fortschritt e 517
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Znáte bratry Paříkovy a jejich Slávii? Upravovali 516ky, dělali z toho poloaxiál ale už si nepamatuji ten způsob.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
I z 512 to udělali. výsledkem byl zkrácený zadek a dávali tam motor Martin Diesel. myslím tam dávaly jeden buben ještě navíc.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Taky to skončilo rychle. znal sem chlapíka co to viděl jak to je udělany, viděl ji někde v Čechách. Už to ale nepoví pač zkoušel jak funguje jateční pistole.
řekl bych, že není na škodu nechat si takovéto to kombajny v záloze, tady kousek mají dva lexiony 480 a 550, pak se ale ta 480 pokazila stála dva dny, jak oni byli rádi, že mají dvě staré E-517.....rozhodně ty stroje mají nejlepší za sebou a já taky rozhodně prosazuju aspoň trochu toho pohodlí, ale není na škodu mít něco takového v záloze, sice je to staré, ale jezdí to.....
- otas
E 517
Vím o podniku kde si ještě drží 5 mlátiček E 516B a E 517 a to hned po revoluci koupili 2 Fergusony, potom časem New Hollanda a předloni Claas 580. No a letos když jim to vyjde tak koupí do žní Claas 600, s tím že z nynějšího parku vyřadí asi 2 stroje. Kterépak asi , oba Fergusony půjdou z kola ven , takže staré Fortschritty mají dostatečnou možnost ukázat co vnich je
- Návštěvník
vy jste fakt machři.machrujete tu jak jezdite na classech,new holandech a tak přitom by jste ani nevyměnily žabku.a za ty dva měsíce si vydělám na e-516 víc než vy za celej rok v tom vašem JZD ústav!!!!!!!na poli které mělo 7h mega posíkla 4h a 16nácka 3h! chtěl bych vydět ty vaše mašiny omlácený ze všech stran.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
v našich JZD jezdí claasy, new hollandy, omláceny ze všech stran, neviděláme si tak jako pan kombajner z E 517, která je nová, plat tam má 120 ká na hodinu, teda tam bych chtěl jít pracovat. A dokonce nemusíš asi mít ani řidičák, ba co víc, ani podepisovat se nemusíš umět.....
Ty výkony teda nevim nevim, to je trochu tak přitaženy za vlasy, že by Mega udělala tolik? A E 517 o ha míň? To budu asi uvažovat o těchto dvou super výkonných kombajnech.
Ty výkony teda nevim nevim, to je trochu tak přitaženy za vlasy, že by Mega udělala tolik? A E 517 o ha míň? To budu asi uvažovat o těchto dvou super výkonných kombajnech.
to Anonym: Ta Mega tam přijela tak o 4 hodinky později, byla to 202 a spadla jí lišta při nasazování.... Neblázni s takovými názory. 517 byl na svoji dobu určitě dobrý stroj, ale dnes nemá kromě vaší splečnosti nikdo tolik peněz a lidí, aby je udržel v chodu a sekal s nima slušný výkony Všude to dopadá tak, že z flotily třeba 10 takových strojů zbyly 3 a zbytek řeší ve službách.
Já si vydělám celkem slušně, v JZD nedělám, ale zrovna tak jsou i lidi spokojený v JZD...
Já si vydělám celkem slušně, v JZD nedělám, ale zrovna tak jsou i lidi spokojený v JZD...
To bylo tak, jak říkal Polci, jen zapomněl dodat, že 517 má skoro 7 metrů záběr, kdežto 202 měla 5,10......... Jinak si myslím, že tohle je názor těch, kteří jezdí na těhle starejch krámech, a myslejí si, že my jsme na tom nezačínali. Já si taky dříve myslel, že když budu mít novej kombajn, tak za to sednu v obleku, za celej den nevylezu, nezamažu se a nic na tom nebudu spravovat... Ani žabka mi neulítne.....
Jedno 7 ha pole je slabá útecha. Ono ja to vidím tak že tieto 516-17 sa dajú dostať na 1/2-2/3 výkonu porovnateľného kombajnu so 6 m lištou. Dneska je skorej problém niekoho posadiť na takýto kombajn (si každý myslí že hneď sa musí začať na novom) a potom to aj dostať taký kombajn na pole. Čo mám z toho dneska, keď sa s tým dá robiť max. obilie a do ostatných plodín to agronom jednoducho nepustí. Takisto sa to dá porobiť za málo korún oproti ostatných, ale zas len do času. Pustí niečo drahšie (motor, pojazd) a ide to do šrotu, to sa neoplatí reparovať.
Už to tu niekde bolo popísané boli to hodne dobré kombajny a dnes je to dobré ako záložný stroj, to až na to príde rad, tak by ste mali vidieť radost agronoma že mláti keď sa skazí novší kombajn......
Už to tu niekde bolo popísané boli to hodne dobré kombajny a dnes je to dobré ako záložný stroj, to až na to príde rad, tak by ste mali vidieť radost agronoma že mláti keď sa skazí novší kombajn......
E517 je vítečnej stroj,má už sice něco za sebou. Pravda v době uvedení, už byl vcelku koncepčně zastaralej!!
Koukněte se na tento obrazek: http://konedata.net/fortschrittE514.htm
Krásná nová E517 Nevíte jestli se sem někdy dovezla vývozní verze E517 s tou novou kabinou z E524, takové se vyváželi do Francie, nebo E518??
Koukněte se na tento obrazek: http://konedata.net/fortschrittE514.htm
Krásná nová E517 Nevíte jestli se sem někdy dovezla vývozní verze E517 s tou novou kabinou z E524, takové se vyváželi do Francie, nebo E518??
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
On má maly síta, krátky oproti jiným. I úzky. Předčistič co tam je tak nemá tu účinnost co má mít. A řepky nejdou už vůbec dobře. To musela mít radost i 517ka.
- Návštěvník
to teda měla.......takovej kožich nebejt to zdesikoveny nemit novej drtak tak nevim čouhněte na todle...patří to sice do traktorů ale je to mazec vyděli ste to nikdy? http://images.google.com/imgres?imgurl= ... D%26sa%3DG
No E 517 to byl zase jeden z výdobytků RVHP. Od té doby co začala sérivá výroba E 516, po deseti letech žádná velká změna. Spíš k horšímu. Ta sítová skříň, no hotový neštěstí asi se jim na tom upínacím přípravku ve fabrice něco hnulo poněvadž na praskání sítovky z důvodu špatného svaření trpěly všechny E 517 a taky E 524 a nakonec to ještě zdědily E 527.
jo muj děda to měl na dvaanátce...-mechanickej chmatač s čidlem -v ječmeni to nešlo byl ,moc nízkej ale v pšenici to prej chodilo dobře jenž to čumělo před lištu a musel frt davt bacha abys to nevohnul ale na tu dobu..skvělej nápad...je klidnš možný že claas laser plot vošleh vod forscherittu a jak už připravujete mazlíčjy na sezonu? Ësi to víde budem mít na17ce letos klimatzaci tkže hoby zle....
CNH JE BEST
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků