T8.390
Příspěvků: 11
• Stránka 1 z 1
T8.390
Zdravím, mám dotaz, řešil jste někdo teplotu chlad. kapaliny při polních pracích ať už při venkovní teplotě kolem 10°C nebo třeba 29 °C? Já v létě seju a teplota leze až na 98 - 101°C pak se septe vrtule a ochladí na 94°C. Teď na jaře při setí ječmeme jezdím stále na 97°C +/-.. Servisák na mě kouká jak bubák už dva roky s kolegou, který má o dva roky starší 390-ku řeší to samé.. Servisáci na mě koukaj, že nevědí co to, tak aby něco udělali, tak mi přehrajou software a třeba to bude lepší... No není je to to samé... Díky za info pokud někdo máte stejnou zkušenost...
Re: T8.390
Čau já teda jezdim JD a teplota je stejná jako u tebe.Chladící kapalina má vyšší bod varu takže teplota když vyleze ke 100 nebo malinko přes tak je to v normě. Já sem na 103 a ještě jsem dost v zeleným. Mě to taky poprvé dost vyděsilo ale servis mě uklidnil .
Re: T8.390
chladící soustava je přetlaková, tudíž je bod varu poněkud vyšší. Taplota mírně přes 100 stupňů je naprosto normální. čím vyšší tlak udrží zátka, tak tím vyšší teplota může být. I škoda 120 nevařila pri 100 stupních Bohužel bičem na obsluhu, jsou přesné měřící přístroje. Obslha má mít pouze přibližný odhad jak je na tom teplota. Takže zelené a červené pole pak je v klidu, i když zelené končí u 105 stupňů
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: T8.390
Přesně jak píše bold, v létě jezdím při zpracování půdy klidně na 110 stupňů, do červeného to leze až při 115.
I v dieselovym autě mám normální provozní teplotu někde kolem 95-97 a zdaleka to neni v červenym.
I v dieselovym autě mám normální provozní teplotu někde kolem 95-97 a zdaleka to neni v červenym.
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: T8.390
Já mam u JD jen zelenou a červenou a pohybuju se 2/3 zeleného. Naštěstí nemam možnost zjistit přesnou teplotu, tak jsem v klidu u auta se mi ohřeje na 90 a ani se nehne.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: T8.390
Děkuji vám všem za info, prostě mi je proti srsti drtit to na toliko stupňů, ale pokud vás je tolik se stejným poznatkem, přestanu to asi řešit a "poučím" servisáka... Díky ještě jednou a ať vám to frčí bez problémů... Zdravím...
Re: T8.390
čím vyšší teplota chladícího média bez bublinek, tak tím větší teplotní spád u chladiče. Proto je problém něco uchladit v poušti a tatra chladí vzduchem, neb olej snese 120 bez větších problémů a hlavu to ofukuje a nic se nemusí složitě přenášet k místu chlazení. hlídá se hlavně teplota výfukových plynů.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: T8.390
u case je to to samé a je to normální při dopravě má 85-90 při polních pracech 97- 101 někdy i 103 a je to v pořádku , čím větší teplota tím lepší spalování a plnění emisních limitů ( motory Iveco jsou papiňáky ) , podle odborníků na motor by bylo nejlepší kdyby byla teplota kolem 120 ale to u vody nejde, pokud mě šla voda na vyšší teplotu třeba 106 tak to se stává jen u CVX a to díky tomu že motor neměl tak velkou zátěž a šel třeba i na 1550 ot ale zase nešel úplně na lehko tak mě jde na 106 a stačí zvýšit otáčky na 1650 min. a je po problému , stává se mě to někdy ale jen výjmečně
Re: T8.390
nh8010 píše:Děkuji vám všem za info, prostě mi je proti srsti drtit to na toliko stupňů, ale pokud vás je tolik se stejným poznatkem, přestanu to asi řešit a "poučím" servisáka... Díky ještě jednou a ať vám to frčí bez problémů... Zdravím...
to máš dobré servisáky to nechodí na školení a neví že je to úplně v pořádku ten motor je tak nastavený , jsou to tutani
Re: T8.390
libor píše:u case je to to samé a je to normální při dopravě má 85-90 při polních pracech 97- 101 někdy i 103 a je to v pořádku , čím větší teplota tím lepší spalování a plnění emisních limitů ( motory Iveco jsou papiňáky ) , podle odborníků na motor by bylo nejlepší kdyby byla teplota kolem 120 ale to u vody nejde, pokud mě šla voda na vyšší teplotu třeba 106 tak to se stává jen u CVX a to díky tomu že motor neměl tak velkou zátěž a šel třeba i na 1550 ot ale zase nešel úplně na lehko tak mě jde na 106 a stačí zvýšit otáčky na 1650 min. a je po problému , stává se mě to někdy ale jen výjmečně
Je to tak, Magnum 340 jde přes 100°C i na jaře.
Příspěvků: 11
• Stránka 1 z 1
Zpět na New Holland (i Fiat a Ford)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků