JD direct drive
Příspěvků: 45
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
JD direct drive
Zdravím,o teto vyse zminene prevodovce jsem uz cetl v mechanizaci,jen sem porad nepochopil ten princip řazení.Mohl by mi to někdo prosím nějak polopaticky vysvětlit?:-)
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD direct drive
jako DSG od W jedna pohaneci hridel dve hnane jedna hnana ma sude rychlosti druha hnana liche rychlosti ty hnane konci na hrusce diferaku ode maji spojku kterou se pripoji k hrusce vzdy se pripojuje jen jedna hnana hridel a pri razeni se ty hnane hridele prepnou navzajem zalezi kam radis jestli nahoru nebo dolu proto jsou sude a liche na dvou hridelich
jednotka prevodovky pozna jestli zrychlujes nabo spomalujes a podle toho si na te druhe hrideli predchysta dalsi krok a pak je prepne spojky a mas dalsi rychlost a tak dale nahoru i dolu
ma to max ucinost zadny prokluz toci se jen par kolecek a radi jak F1
http://www.youtube.com/watch?v=sQJovW4v5K4
tdy je to krasne videt nic sloziteho
jednotka prevodovky pozna jestli zrychlujes nabo spomalujes a podle toho si na te druhe hrideli predchysta dalsi krok a pak je prepne spojky a mas dalsi rychlost a tak dale nahoru i dolu
ma to max ucinost zadny prokluz toci se jen par kolecek a radi jak F1
http://www.youtube.com/watch?v=sQJovW4v5K4
tdy je to krasne videt nic sloziteho
Re: JD direct drive
Koncepce těchto dvouspojkových převodovek je poměrně stará,prvně je používali tuším Audi Quattro při závodech.Dnes už se dostaly do civilních aut a celkem mně těší,že už našly uplatnění i v traktorech.Spojily se tu výhody mechanické převodovky s výhodami automatické převodovky a řazením pod zatížením.
Myslím,že bude mít dobrou životnost,za předpokladu,že jsou dostatečně nadimenzované ty dvě spojky.
Myslím,že bude mít dobrou životnost,za předpokladu,že jsou dostatečně nadimenzované ty dvě spojky.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD direct drive
to verim taky jsou mokre a chlazene olejem verim ze vydrzi vecne aspon jako 8x10 rad
Re: JD direct drive
poulm píše:Koncepce těchto dvouspojkových převodovek je poměrně stará,prvně je používali tuším Audi Quattro při závodech.Dnes už se dostaly do civilních aut a celkem mně těší,že už našly uplatnění i v traktorech.Spojily se tu výhody mechanické převodovky s výhodami automatické převodovky a řazením pod zatížením.
Myslím,že bude mít dobrou životnost,za předpokladu,že jsou dostatečně nadimenzované ty dvě spojky.
S principem této převodovky přišel Francouz Adolphe Kégresse někdy v roce 1939 pro použití ve vojenských nákladních vozidlech, ale teprve vývoj elektroniky umožnilo její rozšíření,v závodech byla poprvé použita v roce 1983 na okruhu v Kyalami (JAR) továrním týmem Porsche na typu 956(Porsche DoppelKupplung dnešní Porsche-PDK ) jen pro upřesnění
Re: JD direct drive
OK dík.
Špatně jsem to napsal,myslel jsem to tak,že jsem to poprvé viděl u těchto audin.
Každopádně jsem rád,že tato převodovka neupadla do propasti dějin a nějakým způsobem se dál vyvíjí a myslím,že tato konstrukce má ještě hodně rezerv pro vylepšování a vyvíjení.
Špatně jsem to napsal,myslel jsem to tak,že jsem to poprvé viděl u těchto audin.
Každopádně jsem rád,že tato převodovka neupadla do propasti dějin a nějakým způsobem se dál vyvíjí a myslím,že tato konstrukce má ještě hodně rezerv pro vylepšování a vyvíjení.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: JD direct drive
poulm píše:OK dík.
Špatně jsem to napsal,myslel jsem to tak,že jsem to poprvé viděl u těchto audin.
Každopádně jsem rád,že tato převodovka neupadla do propasti dějin a nějakým způsobem se dál vyvíjí a myslím,že tato konstrukce má ještě hodně rezerv pro vylepšování a vyvíjení.
Já to sem radši střelil dřív než sem nějakej zelenej mozek napíše že to vymyslel JD
- lukasbranka1
- Příspěvky: 403
- Registrován: 28 zář 2007 21:13
Re: JD direct drive
pred koncem roku byla v zakladu v akci nevim jestli to jeste plati ale jsou 3 6R objednane s touhle prevodovkou sam jsem zvedav
Re: JD direct drive
Porovnání převodovky s konkurencí
http://www.landtreff.de/resources/topag ... eich/70880
http://www.landtreff.de/resources/topag ... eich/70880
Re: JD direct drive
http://www.wochenblatt.com/druckansicht ... erbung/67/
rozhodnutie Stuttgardskeho sudu z dna 3.12.2012, zakaz reklamy JD direct drive v nemecku......
Asi najspolahlivejsi vysledok je DLG testovanie alebo Nebraska testy, pretoze to su NEZAVISLE organizacie
rozhodnutie Stuttgardskeho sudu z dna 3.12.2012, zakaz reklamy JD direct drive v nemecku......
Asi najspolahlivejsi vysledok je DLG testovanie alebo Nebraska testy, pretoze to su NEZAVISLE organizacie
- George8030
- Příspěvky: 22
- Registrován: 02 dub 2008 22:46
Re: JD direct drive
Jano SK píše:http://www.wochenblatt.com/druckansicht/rubriken/aktuelles/meldung/m-id/einstweilige-verfuegung-stoppt-john-deere-werbung/67/
rozhodnutie Stuttgardskeho sudu z dna 3.12.2012, zakaz reklamy JD direct drive v nemecku......
Asi najspolahlivejsi vysledok je DLG testovanie alebo Nebraska testy, pretoze to su NEZAVISLE organizacie
Bylo nám obeznámeno jak od Vítězslava Chrápavého z Fendtu,tak jsem to měl i z jiných zdrojů,že ostatní značky proti tomu podaly žalobu a vyhrály a tento test byl zakázán v DE, bohužel u nás jsem se už setkal s tím,že se tady s tím někteří oháněli, tak jsem jim to rychle takovým argumentem vyvrátil a docela zírám,co si taková značka,jako je John Deere dovolí
Re: JD direct drive
Sám jsem zvědav jak mi DD bude v objednaném traktoru chodit K příspěvku výše, JD si možná dovolí hodně, ale z vlastní zkušenosti vim, že u ostatních to neni ani o chlup lepší, to je potřeba si taky přiznat
Re: JD direct drive
medulin píše:Neznalek: Jaká je dodací lhůta? At ti dobřře slouží!
Díky, dodání je zatím stanoveno na červen
- Pavel Fiala
- Příspěvky: 68
- Registrován: 15 říj 2009 17:48
Re: JD direct drive
Dobrý den, doufal, jsem, že se této diskusi zde vyhneme, ale bohužel žijeme v globalizovaném světě.
Ty tabulky s výsledky zveřejněné v příspěvku od "meulin" 29. ledna, jsou informace zveřejněné v časopisu TopAgrar 1/2013 tedy volně dostupné a dále použivatelné, je to něco jiného než co budu vysvětlovat teď.
Informace od "Jano SK" z 30. ledna se týká toho, že JD bylo zakázáno nadále používat reklamu například v PROFI 12/2012. Jde o to, že na objednávku JD zemědělská komora Schleswig-Holstein udělala měření, v kterém zvítězil JD s převodovkou DD. Stěžovatelé dokázali, že měření bylo uskutečněno na základě objednávky od JD a s tím, že i všechny traktory zajistil JD. Nelze to tedy vydávat za nezávislé měření, ale je to jen interní test. Každá firma má řadu takových svých srovnávání a prodejci s nimi zcela běžně pracují, takže v tom nespatřuji nic tak skandálního.
Problém je bohužel například i to, že i objektivita měření v časopisech PROFI má své úskalí. Měří se traktory, tak jak je tam přihlašovatel dá a nikdo nekontroluje, zda jsou v sériovém provedení, nebo naladěny.
Jasně testy Nebraska, ale to je Amerika, tedy nenajdete tam některé evropské výrobce a u malých traktorů se testují americké verze, které se například u JD z Mannheimu liší nejen označením.
Já se jen ptám, proč by nemohla být ta nová převodovka DirectDrive tak dobrá? Protože to není XXXXX! Dvouspojkové převodovky nyní nabízí z autařů nejen VW, ale i Mercedes, Ford a i v novém Volvu FH je stejně řešená převodovka I-SHIFT 2. Takže toto řešení asi bude mít nějaké své výhody!
Pavel Fiala.
Ty tabulky s výsledky zveřejněné v příspěvku od "meulin" 29. ledna, jsou informace zveřejněné v časopisu TopAgrar 1/2013 tedy volně dostupné a dále použivatelné, je to něco jiného než co budu vysvětlovat teď.
Informace od "Jano SK" z 30. ledna se týká toho, že JD bylo zakázáno nadále používat reklamu například v PROFI 12/2012. Jde o to, že na objednávku JD zemědělská komora Schleswig-Holstein udělala měření, v kterém zvítězil JD s převodovkou DD. Stěžovatelé dokázali, že měření bylo uskutečněno na základě objednávky od JD a s tím, že i všechny traktory zajistil JD. Nelze to tedy vydávat za nezávislé měření, ale je to jen interní test. Každá firma má řadu takových svých srovnávání a prodejci s nimi zcela běžně pracují, takže v tom nespatřuji nic tak skandálního.
Problém je bohužel například i to, že i objektivita měření v časopisech PROFI má své úskalí. Měří se traktory, tak jak je tam přihlašovatel dá a nikdo nekontroluje, zda jsou v sériovém provedení, nebo naladěny.
Jasně testy Nebraska, ale to je Amerika, tedy nenajdete tam některé evropské výrobce a u malých traktorů se testují americké verze, které se například u JD z Mannheimu liší nejen označením.
Já se jen ptám, proč by nemohla být ta nová převodovka DirectDrive tak dobrá? Protože to není XXXXX! Dvouspojkové převodovky nyní nabízí z autařů nejen VW, ale i Mercedes, Ford a i v novém Volvu FH je stejně řešená převodovka I-SHIFT 2. Takže toto řešení asi bude mít nějaké své výhody!
Pavel Fiala.
Re: JD direct drive
Mě by zajimalo jestli jde ještě dovybavit redukcema? Tohle rozložení kvaltů se mi moc nelíbí.
- Pavel Fiala
- Příspěvky: 68
- Registrován: 15 říj 2009 17:48
Re: JD direct drive
Zatím ještě ne. Toje taky jeden z důvodů proč je nyní převodovka DirectDrive dostupná jen pro traktory 6140R až 6210R u těch slabších je absence pomalejších rychlostí výraznější. Víme, že plazivky budou, ale zda už pro příští rok?
Pavel Fiala.
Pavel Fiala.
Re: JD direct drive
Plánuje se převodovka do menších čtyřválcu (6105,6115,6125)? Docela mi chybí komfort ovládání jako u AP, ale mechanický převod...
- George8030
- Příspěvky: 22
- Registrován: 02 dub 2008 22:46
Re: JD direct drive
Pane Fiala,
pohybujete se v tomto oboru docela dlouho,co já vím,tak by jste mohl vědět,že srovnávat využití traktoru a osobních aut a kamionu je zcela nesmyslné!!! Všechny tyto stroje jedou v úplně jiných režimech,jelikož vykonávají,dle mě, velice odlišné druhy prací.
pohybujete se v tomto oboru docela dlouho,co já vím,tak by jste mohl vědět,že srovnávat využití traktoru a osobních aut a kamionu je zcela nesmyslné!!! Všechny tyto stroje jedou v úplně jiných režimech,jelikož vykonávají,dle mě, velice odlišné druhy prací.
- Pavel Fiala
- Příspěvky: 68
- Registrován: 15 říj 2009 17:48
Re: JD direct drive
Tak teď jsem zcela zmaten a nevím jak dál! Mám dvě verze odpovědi:
1) Teď poslední dva roky nás všechny někteří prodejci přesvědčují, že dobře udělaný motor je použitelný jak pro nákladní auto tak stejně dobře i pro traktor a tak proč by toto nemělo platit u převodovky. Tam předci stačí jen víc rychlostí, jemnější odstupňování a reverzace. Tím nejdůležitějším je účinnost převodů tedy minimalizování ztrát. Ty odlišné režimy otáček, zatížení, to je motor. U převodovky Direct Drive je využito stejného principu jako u DSG, ale tvrdit, že to není traktorová převodovka to je jako říkat, že vario je stejné jako zatáčení pásáků.
2) Já zažil ještě to, když se prezentovala jako nejlepší převodovka Turboshift. Takže je to jen logický vývoj: Generace I) Vario s pevným mechanickým převodem. Generace II) plynulé převodovky s více převodovými stupni (Case/Steyr, ZF, JD, CNH), generace III) dvouspojkové převodovky. Jasně, že to není dogma pro všechny kategorie, u nejsilnějších tahových traktoru to je a bude asi PowerShift a například u viničáků a nebo zelinářů je plynulá převodovka určitě ideálním řešením. Ale pro univerzální traktory je DirectDrive pěkným spojením jednoduché mechanické konstrukce = vysoké účinnosti a toho co se nám libí u plynulých převodovek, tedy nejen komfort. Taky nikdo netvrdí, že je to navěky tím nejlepším, ale teď tady nic lepšího není.
Pavel Fiala.
1) Teď poslední dva roky nás všechny někteří prodejci přesvědčují, že dobře udělaný motor je použitelný jak pro nákladní auto tak stejně dobře i pro traktor a tak proč by toto nemělo platit u převodovky. Tam předci stačí jen víc rychlostí, jemnější odstupňování a reverzace. Tím nejdůležitějším je účinnost převodů tedy minimalizování ztrát. Ty odlišné režimy otáček, zatížení, to je motor. U převodovky Direct Drive je využito stejného principu jako u DSG, ale tvrdit, že to není traktorová převodovka to je jako říkat, že vario je stejné jako zatáčení pásáků.
2) Já zažil ještě to, když se prezentovala jako nejlepší převodovka Turboshift. Takže je to jen logický vývoj: Generace I) Vario s pevným mechanickým převodem. Generace II) plynulé převodovky s více převodovými stupni (Case/Steyr, ZF, JD, CNH), generace III) dvouspojkové převodovky. Jasně, že to není dogma pro všechny kategorie, u nejsilnějších tahových traktoru to je a bude asi PowerShift a například u viničáků a nebo zelinářů je plynulá převodovka určitě ideálním řešením. Ale pro univerzální traktory je DirectDrive pěkným spojením jednoduché mechanické konstrukce = vysoké účinnosti a toho co se nám libí u plynulých převodovek, tedy nejen komfort. Taky nikdo netvrdí, že je to navěky tím nejlepším, ale teď tady nic lepšího není.
Pavel Fiala.
- George8030
- Příspěvky: 22
- Registrován: 02 dub 2008 22:46
Re: JD direct drive
Dobrý večer pane Fiala
Zrovna k DSG bych to nepřirovnával. Mám kamaráda v autorizovaném servisu,kdy DSG prošla x etapama vývoje,aby vůbec fungovala,tak,jak funguje třeba teď Dost mi o té převodovce řekl, sám jich opravil u nich na VW zhruba 10 kusů,on sám. Takže jí zná docela DOST dobře!!!
Ale to,že hlavně u silných motorů a vysokých Nm od motoru hořely spojky, které prostě nevydržely. Proto píšu,že bych byl opatrný s tím,to srovnávat s různými kategoriemi. Například Audi - renomovaná značka a její slavný řetězový Variátor Multitronic, krásná převodovka,kdy při dálničním provozu vydržela nesmysl a při 150km/hod točila 2 500ot/min,ale jakmile ste jí vzal do města,kde hodně "řadila" ,tak šla i po 60tis km do pryč doslova ))) a oprava??? Nesmysl peněz! Takže proto píšu,že by se mělo s tím přirovnáváním opatrně! Ano třeba Fendt se nějaký ten rok až 3 potýkal s problémy s motory Deutz,výrobce se to snažil řešit a vyřešil a teď dává VELICE zajímavou záruku na motory a převodovky!!!Ale sám určitě nemůžete zapřít loňský problém s převodovkama IVT . Takže všichni mají něco!!! A tvrdit,že něco je nejlepší. Osobně jsem se s tou DirectDrive svezl a mě se nelíbilo to,že musím dle mého,aby stroj pracoval na 1ku, přemýšlet a laborovat s řazením pořád a odstupňování,jakoby defakto za tu převodovku přemýšlet,nebo mi to někdo špatně ukázal.
Co se týče motorů,v motorech pro kamiony je vcelku rozdíl,jezdil jsem s DAF XF a MB Actros a u kamionu točí motory "mnohem" méně otáček,než traktory v polních pracech!!!
Zrovna k DSG bych to nepřirovnával. Mám kamaráda v autorizovaném servisu,kdy DSG prošla x etapama vývoje,aby vůbec fungovala,tak,jak funguje třeba teď Dost mi o té převodovce řekl, sám jich opravil u nich na VW zhruba 10 kusů,on sám. Takže jí zná docela DOST dobře!!!
Ale to,že hlavně u silných motorů a vysokých Nm od motoru hořely spojky, které prostě nevydržely. Proto píšu,že bych byl opatrný s tím,to srovnávat s různými kategoriemi. Například Audi - renomovaná značka a její slavný řetězový Variátor Multitronic, krásná převodovka,kdy při dálničním provozu vydržela nesmysl a při 150km/hod točila 2 500ot/min,ale jakmile ste jí vzal do města,kde hodně "řadila" ,tak šla i po 60tis km do pryč doslova ))) a oprava??? Nesmysl peněz! Takže proto píšu,že by se mělo s tím přirovnáváním opatrně! Ano třeba Fendt se nějaký ten rok až 3 potýkal s problémy s motory Deutz,výrobce se to snažil řešit a vyřešil a teď dává VELICE zajímavou záruku na motory a převodovky!!!Ale sám určitě nemůžete zapřít loňský problém s převodovkama IVT . Takže všichni mají něco!!! A tvrdit,že něco je nejlepší. Osobně jsem se s tou DirectDrive svezl a mě se nelíbilo to,že musím dle mého,aby stroj pracoval na 1ku, přemýšlet a laborovat s řazením pořád a odstupňování,jakoby defakto za tu převodovku přemýšlet,nebo mi to někdo špatně ukázal.
Co se týče motorů,v motorech pro kamiony je vcelku rozdíl,jezdil jsem s DAF XF a MB Actros a u kamionu točí motory "mnohem" méně otáček,než traktory v polních pracech!!!
Re: JD direct drive
Věřím že JD zkoušel tuhle převodovku dlouho v provozu. Jinak by něco "nového" a "nevyzkoušeného" nepouštěl na trh. Pojdmě se bavit o technických věcech... mě se to líbí a jsem zvědav co ukáže provoz.
Když CLAAS tak jedině LEXION 595R s C516-30...
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Víte o tom, že se díky svému počítači můžete přímo účastnit skutečných vědeckých výzkumů?
http://www.czechnationalteam.cz/
Re: JD direct drive
Mě malinko vadí ten přechod ze skupiny B do C, ale jel jsem jen krátce a bez zátěže. Ale myslím, že tahle převodovka je na začátku svojí cesty a bude se jen zlepšovat. Každopádně, má už někdo zkušenosti s dopravou v zátěži?
Re: JD direct drive
p.Fiala,
ak tomu spravne rozumiem, podla Vas evolucia prebehla takto:
Pravek : Fendt ( Vario s pevnym prevodom )
Stredovek : ZF a spol ( Vario s viacerymi prevodovymi stupnami )
Novovek a svetla buducnost : DirectDrive
Dost ma prekvapuje, ze absolutne ignorujete podstatu Vario prevodovky – moznost neustale plynulo prisposobovat otacky ( vykon motoru ) bez zmeny pojazdovej rychlosti, pripadne menit rychlost nezavisle na otackach motora. Stale sa omiela plynulost radenia ako na Variu, co je ale u Varia vedlajsi efekt a nie ucel...Taktiez modla ucinnosti prevodovky je dobra vec, len prevodovka je sucastou celku od motoru az po kolesa a musi fungovat usporne vo vsetkych podmienkach – a napr.praveka prevodovka vo fendt 724 to podla DLG testu robi lacnejsie ako DD ( 277 g/kW/h oproti 254 + 28 AdBlue u Fendtu)...tazko povedat, kolko tomu rozdielu prispeje motor a kolko prevodovka...
Buducnost velkych traktrov ( ak neberiem pasaky/klbaky ) nevidim tak ruzovo s powershiftom – v europe vsetky velke traktory jazdia a bude jazdit v doprave a pod, takze Vario ma svoje miesto. VSETCI vyrobcovia velkych traktorov 300-400 HP maju a budu mat Vario, teda az ked sa podari konecne spustit Magnum370/HN8.420...Asi vedia preco vsetci prechadzaju na vario, nie iba do vinicneho traktoru..
Tvrdenie „ted tady nic lespiho neni“ si dovolim ponechat bez komentaru... zas by to dopadlo zle...
Technicke otazky:
1. Ma DD nejako poriesene to, aby nesaltovalo tak casto ( PRofi test 149 x radenie okruh 3 km jazda, aplikacia na poli, 3 km jazda ) – v Dyna 6 mozem nastavit % pokles otacok, kedy zacne prevodovka podradovat. Napr na dopravu mi je jedno, ked to hore kopcom pojde na nizsie otacky, mozem pustit aj 20%, ak chcem konstantne otacky na PTO pracu nastavim menej. Ako je to u DD:
2. Da sa radit z A6 na B3 – z 7.3 na 8.1 km/h – alebo musim precvakat vestky A6..A8/B1..B3? to iste aj dole
3. Ma DD tempomat ?
Vdaka
ak tomu spravne rozumiem, podla Vas evolucia prebehla takto:
Pravek : Fendt ( Vario s pevnym prevodom )
Stredovek : ZF a spol ( Vario s viacerymi prevodovymi stupnami )
Novovek a svetla buducnost : DirectDrive
Dost ma prekvapuje, ze absolutne ignorujete podstatu Vario prevodovky – moznost neustale plynulo prisposobovat otacky ( vykon motoru ) bez zmeny pojazdovej rychlosti, pripadne menit rychlost nezavisle na otackach motora. Stale sa omiela plynulost radenia ako na Variu, co je ale u Varia vedlajsi efekt a nie ucel...Taktiez modla ucinnosti prevodovky je dobra vec, len prevodovka je sucastou celku od motoru az po kolesa a musi fungovat usporne vo vsetkych podmienkach – a napr.praveka prevodovka vo fendt 724 to podla DLG testu robi lacnejsie ako DD ( 277 g/kW/h oproti 254 + 28 AdBlue u Fendtu)...tazko povedat, kolko tomu rozdielu prispeje motor a kolko prevodovka...
Buducnost velkych traktrov ( ak neberiem pasaky/klbaky ) nevidim tak ruzovo s powershiftom – v europe vsetky velke traktory jazdia a bude jazdit v doprave a pod, takze Vario ma svoje miesto. VSETCI vyrobcovia velkych traktorov 300-400 HP maju a budu mat Vario, teda az ked sa podari konecne spustit Magnum370/HN8.420...Asi vedia preco vsetci prechadzaju na vario, nie iba do vinicneho traktoru..
Tvrdenie „ted tady nic lespiho neni“ si dovolim ponechat bez komentaru... zas by to dopadlo zle...
Technicke otazky:
1. Ma DD nejako poriesene to, aby nesaltovalo tak casto ( PRofi test 149 x radenie okruh 3 km jazda, aplikacia na poli, 3 km jazda ) – v Dyna 6 mozem nastavit % pokles otacok, kedy zacne prevodovka podradovat. Napr na dopravu mi je jedno, ked to hore kopcom pojde na nizsie otacky, mozem pustit aj 20%, ak chcem konstantne otacky na PTO pracu nastavim menej. Ako je to u DD:
2. Da sa radit z A6 na B3 – z 7.3 na 8.1 km/h – alebo musim precvakat vestky A6..A8/B1..B3? to iste aj dole
3. Ma DD tempomat ?
Vdaka
Re: JD direct drive
Já bych měl také dotaz.Je nutno přeřazovat skupinu se spojkou nebo se může bez spojky,plně pod zatížením?
Re: JD direct drive
MartinT píše:Já bych měl také dotaz.Je nutno přeřazovat skupinu se spojkou nebo se může bez spojky,plně pod zatížením?
bez spojky, pod zátěží (BC -jinak jsem zatim nepotřeboval):wink:
Příspěvků: 45
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník