fortschritt e 524

Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 16 říj 2006 19:14
Bydliště: okolí Brna

Příspěvekod Michal » 17 úno 2007 12:22

Zdarec pánové ,chtěl sem se zeptat jak fungoval autopilot u E 524 ?
Díky :wink:

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 úno 2007 19:58

takhle 524 neni špatná ,ale 517 žere to jako jo ,ale nadruhou starnu měly sme 517 a motor liána s mezichladičem takže výkon dobrej spotřeba menší ,ale zase jak kdy!

Příspěvky: 76
Registrován: 05 led 2007 19:36
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod spetr » 17 úno 2007 20:04

zakolik vam ta 517 s lizou chodila?
Petr

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 úno 2007 20:08

nechalo se stim jet za 18l ,jak kdy máme dost kopce a drtí se dost sláma teda drtila 517 už rabotá v polsku :cry: no jinač by to zvládlo hravě větší lištu no a tak normálně s drtíčem 19,5l ,ale zase řikám jak kdy ,ale byl to pochodák jak hrom :lol:

Příspěvky: 76
Registrován: 05 led 2007 19:36
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod spetr » 17 úno 2007 20:10

tak v polsku si ještě pojezdí a jak..co máte teď?
Petr

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 úno 2007 20:15

lesní zvěr a je to o proti 517 skok dopředu no jinaš nevim je to kombajn takovej jednoduchej JD 2264HM

Příspěvky: 76
Registrován: 05 led 2007 19:36
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod spetr » 17 úno 2007 20:18

tady jezdí jd hodně,ale ustupujou od nich a jdo na žlute a na lexiky
Petr

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 úno 2007 20:21

mi povidej kombajn od jelena neni špatnej ,ale už sem se svez a volil bych jak pišeš ,ale nh asi axiála! JD dobře pojistit a nechat schořet! :lol: :lol: :lol:

Příspěvky: 76
Registrován: 05 led 2007 19:36
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod spetr » 17 úno 2007 20:24

tak to je zas škoda né,šlušně loupnout do pšonska a tam budou v sedmím nebi
Petr

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 úno 2007 20:29

no člověče to by ses divil poláci si dost vybíraj a radši si vzali od nás 3krát 512tky než tu zvěr ,ale to asi bylo cenou jinač fakt nevim!

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 18 úno 2007 12:40

ste si isty ze ma kazda MDW 524 klimu aj z roku vyroby 90?? len tak to chcem vediet
DIK

Příspěvky: 76
Registrován: 05 led 2007 19:36
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod spetr » 18 úno 2007 18:41

zdar maclos. mame modrou 524 z roku 92 a mame klima
Petr

Příspěvky: 694
Registrován: 20 led 2007 09:54
Bydliště: SLOWAKIA

Příspěvekod maclos » 18 úno 2007 21:18

sewas spetr...o tych novsich viem ale mam ny mysli tie starsie vo farbach starsich MDW E 514

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Příspěvekod michal.Š » 18 úno 2007 21:28

Do těch zelenejch jen topení na přání. O klimatizaci jsem se nedočet. Nemátě někdo zkušenosti z MDW 524H?? Motor 170k a hydropojezd. Minimálně jedna je v republice.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 74
Registrován: 24 úno 2007 20:58
Bydliště: Žatec

Příspěvekod 7745 Tunis » 24 úno 2007 22:18

Známej má zelenou 524 a chválí si jí.Má asi 80ha,ale dělá i služby vloni udělal kolem 300ha.Nejvážnější závady:prasklá poloosa-40000kč,Za rok zase ta druhá-dalších 40000kč. :?

Příspěvky: 592
Registrován: 04 bře 2006 22:09
Bydliště: Jižní Morava- Vysočina

Příspěvekod OŤAS » 25 úno 2007 11:21

Jo ty hříbky na nápravách jsou dost choulostivý, vydrží zhruba pět let a hotovo. nejhorší když se to ulomí na svahu.

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Příspěvekod michal.Š » 25 úno 2007 14:03

Mlátí se vůbec dobře s E 524 na svahu? Jak to zvládá motor s těmi 152k??
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 76
Registrován: 05 led 2007 19:36
Bydliště: Chrudim

Příspěvekod spetr » 26 úno 2007 22:46

motor origoš ifa nemá problém,ale už to tolik nečistí.jeden rok na službach tam byl krpal,že to pořad pochodovalo bokem dolů a pořád ses o něco opiral,aby z boudy nevypad.
Petr

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Příspěvekod michal.Š » 27 úno 2007 20:13

No tak to musel být teda náklon, jak se říká lidově o hubu :)
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 59
Registrován: 11 zář 2007 23:29
Bydliště: Karlovy Vary

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod michal.n.514 » 03 črc 2008 16:36

Nemáte náhodou někdo na prodej nebo na okopírování dílenskou příručku na tento kombajn?
Zemědělství jen tak pro radost a zábavu.
http://www.zemtech.estranky.cz

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod michal.Š » 09 bře 2009 00:49

Borci, nemáte tady někdo info o předseriových E 524kách? Byly barvený celé v khaki jak E 512 a 516, ale na nich mi ten nátěr přišel kvalitnější. Jedná se mi o ročníky hlavně 85-87. Co vím, tak jedna taková ročníku 87 tady byla.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 17
Registrován: 10 lis 2009 22:53
Bydliště: Presov

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod Dandyzat » 14 črc 2010 17:29

V roku 1987 sa v CSSR testoval prototyp E 524 r.v. 1985ObrázekObrázek

Příspěvky: 17
Registrován: 10 lis 2009 22:53
Bydliště: Presov

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod Dandyzat » 17 črc 2010 15:29

Michale ten prototyp tu bol v sezone 1987 len na testovani po sezone siel naspat do veb kombinat fortschritt . Tu este prototyp E 524 r.v. 1987ObrázekObrázek

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod michal.Š » 23 črc 2010 21:12

Ale, vidím své fotky:-D Aspoň ta s tou liazkou určitě. V roce 1987 se tady opravdu testovala první E 524 státní zkušebnou. Ale je trochu zajímavé jaká. Protože tu jezdil model už s novou barvou, ale ještě se starším potiskem. Šlo o model z roku 1987, někde bych našel i seriové číslo motoru. A ten tu prokazatelné zůstal. Ale v MZ ročníku 87, kdy vyšel článek o testu tohoto stroje, byl na fotkách právě ten první předseriovej celohnědej model. Tak nevím, co si o tom mám myslet, když oficiální dokumentace ze zkušebny obsahuje jinou fotku.
To že tady jezdila E 524 ročníku 85, na to jsi přišel kde?
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 33
Registrován: 14 črc 2009 16:18

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod Vojtíshek » 24 črc 2010 07:54

zdravím . promiň te že do toho zazahuji ale roku 1987 vznikl taky model MDW E-523 Fortschritt a potom nastala rychlá modernizace a vznikl typ E-524 ale nevim já jenom co jsem se dočet a když 1987 vznik 523 tak těžko mohlase testovat 524 r.v. 1985 když 523 byla dřív než 524 ale nechci nikoho napadat jak řikam jen jsem se o tom dočet

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod michal.Š » 24 črc 2010 10:39

První byla E 524. Šlo o základní model od kterého se měly odvíjet další modely jako E 523, E 522 a E 525 -> šlo o řadu kombajnů s mláticím kanálem 1289mm.
Stejně tak E 526, od kterého se odvijely typy E 527 a E 528 -> šlo o řadu kombajnů s mláticím kanálem 1680mm.
A třetí, zároveň nejsilnější řadou měla být řada E 530, axiál s šířkou komory 1289mm. Zase základní model byl E 532, od něho se měly odvíjet modely E 531 a E 533 se zamyšleným výkonem do 20t/h.
Vyrobeno z toho byla ještě pod značkou Fortschritt E 524, zřejmě i pár kusů E 523(z finančních důvodů zastaveno), E 526 i s typem E 5260 a E 532. Prý bylo vyrobeno i E 528 na kterém pracovaly i s Drážďanskou univerzitou. Což platí i v případě E 532.
Všude byly použity nové Ifácké motory, některé byly modernizované, jiné zcela nové. E 523 měla mít 5ti válec o výkonu 130k. V parametrech u jedné takové hnědé E 524 to tam mám. Takže jich určitě pár udělaly. E 524 z roku 1985 se pozná podle začerněných bočních skel.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 272
Registrován: 28 čer 2006 16:07
Bydliště: Pelhřimov

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod martasek » 25 črc 2010 15:27

Zdar chlapi, precetl jsem to cele od 524 a potřeboval bych naké info. co jsem tedy pochopil ono to mema hydropojezd?? tzv klasika variator?? aspon je to levnejsi na opravy ale trosku jsem sklaman, ty zeleny tedy opravdu nemaj klimu?? to me dost stve protože pri pohledu na tu kabinu to musi bejt hrozny peklo hortsi jak v 512. nejčastějši poruchy? videl jsem par fotek s upadlým kolem co je tam špatně???, jak se s tim mlatí řepka? předpokládam že řepkový adaptér je dostupny k tomu... a v neposlední řadě jak je to s dílama?? jsou běžne dostupné jako na 512-517 nebo je to horší... potřebují na přisti rok sehnat vykonější kombajn než je 512 a tyto jsou cenově a velikostně pro me ok jenže nic o tom nevim.... do starších MF claas nebo NH se mi nechce pač jsou to vetšinou drahy doježděny sroty s cenama nahradních dilů jak krava :( děkují vsem předem za odpovědipište vše co o tom víte. p.s nemate jestě nake fotky dik moc.
zetor rulezzzzzzz

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod michal.Š » 25 črc 2010 16:03

Normálně to hydropojezd nemá. Akorád pak MDW 524S a těch je docela málo. Ta měla teda i silnější motor. Kabiny měly možnost klimatizace, ale obávám se, že sem se žádná taková nedovezla. Je to opravdu skleník jak prase!! Náhdarní díly jsou pořád dostupné.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

Příspěvky: 33
Registrován: 14 črc 2009 16:18

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod Vojtíshek » 25 črc 2010 18:43

a voni teda fakt u těch zelenejch nejsou klimatizace nebo jen u některejch?

Příspěvky: 211
Registrován: 18 úno 2006 22:54
Bydliště: Brno

Re: fortschritt e 524

Příspěvekod michal.Š » 25 črc 2010 19:17

No já se s žádnou takovou ještě nesetkal. Ale vím, že ta kabina tu možnost měla. Ty kabiny se totiž dávaly i na E 514 a E 517(E 518). A u jedné takové E 514 jsem to viděl i s klímou.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.

PředchozíDalší

Zpět na MDW Fortschritt

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků