fortschritt e 517

Uživatelský avatar
Příspěvky: 74
Registrován: 18 pro 2005 20:07
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvekod maco » 31 pro 2005 16:19

ako to myslis

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 31 pro 2005 16:22

Predtým tam bolo 68 alebo som zle videl, no neviem. Nech je ako je na takúto plochu sú aj 4 E516 málo, zvlášt keď nejaký vypadne.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 74
Registrován: 18 pro 2005 20:07
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvekod maco » 31 pro 2005 16:25

asi sa idu dať 2 E 517 2 E 512 1E 514 s motorom 150 koni
a 1 e 524

Uživatelský avatar
Příspěvky: 74
Registrován: 18 pro 2005 20:07
Bydliště: SLOVAKIA

Příspěvekod maco » 31 pro 2005 16:31

450 ha by mali zvladnut

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 pro 2005 16:41

Znáte bratry Paříkovy a jejich Slávii? Upravovali 516ky, dělali z toho poloaxiál ale už si nepamatuji ten způsob.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 31 pro 2005 16:43

To už som niekde počul , že aj z 514 niekto robil axiál.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 pro 2005 16:46

I z 512 to udělali. výsledkem byl zkrácený zadek a dávali tam motor Martin Diesel. myslím tam dávaly jeden buben ještě navíc.

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 31 pro 2005 16:49

Keď mi chlapi robili lištu, tak som sa ich pýtal či aj nejako upravujú kombajny, a že nie, len ktosi z toho robí axíál ale že je to k ničomu.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 pro 2005 16:54

Taky to skončilo rychle. znal sem chlapíka co to viděl jak to je udělany, viděl ji někde v Čechách. Už to ale nepoví pač zkoušel jak funguje jateční pistole. :shock:

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 31 pro 2005 17:02

Aha. :shock:
V podstate E532 je axiál na ráme z 516, videl som nejaké fotky a do výroby sa to nedostalo, a to to skúšali od asi 1988 ešte niekedy v 1994 v modrej farbe.

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 31 pro 2005 17:10

Když sme u těch pistolí, mrkni se prosím do ostatního ať to nepíšem sem.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 26 úno 2006 18:54

řekl bych, že není na škodu nechat si takovéto to kombajny v záloze, tady kousek mají dva lexiony 480 a 550, pak se ale ta 480 pokazila stála dva dny, jak oni byli rádi, že mají dvě staré E-517.....rozhodně ty stroje mají nejlepší za sebou a já taky rozhodně prosazuju aspoň trochu toho pohodlí, ale není na škodu mít něco takového v záloze, sice je to staré, ale jezdí to.....

otas

E 517

Příspěvekod otas » 26 úno 2006 22:41

Vím o podniku kde si ještě drží 5 mlátiček E 516B a E 517 a to hned po revoluci koupili 2 Fergusony, potom časem New Hollanda a předloni Claas 580. No a letos když jim to vyjde tak koupí do žní Claas 600, s tím že z nynějšího parku vyřadí asi 2 stroje. Kterépak asi 8) 8) , oba Fergusony půjdou z kola ven :o , takže staré Fortschritty :wink: mají dostatečnou možnost ukázat co vnich je :shock:

Příspěvky: 100
Registrován: 20 lis 2005 19:35

Příspěvekod Jenda » 27 úno 2006 16:27

My máme taky 4 E516,ale 2 už asi letos nepojedou,no aspon budou nahradní díly.

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 04 bře 2006 03:18

vy jste fakt machři.machrujete tu jak jezdite na classech,new holandech a tak přitom by jste ani nevyměnily žabku.a za ty dva měsíce si vydělám na e-516 víc než vy za celej rok v tom vašem JZD ústav!!!!!!!na poli které mělo 7h mega posíkla 4h a 16nácka 3h! chtěl bych vydět ty vaše mašiny omlácený ze všech stran.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 04 bře 2006 07:44

Tak ty seš teda chudáček!!! Asi když mi ulítne žabka, tak to sbalim, a jedu do dílny ať mi ji vymění, ne? Hlavně že se neumíš ani podepsat....

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 04 bře 2006 10:35

v našich JZD jezdí claasy, new hollandy, omláceny ze všech stran, neviděláme si tak jako pan kombajner z E 517, která je nová, plat tam má 120 ká na hodinu, teda tam bych chtěl jít pracovat. A dokonce nemusíš asi mít ani řidičák, ba co víc, ani podepisovat se nemusíš umět.....
Ty výkony teda nevim nevim, to je trochu tak přitaženy za vlasy, že by Mega udělala tolik? A E 517 o ha míň? To budu asi uvažovat o těchto dvou super výkonných kombajnech.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 516
Registrován: 29 pro 2005 17:04
Bydliště: Louny

Příspěvekod Polci » 04 bře 2006 12:55

to Anonym: Ta Mega tam přijela tak o 4 hodinky později, byla to 202 a spadla jí lišta při nasazování.... :lol: :lol: Neblázni s takovými názory. 517 byl na svoji dobu určitě dobrý stroj, ale dnes nemá kromě vaší splečnosti nikdo tolik peněz a lidí, aby je udržel v chodu a sekal s nima slušný výkony :shock: Všude to dopadá tak, že z flotily třeba 10 takových strojů zbyly 3 a zbytek řeší ve službách.
Já si vydělám celkem slušně, v JZD nedělám, ale zrovna tak jsou i lidi spokojený v JZD...

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 04 bře 2006 13:40

to Anonym :popisuješ tu takovej velkej vykon :shock: ,ale ja si myslim že za žně udělat 7ha dvěma kombajny dost slabota :D :D :D To v řidčim ječmenu udělam s CX za hodinu :lol:

Uživatelský avatar
Příspěvky: 222
Registrován: 21 led 2006 14:18
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod stalinrio » 04 bře 2006 13:51

To bylo tak, jak říkal Polci, jen zapomněl dodat, že 517 má skoro 7 metrů záběr, kdežto 202 měla 5,10......... :D :D :D :D Jinak si myslím, že tohle je názor těch, kteří jezdí na těhle starejch krámech, a myslejí si, že my jsme na tom nezačínali. Já si taky dříve myslel, že když budu mít novej kombajn, tak za to sednu v obleku, za celej den nevylezu, nezamažu se a nic na tom nebudu spravovat... Ani žabka mi neulítne..... :D :D :D :D :D

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 04 bře 2006 14:01

Jedno 7 ha pole je slabá útecha. Ono ja to vidím tak že tieto 516-17 sa dajú dostať na 1/2-2/3 výkonu porovnateľného kombajnu so 6 m lištou. Dneska je skorej problém niekoho posadiť na takýto kombajn (si každý myslí že hneď sa musí začať na novom) a potom to aj dostať taký kombajn na pole. Čo mám z toho dneska, keď sa s tým dá robiť max. obilie a do ostatných plodín to agronom jednoducho nepustí. Takisto sa to dá porobiť za málo korún oproti ostatných, ale zas len do času. Pustí niečo drahšie (motor, pojazd) a ide to do šrotu, to sa neoplatí reparovať.

Už to tu niekde bolo popísané boli to hodne dobré kombajny a dnes je to dobré ako záložný stroj, to až na to príde rad, tak by ste mali vidieť radost agronoma že mláti keď sa skazí novší kombajn......

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Příspěvekod michal.Š » 04 bře 2006 14:48

E517 je vítečnej stroj,má už sice něco za sebou. Pravda v době uvedení, už byl vcelku koncepčně zastaralej!!
Koukněte se na tento obrazek: http://konedata.net/fortschrittE514.htm
Krásná nová E517 8) Nevíte jestli se sem někdy dovezla vývozní verze E517 s tou novou kabinou z E524, takové se vyváželi do Francie, nebo E518?? :?:

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 04 bře 2006 20:21

jezdil sem na sedumnátce a vod nás vozili řepku přímo do vejkupu-beze srážek a vod parháčů to museli vozit na čističku protože v tom bylo takovýho bordelu že by vubec nevzali. :lol:
CNH JE BEST

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 04 bře 2006 20:44

On má maly síta, krátky oproti jiným. I úzky. Předčistič co tam je tak nemá tu účinnost co má mít. A řepky nejdou už vůbec dobře. To musela mít radost i 517ka.

Návštěvník

Příspěvekod Návštěvník » 04 bře 2006 21:07

to teda měla.......takovej kožich nebejt to zdesikoveny nemit novej drtak tak nevim čouhněte na todle...patří to sice do traktorů ale je to mazec vyděli ste to nikdy? http://images.google.com/imgres?imgurl= ... D%26sa%3DG

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 08 bře 2006 22:34

No E 517 to byl zase jeden z výdobytků RVHP. Od té doby co začala sérivá výroba E 516, po deseti letech žádná velká změna. Spíš k horšímu. Ta sítová skříň, no hotový neštěstí asi se jim na tom upínacím přípravku ve fabrice něco hnulo poněvadž na praskání sítovky z důvodu špatného svaření trpěly všechny E 517 a taky E 524 a nakonec to ještě zdědily E 527.

Příspěvky: 2
Registrován: 15 lis 2005 13:58
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvekod jirka79 » 09 bře 2006 13:05

Náhodou E-517 jsou dobrý stroje tady u nás si je nemůžeme vynachválit, když se něco po... bouchne se kladivem a jede se dál

Příspěvky: 18
Registrován: 18 led 2006 20:16
Bydliště: Rajecké Teplice

Příspěvekod Peter » 07 kvě 2006 16:36

516,516B aj 517 mali možnosť montáže autopilota. Nikdy som to však nevidel. Stretli ste sa s týmto niekto v praxi? Fungovalo to vobec???

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 16 kvě 2006 20:03

jo muj děda to měl na dvaanátce...-mechanickej chmatač s čidlem -v ječmeni to nešlo byl ,moc nízkej ale v pšenici to prej chodilo dobře jenž to čumělo před lištu a musel frt davt bacha abys to nevohnul ale na tu dobu..skvělej nápad...je klidnš možný že claas laser plot vošleh vod forscherittu :lol: a jak už připravujete mazlíčjy na sezonu? Ësi to víde budem mít na17ce letos klimatzaci tkže hoby zle....
CNH JE BEST

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 16 kvě 2006 20:11

v návodu pro obsluhu píšou že 17ka může mít osmiřádek co na to řikáte?
podlemě to sodruzi z ndr troch přehnali.. :lol: a sekl stim vůbec nekdo z vás kukuřce?já bych si netrouf...bych zapad po deseti metrech..a mašinu měl tak zarvanou že do večera by bylo co dělat :P
CNH JE BEST

PředchozíDalší

Zpět na MDW Fortschritt

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků