Veteráni JD

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 03 zář 2011 00:19

Ahoj, moc dík. Jako novej ted sice vypadá, ale dalo mi to dost zabrat. Ani jsem nestihl dodělat elektriku abych to stihnul :D . Koukám, že ses do toho dal... náprava venku :) Jestli ho chceš dát do podobného stavu jako já, tak ti to ani nezávidím :? Docela jsem si s tím užil. Nevím jak u tebe, ale u mě byl největší problém při mém zaměstnání nedostatek času, takže se to hrozně táhlo :x. Záleží ale taky, v jakém stavu to chceš mít.

Jinak dám sem taky ještě nějaký fotky toho mého.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 03 zář 2011 15:19

ahoj no neděkuj fakt si odvedl kus perfektní práce ja to okukoval .takhle bych chtěl mít traktor taky vyparáděnej ale obávám se že se mi to do téhle míry nepovede.Do laku určitě pujde ale ted byla na řadě náprava měla 5mm vuli jen taktak a čep by vymlátil díru do odlitku....... no a pak mam v planu po polnich pracech vyvařit blatníky a vybrousit a připravit pod lak a vnitřek očalounit-mimo střechy ta už je nová. a pak vyhodit a přetěsnit hydraulický čerpadlo z toho mam taky strach co mě čeká,mám takové to velké hnané přímo od kliky .a zbytek zase až za rok za tepla nemam to kde dělat tak velkou garáž nemám :( .škoda že jsem tě neviděl na živitelce (jestli si tam byl) mohli jsme popovídat.Fotečky pošli fakt to stoji za to :wink:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 06 zář 2011 20:35

Máš nějaká ty fota?a jakým odstínem barvy si to stříkal?to nebyla origo JD vid? přišlo mi to na akrylát.... co to bylo za odstíny?

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 16 zář 2011 10:17

Fotky určitě dám, nemůžu se na to nějak dostat.

Ta barva je namíchaná podle originálního spreje JD a je to akrylát.
Jinak je pod tím ještě základovka a plnič.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 16 zář 2011 17:07

jo aha takže to není barva odstínu podle ral?ja našel nejbližší odstíny zelené 6001 a 1018 žlutá je to možné?nebo nemáš nějaký kod? mám rok výroby 1979 a mam za to že od 1982 se měnil.děkuju

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 16 zář 2011 21:53

Je to barva podle současnýho odstínu a číslo ti můžu poslat.

Jestli ti hodně záleží na kvalitě laku, tak ze zkušenosti doporučuju stříkat v boxu. Jinak se neubráníš prachu a mouchám. To pak dokáže opravdu nas....t :oops: , když ti na tom záleží. Už bych to jinak nedělal.
Taky to chce nějakou lepší pistoli.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 17 zář 2011 19:02

ahoj to je mi jasné ja mam kamarada lakýru co stříká auta tak si s tím určo poradí,vím o těch mouchach když sem si jen tak něco stříknul doma hned tam mrch. byly... jestli si na to číslo vzpomeneš písni mi ho .Děkuju

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 22 zář 2011 14:06

Ahoj,
číslo zelený je 25-59570 a 25-64010 v poměru 1:1
u žlutý si nejsem stoprocentně jist, protože číslo na plechovce bylo už částečně smazaný a je to 21-01200. Ale to by měli zjistit, až ti to budou míchat.
Tak snad je to takhle dobře.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 23 zář 2011 22:31

Děkuju ti moc... ja ted řešil problém povedlo se mi utrhnout oka nakladače -byla to ocelolitina tak jsem je dělal na soustruho železné a dnes jsem to posvařoval a zítra to jdu nasadit tak snad to bude ok. http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 3&start=90
sem se opotil když mi to prdlo .jsem se lekl že jsem roztrhnul traktor

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 09 říj 2011 20:22

tak mam traktor opraven navařeny nová oka a snad to bude ok.Maš nějake ty fotečky z té generálky?

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 30 říj 2011 20:02

Tak tady konečné mám fotky mého veterána JD 3010 - http://honzajd.rajce.idnes.cz/fotky_JD/

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 30 říj 2011 20:24

Jo parada to je perfektní prace koukám že to mělo taky ten blok vložek zaletovaný do dosky to jsem měl na tom mém stroji deere lanz 700.Udělal si z toho stroje fakt krasnýho veterána.ten bude parkovat u tebe v garaži a auto venku že? :)

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 30 říj 2011 20:33

ty díly a disky jsi pískoval a nebo brousil rozbruskou a dratakem? nemaš náhodou icq? nebo skype? řekni mi na co je ta dlouha páka pod volantem z boku převodovky?na to jsem nepřišel na tom předchozím traktoru.když jsem s ní hejbnul tak to bylo jako bych rozpojil spojku....

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 31 říj 2011 18:16

Ahoj,
díky moc. Traktor je hotovej, mam ho doma a sem fakt rád, že to mam za sebou :) . Kdo něco podobnýho dělal, ví o čem je řeč. Měl by vypadat tak jak se tenkrát vyráběl až na jednu věc, a to jsou zadní světla. Ty jsem prostě nikde nesehnal.
Opískovaný nebylo nic, všechno jsem bral bruskou s drátěnými kotoučky nebo vibračkou. Takže samozřejmě práce velmi příjemná... :D .

Vložky jsou jako jeden celek, tak jako ta 7OO-ka, protože motory jsou u těchto typů stejný. A k tý páce, co mi říkal předchozí majitel, tak tou by se měla vyřazovat převodovka od motoru, jak říkáš, a abych pravdu řekl, sám taky dodneška přesně nevím jak to má fungovat, ani k čemu se to používalo.

Ještě se tě zeptám, jak ti startoval v zimě? Když je velká zima, je to někdy problém nastartovat. A žhavičky mam nový.

Jinak icq ani skype nemám.
Zrovna řeším veteránský čísla a není to tak jednoduchý, jak jsem si myslel :roll:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 31 říj 2011 19:36

ahoj tak to sis opravdu dal tím kartáčem to teda klobouk dolu.s tou pákou jsem to taky nepochopil jedna věc a asi na nic.se žhavičkama a studenýma startama je pravda že to po assi 1 minutě žhavení(opravdu se musí žhavit dlouho) to vždy chytlo ale jako by skoro na 2-3n válce a asi 5 vteřin to jako pokuckávalo a teprve pak se to chytlo a bylo ok.a předstřik ok,tlaky ok a trysky ok a stejně to nebylo ono ted jak mam tu 2030 tak to je přímej vstřik a i přes to že to ma 8500mth tak na drbnutí to chytne a při velkejch mrazech to ma žhavení do sání a tam jak to bafne startuju a to jde hned.... tady je i video první bez žhavení a druhy pokus s tím žhavením v sání http://www.youtube.com/watch?v=xZbmAeu6nQk
ted se taky chci vrhnout na ten muj pekelec ale není čas. a až bude čas nebude počasí, nemám možnost to dělat v dílně jako ty :(

s tím icq a skypem je to škoda... kdyby sis ho zřídil dej vědět. a pozdravuj p.Bartoše ode mě (Říha),ten se mi od vás vždy věnoval... ted naposledy jsem s ním řešil čepy a pouzdra na napravu už to mělo vuli.
měj se a zatím ahoj

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 01 lis 2011 22:01

Čau,
tak s tím startováním to bude asi u těchto motorů normální, přece jen to není přímej vstřik. Ale zase na druhou stranu..., kam budu jezdit v zimě :wink: .
S takovou opravou by bylo samozřejmě nejlepší někam do dílny, to je jasný. Hlavně pak nejsi závislej na počasí a můžeš na tom dělat prakticky kdykoli.
A s tím časem chápu, že je to taky problém, u mě to bylo podobný. Já jsem dělal většinou po práci, byla to taková moje druhá směna, takže doma mě moc neviděli :).
Bartoše budu určitě pozdravovat :wink:

Tak ahoj

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 01 lis 2011 22:51

Ahoj chlape,právě není to přímej vstřik tak to je horší ale zase na druhou stranu to nažhavíš a chytne to i s menšíma obtížema vždy ,startoval jsem to i v -20 a chytlo sice se nechtělo ale chytlo.komprese byla před opravou okolo 17-18 a po tom co jsem ten motor udělal tak okolo 25atm a stejně to nestartuje jako přimej střik. co mě překvapilo že to i po vyměně vložek,pistu,kroužku a vstřiku při prošlapnutí kouřilo do modra a to i čerpadlo bylo na stolici..s dílnou máš naprostou pravdu ta nezavislost na počasí nema chybu ,maš tam krasně teplo a světlo kdykoli.Kolik hodin ti to zhruba trvalo než si to uvedl do tohohle krasnýho stavu?je mi jasné že z tebe doma radost moc neměli ale opravdu si s tím pohnul rychle :wink:

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 02 lis 2011 22:56

čauves,
tak kolik hodin mi to trvalo, to ti opravdu říct nedokážu, ani odhadem :) To číslo bych snad ani vidět nechtěl :D :D .
Dělal jsem to zhruba dva roky, většinou po práci nebo o víkendech když byl čas. Ke konci už dost intenzivně, protože mě tlačil termín Živitelky.
Ale taky je pravda, že jsem se s tím někdy až moc páral :?
U tebe by to mohlo trvat i dýl, protože tvůj traktor je přece jen o něco větší.
Ale to až ho uděláš, to bych se na něj chtěl přijet podívat :)

Ještě k tomu startu, jestli jsi dělal celej motor, měnil vložky, písty, vstřiky, atd., tak by to modře moc kouřit nemělo. Těžko říct. Ten můj, když je zahřátej a přidám plyn, tak zakouří jen černě a jinak skoro vůbec.



Jinak nevíš náhodou o někom, kdo má JD Lanz 300, 500 nebo 700? Jen tak pro zajímavost.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 02 lis 2011 23:10

ahoj to ti věřím že ty hodiny je lepší nevědět ono kdyby ten traktor občas nebyl třeba tak je to pohoda a mužu to rozhodit uplně ale takhle je to na prd .... pořad je třeba tak se po chvílích uděla kousek,pak zase kousek.... On ten motor jsem dělal na tom starém traktoru ted tenhle je ok jen by asi chtělo trochu ubrat davky na čerpadle přijde mi že to při přidaní plynu kouří trochu víc černě než by mohlo ale při orbě to zase skoro vidět nebylo... tak uvidíme časem.Je tam už rotačka od lucasu.ještě se tě zeptám co se na jd používá za závity?některé metrické ale spousty jsou tam specialy a nevím jestli unf ,nebo unc nebo jaký abych si poschaněl nějaký zavitníky a očka ,každou chvilku je třeba to trochu protáhnout. a když není čím je to na prd.
Děkuju

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 03 lis 2011 14:52

ahoj,
na JD jsou závity jak metrický tak palcový (withvort), je to různý. Nejlepší asi bude, když si konkrétní závit pro jistotu změříš měrkama a pak sehnat závitník. Nebo bys musel mít celou sadu. Záleží na tobě. :wink:
Z jakého roku že je tvůj traktor?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 03 lis 2011 20:44

mě právě whitworty ani metrický na něco taky nešlo.myslíš ten co mám ted?ten je z roku 1979 je to tenhle typ http://www.konedata.net/Traktorit/jd1630.htm mam ho s předkem a vytápěnou kabinou.je to pohodička jen ty němci se o to zase až tak nestarají. tak se mu nmusí trochu pomoct. ted mi děla kamarád co děla na laserových vypalovačkach a ohybačkach nové schudky podle originalu protože ty origo jsou o stupen zkracené a ruzně zohybané.tak aby to bylo zase o něco hezčí :lol:

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 03 lis 2011 22:43

To je správný, že se to snažíš zachovat v původní podobě, s těma schůdkama. To schvaluju :D :wink: .

Kromě těchto závitů nevím jaký jiný by tam byli..., nevěřím tomu, že by tam tenkrát dávali ještě jiný :?

Prosím tě, ještě mam dotaz k tvému předchozímu traktoru Lanz 700. Kouřilo se ti z výdechový trubky motoru? A jak moc?
Na tom mém se mi z výdechu od začátku kouří (páří). Jinak vše ostatní v poho. Některé motory to dělají, tak nevím :?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 04 lis 2011 07:35

no to ja se snažím dělat ty díly tak jak byli,pokud to nejde nahradit originálem bud z duvodu nedostupnosti nebo z duvodu hodně vysoké ceny tak to dělám podle originálu aby to bylo co nejvíce podobné .žádný prasarny tam nechci :D z toho výdechu z odvětrání to trochu dýchalo ale fakt jen trochu a u toho co mam ted tak taky jen tak trošku ale fakt malinko.spíš je to viditelný za chladu jako pára ale když okolí umeju benzínem tak se to tam po nějaké době zase trochu zamastí

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 23 lis 2011 09:53

Ahoj,
prosím tě, ještě se chci na něco zeptat, kolik poloh měl klíček ve spínačce tvůj Lanz 700. Já mam tři polohy, ale nevím teda jestli je to původní . Viděl jsem Lanze 500, který měl jednu polohu. :roll:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 23 lis 2011 16:11

Ahoj určitě jsem měl 3 polohy první bylo zapnutý "zapalování" druhá byla parkovačky ,třetí potkávačky a čtvrtá dálkové tak jsem to měl já jestli si to dobře pamatuju.Pak tam byl tahový spínač na start,první poloha žhavení a povytažení na druhou byl start :wink:

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 23 lis 2011 20:13

jasně, ale vysvětli mi, co se ovládá tím otočným vypínačem na levé straně přístrojovky, když světla ovládáš tím klíčkem,jak říkáš :shock:
Ještě právě zapojuju světla, co sem před tím nestihnul a tohle mi není jasný. Díky

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 23 lis 2011 22:22

No a jak máš řešené startování není to na to?jak je ten vypínač silnej?kolik má poloh?ten vlevo?a nemá na sobě takovou kontrolku to pak byli vypínače na pár typech na světla

Příspěvky: 25
Registrován: 19 úno 2011 13:24
Bydliště: Táborsko

Re: Veteráni JD

Příspěvekod JDmontér » 24 lis 2011 15:49

startování je přes tahací vypínač s žhavením, jako máš ty a ten vypínač nalevo je na světla a má kontrolku (dálková světla), ale já si spíš myslím, že tu spínačku už tam zřejmě nemam původní :cry:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 19 led 2010 22:53

Re: Veteráni JD

Příspěvekod mates » 29 lis 2011 20:19

a nekoukal ses do katalogu jak to tam bylo?ja už si to přesně nevybavuju měl jsem to před 2 roky tak už je to nějaká chvilka.dokonce jsem měl i ten vypínač na startování rozebranej byl tam nějakej blbej dotek ale ten boschak to si nevybavím

Příspěvky: 2
Registrován: 17 pro 2011 19:10

Re: Veteráni JD

Příspěvekod Adams » 17 pro 2011 19:34

Zdravim, nedávno jsem koupil traktor JOHN DEERE LANZ 300. Problém je ale ten, že jsem ho koupil s prasklou hlavou motoru. Hlava motoru je litinová. Předchozí majitel ji měl ¨na RTG, kde mu řekli, že hlava je prasklá někde uvnitř na špatném místě a prý je neopravitelná. Dále jsem mluvil s chlápkem, který opravuje hlavy mototů. Ten mi řekl, že úspěšnost u opravy litinových hlav je asi 5%, takže jsem opravu vypustil. chci se zeptat, zda někdo nemá tuto hlavu, nebo alespoň neví, kde by se dala sehnat. Měla by údajně být totožná s hlavou motou JOHN DEERE LANZ 500.
Dále mám traktor PORSCHE ALLGAIER A 111, je to jednoválec. Nechal jsem udělat komplet GO motoru, traktor chytá skvěle, ale stále v motoru něco cvaká a není možno udržet volnoběh. Buď traktor začne pomulu chcípat, nebo jít do otáček přesto, že s plynem ani nepohnu. Nikdo mi s tím není schopen poradit. :mrgreen:

PředchozíDalší

Zpět na John Deere

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků