John Deere 8030
Příspěvků: 96
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
- Tomáš Boura
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 kvě 2006 11:50
- Bydliště: Městec Králové
John Deere 8030
U nás v okolí mají skoro všude 8030. Ve starým bydžově což je kousek od nás asi 12KM mají 8430.Tady v okolý jezdil 8530 na služby a to je ten co byl v Kostomatech.A ted tu dokonce jezdí taky 8330.
- Tomáš Boura
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 kvě 2006 11:50
- Bydliště: Městec Králové
sou to fakticky mašiny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toho 8330 sem vyděl ve tmě a hesky fakt svítí !!!!!!!!!!!!!!!!mmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaašššššššššššššššššššššššššššššššiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Tomáš Boura
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 kvě 2006 11:50
- Bydliště: Městec Králové
Hmm ale JD je JDpřezrálej meloun píše:No a co je na tom,Daňhel má taky 8430,kousek od nás jezdí Case Magnum 310
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Těch u nás jezdí hafo,tak je dobré vidět taky něco jinýho a nikde s stim nevytahuju že u nás jezdí tolik JD na tom nic neni, to je dneska normální
To Tomáš Bura: Pakliže chceš sdělit tvou zkušenost, sem s tím, ale aby tohle forum nebylo jen snůškou pubertálních výkřiků radosti, svoje tvrzení podlož. Napsat s milionem písmenek "mašina" je možná mezi kucíma moc hezký, ale když už se tu vyjadřujeme, jednejme jako normální lidé a svoje emoce případně podložme. Na tvoje "ale Jd je JD" by se dalo napsat Jelen, obyčejnej Jelen. Ale to je diskuze k ničemu. (pro rejpaly, nehodnotim, já sem fanda všeho a nedělám rozdíly) Takže jak sem řekl, JD 8x30 má bezesporu své klady, ale jako každá věc na světě i svoje zápory, takže když už se o něčem chceš bavit, dělej to s podloženýma zkušenostma. Výroky cos zde předvedl jsou opravdu mezi kluky o polední pauze. stejně tak kvantita není každopádně kvalitou (tim opět podotýkám, že nijak JD nehodnotím), prodejnost je taky trochu o tom, jak se snaží tena ten prodejce, o tom, jak se kterej agronom bo mechanizátor orientuje a tak. Ano, mě se JD 8x30 vzhledově líbí, ale naživo sem viděl jen jeden přes plot, takže nemohu nějak hodnotit. A tobě, Tome, doporučuju, než kříčet do světa hlouposti, přemýšlet a rozumně argumentovat. Toť vše.
Tady ani v nejmenším nejde o roky. Tady jde o kulturu vyjadřování a taky o to, že pokud něco chci říct, musím to mít podloženo něčím. Zbytečného plácání už bylo na tomto foru dot, to už tu nechci. Netuším kolik komu je (někdy ani nevim, kolik je mě ) ani to neřeším. Jen tu chci mít dobře fungující forum naplněné konstruktivními věcmi, ne výkřiky do tmy.
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Je lepší hlavně motorem,splňuje normu Euro 3,má větší výkon,větší točivej moment,turbo s proměnlivou geometrií.Dobrý je že dali taky světla na horu na kabinu.Myslim že dobrej stroj.
- Tomáš Boura
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 kvě 2006 11:50
- Bydliště: Městec Králové
Oprava
No tak to se teda omlouvám ale já to myslel jako o dostačující síle na české pole a o tom že se mě líbí.Mě se líbí taky hodně TG285 a T8040.Ten Case mě teda moc nebere. Dále nemám slov.Děkuji za pochopení
přezrálej meloun píše:Je lepší hlavně motorem,splňuje normu Euro 3,má větší výkon,větší točivej moment,turbo s proměnlivou geometrií.Dobrý je že dali taky světla na horu na kabinu.Myslim že dobrej stroj.
Nechci Ti brát Tvůj názor s těma světlama nad kabinou ale pokud je mlha nebo se práší tak jsou obvykle jenom na zlost ..
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Proč?Světla musíš před setměnim očistit a pak je to dobrý.Na JD 8020 mi připadá že je málo světel,6020 maji i na hoře a je to dobrý, můžeš si je natočit do strany a máš perfektní výhled
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
No tak když je mlha tak vidět stejně prd. .Když jsem jezdil s Lexionem tak se je čistil několikrát denně aby nebyly tak zarášený a bylo to OK.
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
Jan napsal]Nechci Ti brát Tvůj názor s těma světlama nad kabinou ale pokud je mlha nebo se práší tak jsou obvykle jenom na zlost
Já jsem snad něco říkal že je to dobrý v mlze?NE to jsem neříkal, jen jsem řekl že je dali i na horu.Tak čti líp a nenavážej se laskavě do mě!!
Já jsem snad něco říkal že je to dobrý v mlze?NE to jsem neříkal, jen jsem řekl že je dali i na horu.Tak čti líp a nenavážej se laskavě do mě!!
Naposledy upravil přezrálej meloun dne 22 lis 2006 15:00, celkově upraveno 1
- Tomáš Boura
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 kvě 2006 11:50
- Bydliště: Městec Králové
Jd 8030 se teda moc neliší od 8020 jedom v karosérii, v lepčím motoru a nějaká lepší elektronika v kabině
Naposledy upravil Tomáš Boura dne 22 lis 2006 20:35, celkově upraveno 3
- přezrálej meloun
- Příspěvky: 209
- Registrován: 18 kvě 2006 19:07
- Bydliště: Doma
No a v čem jinym kromě reverzace na pravé straně,automatické převodovky?Kabina je jinak dost podobná.
Takze k tomu Jd 8330 co ho porat vida je od SHR Horak.Heledte ja u Johna u 8300 mam svetla na strese davali je tam normal takze zadna novina,a fakt sou na zlost nepouzivam je oslnujou kapotu a odrazi se to do oci,celkem neprijemny,no ten Jd 8330 se od 8300(muzu srovnat na podniku mame oba se stejnejma prevdovkama 16/8 PS)novej 8330 ma krom staryho snad navic jen okruh hydrauliky odpruzenou predni napravu,a v kabine snad nic zasadniho neni akorat sou jen 2 repraky nad hlavou a hezci display v prednim pravym sloupku jinak snad nic moc novyho a nova sedacka:)
Nie som nejaký zástanca ani znalec JD ale o pár zmenách aj tak viem - kompletne nový motor common rail 9.0 l, väčšia nádrž, silnejšia hydraulika (väčšie čerpadlo), možnosť čelnej hydrauliky, vario prevodovka s tým že komunikuje s motorom. Určite je toho viac (kapotáž a pod.) ale hovorím nie som znalec JD a toho som postrehol na dni predajcu JD.
Jo tech zmen je tam strasne moc muzem tady psat ze se posunul jeden vypinac o dva centimetry vlevo a ze je trosku jinde pojistkova skrin:Dto podle me je nesmysl.ten zaklad tu byl recen motor,vice prevodovek,silnejsi hydraulika,jine rozlozeni vahy,a vice druhu vyberu prevodovek .........je toho moc jako na vsech jinejch strojichhh kdyz nekdo ma nakou otazku na neco primo at se zepta v cem se co PRIMO zmenilo a je tooo
Příspěvků: 96
• Stránka 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků