fortschritt e 524
Příspěvků: 119
• Stránka 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
- Honza 2
Jde o to, že se to snažili ze začátku prosadit víc. Začli s tím v elektrárně, potom začli přemýšlet víc, protože s tym byly problémy a došlo se s názorem že se bude spalovat plesnivá pšenice, kvůli větší výhřevnosti. jenže budeš pouštět do vzduchu mykotoxiny a karcinogeny potom celá věc o spalování obilí utichla. Dobře. Skutečným užitečným záměrem je podle mě bioetanol, ropa je podle odhadu na 30 let. Proč brzdit rozvoj užitečnější věci. Jde o kolektivní debatu. je třeba aby k tomu řekli něco i jiní lidé z praxe.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Vidíš, bylo to krajní řešení co se nechytlo. Bioetanol je perfektní nápad a je třeba jít do toho co nejdřív. Navíc nevidím v tom takové morální a etické zábrany jak ve spalování. Budiš pálit slámu, to je lepší, na to by se mělo zaměřit víc a jít touto cestou.
NIe kompresorová klíma nie je na všetkých kombajnoch, väčšinou bola už na kombajnoch po 1990, asi modré 524 ju mali sériovo, spotreba keď som sa pýtal sa pohybovala okolo 12 litrov.
K bioetanolu, výroba cukru bude menej finančne podporovaná z EU, to je fakt, a keď sa toho niekto chytí môže to byť zaujímavý projekt.
K spaľovaniu obilia, skúšali sme raz spáliť starú raž, bola napadnutá škodcami, nebola to žiadna sláva, ani horieť to nechcelo poriadne, a osobne radšej predám úrodu na ďalšie spracovanie než na spálenie.
K bioetanolu, výroba cukru bude menej finančne podporovaná z EU, to je fakt, a keď sa toho niekto chytí môže to byť zaujímavý projekt.
K spaľovaniu obilia, skúšali sme raz spáliť starú raž, bola napadnutá škodcami, nebola to žiadna sláva, ani horieť to nechcelo poriadne, a osobne radšej predám úrodu na ďalšie spracovanie než na spálenie.
Táto bola jedna z prvých z roku 1988 bez drtiča, boli problémy s pohonom kosy tam praskol držiak vahadla, na pohone sitovej skrine praskli plechy na ktorý sú ložiská, boli problémy aj s rozvádzačmi, lebo sú vzadu pri site a nie sú zakryté, stalo sa že sa zakusly a zhorel magnet. Opakuje sa im stále jedna vec- prítlačná pružina na variátore pojazdu, je to podobné ako na osobáku na spojke, nejak rýchlo je unavená. Inak nič, raz mali čosi s motorom ešte nejak pred 8-10 rokmi, menili jeden valec (IFA motor), odvtedy drží.
Myslím že drtič jej dá zabrať, 150 koní je málo na rezanie a 4,8m lištu.
Myslím že drtič jej dá zabrať, 150 koní je málo na rezanie a 4,8m lištu.
Hoši nemáte někdo zkušenosti z těma prvníma E 524 které byly celé tmavě zelené?? Myslím že jedna se k nám dovezla. ¨Je to ten první typ před rokem 1988, takže celá tmavě zelená a v kabině to bylo trochu jinak.
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
to spetr
No nějaké zkušenosti, přeci těchhle vzácnejch E 524 moc nebude. Typuju že u nás mohla bejt tak před 88tým rokem tak jedna nebo dvě. Víš o tom něco?
No nějaké zkušenosti, přeci těchhle vzácnejch E 524 moc nebude. Typuju že u nás mohla bejt tak před 88tým rokem tak jedna nebo dvě. Víš o tom něco?
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
zetorista píše:fofršita 524 má nenaleko od nás jeden soukromník nic moc loni zadřel motor a prej hovno výkon,ale prej lepší než 512 co měl před tim tak nevim
On ten zadřenej motor není tím že by to byl špatný kombajn. Většinou bývá špatný mezikus mezi volantem a pedálama , jezdil jsem s E 512 z roku 1974, která měla původní motor, bez jakékoliv generálky a po předání v restitucích byl tento kombajn pohřben během první sezony motoricky a po druhé sezoně kompletně. Takový důchod si ta dvanáctka nezasloužila
jestli myslíš,že 517 je lepší než 524 tak nevim v čem?Máme 524 modrou,jednu z posledních a čtyři roky jsme sní dělali také služby,kdy tu ještě moc velkejch kombajnu nebylo.Často jsme jezdili s 517 na jednom poli a jediny co bylo plus tak,že udělaly tak o 4 ha za den vic.Jinak spotřeba 517 v našich podmínka je tak 25 - 28l /ha. s 524 jezdíme tak 12l i s přejezdama a v řepce s drtiče je max 18l a to už musí bejt hodně zeleny. Když vemu celosezonní průměr,tak mame 2,3ha/hod.
Petr
Příspěvků: 119
• Stránka 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků