Deutz-Fahr Topliner
Příspěvků: 75
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
- Martin Čepička
- Příspěvky: 38
- Registrován: 06 pro 2005 17:15
- Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko
Kolona DF
Tak jsem se o té koloně DF bavil s kamošem a ten mi říkal že to nemuselo být všechno z jednoho podniku, ale že se jich mohlo domluvit víc! Je fakt že jsem tam viděl určo 2 doprovodný auta, možná 3, ale to si nejsem jistý.
- Martin Čepička
- Příspěvky: 38
- Registrován: 06 pro 2005 17:15
- Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko
to Jan Sedlák: a proč Tě štve že ty mlátičky teď vyrábí v Chorvatsku?
Jinak poslední dvě sezony je to bída, děláme tak cca 800Ha ve třech DF, nebyly tšefty a počasí taky nepřálo. Ale byly doby kdy jsme jen s 4075HTS dělali 450 Ha za sezonu, teda v obilí. Jsou to jen přibližný čísla tak mě tu nikdo nechytejte a slovo ju
A je tu i někdo jiný kdo jezdí na DF? By mě zajímalo jaký výkony děláte teď a dřív a tak...
Jinak poslední dvě sezony je to bída, děláme tak cca 800Ha ve třech DF, nebyly tšefty a počasí taky nepřálo. Ale byly doby kdy jsme jen s 4075HTS dělali 450 Ha za sezonu, teda v obilí. Jsou to jen přibližný čísla tak mě tu nikdo nechytejte a slovo ju
A je tu i někdo jiný kdo jezdí na DF? By mě zajímalo jaký výkony děláte teď a dřív a tak...
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Štve, ani tak neštve ale zkrátka mám k tomu takový odpor trochu. Možná je to blbost ale bude tam ta kvalita montáže a provedení? Koupil by sis Fabi vyrobenou nebo montovanou v Polsku, Rumunsku nebo Chorvatsku? Nevěřil bys tomu tolik jako od nás.
- Martin Čepička
- Příspěvky: 38
- Registrován: 06 pro 2005 17:15
- Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko
No a ty si myslíš, že když nebudou splněný nároky na kvalitu, jakost atd, že by to tam jinak vyráběli? Vem si, že to možná vyrábějí chorvati, ale dohlížejí na to němci! A pokud by se jim něco nezdálo, tak už by byla výroba důvno zastavena. Podívej se co je u nás Francouzkejch, Německejch, Anglickejch a kdo ví jakejch podniků ještě. Dělníci jsou Češi a dozor tomu dělají lidé, inženýři, přímo z fabriky té či oné země!
Je to jen můj názor, neber to jako útok na tvou osobu
Je to jen můj názor, neber to jako útok na tvou osobu
- Martin Čepička
- Příspěvky: 38
- Registrován: 06 pro 2005 17:15
- Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko
tip
Životnost?... Těžko říct, to si netroufnu odhadnout. Záleží jak se kdo ke své mašině chová. Když se o mašinu budeš dobře starat tak Ti vydrží. Nám ještě předloni, když ještě neslízaly nálepky a barva nebyla moc vybledlá, říkali co to máme za nové kombajny a to už jely 11. sezonu!!! Však jsem psal Správci Farmwebu, že pošlu fotečky tak budeš moct zhodnotit sám, aspoň částečně, jak vypadají udržovaná DF po 13 sezonách
- Martin Čepička
- Příspěvky: 38
- Registrován: 06 pro 2005 17:15
- Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko
To Miro Myslíš tím motohodiny? v Ha bych to možná po konzultaci s kamošem co s mím DF jezdil předemnou možná dal dohromady. Má sešítek kdy si psal kde kdy kolik a tak Co jsi myslel tím SZ?
- Martin Čepička
- Příspěvky: 38
- Registrován: 06 pro 2005 17:15
- Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko
nálepky
Ta WAPka se na těch nálepkách podepisuje asi nejvíc. Však to na těch fotkách co budu posílat bude vidět, teda na těch posledních
- Jura
Deutz Fahr
Mohli by jste mi prosím poradit nějakou firmu která prodává nebo dováží použité kombajny deutz fahr? Jde mi o typy 4065(HTS) nebo 4070nebo 4075(HTS). Jak se asi pohybují ceny řekněme kolem roku 1996.97,98?
- Martin Čepička
- Příspěvky: 38
- Registrován: 06 pro 2005 17:15
- Bydliště: kousek od Lysic, okr. Blansko
Doporučil bych Ti z nich 4075 HTS a šestivál motor. U nás to kupujou přímo z bazarů myslím že z Německa. Kamoš mi říkal že v Křižanově je taky nějakej bazar zemědělské techniky a prý by tam měla být nějaká 80ka, ale víc o ní nevím jen že tam je.
Ta velka skupina deutz-fahru mohla byt od Moravske Trebove, maji tam i dva 8XL. Byli jsme si u nich merit vozik pod stul. Uz ani nevim, jak se ta spolecnost jmenovala, sidlo maji myslim v Linharticich, kombajny parkujou v arealu pred Moravskou Trebovou - viz GPS Loc: 49°45'40.63"N,16°40'52.93"E.
Jinak tenkrat s tema 8XL moc spokojeni nebyli, chteli je vymenit za neco, co bude vic sekat a min cekat na servis.... hlavne elektronika.
Jinak tenkrat s tema 8XL moc spokojeni nebyli, chteli je vymenit za neco, co bude vic sekat a min cekat na servis.... hlavne elektronika.
Deutz -Fahr Ectron 5530 H
To se divím že se o těch deutz fahrech tady všici vyjadřují celkem kladně, ale tak jen tak dál, jsou to přeci zajímavý stroje O tom 8XL sem hodně slyšel v souvisloti s elektrikou, v jednom ze zastoupení Agrallu ho měli v bazaru, museli tam kompletně natáhnout novou elektriku. Jinak na burzách v Německu prej obsazují ty poslední místa. První místa vždy Claas pak Johndeere, Newholland atd. Deutz Fahr byl na špici s kvalitou eště když se dělal přímo v Německu, to byly ty typy tak do těch verzí M36.40TS a možná prvních Toplinerů, pak jak to šlo do Dánska tak prej na to totálně kašlali, to mě potvrdil i prodejce. Jedna z těch posledních verzí řady M36, konkrétně M36.10 se sem dovezla, myslím první Deutz Fahr u nás. Mluvil jsem s borcem co s ní jezdí, prej bez chyby. Lišty byly dováženy z USA.
Nevíte ještě o dalších deutz fahrech typu M u nás, nebo kdy se sem dovezli první deutz fahry??
Nevíte ještě o dalších deutz fahrech typu M u nás, nebo kdy se sem dovezli první deutz fahry??
ten DF Ectron, co s ním jezdím (100 ha farma, + pár hektarů po službách): první sezona - po první půl hodině vyskočila těhlice sitové skříně (špatně nalisovaný silentblok), po prvním dnu upadla na jedné straně trubka ztrátoměru, druhý rok výměna řemenu pohonu drtiče, který naběhl na řemenici asi díky špatně z výroby osazeným vodicím plechům , třetí sezona hned první den zadřený kompresor klimatizace s malým požárem, který jsme naštěstí uhasili bez dalších škod, po sezoně vyměny řetězy šikmáku (praskaly unašeče příček), letos to byla čtvrtá sezona a odešlo první ložisko - spodní na zrnovém dopravníku. A to máme najetých 350 Mth ...
Ectrony se měly prodávat i nastříkané na červeno jako Massey Activa, dneska už se nedělají, celou tuhle malou řadu nahradily Sampa přestříkané na zeleno
O nových řadách 56xx jsem slyšel v Křižanově (měl ho tam vloni i předloni v agrobazaru, jezdil přes léto ve službách), že kvalita materiálu je chabá, hodně prodřených plechů po pár sezonách....
Ectrony se měly prodávat i nastříkané na červeno jako Massey Activa, dneska už se nedělají, celou tuhle malou řadu nahradily Sampa přestříkané na zeleno
O nových řadách 56xx jsem slyšel v Křižanově (měl ho tam vloni i předloni v agrobazaru, jezdil přes léto ve službách), že kvalita materiálu je chabá, hodně prodřených plechů po pár sezonách....
Deutz -Fahr Ectron 5530 H
dotaz na Martina Čepičku: prosimtě, kde nakupujete na DF náhradní díly? a nemáte někde převodní tabulku na ložiska mezi deutz-fahr katalogem a normálním číslování SKF? psal jsem si o to do Německa přímo na Deutz-fahr a ve vší slušnosti mne poslali tam, kde slunko nesvítí....
Deutz -Fahr Ectron 5530 H
Nemáte někdo zkušenosti s typy M36? Byly to první dovezené Deutzfahry eště před toplinerem, asi 7 kousků. Jednou jsem mluvil s jedním kombajnérem tohoto stroje a nemoch si to vynachválit!! Aji tady na vebu jsou fotky M36ky, ale už je nemůžu najít
Také vám dnešní moderní kombajny připadají příliš přetechnizované?
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
Ba dokonce se při jejich ovládání cítíte jak v kanclu? Máme pro vás elegantní řešení.
Kupte si KOLOSA!
SK 6 Kolos - kombajn bez kompromisů!!!
Žádejte u svých regionálních prodejců ÚPZT.
TOPLINER
my sme mali 4075 HTS a viem svoje, nemozem tomu uverit preco si ho kazdy chvali a pod., u nas sa na nom pokazila este aj poistka na ele. pri akumulatoroch, proste VSETKO, lista, klimatizacia, drtic slamy, vozik, hambili sme sa s nim nieco kosit pre tu jeho " cistotu ". Boli pri nom vseliaky odbornici a profesionali do DF a pod. a nikto nikdy neprisiel ani na jednu vec preco sa kazdu hod. nieco pokazilo. Pri praci 70% len stal koli opravam. A tak sme sa s nim rozlucili a uz ziadny topliner. Je mi to luto ale nikto nikdy uz nezisti co tomu kombajnu bolo.... ak by niekto mal blizsie skusenosti tak pleas nech sa ozve na mail. Vopred dakujem
Pane kubiakk, stávají se i takové věci že člověk padne na nepovedený stroj. Tu čistotu uznávám, taky jsem s tím měl problémy, tady to konstruktéři dost dobře nevychytali, ale vždycky se nám to podařilo nějak seřídit, aby to vypadalo rozumně,většinou to byl spíš takový kompromis.Proč se vám ten kombajn tolik kazil, to už asi nikdo nezjistíme, když jste ho dali pryč , ale 70% prostojů , za to asi nemohl jenom ten kombajn . Na vozíku rády upadávaly kola, ale to byl problém obyčejných ložisek, pokud by jste si tam vyměnili náboj , např. z vozíku od E 512, který má kuželová ložiska, tak by jste měli o 10% problémů míň. Jinak bych rád věděl odkud jste a jestli jste v tom kombajnu měli 6. nebo 8. válcový motor.
OTAS
My sme z vychodneho slovenska. Mam tusenie ze sme mali 6 valec. U nas ked spomeniem slovo topliner tak uz ide o zivot. Vazne to skazilo viac nez dost veci. Jednoducho sa v nom kazilo uplne uplne uplne vsetko. Este aj vzduch. kompresor co sa s nim nastavovala vyska sedadla. Klima, pocitadlo hek., stale nieco bolo s listou, ak by ste vedeli co vsetko sa v nom zacalo diat tak by ste mi naozaj ani neverili. Snazili sme sa ako len mohli. A inac, s tym vozikom....tak sme mali iny vozik nez je original k DF Topliner. Takze potom uz bol potom s vozikom pokoj. Naozaj tie roky s tym kombajnom boli tie najhorsie ake sme prezili. Kazdou hodinou sa urval nejaky remen alebo sa nieco zlomilo. Proste stale, stale, stale nieco. Verim tomu ze v skutocnosti toplinery nie su zle kombajny, ale to co sa dialo s tym nasim tak to ani srnka netusi. Robili sme vsetko co sa dalo a cim dalej tym vaic to slo dole vodou. Teraz su to uz len spomienky, ale len tie zle Crying or Very sad a stale ta otazka....preco prave nam sa nieoc take prihodilo. Pre velke firmy a pod. to nie je ani taka velka strata, ale pre obycajneho suk. rolnika ide skoro o zivot. Ale dnes uz je to chvala bohu prec a je vsetko v poho.
no hej, ale reci inych a ich dojmi je nieco ine ked to ty zazijes na vlastnej kozi a s tym DF co sme mali tak to bolo nieco STRASNE...pisat by som o tom srote vedel cely den ale co s toho.... len to nechapem, ze jeden z vedlajsej dediny ma DF STARLINER 4045 H a na nom sa pokazi raz za cas nejaka ta blbost, ale nic vazne. A ten nas uplne stale len bol odstaveny koli vaznym porucham proste sa dosralo to, co sa ani dosrat neda
Môžeš byť trochu kontrétnejší o tých poruchách ? Koľko toho mal za sebou ? Mali ste ho od "novoty" alebo bol kúpený starší? Aký rok výroby, mal ešte páky vľavo v kabíne vedľa sedačky ?
Odmysli si ložiská, remene, reťaze, žabky a podobné drobnosti to sú bežné poruchy a za problém to nepovažujem to záleží na údržbe. Dosť by ma to zaujímalo...........
Odmysli si ložiská, remene, reťaze, žabky a podobné drobnosti to sú bežné poruchy a za problém to nepovažujem to záleží na údržbe. Dosť by ma to zaujímalo...........
Miro mali sme ho pred 10imi rokami takze si uz vsetko nepametam. Paky neboli na lavej strane v kabine, my sme tam mali sedadlo. Aj sedadlo vodica bolo ovladane vzduchom. Rok vyroby si uz nepametam ale kupili sme ho uplne novy. Vtedy to boli obrovske peniaze, dnes uz su dotacie a pod. Tych chyb a poruch mal obrovitanske mnozstvo a je to nieco neuveritelne. Uz som tu o niektorych poruchach pisal tak nechce sa mi este raz. Proste " nepodareny kus " je slabe slovo na tu kopu srota. Ale toho kombajna je obrovska skoda.
Příspěvků: 75
• Stránka 2 z 3 • 1, 2, 3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník