John Deere kombajn W,T,S mlátiaci kôš

Příspěvky: 34
Registrován: 19 úno 2013 12:38
Bydliště: Slovensko

John Deere kombajn W,T,S mlátiaci kôš

Příspěvekod Oliver » 22 říj 2013 19:11

Dobrý deň,

rád by som sa dozvedel nejaké zaujímavé informácie, prípade reálne skúsenosti kto má kombajn J.D W,T alebo S, že ako je to s mlátiacim košom.
Či niekto používa počas celého roka univerzálny - kukuričný hrubý na kukuricu , alebo obilný tenký na pšenicu, jačmeň, hrach atd........ .
čo som sa pýtal technikov, tak sa zvykne vraj používať univerzálny kukuričný, po celý rok, len otázne je že ako to bude robiť v hrachu drobnozrnnom ide mi hlavne o to že prestavba , výmena trvá 2dni a je dosť komplikovaná.

Ďakujem Vám.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 28 zář 2007 21:13

Re: John Deere kombajn W,T,S mlátiaci kôš

Příspěvekod lukasbranka1 » 15 led 2014 21:00

nejlepe je dat kukuricny kos umi prakticky vse bez problemu a ma i dost velkou vydrz a v obilovinach se rozdil skoro nepozna
pokud menim kos ta vetsinou za kukuricny

Příspěvky: 34
Registrován: 19 úno 2013 12:38
Bydliště: Slovensko

Re: John Deere kombajn W,T,S mlátiaci kôš

Příspěvekod Oliver » 18 led 2014 15:19

lukasbranka1 píše:nejlepe je dat kukuricny kos umi prakticky vse bez problemu a ma i dost velkou vydrz a v obilovinach se rozdil skoro nepozna
pokud menim kos ta vetsinou za kukuricny


Ďakujem za radu, skúsim a uvidím, dúfam že to bude v poriadku, len čo to bude robiť v tom hrachu drobnozrnnom, tam mám obavy.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 403
Registrován: 28 zář 2007 21:13

Re: John Deere kombajn W,T,S mlátiaci kôš

Příspěvekod lukasbranka1 » 24 dub 2014 20:12

nic pojede to normalne nax privres klasnovač na koši dělal jsem s kukuřicnym soju bob vikev pelušku a jine pokud to umi i mak řepku tak v tom nevidim problem podivej se na univerzalni kos ten je pul kukuřice a pul obili

Příspěvky: 34
Registrován: 19 úno 2013 12:38
Bydliště: Slovensko

Re: John Deere kombajn W,T,S mlátiaci kôš