JD 6R
Příspěvků: 138
• Stránka 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: JD 6R
motohodina by měla mít přímou návaznost na otáčky kliky. avšak jsou zde ještě další "hodiny" např provozní hodina. Tady je vazba na práci poněkud jiná.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: JD 6R
motohodiny to počítá avšak pomalej (přímá vazba na otáčky kliky) provozní hodiny, či jiné hodiny to počítá taky (avšak nechat klápat traktor na volnoběh delší dobu je cesta do hrobu s motorem)
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: JD 6R
Tak je tu nová řada 6R. Modely 6110,6120,6130,6145,6155,6175,6195,6215R. http://www.deere.com/en_US/products/equ ... eries.page?
Re: JD 6R
Tak konečně je natočeno 1500 hodin ( no tedy už skoro 1600). Proběhla tedy velká údržba výměny všech náplní a oprava pracovních světel ( SW záležitost, ztratily se z commandcentra- tedy nešly zapnout). Sakum prásk s dopravou, prací (dva servismani) a tou "opravou", která trvala asi hodinku (celkem cca od 9:30-12:30- nestopoval sem to) za 36 tis. Kč včetně daně . V porovnání s předchozím traktorem je to 9 tis. víc, ale výměny jsem si musel dělat sám a v o 500 mth kratším intervalu, takže spokojenost Velká regenerace filtru se nespouštěla, bylo mi řečeno, že si o ni traktor řekne sám a pak už to tedy bude muset vrčet v klidu na místě (původni verze byla ta, že ji servis spustí po výměně náplní preventivne, aby mne to pak eventuelne nezdržovalo od práce- ale zatim to neřešim, uvidíme kdy a jak to proběhne)
Re: JD 6R
nemáte někdo na 6R ochranné sítě na okna? Hodila by se fotka, musim něco vymyslet a nevim kam to uchytit.... na rotačku si troufam bez nich, ale teď přivezu svahový mulčovač a tam už to bude asi nutnost.
Re: JD 6R
Vie niekto poradiť na 6150 directdrive prevodovke môžem pri jazde po ceste dole kopcom pačku pod volantom smer jazdy dať do N, ako jazda na neutrál a pod kopcom znovu zaradiť vpred. Alebo radšej neviraďovať. Mám najazdených 600MH zatiaľ bez problémov.
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: JD 6R
Tak můžeš dát nad kopcem neutrál, ale jde o to co ti udělá traktor v kopci a jak ho zpomalíš. 1.věc kterou mi staří šoféři řikali: "NIKDY v traktoru nevyřazuj!! "
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: JD 6R
samuel píše:Vie niekto poradiť na 6150 directdrive prevodovke môžem pri jazde po ceste dole kopcom pačku pod volantom smer jazdy dať do N, ako jazda na neutrál a pod kopcom znovu zaradiť vpred. Alebo radšej neviraďovať. Mám najazdených 600MH zatiaľ bez problémov.
Možné to samozřejmě je, otázka ale je, proč to dělat. Při C8 je brzdný účinek motoru minimální - až při 60km/h se ozve pípák, že by bylo dobré zpomalit. Navíc když vyřadíte neutrál automaticky se přeřadí na C7 a při opětovném zařazení už je to pak ne úplně ono.... Jednou jsem si to vyzkoušel a víckrát už ne, protože jak řikam, nic se tim kromě snížené bezpečnosti "nezíská"
Re: JD 6R
Jelikož to jsou flotační pneumatiky, tak si myslím, že jsou trochu přefoukané, ale i tak by to nemělo vadit a traktor by se měl chovat klidně. V létě jsme měli půjčený 6215R, kde byly stejné pneumatiky a nic to nedělalo, ale my jezdily na tlak 1 bar.
Re: JD 6R
Delší dobu jsem sem nepřispíval, nebyl moc čas. K dnešku mám na 6150R najeto necelých 2200 hodin za celkem 850 dní od pořízení. Průměrná spotřeba se ustálila po letošním suchém létě/podzimu na necelých 12L/hodina provozu. Kromě obligátních filtrů na odvětrání klikovky ( vydrží cca polovinu plánovaného intervalu) se nyní měnila celá sestava turbodmychadla kvůli chybovým hlášením týkajícím se "aktivátoru turba". Mění se to jako celek za fabrický repas a kryje to v mém případě prodloužená záruka...zároveň se provedla přestavba - odstranění chlazení včetně jeho vedení k zmiňovaného aktivátoru- nařízení výrobce. Takže stále spokojenost jak se strojem samotným, tak se servisem. V dohledné době budu řešit chip a domontáž Itecku (HMS)
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: JD 6R
Jaroušek píše:Proč demontáž ?
DOmontáž
Jo a v čem ta domontáž spočívá?
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: JD 6R
roman7711: Já sem odpovídal Jarouškovy na to jaá demontáž. A vim, že souvraťovou automatiku, ale myslel jsem to jako co všechno se tam bude předělávat, jestli už to ví a moclipak za to budou chtít.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: JD 6R
Chcem sa ospravedlniť všetkým ale hlavne MartiT,Marty26,Rolník 74. Nemal som skúsenosti a nekontroloval som si SZ. Ospravedlňujem sa.
Odpovede na vaše SZ su už zbytočné.
Pridávam ešte moje skúsenosti. Mám nakoniec tú 6150R prevodovka DD. Zatiaľ zo všetkým súhlasím z neználkom. Môj má zatiaľ len 1200MH
okrem toho filtra odvetrania kľukovky len pravidelný servis. Spotreba ma príjemne prekvapila na to čo som počul aký to bude žrút a ochlasta
bez prehnania klobúk dole. Prevodovka bez problémov radí plynule. Ťahám pluh kuhn 5radlíc, 8m smykobrány, 3m dysky priemer kotúča 700mm je to málo potrebujem min 4,5m. V doprave 12t autovlek. Dlhodobá priemerná spotreba 12,5l Chcem dať namontovať navigáciu
originál a zadnu kameru.
Odpovede na vaše SZ su už zbytočné.
Pridávam ešte moje skúsenosti. Mám nakoniec tú 6150R prevodovka DD. Zatiaľ zo všetkým súhlasím z neználkom. Môj má zatiaľ len 1200MH
okrem toho filtra odvetrania kľukovky len pravidelný servis. Spotreba ma príjemne prekvapila na to čo som počul aký to bude žrút a ochlasta
bez prehnania klobúk dole. Prevodovka bez problémov radí plynule. Ťahám pluh kuhn 5radlíc, 8m smykobrány, 3m dysky priemer kotúča 700mm je to málo potrebujem min 4,5m. V doprave 12t autovlek. Dlhodobá priemerná spotreba 12,5l Chcem dať namontovať navigáciu
originál a zadnu kameru.
Re: JD 6R
Investice do Jd navigace je výborná věc, protože je to nejlepší navigace na trhu. Máš přípravu na traktoru? Myslím přípravu ve smyslu, že koupíš klobouk a jezdíš. Ušetří to spoustu peněz a času. Kamarád v létě koupil 6175R a dělá podle navigace úplně všechno a říkal, že už by traktor bez navigace nekoupil, dokonce uvažoval o tom, že by si nechal dodělat navigaci i na starém JD. Má 6420, ale tam by to stálo asi 150 tis, takže se na to asi vykašle.
Re: JD 6R
roman7711 píše:Investice do Jd navigace je výborná věc, protože je to nejlepší navigace na trhu. Máš přípravu na traktoru? Myslím přípravu ve smyslu, že koupíš klobouk a jezdíš. Ušetří to spoustu peněz a času. Kamarád v létě koupil 6175R a dělá podle navigace úplně všechno a říkal, že už by traktor bez navigace nekoupil, dokonce uvažoval o tom, že by si nechal dodělat navigaci i na starém JD. Má 6420, ale tam by to stálo asi 150 tis, takže se na to asi vykašle.
I když budeš mít na traktoru přípravu, vysolíš 6000 euro - klobouk, klíč, kabeláž. Autotrac je jenom jeden
Re: JD 6R
roman7711 píše:Pokud vím, tak při koupi nového traktoru jde dát do výbavy příprava taková, že se potom koupí jen klobouk a zaplatí aktivace, ale na 100% si nejsem jistý.
Teď to řeším na 7270R - klobouk, klíč, kabeláž bratru 6 tis euro.
Re: JD 6R
Zdravim chlapi, vím že to patří do jiného vlákna, ale když už se to nakouslo. Je nějaký rozdíl mezi JD navigací a třeba Trimblem. Tím myslím zpoplatnění atd. Kdysi mi jsem někde četl (nebo mi to někdo říkal, už nevím ), že u Trimblu se platí paušál, kdežto u JD proježděné minuty. Je to tak, bylo to tak, nebo je to "jedna paní povídala"? Dík za odpověď.
Příspěvků: 138
• Stránka 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků