to je cit pro traktor No kdy bude Trisix jezdit a jak to s ním dál bude nedokázaly přesně říct ani povolaní Ale být tebou, přečetl bych si ještě některy příspěvky jednou než začneš druhým naznačovat co jsou a s Trisixem bych začal brzdit.
Re: Nový Fendt
Zdrawim kolegové, tuhle diskuzi sleduju denně, nechtěl sem se k tomu nejak vyjadřovat, protože pasovce jdou mimo me..trisix je je určitě zajimava myslenka, ale než se bude vyrabět, bude to určitě trvat dele než pul roku, zvlast u fendta....at si Dalibor nastřádá pár milionu a na svych 50 ha si koupi trisixa, ja mu to neberu, ale rikat, že jeden je spatny jen proto, že podle mě je jiny lepší...to je blbost kdyby byly chalengery vseobecne tak spatny, kdyby vyrobce tajil, že ma ani ne polovicni vykon pri nizsich rychlostech..... tak by si je nikdo nekoupil...a kdyby byl trisix tak skvely jak dalibor rika, bylo o něm daleko víc infa a ne jen videa a fotky jak stoji nebo popojizdi nekde na dvorku Nu což, neni nad zaručené informace z druhé ruky
Příspěvků: 143
• Stránka 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník