fortschritt e 512
Re: fortschritt e 512
ahoj píše:U 14ky to máš horší, protože jsou tam bubny 4.
právě, proto šla převodovka ven
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
Vážení přátelé sháním fotky jak má být namontován drtič STS Strakonice na E 512. Děkuji, Jendaword@seznam.cz
Re: fortschritt e 512
jendaword píše:Vážení přátelé sháním fotky jak má být namontován drtič STS Strakonice na E 512. Děkuji, Jendaword@seznam.cz
http://www.strojirnavodnany.cz/produkty.php
tady je něco, na konci jsou i návody k obluze
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
chlapi potrebujem poradit na mojej 512 som robil brzdy komplet len hlavny brzdovy valec mi robi problemi
az po 2-3 naslapani zacne brzdit . Chcel by som kupit novy ale je strasne drahy u nas okolo 130 eur gumicky som kupil ale tie stali za hovno nic nevydrzali ani skusku hned sa potrhali.
Viem ze valec je dobry nevybehany len mi gumicky treba.
Neviete niejaku stranku na internete kde by som kupil sadu tesneni do hlavneho valcu ??
alebo z coho dopasovat iny valec ??
az po 2-3 naslapani zacne brzdit . Chcel by som kupit novy ale je strasne drahy u nas okolo 130 eur gumicky som kupil ale tie stali za hovno nic nevydrzali ani skusku hned sa potrhali.
Viem ze valec je dobry nevybehany len mi gumicky treba.
Neviete niejaku stranku na internete kde by som kupil sadu tesneni do hlavneho valcu ??
alebo z coho dopasovat iny valec ??
Re: fortschritt e 512
Do mačkače jsem dával pumpičku z liazky, tuším že byla na spojku. Stačí z ní vyndat takový ventýlek a funguje to.
Re: fortschritt e 512
brzdy jsou asi nemoc všech fortchrittů, jak tak na to koukám.....
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
fastluk píše:chlapi potrebujem poradit na mojej 512 som robil brzdy komplet len hlavny brzdovy valec mi robi problemi
az po 2-3 naslapani zacne brzdit . Chcel by som kupit novy ale je strasne drahy u nas okolo 130 eur gumicky som kupil ale tie stali za hovno nic nevydrzali ani skusku hned sa potrhali.
Viem ze valec je dobry nevybehany len mi gumicky treba.
Neviete niejaku stranku na internete kde by som kupil sadu tesneni do hlavneho valcu ??
alebo z coho dopasovat iny valec ??
Ten hlavný brzdový valec pasuje aj z Barkasu,ja tiež som pred pár rokmi robil GO brzd ale aj tak sa zastaví len na 2-3 šlapnutie,ale na tretie šlapnutie už tak že skoro vypadnem z kabiny
Re: fortschritt e 512
Náhradni díly: WWW.SOKO.CZ mám velmi dobré zkušeností. Brzdy se na E 512 odvzdušnujou obráceně od brzdového válečku, jinak tam zůstává bublina a musí se šlapat 2x,3x
Re: fortschritt e 512
jendaword píše:Náhradni díly: http://WWW.SOKO.CZ mám velmi dobré zkušeností. Brzdy se na E 512 odvzdušnujou obráceně od brzdového válečku, jinak tam zůstává bublina a musí se šlapat 2x,3x
s tĕmi mám taky perfektní zkušenost jak co se týče kvality ND, tak co týče rychlosti dodání, velmi dobré jednání a je vidĕt, že mají zájem o kšeft
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
jendaword píše:Náhradni díly: http://WWW.SOKO.CZ mám velmi dobré zkušeností. Brzdy se na E 512 odvzdušnujou obráceně od brzdového válečku, jinak tam zůstává bublina a musí se šlapat 2x,3x
Jak to myslis od brzdoveho valceku ???
Re: fortschritt e 512
fastluk píše:jendaword píše:Náhradni díly: http://WWW.SOKO.CZ mám velmi dobré zkušeností. Brzdy se na E 512 odvzdušnujou obráceně od brzdového válečku, jinak tam zůstává bublina a musí se šlapat 2x,3x
Jak to myslis od brzdoveho valceku ???
od bubnů k pumpě
Re: fortschritt e 512
chlapi poradte co vam chladi na kombajne kabinu ? lebo mne oddysiel ventilator
co by ste poradili
co by ste poradili
Re: fortschritt e 512
fastluk píše:chlapi poradte co vam chladi na kombajne kabinu ? lebo mne oddysiel ventilator
co by ste poradili
spravil bych ten větrák a nevymejšlel chujoviny
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
Přesně původní větrák funguje dobře, jadnou za rok stačí vyčistit ty filtry a funguje to.
Re: fortschritt e 512
ono taky záleží, jakou na tom má kabinu ale na sleníku se mi osvedčily dva ventilatory ze škodovky. Na kabine s filtry bych taky opravil původní ventilator.
Re: fortschritt e 512
vzhledem k tomu, že píše, že mu ventilátor odešel, tak bych ten ventilátor opravil, ať už je to na skleníku, nebo na tý novĕjší kabinĕ
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
A jak zistim ktora je moja kabina myslim aky typ ci lepsia alebo horsia ??
Alebo nemate nejake fotky ??
Alebo nemate nejake fotky ??
Re: fortschritt e 512
Nebo si tam udělej 12v zásuvku na zapalovač a kup si na benzince větráček do ní.
Re: fortschritt e 512
winis píše:Nebo si tam udělej 12v zásuvku na zapalovač a kup si na benzince větráček do ní.
to by se tam asi odpařil zaživa
Re: fortschritt e 512
tak budem musiet opravit ten v strede.
ale rozmyslam ze si kupi jeden na 24 voltov
ale rozmyslam ze si kupi jeden na 24 voltov
Re: fortschritt e 512
Vozím u sebe visací zámky. Kdyby se mi rozbil větrák, tak to okamžitě chcípnu, zamknu kabinu a baterky a jdu do prd...
Ocelák a Konkor, nejlepší kámoši!
Re: fortschritt e 512
Zdravím, chtěl bych se zeptat, od kterého roku se dělaly E512 s kabinou? A s jakou verzí čelního skla? Konkrétně mě jde o to, v jakém provedení jsme je mohli potkat v roce 1975. Snad se najdou pamětníci. Děkuji. Aleš.
Re: fortschritt e 512
V roce 1975 jsme u nás mohli potkat E 512 ve většině případů pouze se sluneční stříškou. Někdo si dodělával čelní sklo přímo k té stříšce aby mu nešel prach rovnou do očí. V Německu se tou dobou kabiny na E 512 vyráběly, ale nebyl o ně až takový zájem, respektive k nám se v tomto provedení nedodávaly. E 512 s kabinou se k nám začaly ve větší míře dovážet až od roku 1977-78 a dál. U většiny kombajnů které měly do té doby pouze sluneční stříšku se při GO domontovávaly velké skleníky naší výroby.Od roku 1977 se k nám začaly dovážet první kusy E 516 a ty už měly všechny kabiny, ale trochu jiného rozměru než E 512. Osobně jsem se těšil že někdy potkám E 516 jen se sluneční stříškou, ale to se mi bohužel nesplnilo .
Každý člověk má právo na můj názor.
Re: fortschritt e 512
OŤAS píše:V roce 1975 jsme u nás mohli potkat E 512 ve většině případů pouze se sluneční stříškou. Někdo si dodělával čelní sklo přímo k té stříšce aby mu nešel prach rovnou do očí. V Německu se tou dobou kabiny na E 512 vyráběly, ale nebyl o ně až takový zájem, respektive k nám se v tomto provedení nedodávaly. E 512 s kabinou se k nám začaly ve větší míře dovážet až od roku 1977-78 a dál. U většiny kombajnů které měly do té doby pouze sluneční stříšku se při GO domontovávaly velké skleníky naší výroby.Od roku 1977 se k nám začaly dovážet první kusy E 516 a ty už měly všechny kabiny, ale trochu jiného rozměru než E 512. Osobně jsem se těšil že někdy potkám E 516 jen se sluneční stříškou, ale to se mi bohužel nesplnilo .
http://www.youtube.com/watch?v=UR9dLKmMMJg
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: fortschritt e 512
Brano píše:Akurát mi príde že s tými nahánkami zbytočne moc mláti do porastu
Ono to někdy jinak nejde, protože když přiháňky přizvedneš tak se obilí zahákáva na přiháňky a ty to pak házej před lištu a už je nenabereš. Aspoň tak je to u E512.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník