JOhn Deere WTS řady 9060
Příspěvků: 86
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Ani tak ani tak. Utočily to na soustruhu ze silonu. Akorát ty ložiska nedávají pořád z ebenu. Ty dubovy odejdou razdva:-))
Ne sranda.. jenom se tam povytahne taková západka jištěná kuličkou a překlopí plech. Není to jak u Claasu ale ani se nenadřeš:-))
Ne sranda.. jenom se tam povytahne taková západka jištěná kuličkou a překlopí plech. Není to jak u Claasu ale ani se nenadřeš:-))
Polci píše:to Packard78: Je to sice prima věc, ale když se rozštelují potenciometry a ani nevíš, v jaké výšce máš třeba koš... to je pak paráda Nevím, zda ukládání a nahrávání sklízených plodin je zas taková bomba, to už snad má dnes úplně každý Neodpustím si dotaz - Ten drtič chodíš zapínat a vypínat nějakou klikou ven či co?
S potenciometrama jsem zatím žádné problémy neměl, tak nevím, ale máš pravdu. Ukládání nastavení kombajnu nepovažuju za bombu, ale dobrou věc. Snad každý kombajn to nemá, protože se na tom nechá několik desítek či stovek tisís ušetřit, a to kombajnér vedoucím těžko vysvětluje, co je potřeba a co ne. Už jsme měli skoro objednaného Lexiona 550, ale pak nás (mě ne, jen vedení) prodejce JD přesvědčil cenou i výbavou.
Drtič se chodí dozadu zapínat zubovou spojkou, kterou ručně posuneš na tisícihranu hřídele drtiče, pak musíš pákou přehodit desku, která usměrňuje padání slámy, a nakonec musíš sklopit kšilt, který rozprostírá řezanku do šířky.
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
S těma dřevěnýma ložiskama jsem to nepochopil, protože na klice vytřasadel dřevěná ložiska jsou, a jestli jsi myslel kliku v motoru, tak tu nám letos na jaře vyměnili, prý byla od výroby vadná a v nějakých mašinách se to pos...o.
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
To je stejny jak na Ztku ten drtič... Dřevěny ložiska jsme mysleli na drtiči ) Byla to sranda. Klikovky měnily no, měnily je i na traktorech 8520 nejsem si jistej jestli roku výroby 2004. takže to John Deere postahoval a sám vyměnil i preventivně. Což by u jiných možná neexistovalo.
To jsme trochu odbočil. Ale je dobry že seš s WTS spokojený a umíš si s ní pohrát ...
To jsme trochu odbočil. Ale je dobry že seš s WTS spokojený a umíš si s ní pohrát ...
To asi musí být spokojený každý, který přeleze z E514 na WTS....
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
Takže je to přestavení drtiče podobný jako na 480... Všechno ostatní bylo myšlený samozřejmě ve srandě... aby mě někdo nezačal napadat U Claase Lexion 480 nás letos čekají 3-4 preventivní prohlídky zvonu u hlavního pohonu, takže s těmi vadami z výroby není JD sám...
Vytočí se tam nějaký špatně zajištěný šroub a pak to začne šrotovat ozubená kola a postupně pokud se to nehlídá, odejde celý hlavní pohon.
Vytočí se tam nějaký špatně zajištěný šroub a pak to začne šrotovat ozubená kola a postupně pokud se to nehlídá, odejde celý hlavní pohon.
A jak si vede John Deere s motorama na kombajnech?? Přeci jen je to jedna z mála firem která si dělá eště svoje vlastní motory.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Motor šlape jako hodinky, jen těch 373 koní maximálního výkonu je s plným zásobníkem řepky v kopcích při sekání trochu málo
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
Jan Sedlák píše:Nebere vám trochu olej?
Zatím ne
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
Tady je pro zajímavost pár fotek v detailu
http://www.volny.cz/agro-bila/motor1.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/motor2.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/motor3.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/motor1.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/motor2.jpg
http://www.volny.cz/agro-bila/motor3.jpg
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
Ne, nebral olej ani před výměnou kliky, a nebere ani po výměně.
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
václav píše:to Packard: Mám otázečku k těm fotkám. To jste ten motor opravdu rozebírali někde na dvoře před dílnou jen tak na paletě? Aspoň to tak vypadá, rád bych se pletl protože mě to docela děsí.
Ano pleteš se, nebylo to na paletě venku před dílnou, bylo to na paletě v dílně. Bohužel ani v 21. století severočeský zemědělec nemá jiný sterilní prostor na opravu motorů...
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
zetorista píše:jak to dopadlo stim motorem šlape a kdo to dělal vy sami nebo u toho ošlapoval servis?
Motor šlape jako švýcary, dělal nám to servis a ošlapoval jsem já. Dělali to tři dny a hradil to výrobce, ubytování servisu jsme hradili my, útratu v hospodě každý sám...
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
To Packard: Díky. Sterilní prostředí má málokdo. Někdy bohužel není vyhnutí a musí se opravovat kde se to zrovna rozpadne, pak se musí dávat pozor aby se tam prach nedostal. Našich pět jelenů je od čtyřech prodejců ale na servis jezdí jen dva. Jeden už není a další je daleko, s těma zbylýma dvěma máme vesměs pozitivní skušenosti. Konkurence funguje a tak jezdí nejen na ty "vlastní".
Odhadl jsi to správně a celkem logicky. Hlavně díky klukům z Týna jsou naši jeleni přeci jenom víc na poli než v dílně. Jednu dobu už uvažovali, jestli si nemají u nás udělat pobočku aby sem nemuseli jezdit denně. Taky sami říkali, že se na těch našich dvou 8400 vyučili, protože se tam vyskytovaly závady nad kterýma kroutili hlavama i v Manheimu. Ostatně loni nový 7720 za půl roku provozu na tom se spolehlivostí není taky nijak slavně.
Packard78 píše:Už dva roky jezdim s WTS, inteligence v elektronickém nastavení celého kombajnu je prima věc. Ručně se zapíná a vypína jen drtič, jinak je všechno seřizováno elektricky. V počítači jsou uloženy výchozí hodnoty pro jednotlivé plodiny, které jdou podle sklízeného porostu měnit a ukládat. A s tím máme problém, který nám servis zatím neumí vyřešit. Neukládá se hodnota prvního vrchního síta - takže ho musím naladit manuálně tlačítkem.
Buben nad vytřásadly (říkaj tomu "Zrnový separátor") jsme letos z kombajnu vyhodili, protože se na něj několikrát namotala řepka a zažral se celý kombajn , jinak je to docela dobrá mašinka.....
Dnes u nás byl servis přehrát software počítače, jednolo se o chybu v ukládání nastavení síta. Po dvou letech německý výrobce přiznal, že chyba byla na jeho straně, ale nechápe, proč se nikdo jiný než já neozval. Servisák mi to vysvětlil jasně, všude jezdí kombajnama zemědělci, jen u nás správce počítačové sítě....
JD 6230 Premium, JD 9680i WTS, JD 6810 4x4, http://www.agro-bila.cz, http://www.sdh-vlcetin.cz
Příspěvků: 86
• Stránka 3 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník