Fiatagri / Laverda

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Fiatagri / Laverda

Příspěvekod Miro » 25 lis 2005 19:33

Čo takto Laverdy ?
Zdá sa mi že ich u vás jazdí pomerne dosť.
Teraz sa predávajú aj pod značkou MF a Fendt. Pomôže im to v predajnosti?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 17 lis 2005 10:49
Bydliště: Blansko

Příspěvekod Petrrrr » 25 lis 2005 21:18

U nás v okolí Blanska mají dvě Fiatagri Laverda - integrale. Jsou s nima spokojení, vyniká svou jednoduchostí a je nenáročná na servis, elektroniky tam moc není, není drahá - v podastě kombajn pro chudší podniky, i když mně se moc nelíbí je to takovej hybryd.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 25 lis 2005 21:28

Perfektní jednoduchoučké mlátičky, co mají vychytané mouchy. Nejideálnější do podhorských oblastí s menšími výměrami v kopcích. Jezdí jich tu dost, ale u Vás taky na Slovensku jsem jich viděl dost. Žádný megakombajn naytý elektronikou, osvědčené konstrukce.

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 25 lis 2005 21:33

MAJ NEPROMAKANĚJŠÍ SVAHOVÝ VYROVNÁVÁNÍ-A SOU TO DRŽÁKY
CNH JE BEST

Příspěvky: 679
Registrován: 18 lis 2005 19:11

Příspěvekod Miro » 25 lis 2005 21:45

Bohužial na Slovensku sa predajcom NH nejako nechcelo ponúkať túto značku. V Nižnej pri Piešťanoch majú 624, kúsok od nás ďalšiu zánovnú 521 od firmy TOKO a to je tak všetko, zato tých s červeným trojuholníkom postretám hodne, preto ma zaujíma ako sú obľúbené.

Honza 2

Příspěvekod Honza 2 » 26 lis 2005 00:02

byly vydány články se zkušenostmi. Kritika nezazněla, zatím si je chválili. Takový rozumný kombajn. Nějak se jich nezastávám nebo tak, ale co jsem slyšel různě tak si na ně nikdo nestěžoval. Možná by mohly vyvinout ale větší typ. Jinak kombajny to nejsou špatny a poměrně dost vydrží bez závažných poruch a oprav.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Drzaky

Příspěvekod klon » 06 pro 2005 23:13

Laverdy, tedy NH jsou opravdu drzaky. Mam odjezdeno sest sezon s 624. Ma za sebou 11 sezon. Na svuj vek spolehlivy stroj, elektoniky pomalu, coz je vyhoda, spravit se da temer cokoli a vykony nezanedbatelne. Nekdy se az divi co to jeste dokaze. Ztraty a spotreba na vybornou.

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 07 pro 2005 09:07

To klon: prosim tě co to je 11sezon ,podle toho se da težko odhadnout opotřebení ,ono to muže byt 3000ha ale taky 11000ha ? Napiš kolik mate na tom najeto,diky

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 07 pro 2005 11:25

Já na tom jezdím 6 sezon, a vychazi to zhruba kolem 9000ha, posledni dobou stojí sezóny za prd. Jezdíme ve službách. Už to není co to bývalo. První rok zvládla zhruba 1250ha, a v sezoně 2003 jsme dělali 950ha. A žádná porucha. Mslel jsem že tady najdu nějakou fotku svého mazlíčka, ale nepovedlo se. Našel jsem akorát CX880 z firmy na stránkách o technice ve dvoře v odkazech.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 07 pro 2005 11:25

Těch 9000ha myslím jako celkově...

Site Admin
Uživatelský avatar
Příspěvky: 315
Registrován: 12 lis 2005 00:23
Bydliště: blízko Olomouce

Příspěvekod Martin » 07 pro 2005 11:31

9000 tak to smekam ,to je na takovy kombajn velice dobre číslo ,opradu to jsem nečekal. :shock:

Příspěvky: 81
Registrován: 24 lis 2005 21:23
Bydliště: zálesí-Havlíčkobrodsko

Příspěvekod HUGO » 24 pro 2005 15:51

slyšel sem že tok s laverdama končí je to pravda? nevite kdo je tet bude prodavat?
CNH JE BEST

Příspěvky: 1427
Registrován: 17 lis 2005 18:03
Bydliště: okolí Vyškova

Příspěvekod Jan Sedlák » 24 pro 2005 15:57

Teoreticky to možny je, Laverdy patří do koncernu Argo, a tam jsou i traktor Landini a McCormick, a ty prodává Moreau Agri, což bych odhadoval že převezme i Laverdy. těch 9000 ha je výkon. Možná dřív to šlo, ale letos na službách byste na to nenadělali.

Příspěvky: 111
Registrován: 13 led 2007 20:38
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Lucky » 15 úno 2007 18:53

čus lidi nevíte proč maj laverdy ty od New Hollandu kabinu šouplou k pravý straně ? proč neni na prostředku?díky za odpověd

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 15 úno 2007 20:28

To je docela zajímavá otázka proč? Teď jsem na to koukal, že je lišta k jedné straně to vím už od začátku, ale že je až takhle kabina... Je to divné, snad jedna z možností by byli táhla co jdou od pák po levé straně řidiče ve směru jízdy, jiný důvod mě nenapadá. Mlátička je vůči kolům ve středu. Ještě L627 to tak má, aspoň co jsem našel. Nové Laverdy to tak nemají, je to ovládané elektronicky, tak možná...

Příspěvky: 111
Registrován: 13 led 2007 20:38
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Lucky » 17 úno 2007 20:15

jj myslel jsem L627 MCS/integralle ta je hodně mechanická tam tý elektroniky je pomálu, ale je to nejlepší stroj na laverdičku co mam doma nic nemá

Příspěvky: 216
Registrován: 15 úno 2007 19:24

Příspěvekod zetorista » 17 úno 2007 20:18

máš s vyrovávánim svahovym?

Příspěvky: 111
Registrován: 13 led 2007 20:38
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Lucky » 18 úno 2007 12:09

ne ja mam normální New Holland L 627MCS u nás žádný kopce nejsou tak by to pro nás bylo zbytečný, mam na ní i metač plev a je to pěkná mašinka. Jen když byla nová a dělali jsme dýl tak si sama ubírala nějakej chytrák když ji smontovával tak vyměnil hadičku s přívodem paliva která byla silnější za vracečku která byla slabší tak to byl jedinej problém na tom za 5 sezon

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 20 úno 2007 18:19

521 jeto uz sice starecek ale pracu udela jednoduchy na opravi a tech 20-25ha za den smaze zalezi na podminkach
Naposledy upravil franta dne 21 črc 2013 09:43, celkově upraveno 2

Příspěvky: 111
Registrován: 13 led 2007 20:38
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Lucky » 20 úno 2007 21:36

zetorista píše:máš s vyrovávánim svahovym?

A ty jezdíš taky s nějakou Laverdou?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 20 úno 2007 21:49

Na svahy je to paradní mašinka, až kolikrát koukám co to snese, to se dřív bojí obsluha než to začne něco dělat. Práci bez integraly v kopcích si moc nedokáži představit. Kámoš co přesedl z Laverdy na CX tak se docela bojí po kopcích... Ani se nedivím, jednak váha a za druhý vyrovnávání dělá svoje.

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 24 úno 2007 19:19

integral je dobra vec ale na ukor obsahu bunkru acelkove je stroj tezsi a slozitejsi ja pretesnoval ten virovnavaci pist a docela narez u l 521

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 05 bře 2007 20:25

Stroj je těžší to je samozřejmé, docela jsme se divily při výměně oleje vkoncákách co se tam vejde. S hlavními naklápěcími písty žádné problémy s netěsnostmi nejsou, písty jsou úplně suché a to má něco za sebou, respektive třináct sezón jestli dobře počítám. O prach pod kroužky není nouze, což je jasné. Vůbec hydraulika až na rychlospojky a na pístnice na liště je celá suchá bez jediného úniku. Tady je to zapříčiněno věčnou přítomností nepořádku i přes horlivou snahu obsluhy...Akorát jednou praskl pojezdový hydromotor, ale jinak bez problému.

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 05 bře 2007 20:49

jo nam tekl vyrovnavaci pist ale za ty roky ,horsi zavada byl variator mlaticiho bubnu
Naposledy upravil franta dne 21 črc 2013 09:33, celkově upraveno 1

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 05 bře 2007 21:03

Co se týče toho variátoru je bez problému. S tou krásně vymyšlenou spojkou to je docela problém, taky jsme už nějakou vyměnily. Když jsem to viděl poprvé což bylo po pěti letech provozu, tak nám ji jeden šikovnej soustružník poupravil za hodinku a sezonu a pul jsme na ni ještě jezdily, doteď je jako záloha v kombajnu. Protočila se už asi dvakrát, ale naštěstí pokaždé na poli...

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 06 bře 2007 20:43

to budte radi ze ten variator bezi jak klekne parada co mate za laverdu? mi 521 z 524 motorem jeto uplne onecem jinem s vykonejsim motorem

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 06 bře 2007 22:05

624 z 95 a 626 z 96, na to co mají za sebou to ještě jde, i když už by bylo na čase jim dát celkovou generálku, nebo spíš prodat. Jezdí ve službách, skoro každý rok od Slovenska až domů. Poslední roky nejsou co bývali, ale těch 650-700ha za rok pořád ještě zvládne. Jen obiloviny a řepky. Možná štěstí že neznají kukuřici.

Příspěvky: 111
Registrován: 13 led 2007 20:38
Bydliště: Kladensko

Příspěvekod Lucky » 06 bře 2007 22:07

My máme doma skoro splacenou Laverdičku :) . NH L627 MCS a žádnou závadu jsme tam neměli. Jen pojezdovej řemen odešel ale za to nikdo nemuže opotřebování materiálu, a pak závada způsobená zaměstnancem :twisted: .

Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 06 pro 2005 23:01
Bydliště: Krkonoše

Příspěvekod klon » 07 bře 2007 02:40

Za závady způsobené obsluhou nemůže stroj, to může být sebelepší mašina a s tímhle se nevypořádá. Jsou poruchy za které nemůže ani obsluha a ani stroj, jako jsou kameny které nejsou prostě v porostu vidět, nebo takové zarostlé skruže a podobně, to potom zamrzí. Jinak 627 je už krásný stroj, ale integrála je integrála...

Příspěvky: 299
Registrován: 18 úno 2007 18:46

Příspěvekod franta » 08 bře 2007 21:24

jo laverdy maji nektere veci slusne propracovany nektere ale uz mene
Naposledy upravil franta dne 21 črc 2013 09:31, celkově upraveno 1

Další

Zpět na Ostatní značky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků