JD 6R
Příspěvků: 138
• Stránka 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: JD 6R
Takže sezonu 2013 jsem před pár dny uzavřel postřiky ozimů a traktor nadále budou čekat jen manipulační a uklidové práce. Přikládám screen z Commandcentra. Vše šlape jak má, bez jakýchkoliv problémů. Na další sezonu bude zakoupeno zaváží do předního tříbodu a možná pár dalších "dodělávek" během dlouhé zimy.
Re: JD 6R
Když vidím jak je setřené stěračem to přední okno, tak mne napadá, že motůrek od steračů je umístěn dole a bude to nejspíš tím, že je tam jiná kabina že? Proč jste volil tuto a ne tu standartní kabinu? Co je na této jiné krom stěrače, jiné střechy a pracovních světel?
Re: JD 6R
roman7711 píše:Když vidím jak je setřené stěračem to přední okno, tak mne napadá, že motůrek od steračů je umístěn dole a bude to nejspíš tím, že je tam jiná kabina že? Proč jste volil tuto a ne tu standartní kabinu? Co je na této jiné krom stěrače, jiné střechy a pracovních světel?
ano stěrač je opravdu "dole" motorek je vpravo dole pod kabinou, důvod netuším, ale asi to vážně bude kvůli jiné střeše, kde by na něj nebylo místo. Díky tomu přemístění dle mého názoru také stírá dost větší plochu, což je plus. Kabina jako taková by měla být stejná, liší jen tou střechou a všim co s ní souvisí- zmiňovaná světla, stěrač, taky jsou tam dvě okna ( jedno otevírací). Traktor je vybavem nakladačem, takže právě díky prosklené střeše je na něj v horní poloze perfektně vidět, nehledě na fakt, že me se traktor s touto střechou líbí daleko víc, než s tou standartní.
Re: JD 6R
Náhodou, na Rkách obecně, neměl nekdo problém s filtrem na odvětrání klikové skříně motoru? Předepsaná výměna je 1500hodin, mě ho museli měnit v 630 hodinách. Byl zanešen olejovou emulzí - kondenzuje tam voda (docela dost), ktera nemuze ven. Což nyní v zimním období bude normální. = chybové hlášení o zvýšeném nebo vysokém tlaku v klikové skříni a omezení výkonu motoru... stalo se už někomu? Jinak samozřejmě servis přijel/diagnostikoval....a vyměnil filtr/otazka několika minut, takže fakt spokojenost. Jen mne zarazila příčina
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: JD 6R
neznalek píše:takže dnes jsem převzal 6150R a čeláčkem. První pociťovka po deseti hodinách lisování - super kabina a odpružení, direct drive nemá chybu. Na muj vkus ma v porovnání s přechozím šestiválcem žalostně malý rejd, ale to je asi jen o zvyku. Oproti objednané specifikaci chybí 2+2 prac. světla, v německu asi neumí počítat
Já mam 6125M a taky se mi zdá, že má strasně malej rejd. Přemejšlim, dorbet pohnout s dorazy, ale musim vyzkoumat o kolik. Já mam taky 2+2 sbětla a bylo mi řečeno, že 2 jsou vepředu a 2 vzadu. Taky jsem řikal, že to asi ne, ale prej je to takhle normálně.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: JD 6R
Mr.Equable píše:neznalek píše:takže dnes jsem převzal 6150R a čeláčkem. První pociťovka po deseti hodinách lisování - super kabina a odpružení, direct drive nemá chybu. Na muj vkus ma v porovnání s přechozím šestiválcem žalostně malý rejd, ale to je asi jen o zvyku. Oproti objednané specifikaci chybí 2+2 prac. světla, v německu asi neumí počítat
Já mam 6125M a taky se mi zdá, že má strasně malej rejd. Přemejšlim, dorbet pohnout s dorazy, ale musim vyzkoumat o kolik. Já mam taky 2+2 sbětla a bylo mi řečeno, že 2 jsou vepředu a 2 vzadu. Taky jsem řikal, že to asi ne, ale prej je to takhle normálně.
V návodu k obsluze je tabulka nastavení dorazu podle použitého obutí, řídil jsem se tím musel jsem tedy kousek méně než byla tam uvedená míra, protože je na rámu ještě našroubované vedení k přední hydraulice apod.
Re: JD 6R
Mr.Equable píše:neznalek píše:takže dnes jsem převzal 6150R a čeláčkem. První pociťovka po deseti hodinách lisování - super kabina a odpružení, direct drive nemá chybu. Na muj vkus ma v porovnání s přechozím šestiválcem žalostně malý rejd, ale to je asi jen o zvyku. Oproti objednané specifikaci chybí 2+2 prac. světla, v německu asi neumí počítat
Já mam 6125M a taky se mi zdá, že má strasně malej rejd. Přemejšlim, dorbet pohnout s dorazy, ale musim vyzkoumat o kolik. Já mam taky 2+2 sbětla a bylo mi řečeno, že 2 jsou vepředu a 2 vzadu. Taky jsem řikal, že to asi ne, ale prej je to takhle normálně.
Na Standardy, neboli "M" se 4 + 4 světla ve střeše nemontují, nechtěli mi to dat ve výrobě ani za příplatek.
- Pavel Fiala
- Příspěvky: 68
- Registrován: 15 říj 2009 17:48
Re: JD 6R
Prosím rozlišovat jednotlivé řady a také modelové roky:
-6R 2014 ve střeše 4 vpředu a 4 vzadu český základ.
-6M, dle specifikace, možná jak verze 2+2, 2+4 i 4+4.
-6030Standard tam bylo možné maximálně 2+2.
-6R 2014 ve střeše 4 vpředu a 4 vzadu český základ.
-6M, dle specifikace, možná jak verze 2+2, 2+4 i 4+4.
-6030Standard tam bylo možné maximálně 2+2.
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD 6R
ne hodina ja hodina nazalezi kolik toci motor
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: JD 6R
Tak nejspíš to bude dané převodovkou. PowerQuad a Autoquad 20 rychlostních stupňů a s DirectDrivem 24 rychlostních stupňů. Snad jsem to spočítal správně, kdyžtak mě někdo opravte.
Naposledy upravil Mr.Equable dne 28 bře 2014 21:29, celkově upraveno 1
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: JD 6R
samuel píše:Prechádzam od JD 6M. Prave som ho vrátil a čakám na 6150R D-D prevodovka. Kto chce vedieť celý príbeh nech pozrie 6M. Dal mi odvahu na 6150R D-D aj neználek. Držím palce nech to funguje.
directdrivu nebudete litovat Určitě se pak podělte s Vašimi zkušenostmi.
Re: JD 6R
roman7711 píše:Já s DD jezdil a nijak mne to nenatchlo... Hlavně ta nejnižší rychlost, bezmála 3 km/h.... Ovládání docela dobré, zastavonání přes brzdu taky dobrý, ale Autopowr je Autopowr...
mne zas nenadchl Autopowr (a plynule převodovky obecně). Nicméně absenci pomalejšího převodu nepociťuji, brambory a zeleninu nedělám, do lesa se traktor podívá jen kdyz pres nej jedu na pole . Nicméně pomalejsi převody by snad už měli u DD byt k dispozici, už o tom byla řeč ohledně menších 4 válcových modelů 6R.
Re: JD 6R
Při lisování jsem už několikrát musel na delší dobu volit rychlost menší jak 2,7 km/h, celkové je na lisování plynulá převodovka bezkonkurenční. Do polních prací je asi lepší ten Direct drive, ale měl bych z té převodovky trochu strach, ale uvidíme co čas ukáže...
Re: JD 6R
Tak k dnešku najeto 748 hodin, průměrná dlouhodobá spotřeba 11 l/h. Stále naprostá spokojenost, sedma regenerace filtru proběhla jako ty předchozí. Akorát se spustila v nejmín vhodnou chvíli ( večer při parkování po pracovním dni) . Ale co už, když ji nechci přerušovat, tak si jdu ještě zavrčet. Jedna nová '"protivná závada" - otevírací okenko v panoramatické střeše - odlepili se oba pantíky, co jej drží. Ač okenko těměř nepoužívam, vetrám jím jen při stání, tak po posledním užití jsem jej již nezavřel, pantíky jsou na skle nalepene a proste se odlepili (není tam známka lomu) oba dva, servis o tom ví a jsem zvedav čím to zpátky nalepí, aby to drželo
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: JD 6R
Tak ta regenerace takhle na večer a při parkování... to potěší Třeba na to okno maj nějakej spec tmel, nebo lepidlo snad se povede brzo zpravit.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: JD 6R
Abych to doplnil, okno bylo obratem vyměněno na záruku za nové, svezlo se to s udržbou na 750 hodin....letos to pekně naskakuje, počítam že za prvni rok provozu budu mít lehce přes 1000 hodin
Re: JD 6R
Dnes je to právě rok, co je zelenáč doma. Těch tisíc hodin během jednoho roku jsem nepokořil, povedlo se jen 947. Přikládám screen z command centra, bohužel nějakou záhadou jsem přišel o provozní data, nevím pro počítadla se vynulovala ačkoli já tak neučinil. Nicméně dlouhodobá spotřeba se stále drží mezi 10,5 a 11l na hodinu provozu, závady kromě těch popsaných v předchozích příspěvcích nebyly žádné. Servis funguje jak má a toho si cením asi nejvíce. Mám dva poznatky... Častěji naskakuji chybová hlášení která nic neomezuji a ani nedávají smysl ( proberem se servisem při přístí udržbě, timhle tempem počítam do 14ti dní)...taky poslední regenerace filtru trvala o poznání déle než předchozí ( cca o 12 minut).
Re: JD 6R
Tak koukám na John deere konfigurátor a najednou v něm vidím nové modely 6175R, 6195R a 6215R. Jsou to modely s močovinou a google mi našel tenhle článek a pár fotek. http://www.traktor.no/nyhet/tester-nye- ... r-i-norge/
- Pavel Fiala
- Příspěvky: 68
- Registrován: 15 říj 2009 17:48
Re: JD 6R
Ano ceník a možnost objednání pro tyto tři modely 6175R, 6195R a 6215R nahrazující ty s 0 na konci byla uvolněna 6.srpna. Výroba začne v listopadu a modely 6105 až 6150R se budou zatím vyrábět dál bez změn. Jinak vlastní představení těchto a dalších novinek pro prodejce bude v čtvrtý týden v září, takže teď toho ještě moc nevíme.
Re: JD 6R
Každopádně co jsem z toho tak pochopil a sedí to i podle obrázku je velká inspirace od nové 7R a 8R. jsou tam psané LED světla, 10 palcový monitor a nový command arm. John deere by mohl uvolnit jeden model na představení na Živitelce
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD 6R
mth je mth je jedno jestli klepe na volny chod a nebo plny vykon hodina je hodina ale doporuceni neklepat na volnobech nema to rad spatne spaluje atd pec ktery se dusi take spatne spaluje a dela spousty sazi a toto nema filtr castic rat nastartovat a za 1 min odjizdet pri dojezdu pockat cca 2 min max a vypnout
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: JD 6R
No s tou motohodinou bych se drobet hádal. Motohodina je hodina při provozu buď v max otáčkách nebo v optimálních otáčkách. Na volnoběh počítá pomaleji, aspoň teda zetor. Vím to z několika zdrojů a mam to i vyzkoušeno. Když jsem tahal dříví v lese s navijákem(cca 750-900ot.) mi naskočilo za hodinu tak 0,7Mh. V tahu při orbě mi za hodinu naskočí cca 1Mh.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: JD 6R
jedna motohodina je pevně spojena s počtem otáček motoru. u tatry to bylo 1440 otáček za minutu, což laicky vypočítáno je 86 400 otáček motoru jest jedna motohodina. Tudíž to počítá otáčky a ne čas. Toliko můj laický názor, jak je to u novějších strojů nevím, ale předpokládám že tomu je tak i nadále.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD 6R
pocet otacek kliky pocitaji zetory mechanicka zalezitost tatra nevim ale u movych stroju tomu tak neni vim co pisu klidne si myslete co chcete je se take ucil ve skole ze je to pocet otacek kliky ale je to cca 20 let
tenkrat se mi pocitaci take jen zdalo a ze jich bude v traktore 30 bude sam ridit atd .to bylo scifi ani pomyslet ucim se dene stale se neco deje
tenkrat se mi pocitaci take jen zdalo a ze jich bude v traktore 30 bude sam ridit atd .to bylo scifi ani pomyslet ucim se dene stale se neco deje
Příspěvků: 138
• Stránka 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků