Pöttinger Faro

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Pöttinger Faro

Příspěvekod Zetor » 12 srp 2006 16:08

U nas je na testovani Faro 8000. Taha ho Valmet 8950. Dojmy jsou rozpacite. Chteli by to koupit, protoze to ma velky objem. Slamu tu sbirame dvouma Europrofi 3 a to jen vyjimecne, jinak Horal a dva NTVSy. Ovsem narozdil od tech senaznich vozu, tady nejsou zadne spojky na vkladacim ustroji, ty senazni vozy maji strizne srouby. Taze tady to proste sbira furt, dokud se nevylomi zuby na ozubenych kolech. To se nam stalo uz trikrat, jede to zhruba dva ci tri dny, nez se to vylame. To na tom vadi asi nejvic, nevim, proc tam nedaj spojky nebo alespon strizny srouby, jestli na tom vychytaj tyhle chyby, tak by to mohlo bejt dobry. Ma nekdo dalsi nejake zkusenosti s vozy Faro?

Uživatelský avatar
Příspěvky: 350
Registrován: 13 lis 2005 10:08
Bydliště: Valašsko

Příspěvekod Karel » 12 srp 2006 19:27

Mame Faro 6300. Svahova dostupnost je pro nas hodně dobrá ale co bych mu vytknul je že se neda narvat. Horala narvu že skače traktor dvacet čisel nahoru a dolu ale Faro ne. Jak se zadniho čela dotkne seno taj je plny a s podlahovym to už ani nehne. Ale jako senažni navěs se mi to nezda. Sice to ma řezání ale je to jekasi vetché už na pohled co teprve když by se to narubalo plne senáže. Když by se sundaly profily a plnilo by se to řezačkou myslite že by to uvezlo i silaž?
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 244
Registrován: 14 lis 2005 22:00
Bydliště: Praha

Příspěvekod Zetor » 12 srp 2006 20:00

No to prave neni na silaz, kdyz se podivas, tak vidis ze ta oj je polovicni, vubec ta konstrukce je lehci, napravy, vsechno. Tu senaz by to vozilo tak sezonu, pak by se to rozsypalo, neni to na to staveny. Nam na asi 6 let starym Europrofi prasknul nosnej ram a prasklina se rozsklebila az na centimetr, kdyby se s tim jeste jezdilo, tak se ten vuz moh pretrhnout, zustala by za traktorem jen oj a sbiraci ustroji.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 12 srp 2006 20:37

co já vím tak FARO vznikl na četné žádosti českého trhu, protože je hodně zemědělců co potřebují velký vůz jako je JUMBO, ale bez řezání....pouze na sběr....proto pöttinger přišel s FAREM....tady to je všechno co vím...

Příspěvky: 7
Registrován: 04 pro 2006 13:38

Příspěvekod Wilda1 » 04 pro 2006 13:53

Přesně tak,ale co se týče toho "narvání" tak to jde taky docela dobře narvat,stačí když přepneš aut.plnění na ruční a dáš tam o třetinu víc....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 04 pro 2006 16:58

jo tam se toho potom vleze...to pak plníš až se ohne zadní čelo....

Uživatelský avatar
Příspěvky: 270
Registrován: 03 led 2006 00:00

Příspěvekod Mischel » 04 pro 2006 18:52

U nás to čelo vymáčkli na Sprinteru 8) :?

Příspěvky: 141
Registrován: 01 pro 2006 23:42
Bydliště: Benešovsko

Příspěvekod JD8200 » 04 pro 2006 20:11

To se ti ten posuv pak nezastaví? A rozsvítí se ti při tom alespon nějaká kontrolka nebo ani to ne?
Ja jezdim s rotobulem 8000 a když chci narvat seno tak to vubec neposunuji a rvu to než se mi hmota neopře o vrata a pak to posunu,samo se mi to vypne a to je pak kupka sena...i když na seniku pak nadávaji že z toho mám balíkovač a nemůžou do toho dostat vídle.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 448
Registrován: 28 led 2006 23:06
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvekod riderstan » 04 pro 2006 21:07

automatika ti plní hodně a když je plno tak se rozsvítí zelená kontrolka...a když jede manuálně tak si posunuješ podle potřeby a ta kontrolka se rozsvítí taky....

Příspěvky: 7
Registrován: 04 pro 2006 13:38

Příspěvekod Wilda1 » 05 pro 2006 11:02

Pravda je že je lepší pracovat s automatikou,ale pokud máš alespoň trošku citu ¨tak to dokážeš i bez ní!!!,ale proč ji nepoužívat když tam je,já jsem jen reagoval na tu možnost toho"narvání"........

Příspěvky: 16
Registrován: 17 říj 2006 17:46
Bydliště: Šahy

Příspěvekod Juraj » 01 úno 2007 22:17

Môžete mi povedať z vlastnej skúsenosti koľko ton sa zmestí do FARO 8000 (6300) suchého sena respektíve slamy. Predajca tvrdí že sa tam zmestí toľko čo do 3 NTVS, čo sa mi nechce veriť. Predajca tiež tvrdí, že 80m3 je šírka x dĺžka x výška, čo je asi tiež blud. Čo presne znamená objem podľa DIN?

Příspěvky: 26
Registrován: 03 kvě 2006 10:37

Faro 8000

Příspěvekod Traktrorfanatik » 04 úno 2007 13:32

Faro 8000 by mělo vozit 5 t slámy. To asi těžko 3 NTVSy. Objem podle DIN odpovídá vypočtenému objemu ložné plochy. Těch 80 m3 u Faro 8000 je objem stlačeného materiálu (po vysypání). Proto objem dle DIN je vždycky nižší, nezohledňuje stlačení.
A na odvoz senáže a siláže to Faro opravdu není stavěné. Stačí srovnat podvozkyJumbo x Faro. Možná by byla senáž u Faro 4000 či těch menších vozů, ale ty tady nejezdí. P.
Petr

Příspěvky: 16
Registrován: 17 říj 2006 17:46
Bydliště: Šahy

Re: Faro 8000

Příspěvekod Juraj » 04 úno 2007 22:31

Traktrorfanatik píše:Faro 8000 by mělo vozit 5 t slámy.


Malo by voziť, alebo v skutočnosti sa toľko doňho zmestí? Nikto z vás to ešte nevážil? Užitočná hmotnosť je tuším 7 ton, ale to nič neznamená.

Příspěvky: 13
Registrován: 08 črc 2007 22:44
Bydliště: Skrýšov 52

FARO 8000

Příspěvekod alfonskuba » 08 črc 2007 23:17

slámu jsem nevážil (mohu někdy skusit) sena jsem tam bez automatu dostal kolem 60q to do NTVS těžko dostaneš. Mám ho 1sezonu a zatím spokojenost. mam v tom CASSE 155 CVX. V kopcích se senem toho má akorát. Se slámou si hraje.

Příspěvky: 13
Registrován: 08 črc 2007 22:44
Bydliště: Skrýšov 52

Re: Faro 8000

Příspěvekod alfonskuba » 09 črc 2007 20:40

Juraj píše:
Traktrorfanatik píše:Faro 8000 by mělo vozit 5 t slámy.


Malo by voziť, alebo v skutočnosti sa toľko doňho zmestí? Nikto z vás to ešte nevážil? Užitočná hmotnosť je tuším 7 ton, ale to nič neznamená.


slámu jsem dnes vážil a je jí tam 48q bez automatiky myslim že víc se jí tam nevejde.

Uživatelský avatar
Příspěvky: 172
Registrován: 10 pro 2006 19:52
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvekod Metalica » 01 srp 2007 18:42

Zda se mi to, nebo sou Faro 6300 a 8000 stejny stroje? Nebojakej je mezi nima rozdil? na oficialnich strankach sou napsany stejny rozmery lozny plochy, tak jak je mozny, ze se do 8000 vejde o 17 kubiku vic?

Příspěvky: 87
Registrován: 09 pro 2007 12:33

Příspěvekod PISKUNK563 » 12 led 2008 23:01

Znám podnik, kde mají 6300 a tahají ho John Deerem 7920.
Modrý Zetor 6711, John Deere 8330 a Case mx 310

Zpět na Sběrací vozy, svoz sena a slámy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník