JOhn Deere WTS řady 9060

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 22 pro 2006 15:26

Tak už mi je to jasné :lol: :lol: :lol: Ale už vyměnili na té klice tu smrkovou část za dubovou a hřídele dělají místo hliníku z hliníku vytvrzeného alobalem... Takže podobné jako zlepšováky u Claase. Také občas vymyslí něco, co je úkrokem zpět nebo minimálně do strany :? :? :?

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 pro 2006 17:06

Ani tak ani tak. Utočily to na soustruhu ze silonu. Akorát ty ložiska nedávají pořád z ebenu. Ty dubovy odejdou razdva:-))
Ne sranda.. jenom se tam povytahne taková západka jištěná kuličkou a překlopí plech. Není to jak u Claasu ale ani se nenadřeš:-))

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 22 pro 2006 17:19

Polci píše:to Packard78: Je to sice prima věc, ale když se rozštelují potenciometry a ani nevíš, v jaké výšce máš třeba koš... to je pak paráda :lol: Nevím, zda ukládání a nahrávání sklízených plodin je zas taková bomba, to už snad má dnes úplně každý :oops: Neodpustím si dotaz - Ten drtič chodíš zapínat a vypínat nějakou klikou ven či co?


S potenciometrama jsem zatím žádné problémy neměl, tak nevím, ale máš pravdu. Ukládání nastavení kombajnu nepovažuju za bombu, ale dobrou věc. Snad každý kombajn to nemá, protože se na tom nechá několik desítek či stovek tisís ušetřit, a to kombajnér vedoucím těžko vysvětluje, co je potřeba a co ne. Už jsme měli skoro objednaného Lexiona 550, ale pak nás (mě ne, jen vedení) prodejce JD přesvědčil cenou i výbavou.
Drtič se chodí dozadu zapínat zubovou spojkou, kterou ručně posuneš na tisícihranu hřídele drtiče, pak musíš pákou přehodit desku, která usměrňuje padání slámy, a nakonec musíš sklopit kšilt, který rozprostírá řezanku do šířky.
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 22 pro 2006 17:24

S těma dřevěnýma ložiskama jsem to nepochopil, protože na klice vytřasadel dřevěná ložiska jsou, a jestli jsi myslel kliku v motoru, tak tu nám letos na jaře vyměnili, prý byla od výroby vadná a v nějakých mašinách se to pos...o.
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 pro 2006 17:31

To je stejny jak na Ztku ten drtič... Dřevěny ložiska jsme mysleli na drtiči :-)) Byla to sranda. Klikovky měnily no, měnily je i na traktorech 8520 nejsem si jistej jestli roku výroby 2004. takže to John Deere postahoval a sám vyměnil i preventivně. Což by u jiných možná neexistovalo.
To jsme trochu odbočil. Ale je dobry že seš s WTS spokojený a umíš si s ní pohrát ...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 22 pro 2006 17:38

To asi musí být spokojený každý, který přeleze z E514 na WTS....
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 22 pro 2006 18:46

No a pak že jsou WTS ještě horší než 512...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 22 pro 2006 19:58

Takže je to přestavení drtiče podobný jako na 480... Všechno ostatní bylo myšlený samozřejmě ve srandě... aby mě někdo nezačal napadat :lol: U Claase Lexion 480 nás letos čekají 3-4 preventivní prohlídky zvonu u hlavního pohonu, takže s těmi vadami z výroby není JD sám...
Vytočí se tam nějaký špatně zajištěný šroub a pak to začne šrotovat ozubená kola a postupně pokud se to nehlídá, odejde celý hlavní pohon.

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Příspěvekod michal.Š » 13 úno 2007 13:27

A jak si vede John Deere s motorama na kombajnech?? Přeci jen je to jedna z mála firem která si dělá eště svoje vlastní motory.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 13 úno 2007 16:15

Motor šlape jako hodinky, jen těch 373 koní maximálního výkonu je s plným zásobníkem řepky v kopcích při sekání trochu málo :(
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 14 úno 2007 10:32

Nebere vám trochu olej?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 14 úno 2007 16:12

Jan Sedlák píše:Nebere vám trochu olej?

Zatím ne
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 14 úno 2007 17:15

JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 15 úno 2007 11:40

Nebyl to zrovna ten co bral olej? Tak ho rozhodily aby přišly na to proč...

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 15 úno 2007 12:15

Ne, nebral olej ani před výměnou kliky, a nebere ani po výměně.
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 15 úno 2007 13:47

Jo to je ten váš. Tak to sorry. Myslel sem že to je jinej kde to tak bylo.

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 16 úno 2007 17:29

to Packard: Mám otázečku k těm fotkám. To jste ten motor opravdu rozebírali někde na dvoře před dílnou jen tak na paletě? Aspoň to tak vypadá, rád bych se pletl protože mě to docela děsí.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 16 úno 2007 18:16

václav píše:to Packard: Mám otázečku k těm fotkám. To jste ten motor opravdu rozebírali někde na dvoře před dílnou jen tak na paletě? Aspoň to tak vypadá, rád bych se pletl protože mě to docela děsí.

Ano pleteš se, nebylo to na paletě venku před dílnou, bylo to na paletě v dílně. Bohužel ani v 21. století severočeský zemědělec nemá jiný sterilní prostor na opravu motorů... :D
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 16 úno 2007 18:18

jak to dopadlo stim motorem šlape a kdo to dělal vy sami nebo u toho ošlapoval servis?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 16 úno 2007 18:30

zetorista píše:jak to dopadlo stim motorem šlape a kdo to dělal vy sami nebo u toho ošlapoval servis?

Motor šlape jako švýcary, dělal nám to servis a ošlapoval jsem já. Dělali to tři dny a hradil to výrobce, ubytování servisu jsme hradili my, útratu v hospodě každý sám...
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 16 úno 2007 18:32

takže to bylo ještě v záruce jo?a jak jim to šlo? měli na to aspon pořádnej vercajk? né jako ty komedoši u nás.

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 17 úno 2007 15:28

To Packard: Díky. Sterilní prostředí má málokdo. Někdy bohužel není vyhnutí a musí se opravovat kde se to zrovna rozpadne, pak se musí dávat pozor aby se tam prach nedostal. Našich pět jelenů je od čtyřech prodejců ale na servis jezdí jen dva. Jeden už není a další je daleko, s těma zbylýma dvěma máme vesměs pozitivní skušenosti. Konkurence funguje a tak jezdí nejen na ty "vlastní".

Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 18 kvě 2006 19:07
Bydliště: Doma

Příspěvekod přezrálej meloun » 17 úno 2007 19:00

Tak to jezdí asi od Daňhela a Agrozetu ne ?

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 17 úno 2007 21:37

Odhadl jsi to správně a celkem logicky. Hlavně díky klukům z Týna jsou naši jeleni přeci jenom víc na poli než v dílně. Jednu dobu už uvažovali, jestli si nemají u nás udělat pobočku aby sem nemuseli jezdit denně. Taky sami říkali, že se na těch našich dvou 8400 vyučili, protože se tam vyskytovaly závady nad kterýma kroutili hlavama i v Manheimu. Ostatně loni nový 7720 za půl roku provozu na tom se spolehlivostí není taky nijak slavně.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 14 říj 2006 19:36
Bydliště: Podještědí

Příspěvekod Packard78 » 08 čer 2007 16:40

Packard78 píše:Už dva roky jezdim s WTS, inteligence v elektronickém nastavení celého kombajnu je prima věc. Ručně se zapíná a vypína jen drtič, jinak je všechno seřizováno elektricky. V počítači jsou uloženy výchozí hodnoty pro jednotlivé plodiny, které jdou podle sklízeného porostu měnit a ukládat. A s tím máme problém, který nám servis zatím neumí vyřešit. Neukládá se hodnota prvního vrchního síta - takže ho musím naladit manuálně tlačítkem. :cry:
Buben nad vytřásadly (říkaj tomu "Zrnový separátor") jsme letos z kombajnu vyhodili, protože se na něj několikrát namotala řepka a zažral se celý kombajn :evil: , jinak je to docela dobrá mašinka..... 8)


Dnes u nás byl servis přehrát software počítače, jednolo se o chybu v ukládání nastavení síta. Po dvou letech německý výrobce přiznal, že chyba byla na jeho straně, ale nechápe, proč se nikdo jiný než já neozval. Servisák mi to vysvětlil jasně, všude jezdí kombajnama zemědělci, jen u nás správce počítačové sítě.... :D :D :D
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz

Příspěvky: 264
Registrován: 28 lis 2006 21:47
Bydliště: českobudějovicko

Příspěvekod václav » 08 čer 2007 22:33

Podobný problém jsem měl loni s letadlem od Pöttingerů. Novinka - hydraulický odpružení si nerozumělo s ovládáním na pružinový. Když jsem jim řekl, že to chce drobnou změnu programu tak koukali jak trubky ale do týdne přiběhli s novým programem a ejhle, rakušák začal makat jak má.

Předchozí

Zpět na John Deere

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník