Tomo Vinkovič
Příspěvků: 85
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Hecik píše:Zdravim ohledně těch kardanů-údajně by tam měly pasovat z traktorů Slavia a jsou to ty menší(tvrdil mi to pán co ho má taky).
To franta:kdyby byly nějaké věci na TV420 na prodej tak bych měl zájem,dej kdyžtak vědět co tam máte.Díky.
bohužel traktor slavia mi vubec nic neříká..nějak nemám tušení kde toto sehnat
Hecik píše:Tomo Vinkovič je už neexistující jugoslávská fabrika,která byla zničena bombardováním při válce v Jugoslávii.Vyráběly se tam kloubové malotraktory a příslušenství k nim.TV 420 je obdoba našich TKček(holdr).
Nyní je nahradila firma AGROMECHANIKA která dělá malotraktory AGT.
ja som zisťoval ne webe, že pokračovanie výroby malotraktoru typu tv prevzala firma hittner(http://www.hittner.hr, v sekcii poljoprivredni zglobni traktori), ktorá vyrába lesné kĺbové kolesové traktory "ecotrac" a pod tým istým názvom(sekcia len s iným typovým označením vyrábajú aj malotraktory, súčiastky a nejaké zariadenia naň. chcel by som sa spýtať či informácia o zbombardovaní bjelovarskej tvornice traktora je pravdivá, lebo mám pocit , že pár rokov dozadu som navštívil ich webovú stránku, a podnik sa sprivatizoval.
tatos píše:Hecik píše:Zdravim ohledně těch kardanů-údajně by tam měly pasovat z traktorů Slavia a jsou to ty menší(tvrdil mi to pán co ho má taky).
To franta:kdyby byly nějaké věci na TV420 na prodej tak bych měl zájem,dej kdyžtak vědět co tam máte.Díky.
bohužel traktor slavia mi vubec nic neříká..nějak nemám tušení kde toto sehnat
Existujú Traktory Slavia, boli vyrábané po vojne a okrem nich aj stabilné dieslové motory- stabiláky, no a motory do malotraktorov.
tomovinkovič bol montovaný s rôznymi motormi,lombardini, ruggerini aj s dvojvalcovým motorom slavia,( aj na tv aj na agt. ) Okrem motora je to ten istý traktor, a možno je na ne v čechách a na slovensku aj viac servisných firiem . Označenie traktora so slaviáckym motorom je napr. " slavia tv 824-s "( s- znamená pravdepodobne servoriadenie)
Naposledy upravil frolo dne 25 lis 2007 18:48, celkově upraveno 1
Jozef píše:Jedna firma je HELLCO v Martine,ale tú asi už máte a druhá Marián Šupa Veľké Kostolany 033/7781170 http://www.supa.sk supa@supa.sk. Nemá niekto elektrickú shému zapojenia na TomoVinkoviča.Lámem si hlavu s náhradou toho reregléru a bez schémy elektrického zapojenia je to ťažké.
vo firme Hellco som zháňal na 420-tku guľové čapy na riadenie nič na ňu nemali , jeden zohnala firma Orvex (Bystrička pri Martine), ale za cenu skoro 3000 sk a tak radšej vyskúšam škodovácke čapy, lebo riedenie má veľkú vôľu viac ako 50 stupňov.
Skúšal si toho p. Supu ako som písal.Tam majú hádam všetko,teraz mi poslali cenovú reláciu na trisku a sadu krúžkov.Čo sa týka riadenia nemáš to vôlu v riadení pod volantom.Sú tam také zvlaštne pérové podložky,ktoré tlmia nárazy a tie keď sa otočia,alebo zle zložia tak je potom veľká vôľa na riadení.
Jozef
Jozef píše:Skúšal si toho p. Supu ako som písal.Tam majú hádam všetko,teraz mi poslali cenovú reláciu na trisku a sadu krúžkov.Čo sa týka riadenia nemáš to vôlu v riadení pod volantom.Sú tam také zvlaštne pérové podložky,ktoré tlmia nárazy a tie keď sa otočia,alebo zle zložia tak je potom veľká vôľa na riadení.
Vďaka za tipy. U šupu som objednal čapy kĺbu ohýbania traktora a prišli poštou už na druhý deň. Na riadenie som sa ešte nepozrel, z katalógu náhr.dielov mi chýba popis súčiastok volantu, takže ak som predtým niečo zamenil už sa to asi nedozviem.
Zdravím ,neviem ,či máš ten istý typ traktoríka a teda aj riadenia ,lebo na fotkách niekde vidím taký joystick neviem či tam nie je servo ,ale môžem ti to pokresliť ako sa pamätám ked som to vlani v zime robil. Sú tam dve tlačné ložiská ,dve podložky ,semering , na oske riadenia ešte puzdro a tie podložky sú nie je klasické pérové. Vypadajú ako normálne vložky ale sú predpružené. Švagor je strojár a ten mi to povedal o čo sa jedná. Chcel by som sa opýtať ,cez víkend som ti posielal viac krát poštu ohladom toho reglera na súkromný e-mail a neviem či si to dostal. Daj mi vedieť prosím.Jozef
Jozef
Dík za ochotu,ja mám reglér od firmy DUCATI a tvoj je podla fota bud SAPRISA,ALTECNA,alebo NICSA tie majú takto robené vývody,je ich tam 6 a reglér je tiež na TomoVinkoviča.Ten čo si mi poslal pofotený máš už opravený?Keď ho budeš mať otvorený pozri hlavne farby na tej diode a odporoch a napíš poradie ja už si to nejako dám dohromady aj keby si to prečítal z druhej stany.Pofoť ho ešte raz hlavne ako sú zapojené vývody ja si zapojenie a schému spravím aj z fotky.Ak máš rez riadenia hoď mi ho do pošty, ale podla mňa tam musia byť,lebo tam hrajú dôležitú úlohu.
Jozef
zháňanie po informáciách o tomo vinkovičovi ma dosť pohltilo, niečo som našiel a rád by som to tu zverejnil, aj keď to nie je nič prevratné.
neviem odkedy sa tv vyrábal, ide o traktor v licencii "Pasquali" čo traktor talianskej výroby (asi od r. 1949). tomo vinkoviča vvyrábali v bjelovarskej "tvornici traktora" v Chorvátsku. Najnižšiú typovú radu som našiel 418.. ktorú začali vyrábať ais kocom 60. a v 70.rokoch. potom nasledujú známe tv 420 veľmi podobné rade pasquali 997, a 523. 700rada bola montovaná už aj s dvojvalcom a na hore kapote sa objavujú vetracie otvory. rada 800 prišla s novým typom kapoty a u tejtorady bola monovaná aj kabína. koncom 90. rokov sa traktory tv premenovali na prima tt a vyrábala sa 830 až 840-tka v zelenej farbe.
po roku 2001 zrejme nastali ďalšie vlastnícke zmeny, lebo riaditeľom a vlastníkom sa stal stjepan hittner a v roku 2004 firma hittner predstavila malý traktoer ecotrac 21, 30, a 32 v, čo je modifikácia rady prima tt (830 ).
na pohon slúžili tv rôzne dieslové motory napr. u Tv 420to bol lombardini 1 valec s typovým označením 100 LdA vlicencii firmou DMB-21. maj Beograd (fabrika malitražnih motora) ( terajšie označenie100LDA je 4LD 75 o výkone 13,25KW alebo 18ks(HP)
do700 a 800-kovej série sa montovali aj české vzduchom chladené dvojvalcové dieslové motory slávia 2S90A o výkone nejakých 16KW, asi 22koní.
po zániku podniku slávie napajedla.ktorá ich vyrábala, sa tento nahradil motorom lombardinia po zmene značky sa tv alias ecotrac začal dodávať aj s motormi Deutz.
zatiaľ toľko
neviem odkedy sa tv vyrábal, ide o traktor v licencii "Pasquali" čo traktor talianskej výroby (asi od r. 1949). tomo vinkoviča vvyrábali v bjelovarskej "tvornici traktora" v Chorvátsku. Najnižšiú typovú radu som našiel 418.. ktorú začali vyrábať ais kocom 60. a v 70.rokoch. potom nasledujú známe tv 420 veľmi podobné rade pasquali 997, a 523. 700rada bola montovaná už aj s dvojvalcom a na hore kapote sa objavujú vetracie otvory. rada 800 prišla s novým typom kapoty a u tejtorady bola monovaná aj kabína. koncom 90. rokov sa traktory tv premenovali na prima tt a vyrábala sa 830 až 840-tka v zelenej farbe.
po roku 2001 zrejme nastali ďalšie vlastnícke zmeny, lebo riaditeľom a vlastníkom sa stal stjepan hittner a v roku 2004 firma hittner predstavila malý traktoer ecotrac 21, 30, a 32 v, čo je modifikácia rady prima tt (830 ).
na pohon slúžili tv rôzne dieslové motory napr. u Tv 420to bol lombardini 1 valec s typovým označením 100 LdA vlicencii firmou DMB-21. maj Beograd (fabrika malitražnih motora) ( terajšie označenie100LDA je 4LD 75 o výkone 13,25KW alebo 18ks(HP)
do700 a 800-kovej série sa montovali aj české vzduchom chladené dvojvalcové dieslové motory slávia 2S90A o výkone nejakých 16KW, asi 22koní.
po zániku podniku slávie napajedla.ktorá ich vyrábala, sa tento nahradil motorom lombardinia po zmene značky sa tv alias ecotrac začal dodávať aj s motormi Deutz.
zatiaľ toľko
o tomo vinkovičovi
neviem odkedy sa tv vyrábal, ide o traktor v licencii "Pasquali" čo traktor talianskej výroby (asi od r. 1949). tomo vinkoviča vyrábali v bjelovarskej "tvornici traktora" v Chorvátsku. najčastejšie predávané tv čka na nete z 2. ruky sú 418.. tv 420 veľmi podobné rade pasquali 997, a tv 523, 732 (s dvojvalcom )a 818,826
Koncom 90. rokov sa traktory tv premenovali na Prima tt a vyrábali sa pod ozančením prima tt 830 alebo 840 s
Po roku 2001 firma hittner predstavila malý traktor ecotrac 21, 30, a 32 v, čo je podľa chorvátskeho netového fóra modifikácia rady prima tt (830 ) hittnerovci síce tvrdia že pokračujú v tradícii niekdajšiej výroby tv malých klbových traktorov
info som našiel na chorvátskych forach
tu je odkaz na 1 fórum (majú tam dosť obrázkov) http://www.stajnica.com/forum/viewtopic.php?p=3841
alebo http://poljoprivredni-forum.com/viewtop ... a&start=90
pohon tv bol rôzny, dieslové motory napr. u Tv 420to , lombardini 1 valec s typovým označením 100 LdA v licencii firmou DMB-21. maj Beograd (fabrika malitražnih motora) ( terajšie označenie100LDA je 4LD 75 o výkone 13,25KW alebo 18ks(HP)
do700 a 800-kovej série sa montovali aj české vzduchom chladené dvojvalcové dieslové motory slávia 2S90A o výkone nejakých 16KW, asi 22koní.
po zániku podniku slávie napajedla, ktorá ich vyrábala, sa tento nahradil motorom lombardini a po zmene značky sa tv alias ecotrac začal dodávať aj s motormi Deutz.
zatiaľ toľko
neviem odkedy sa tv vyrábal, ide o traktor v licencii "Pasquali" čo traktor talianskej výroby (asi od r. 1949). tomo vinkoviča vyrábali v bjelovarskej "tvornici traktora" v Chorvátsku. najčastejšie predávané tv čka na nete z 2. ruky sú 418.. tv 420 veľmi podobné rade pasquali 997, a tv 523, 732 (s dvojvalcom )a 818,826
Koncom 90. rokov sa traktory tv premenovali na Prima tt a vyrábali sa pod ozančením prima tt 830 alebo 840 s
Po roku 2001 firma hittner predstavila malý traktor ecotrac 21, 30, a 32 v, čo je podľa chorvátskeho netového fóra modifikácia rady prima tt (830 ) hittnerovci síce tvrdia že pokračujú v tradícii niekdajšiej výroby tv malých klbových traktorov
info som našiel na chorvátskych forach
tu je odkaz na 1 fórum (majú tam dosť obrázkov) http://www.stajnica.com/forum/viewtopic.php?p=3841
alebo http://poljoprivredni-forum.com/viewtop ... a&start=90
pohon tv bol rôzny, dieslové motory napr. u Tv 420to , lombardini 1 valec s typovým označením 100 LdA v licencii firmou DMB-21. maj Beograd (fabrika malitražnih motora) ( terajšie označenie100LDA je 4LD 75 o výkone 13,25KW alebo 18ks(HP)
do700 a 800-kovej série sa montovali aj české vzduchom chladené dvojvalcové dieslové motory slávia 2S90A o výkone nejakých 16KW, asi 22koní.
po zániku podniku slávie napajedla, ktorá ich vyrábala, sa tento nahradil motorom lombardini a po zmene značky sa tv alias ecotrac začal dodávať aj s motormi Deutz.
zatiaľ toľko
Naposledy upravil frolo dne 02 srp 2008 19:06, celkově upraveno 1
frolo:Nespletl jsi se u toho označení motoru LDA 100 by mělo být správně 4LD 7O5 12.0/16.3 kW/k.To jenom že mě to na stránkách http://www.lombardini.hr/zracno/diesel/ ... LD/4LD.htm ukázalo toto srovnání.
Katalog jsem sehnal přes p.ing. Svobodu ,který je opravuje a zabývá se prodejem nd. Mají i své int.stránky http://www.rehos.cz jinak telefon na něj 606710204
- Matus Kovar
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 pro 2007 18:00
mam(tv420)neviete mi niekto poradit kde by som mohol kupit nan štarter ale radšej uz použity alebo dajaky pokazeny dik
- Matus Kovar
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 pro 2007 18:00
OKEY ten vyfuk by nevadil a asi kolko stoji ten štarter a pasuje určite potrebujem to vediet na 100% dik caw
- Matus Kovar
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 pro 2007 18:00
mozem porosit niekoho o radu mam problem ked ho naštartujem a chcem dat vyšie otačky tak otačky dam len na polovicu a viac uz mi nejdu dat poradte mi niekto co to moze byt uz som skušal vymenit aj palivovy filter ale je to to iste prosim
- Matus Kovar
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 pro 2007 18:00
nie nemal dal so dole aj hlavu ci nahodou nieje podpaleny ventil ale nieje ale nebol naštastie tak som rozobral cely palivovy system a uz to ide bolo to trochu ucpate
Re: Tomo Vinkovič
dobry den chcem sa spytat gde by som mohol zohnat cievku startera na tomo vinkovic tv 420
- Matus Kovar
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01 pro 2007 18:00
Re: Tomo Vinkovič
jeden kamoš mi poradil ze tam pasuje civka z IFY teda z multikare ale ten novši typ myslim 2 kabinkova a 4 Valec a tušim aj 3 valec mnelo by to pasovat ale nejsem si isty
Příspěvků: 85
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků