kary a vleky bez spz
Příspěvků: 118
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: kary a vleky bez spz
Každopádně,jestli pracovní přípojné stroje nepodléhají povinnosti mít povinné ručení, tak to znamená jenom to,že pokud v případě nehody budeš mít na tom nějaký podíl viny,tak to uhradíš ze své kapsy.
To je už na zvážení každého,do jaké míry hodlá riskovat.
U velkých drahých kombajnů si zemědělci platí něco jako havarijní pojištění,ze kterého se hradí škody a opravy stroje a je to i včetně vozíku s lištou atp.
Bohužel u starých strojů jako jsou E512 či E516 atp. se to nevyplatí.
To je už na zvážení každého,do jaké míry hodlá riskovat.
U velkých drahých kombajnů si zemědělci platí něco jako havarijní pojištění,ze kterého se hradí škody a opravy stroje a je to i včetně vozíku s lištou atp.
Bohužel u starých strojů jako jsou E512 či E516 atp. se to nevyplatí.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: kary a vleky bez spz
to standis:
Koupil jsem si nedávno podvozek od lišty z E 516, abych si na něj mohl odkládat řepkovej předvál a má plnohodnotnej výrobní štítek. Je z roku 1978. U dvou podvozků z E 512 výrobní štítek nemam. Název je Transportwagen což v překladu je podvozek a jelikož se připojuje a není pevnou součástí kombajnu tak si myslím,že by tu pojistku asi měl mít.
Koupil jsem si nedávno podvozek od lišty z E 516, abych si na něj mohl odkládat řepkovej předvál a má plnohodnotnej výrobní štítek. Je z roku 1978. U dvou podvozků z E 512 výrobní štítek nemam. Název je Transportwagen což v překladu je podvozek a jelikož se připojuje a není pevnou součástí kombajnu tak si myslím,že by tu pojistku asi měl mít.
Re: kary a vleky bez spz
chose píše:to standis:
Koupil jsem si nedávno podvozek od lišty z E 516, abych si na něj mohl odkládat řepkovej předvál a má plnohodnotnej výrobní štítek. Je z roku 1978. U dvou podvozků z E 512 výrobní štítek nemam. Název je Transportwagen což v překladu je podvozek a jelikož se připojuje a není pevnou součástí kombajnu tak si myslím,že by tu pojistku asi měl mít.
u 516 nevím, nejezdím s ní, ale u 514 štítek není, ale i když je na podvozku štítek, tak já sázím na to nepojistit (je to součást kombajnu-příslušenství) když u traktoru sundáš závaží, tak taky neběžíš na dopravku, aby ti přepsali hmotnosti, je to prostě příslušentví, se kterým ten stroj může (nemusí) být provozován, ale je to v podstatě na každém, jak si život uděláš, takovej ho máš. toť můj názor, až budu mít chvilku, zkusím napsat do tý zkušebny.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: kary a vleky bez spz
Bohužel mnoho věcí je v zemědělství takto nedořešených,nebo se spíš s nimi dříve nepočítalo.
Bohužel při nehodě nebo problému to chtějí vždy hodit na toho zemědělce nebo traktoristu,protože už z principu je považovaný za nežádoucí silniční překážku.
Bohužel při nehodě nebo problému to chtějí vždy hodit na toho zemědělce nebo traktoristu,protože už z principu je považovaný za nežádoucí silniční překážku.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: kary a vleky bez spz
poulm píše:Bohužel mnoho věcí je v zemědělství takto nedořešených,nebo se spíš s nimi dříve nepočítalo.
Bohužel při nehodě nebo problému to chtějí vždy hodit na toho zemědělce nebo traktoristu,protože už z principu je považovaný za nežádoucí silniční překážku.
proto to alespoň částečně řeším tím doprovodným vozidlem, i když taky se samozřejmě dá narazit na blba...
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: kary a vleky bez spz
no právě je to kocourkov, taky řeším rozmetadlo bohužel z bývalého záp. německa. je to katastrofa.zlatě v DE tam na to hodí cedulku s rychlostí 6km a valí a nikdo papíry neřeší .... mužou v okolí obce normálně jezdit jen to musí brzdit a svítit. to samé je v Rakousku .Bohužel u nás je legislativa uplně na ......
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
Nechci zakládat nové téma, tak se zeptam tady. Mám možnost koupit jednonápravovéj vlek za traktor(tahali ho 6345, tak bych tipoval cca 5tuna). Akorát je to domácí výroba a neni k tomu žádná dokumentace, nemá to štítek, techničák a pochopitelně ani spz. Cena 25tis. Chtěl bych ho používat na plnění sečky a rozmetadla UH přes šnek. Teoreticky by se v mých službách na silnici skoro nedostal, ale... Teď k mému dotazu(ům)... zda-li koupit(v podstatě už sem slíbil, že si ho odvezu) a druhá věc, jak ho dopravit domů? Nejjednodušší je jet po vlastní ose cca 60km, ale co na to pánové z gangu Pomáhat a chránit?
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
- AGportal.cz
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 dub 2014 15:37
Re: kary a vleky bez spz
Zdravím jen přidám jednu zkušenost, 2x mě zastavili z toho jednou kontroloval pouze traktor, ale podruhé to bylo horší, připojné vozidlo musí mít zelenou kartu, SPZ, technickou atd. od té doby mám vše na SPZ. Zkrátka záleží na koho narazíš a nejlepší je když nenarazíš na nikoho
http://www.AGportal.cz - Seznam manuálů, novinky ze zemědělství, vyhledávání a zadávání agroslužeb, jednoduchý agrobazar - vše ZDARMA a BEZ REGISTRACE
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
Přesně tak, nejlepší je když nenarazíš na nikoho. Akorát problém, jak udělat zelenou kartu, kdy o vleku nevím nic. a hlavně mi pak bude minimálně rok stát doma na dvoře a nikam nepojede.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: kary a vleky bez spz
Mnoho lidí žije v hořkém omylu,že když si pojistí nějaké samodomo,že to postačí a něčemu pomůže.
Bohužel opak je pravda.Bohužel pojistka bez TP a SPZ, popř. nějakého typového průkazu je absolutně k ničemu.
Navíc tažené nebo nesené pracovní stroje nepodléhají povinnosti mít povinné ručené a i v případě že ho mají a jsou tažené po silnici a dojde ke škodné události,tak je škoda vždy hrazená z povinného ručení tažného vozidla,tj. z traktoru.
Takové ty všelijaké vozíky a vlečky vyrobené doma jsou neštěstí.
Dejte si také pozor i na ježdění po polních nebo obecních prašných cestách,pořád se jedná o nějaký druh komunikace a platí na ní stejné předpisy jako na silnici. Přesněji řečeno,když pojedu nějakým samohybem samodomo nebo i továrním traktorem který nemá TP a nedejbože na takové polňačce někoho rozcuchám, tak jsem skončil. Na takových cestách v dnešní době chodí mnoho chodců na procházce,cyklistů,motorkářů,čtyřkolkářů a jiný silniční hmyz a střety se zemědělskou technikou dopadají špatně.
Nechci tím nikoho strašit,jenom si srovnejte souvislosti.
Bohužel opak je pravda.Bohužel pojistka bez TP a SPZ, popř. nějakého typového průkazu je absolutně k ničemu.
Navíc tažené nebo nesené pracovní stroje nepodléhají povinnosti mít povinné ručené a i v případě že ho mají a jsou tažené po silnici a dojde ke škodné události,tak je škoda vždy hrazená z povinného ručení tažného vozidla,tj. z traktoru.
Takové ty všelijaké vozíky a vlečky vyrobené doma jsou neštěstí.
Dejte si také pozor i na ježdění po polních nebo obecních prašných cestách,pořád se jedná o nějaký druh komunikace a platí na ní stejné předpisy jako na silnici. Přesněji řečeno,když pojedu nějakým samohybem samodomo nebo i továrním traktorem který nemá TP a nedejbože na takové polňačce někoho rozcuchám, tak jsem skončil. Na takových cestách v dnešní době chodí mnoho chodců na procházce,cyklistů,motorkářů,čtyřkolkářů a jiný silniční hmyz a střety se zemědělskou technikou dopadají špatně.
Nechci tím nikoho strašit,jenom si srovnejte souvislosti.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
Jsem to ještě promyslel a vlek nakonec nebudu kupovat. Nejen z důvodů problémů s jakýmkoliv "přihlášením" či legálním provozem, což je hlavní důvod a taky kvůli malé kapacitě a nevyhovujícím rozměrům a objemům. Potřebuju spíš něco většího za JD a né menšího .
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: kary a vleky bez spz
Mnoho lidí se nebojí, ale je to jenom do času.
Ale, že by někdo zkusil regulérně přihlásit přívěs, tak o tom nerozumuje nikdo.
Vždyť se přece přihlašují přívěsy domácí výroby za OA , viz. podmínky registrace vozidel.
Já v současnosti provádím přestavbu autovleku na traktorový a pak mám v plánu přihlásit plaťák tovární výroby,samozřejmě až ho dám do kupy aby vše svítilo a brzdilo jak má, taktéž návěs NS900 atd.,vše chci mít v cajku a nechci se dočkat toho,že se o mně někdo na silnici otře a pak budu vše platit.
Při dnešním zběsilém provozu na silnicích považuji za sebevražedné jezdit s nějakou károu či vlečkou bez TP nebo s TP z nějakého rozmetadla či jiného stroje,v případě problému a zjištění se jedná o podvod a tak k tomu bude policie také přistupovat.
Ale, že by někdo zkusil regulérně přihlásit přívěs, tak o tom nerozumuje nikdo.
Vždyť se přece přihlašují přívěsy domácí výroby za OA , viz. podmínky registrace vozidel.
Já v současnosti provádím přestavbu autovleku na traktorový a pak mám v plánu přihlásit plaťák tovární výroby,samozřejmě až ho dám do kupy aby vše svítilo a brzdilo jak má, taktéž návěs NS900 atd.,vše chci mít v cajku a nechci se dočkat toho,že se o mně někdo na silnici otře a pak budu vše platit.
Při dnešním zběsilém provozu na silnicích považuji za sebevražedné jezdit s nějakou károu či vlečkou bez TP nebo s TP z nějakého rozmetadla či jiného stroje,v případě problému a zjištění se jedná o podvod a tak k tomu bude policie také přistupovat.
Naposledy upravil poulm dne 30 kvě 2014 07:28, celkově upraveno 2
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: kary a vleky bez spz
Mr.Equable píše:Jsem to ještě promyslel a vlek nakonec nebudu kupovat. Nejen z důvodů problémů s jakýmkoliv "přihlášením" či legálním provozem, což je hlavní důvod a taky kvůli malé kapacitě a nevyhovujícím rozměrům a objemům. Potřebuju spíš něco většího za JD a né menšího .
A jaký objem či tonáž potřebuješ za JD? A sháníš návěs nebo přívěs?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
Za JD by se mělo dát tahat kolem 12-15tun. Takže něco o této celkové hmotnosti. a nejlépe přívěs(s návěsem bych se asi ve stodole nevytočil) aby byl S3 (nebo alespoň sklápět dozadu, kvůli plnění rozmetadla, popř.sečky)
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: kary a vleky bez spz
Spíš se podívej to techničáku jakou tam máš uvedenou hmotnost přívěsu.
Pokud budeš hledat nejlevnější variantu,tak to udělej jako já,kup si nějaký autovlek BSS 16.12 nebo 10.10,mnoho už jich je na prodej rovnou (přetypovaných) s provedenou přestavbou na traktorové.Mají solidní objem i tonáž vhodné za střední traktory 100-200k.
Co se týče sklápění dozadu,tak mám v plánu si tento svůj vlek,který je standartně S2, předělat na S3.Chci na to použít 5ti stupňový hever z Tatry,který už mám ,upravit zadní úchyty korby a čelo,nějaké výstuhy a mělo by to jít. Samozřejmě zase někdo může namítat,že je to zásah do konstrukce,samozřejmě ano a určitá ryzika to obnáší,ale s tím jsem s mířený. Nicméně ještě je to jenom ve formě nápadu a od realizace daleko,nejdřív možná příští rok.
Na Bazoši jsem viděl i autovleky 16.12 na převoz sypkých materiálů se sklápěním dozadu už originál,ale na tom se mi zase nelíbí,že to nejde sypat do boku.Vypadá nějak takhle:
Nebo BSS 18.13 S3
Pokud budeš hledat nejlevnější variantu,tak to udělej jako já,kup si nějaký autovlek BSS 16.12 nebo 10.10,mnoho už jich je na prodej rovnou (přetypovaných) s provedenou přestavbou na traktorové.Mají solidní objem i tonáž vhodné za střední traktory 100-200k.
Co se týče sklápění dozadu,tak mám v plánu si tento svůj vlek,který je standartně S2, předělat na S3.Chci na to použít 5ti stupňový hever z Tatry,který už mám ,upravit zadní úchyty korby a čelo,nějaké výstuhy a mělo by to jít. Samozřejmě zase někdo může namítat,že je to zásah do konstrukce,samozřejmě ano a určitá ryzika to obnáší,ale s tím jsem s mířený. Nicméně ještě je to jenom ve formě nápadu a od realizace daleko,nejdřív možná příští rok.
Na Bazoši jsem viděl i autovleky 16.12 na převoz sypkých materiálů se sklápěním dozadu už originál,ale na tom se mi zase nelíbí,že to nejde sypat do boku.Vypadá nějak takhle:
Nebo BSS 18.13 S3
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: kary a vleky bez spz
kdysi jsem měl v plánu taky sypání zadní stranou, avšak osivo mám vakované a poslední dobou i UH. Tudíž jsem od zadního sypání upustil. Zakoupil vlek 10.10H je nižší než 16-12 (nasype tam i E 514) za 16145 ideál ač 10tuna tak tam vozím 14 pšenice. Cesta zakoupení staršího autovleku se mně zdá jako ideální.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: kary a vleky bez spz
V současné době je velká móda velkoobjemových návěsů,no na pole je to fajn,že to dotíží traktor a sklápí to dozadu,ale po silnici to ma příšerné jízdní vlastnosti.S autovlekem se zase po silnici dobře jede, ale občas je to problém vytáhnout z pole,holt je to vždy něco za něco,to si musí každý přebrat sám co mu víc vyhovuje. Každopádně ty plechové autovlečky jsou zatím nejlevnější variantou.
Typ BSS 10.10 je asi takovou nejpraktičtější variantou jak píše bold:
http://stroje.bazos.cz/inzerat/35105844/Vlek-BSS-1010H.php
Typ BSS 10.10 je asi takovou nejpraktičtější variantou jak píše bold:
http://stroje.bazos.cz/inzerat/35105844/Vlek-BSS-1010H.php
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
Chlapy, díky za rady. Taky bych potřeboval něco nižšího, abych se tam dostal z E514 Taky jsem přemýšlel o 16.12. Zatim jen plánuju. Osivo mam taky ve vacích, ale UH mam volně ložený. Uvidim, co jak přístí rok.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: kary a vleky bez spz
na 16-12 s náplatky je problém, tam nasype E-514 jen těsně za okraj, a vychází to tak tak, takže stejně nenasype plný vlek, Ta 1010 je nižší tu nasype pěkně.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
ten z bazoše je pěknej. Uvidim, časem jestli něco pořídim a co chtěl bych nějakej větší, ale zase kombajnista řiká, že budu dlouho čekat na poli než mi naseká. chtěl bych ale stejně nejakej větší než 7tunu(ikdy na ní je cca 92q pšenice).
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: kary a vleky bez spz
jako pokud mlátíš 514 tak si vem sebou rybářskou stoličku. já takhle v pohodě trávil loňské žně.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
jj, taky mi napadlo. Většinou tam stojim a bolí mi pak celej člověk, jak jsem skroucenej. většinou mam vůz nasekanej za cca 2 hoďky a do výkupu jedu tam i zpět max. hodinu a pak ještě chvíli čekam na místě, tak mi to vychází akorát.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: kary a vleky bez spz
takovou perličku, k té stoličce.Před loni jsem měl ještě jedno pole 1,5ha a vedle 10ha a 516 a tatra s třínápravovým vlekem!Na tom 1,5ha poli nasekaná tatra úplně plná(prý 12t),ale jak přejel vedle,tak do toho třínápraváku to bylo peklo!!Téměř bezedná sklenička,jak v ikeii!Vleze se mu tam 20t!!
Re: kary a vleky bez spz
záleží, kdo u té 514 sedí za volantem, co seká a jak moc se ten kombajn s*re. je den, že mi tatra nestíhá odvážet (cca 5km) a je taky den (jako např v loňských ječmenech) kdy jsem namlátil 2 fůry za den. šoféra od tatry jsem poslal domů, protože nemělo smysl, aby tam seděl a čuměl na mě. jinak 514 má výsypnou výšku 3,5m.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: kary a vleky bez spz
3,5m? ale to pak sype těsně za sajtnu.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: kary a vleky bez spz
spíš zálěží na zvýšené máte bočnice, na 17.13 mám nastaveno asi 35cm...zvedal sem včetně pantů...pohodlne s 514kou nasypu 5 násypek s čepicí....
Re: kary a vleky bez spz
Dobrá poznámka,sice to sem nepatří,ale tohle taky začínám řešit. Mám také 17.13ku s dodělanými nádstavkami a mám to vysoké 3,2m
Kamarád mi teď slavnostně sdělil,že má naptaný na žně kombajn E514ku, s čímž už jsem nepočítál,tak začínám laborovat,zda to tam vůbec dostane,ať nemusíme vymýšlet nějaké zlepšováky,jako nějakou brázdu pro vlečku nebo nájezdovou rampu pod kolo pod kombajn
Ale jestli 514ka nasype až do 3,5m, tak by to mělo být v pohodě,ikdyby to sypal těsně za bočnici,na korbě to už holt nějak rozhrnu a uhážu lopatou
Kamarád mi teď slavnostně sdělil,že má naptaný na žně kombajn E514ku, s čímž už jsem nepočítál,tak začínám laborovat,zda to tam vůbec dostane,ať nemusíme vymýšlet nějaké zlepšováky,jako nějakou brázdu pro vlečku nebo nájezdovou rampu pod kolo pod kombajn
Ale jestli 514ka nasype až do 3,5m, tak by to mělo být v pohodě,ikdyby to sypal těsně za bočnici,na korbě to už holt nějak rozhrnu a uhážu lopatou
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: kary a vleky bez spz
musíš najít v okolí kombajn a poměřit. za bočnici by to měl dostat, ale přehrnovat to bude peklo.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Příspěvků: 118
• Stránka 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků