Turbo na 12145
Příspěvků: 53
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Turbo na 12145
Zdravím. Je tu někdo,kdo přidával turbo na 12145? Jde mi o to,jaký je rozdíl v motorech 121 a 161. Je to pouze navíc turbo,těsnění pod hlavou ze 161 a přidaná nafta na čerpadle,nebo je v motoru ještě něco jinak? Jde o to,jestli se vlastně vyplatí předělávat 121. Na traktoře byl letos dělaný násobič a převodovka,takže prodej je neekonomický
Re: Turbo na 12145
ja jezdim ze 121 45 predelanou na turbo ten vykon za to stoji je toho vic musi se upravit cerpadlo otocit horni vanicku na chladici nove saci potrubi upravit nadrz nebo sehnat original 161 atd
Re: Turbo na 12145
Díky za informace.Šlo by to sem prosím vypsat,co všechno je potřeba? Jak to snáší převodovka,pokud je to klasika 4kvalt? Je traktor v dopravě,nebo v poli? Řešil se i mezichladič?
Re: Turbo na 12145
jsem kousek od tebe 12 km od letovic prevodovka to snasi tak pul pole pul doprava a to s tim jezdim tak 1100 mth rocne uz to mam predelany tak cca 16 let motor byl tehdy udelany jako 121 ve stranecke zhori a na turbo se to predelavalo u nas na dilne davali tam vetsi vzduchovy filtr,otoceny ten chladic,saci potrubi,jina horni nadrz uprava vstrik cerpadla,navrtalo se mazani turba jine vyfukove potrubi s turbem mezichladic sem neresil ale znamy ho resil na 8145 daval turbo a mezichladic
Re: Turbo na 12145
Odkud přesně jseš? Já z Jevíčka. Možná bych se někdy časem zastavil a okouknul to. Zatím to je ve fázi úvah,jestli má vůbec smysl se tím zabývat
Re: Turbo na 12145
převodovka na 16145 je 3kvalt z důvodu širších kol, Osobně bych se do předělávání na turbo nepřikláněl. nevyplatí se to.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
161 má snad stejná zadní kola jako 121,nebo ne? Myslel jsem,že je převodovka jiná z důvodu výkonu
Kdyby investice byla cca 20-30 t,mohl by to být zajímavý počin.
Kdyby investice byla cca 20-30 t,mohl by to být zajímavý počin.
Re: Turbo na 12145
převodovka je 3kvalt z důvodu širších kol v převodovce (sorry blbě jsem se vyjádřil) Prostě naskládat do "stejného" prostoru pevnější uzubená kola se nepovedlo, tudíž se obrala jedna řada a ostatní kola se roztáhla do šířky aby dokázala přenést výkon.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
otázka: co si od přestavby slibujete? a) výkon v poli: převodovka je u 160 silnější, tudíž 120 převody většinou jdou do korpu velmi rychle (ale taky nemusí, asi záleží na kusu). nebo b) výkon v dopravě +např zrychlená převodovka, což by převody měly ustát bez problému. jinak k původní otázce: v motoru jsou jiné písty, vložky a těsnění pod hlavou, klika je stejná, hlava je stejná a blok taky. ovšem rozdíl je u věcí "okolo" motoru, jak už tu bylo psáno: chladič, nádrž paliva, výfukové a sací parohy, vstřikovací čerpadla se sice taky liší, ale bez problému se dá použít původní 120 a pokud vím, i filtr je na 160 větší. můj osobní názor je, že nemá moc smysl předělávat 120 na 160 a čekat od toho, že to bude plnohodnotná 160. ty traktory jsou si sice velmi podobné, ale je mezi nimi taky dost podstatných rozdílů (výše jmenované).
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: Turbo na 12145
Tak jestli chce silnější traktor, tak bych sháněl silnější traktor. Moc bych se do přestavby nehrnul. Stroj je na něco dimenzovaný a určitě nebude dimenzovaný na toto. Mě to zprominutím přijde, jako když potřebuju PC, ale nebudu ho kupovat, protože mam doma kalkulačku a když jí drobet poladím, tak to by bylo, abych to neudělal. Zlatý český ručičky.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: Turbo na 12145
Byla to jenom taková úvaha,co to vlastně obnáší.Mám doma jednu 12145 se slušným motorem a udělanou převodovkou včetně násobiče,takže prodej a koupě 160 je krok do neznáma.Traktor by byl na pole,převodovku předělávat nehodlám. Ale jak jsem psal,byla to spíš úvaha
Re: Turbo na 12145
několikrát jsem psal že mám 7045 v turbu, má sice pár koní navíc ale je to pořád 7045 ( i když předek vypadá jak 6341 a má zesílenou hydrauliku s dvěma podpěrnými válci) Když si propočítám kolik hodin jsme na tom s otcem strávili a kolik stáli ND tak je to neekonomické. Kdybych ji prodal a koupil 7745 tak to bylo levnější. Stejně to bude vycházet i s rozdílem mezi 121 a 161 Pokud si chceš se strojem pohrát tak doporučuju koupit 161 před GO a vyšívat na ní.
A jen tak mezi námi... já osobně bych to ještě chvilku vydržel, něco přišetřil a koupil starší traktor od nějakého soukromníka kolem 150koní novější koncepce.
A jen tak mezi námi... já osobně bych to ještě chvilku vydržel, něco přišetřil a koupil starší traktor od nějakého soukromníka kolem 150koní novější koncepce.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
Na to taťka moc uši nemá. Traktory kupujeme pokud to jenom trochu jde v novotě,jak 10540,tak 12441. Jako jetina se koupila autoškolácká 6718,kde byla známá minulost a ta jezdí dodnes a pak zmíněná 12145,kde to byla nouzovka.Byl potřeba druhej velkej traktor,tehdejší zaměstnanec byl tak trošku hovado.Já ještě neměl papíry,tak se vzala 121 a když mi bylo 18 a už jsem něco uměl,koupila se Forterra.
U Zetorů se bazarovejch strojů nebojím,protože tam servis není až tak dramaticky drahej,ale u vyspělejší konkurence nevím. A celkově se mi dnešní elektrikou přesycený traktory moc nezamlouvají. Jako soukromník ten traktor kupuju minimálně na 10 let,což dnešní stroje prostě nemůžou bez nějakých zásadních problémů vydržet.
Poměrně se mi zamlouvá ZTS 16245 super a tak trochu pokukuju po JD 7710,20případně 7810,20.Prostě něco z 90. let,kde se ještě tak moc nešetřilo na materiálech a zpracování
U Zetorů se bazarovejch strojů nebojím,protože tam servis není až tak dramaticky drahej,ale u vyspělejší konkurence nevím. A celkově se mi dnešní elektrikou přesycený traktory moc nezamlouvají. Jako soukromník ten traktor kupuju minimálně na 10 let,což dnešní stroje prostě nemůžou bez nějakých zásadních problémů vydržet.
Poměrně se mi zamlouvá ZTS 16245 super a tak trochu pokukuju po JD 7710,20případně 7810,20.Prostě něco z 90. let,kde se ještě tak moc nešetřilo na materiálech a zpracování
Re: Turbo na 12145
kolik by toho ten stroj měl dělat a co by měl tahat? 7710 (20) 7810 (20) jsou velmi šlušné traktory, ale hodně záleží na tom, kdo s tím jezdil. soused má 7810 a opravovali něco v převodovce a cena půl míče. takže asi tak. i když je to jen železo, furt je to johan a ten je na opravy dražší, jak tebou zmíněná 162. s tou si myslím neprohloupíš, pokud bude trochu slušná.
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: Turbo na 12145
opravy UŘ-II jsou katastrofální. nákup ND je sázkou do loterie neb spoustu dílů "strouhá" severní soused kterýžto o metalurgii ví něco z filmu a zbytek z doslechu. Kovadlina typu JD 8100 nebo 8200 je dobrou volbou, avšak je třeba znát historii. Já měl možnost obhlédnout 8200 z 95 roku s 15000mh nikdy nebyla půlená, šrouby ještě zalepené barvou. Vzal jsem o 10let mladšího Claase a je to stejná sázka do loterie.
Jako hlavního tahouna (kterého bezpochyby sháníte) bych osobně volil opravdu něco pohodlnějšího. Je rozdíl dělat 16hodin denně v UŘ II nebo v něčem zahraničním. Doby kdy jsem orával se sluchátky a chodil domů jak po chorvatské ofenzívě jsou již dávno pryč.
Nuž sdělil jsem zde svůj názor a nikoho nepřesvědčuji. Ideální metoda je sednout si a udělat si "koncepci" strojů na 10let dopředu aby měl člověk představu jak se jeho budoucnost bude ubírat.
Jako hlavního tahouna (kterého bezpochyby sháníte) bych osobně volil opravdu něco pohodlnějšího. Je rozdíl dělat 16hodin denně v UŘ II nebo v něčem zahraničním. Doby kdy jsem orával se sluchátky a chodil domů jak po chorvatské ofenzívě jsou již dávno pryč.
Nuž sdělil jsem zde svůj názor a nikoho nepřesvědčuji. Ideální metoda je sednout si a udělat si "koncepci" strojů na 10let dopředu aby měl člověk představu jak se jeho budoucnost bude ubírat.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
Já plně s boldem souhlasím,jak přibývají hektary,tak to utrpení v ergonomii DTíka exponenciálně roste a po 12-14h orání jsem se ani nedokázal najíst jak jsem byl roztřepený a o dalších zdravotních potížích nemluvě.
Jeden,dva či tři roky se to dá dejme tomu vydržet,ale je potřeba si udělat rozvahu s čím asi chci jezdit za deset let a kolik toho budu dělat,resp. kolik hodin ročně v té kabině strávím.
Jak je člověk mladý,tak vydrží neskutečné věci a myslel jsem si že to takbude pořád,ale po těch letech jsem zjistil,že je to velký omyl.
Co se týče toho turba na 121ku,tak si osobně myslím že se je určitě vyplatí dávat na objemnější motory za účelem zlepšení efektivity spalovaní a snížení měrné spotřeby. Nikde není řečeno,že se musí zvednout dávka na čerpadle na výkon 160k. S ohledem na převodovku bych tu dávku nechal stejnou nebo ji zvedl jenom minimálně.
Já sice Zetory nemám,provozuji dva traktory ZT303 a na obou jsem si dodělal turbo a na té spotřebě je to hodně poznat a roční úspora 10-15% paliva není už nepodstatný výsledek. Tohle jsou zase moje zkušenosti.
Na jednom mám turbo cca 6let a na druhé jsem ho dával loni a až zase tak ukrutná investice to není,pokud si člověk trochu hoví strojařině a mechanické zručnosti.
Jeden,dva či tři roky se to dá dejme tomu vydržet,ale je potřeba si udělat rozvahu s čím asi chci jezdit za deset let a kolik toho budu dělat,resp. kolik hodin ročně v té kabině strávím.
Jak je člověk mladý,tak vydrží neskutečné věci a myslel jsem si že to takbude pořád,ale po těch letech jsem zjistil,že je to velký omyl.
Co se týče toho turba na 121ku,tak si osobně myslím že se je určitě vyplatí dávat na objemnější motory za účelem zlepšení efektivity spalovaní a snížení měrné spotřeby. Nikde není řečeno,že se musí zvednout dávka na čerpadle na výkon 160k. S ohledem na převodovku bych tu dávku nechal stejnou nebo ji zvedl jenom minimálně.
Já sice Zetory nemám,provozuji dva traktory ZT303 a na obou jsem si dodělal turbo a na té spotřebě je to hodně poznat a roční úspora 10-15% paliva není už nepodstatný výsledek. Tohle jsou zase moje zkušenosti.
Na jednom mám turbo cca 6let a na druhé jsem ho dával loni a až zase tak ukrutná investice to není,pokud si člověk trochu hoví strojařině a mechanické zručnosti.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Turbo na 12145
nuž cesta montáže turbodmachadla je ideální nákupem origoš ND. Jest třeba sehnat následující věci. Chladič (nový- ne z kopřiv zanesený vodním kamenem) výfukové potrubí včetně výfuku a příruby, sací potrubí, větší filtr (doporučuji suchý) turbodmychadlo, olejové potrubí turbodmychadla (tlak+vratka) Toliko základ na montáž turba. Tohle je varianta maximálního využití vstřikovaného paliva, neobsahuje zvýšení dávky či výměnu vstřikovacího čerpadla za typ s přetlakovým korektorem (tohle přidává ještě podle tlaku turba) dále pak výměnu hlav neb ty mají jiný úhel sacích ventilů. Dále to nezahrnuje spoustu maličkostí na které se přijde při demontáži jako například vyžrané těleso termostatu, volnější vodní pumpa a spoustu dalšího.......... Ten základ popsaný jako první bych odhadl tak na 25-30tisíc kč. plus práce kterou nikdo nepočítá, ale měl by. (střízlivý odhad je tak cca 30hodin- pokud to půjde ideálně) pořád píšu jen o odstrojení potrubí a chladiče a montáži nových dílů, žádný větší zásah do motoru. Za tuto cenu máme 120 s turbem kterážto má o něco větší výkon a menší spotřebu- pořád to není plnohodnotná 160, navíc nevím nakolik to dá 4kvalt převodovka.
Jít cestou snížení kouřivosti a tudíž snížení spotřeby paliva neb toto shoří beze zbytku je dobrou volbou, avšak poněkud nákladnější. Na druhou stranu je to výsada českého kutilství, cokoliv upravit k obrazu svému a úprava jako taková člověka mírně vzdělá v oboru mechanik, je třeba posoudit nakolik se to vyplatí.
Jít cestou snížení kouřivosti a tudíž snížení spotřeby paliva neb toto shoří beze zbytku je dobrou volbou, avšak poněkud nákladnější. Na druhou stranu je to výsada českého kutilství, cokoliv upravit k obrazu svému a úprava jako taková člověka mírně vzdělá v oboru mechanik, je třeba posoudit nakolik se to vyplatí.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
Tak jasně,pokud se vychází z origo dílů pro zástavbu turba,tak ty tisíce naskáčou,to je jasné.
Já jsem z origo dílů vycházet nemohl,protože na můj typ traktoru neexistují , tak jsem musel pracovat ve stylu lidové domácí tvořivosti a co jsem kde sehnal na šrotišti,takže každá zástavba mně vyšla pouze na cca 7-10tis.
Já jsem z origo dílů vycházet nemohl,protože na můj typ traktoru neexistují , tak jsem musel pracovat ve stylu lidové domácí tvořivosti a co jsem kde sehnal na šrotišti,takže každá zástavba mně vyšla pouze na cca 7-10tis.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Turbo na 12145
jasně, lidová tvořivost má ve zdejších krajích tradici, avšak pak naskakují pracovní hodiny a opět jde cena nahoru
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
Hale nedá mi to nereagovat. Každý má své priority. Taky sem pořídil stroj o x let mladší valtru T 191 ADVANCE(2008) a koupě takového(jakákoliv značka je vždy sázka do loterie) a za necej rok je pul míče v převodovce..... nebýt to pojištěný tak sem v háji. do 183 sem dal za 4 roky co ji mám cca 60 tis i s olejema filrama)(1x spojka, násobič vidlice v převodovce a pár prkotin). Takže je na zváženou co je komu milejší jestli kofort a ta šílená nejistota co se zase posere a jestli na to budu mít(jde kompenzovat pojistkou(zase náklady a pojistit nejde na porád)nebo horší konfort(jelikož je tam origo klima žádná katastrofa). více hluku a jistota že kdykoliv se to posere sem schopnej to dát do kupy za pár kaček a doma. Já osobně sem řešil nejdřív to druhý, nadělal jsem prachy pak samozdřejmě to první ale Valtra mě dokonale vrátila nohama na zem Takže teď zase to druhý. Ale jelikož potřebuju min 2 traktory výkonem kolem 200kobyl tak narovinu říkám že 183 má u mě jako železná jistota místo vždycky. A pokud by je ty blbci na slovensku nepřestali vyrábět byl by to zcela jistě jeden traktor, který by u mě novej stál. Navíc dneska by měla zcela jistě novou převodovku......., která byla připravená.
Re: Turbo na 12145
ještě je tu otázka frekvence oprav a jejich důvod. Nechci nějak hanit "naši" výrobu ale za mně se tohoto stroje zbavím z důvodu opakujících se poruch, neb sehnat kvalitní ND je problém. Při nákupu jakéhokoliv stroje je potřeba znát minulost a taky jeho reference. Některé stroje jsou holt "nepodař" už z výroby, některé jsou zase držáky (třeba JD 8200). Někdy se do stroje jenom leje nafta a údržba žádná nuž a pak se to prodá, nový majitel si může posléze vlasy vytrhat.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
Já se pomalu těch starších strojů začínám zastávat taky,protože ten servis je prostě nepoměrně dražší i u nových Zetorů,než u UŘII třeba. Vloni se dělala na 10540 spojka,násobič,repas převodovky a ještě pár kravin a zahučelo do toho 100 t. jak prd (v autorizovaném servise,dělají i Valtry a tam mi bylo řečeno 500 t,jak psal kolega).No a chvíli po tom se půlila 12145,měnilo se kolečko na dvojce,dělal se násobič,brzdy,přetěsňovalo čerpadlo a vyšlo to na krásných 25 000,- (neorigo servis). Na Forteře 12441 se bude dělat spojka nejspíš teď a to bude taky pěkná lata
Re: Turbo na 12145
otázkou je, jaké díly máte v té 121, neb pokud je výrobcem severní soused tak cena je perfektní, ale zrovna si nechejte místo v dílně....
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: Turbo na 12145
No bude to Polsko,co si budeme nalhávat. Ale jelikož je to traktor spíš na potrhy s vlečkou osiva,do smykobrán,válů a podobně,až tak mě to netrápí. Je to spíš nouzovka,se kterou teď jezdím na dřevo a podobně
Re: Turbo na 12145
Osobně bych se zastával názoru mít obojí, nový traktor a k němu do zálohy jeden srovnatelný starý. Podle Murphyho zákonů co se může pokazit tak se pokazí a vždy v nejnevhodnější chvíli a vprostřed sezony je dost blbé, když se zastaví stěžejní traktor.
Samozřejmě si každý staví vozový park podle svých představ.
Faktem zůstává,že ceny servisů a dílů pro nové traktory jsou někde jinde oproti Zetorům a jiným 30 let starým veteránům a uprostřed sezony nemusí mít nějaký menší zemědělec dostatek peněz na velkou a rychlou opravu své leštěnky. Pak se nějaký starý vergl na doklepání prací vždy hodí.
S těmi strojními pojistkami to také není vždy jednoduché a pojišťovny se vždy velmi cukají,když se opravuje něco většího jako převodovka za hodně peněz. Je to logické,pojišťovny potřebují na vás vydělat, nejsou to samaritáni, jsou to normální firmy co chtějí být výděleční.
Velké zemědělské podniky jsou na tom zase úplně někde jinde,jsou na tolik velcí a silní,že je výpadek jednoho traktoru nepoloží a pojišťovny se u nich u dveří předhánějí s pojistkami, protože je to už pro ně slušný vejvar ze strojového parku třeba pro 3000ha.
Takže s novějšími traktory opatrně,hlavně s dovezenými ojetými,tam bych to viděl jako velice drahý zajíc v pytli. Mnohé už lze vidět na bazoši za nižší ceny než 161ky a 162ky, je to lákavé,ale byl bych opatrný.
Nedávno mně škubaly ruce,když tady u nás kousek byl na prodej Valmet 190k za nějakých 190tis, ale raději jsem se na něj ani nejel podívat a na 90% odjel do Polska,kde schroustají všechno.
Samozřejmě si každý staví vozový park podle svých představ.
Faktem zůstává,že ceny servisů a dílů pro nové traktory jsou někde jinde oproti Zetorům a jiným 30 let starým veteránům a uprostřed sezony nemusí mít nějaký menší zemědělec dostatek peněz na velkou a rychlou opravu své leštěnky. Pak se nějaký starý vergl na doklepání prací vždy hodí.
S těmi strojními pojistkami to také není vždy jednoduché a pojišťovny se vždy velmi cukají,když se opravuje něco většího jako převodovka za hodně peněz. Je to logické,pojišťovny potřebují na vás vydělat, nejsou to samaritáni, jsou to normální firmy co chtějí být výděleční.
Velké zemědělské podniky jsou na tom zase úplně někde jinde,jsou na tolik velcí a silní,že je výpadek jednoho traktoru nepoloží a pojišťovny se u nich u dveří předhánějí s pojistkami, protože je to už pro ně slušný vejvar ze strojového parku třeba pro 3000ha.
Takže s novějšími traktory opatrně,hlavně s dovezenými ojetými,tam bych to viděl jako velice drahý zajíc v pytli. Mnohé už lze vidět na bazoši za nižší ceny než 161ky a 162ky, je to lákavé,ale byl bych opatrný.
Nedávno mně škubaly ruce,když tady u nás kousek byl na prodej Valmet 190k za nějakých 190tis, ale raději jsem se na něj ani nejel podívat a na 90% odjel do Polska,kde schroustají všechno.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: Turbo na 12145
Však to víceméně takto děláme. Máme 3 traktory v rozmezí 100-120 koní a nářadí se mezi nimi dá víceméně kombinovat,až na pár vyjímek. Disky nezvedne nic,kromě Forterry a 12145 nemá 2 okruhový brzdy na návěs. Bohužel 121 ne díky počtu okruhů hydrauliky,brzd a nefungujícímu vývoďáku nejmíň universální.
Jinak čistě ze zajímavosti mám nutkání zajet se podívat na tohle http://stroje.bazos.cz/inzerat/44135822/Zetor.php
Majitel po emailu nesdělil nic,ani cenu
Jinak čistě ze zajímavosti mám nutkání zajet se podívat na tohle http://stroje.bazos.cz/inzerat/44135822/Zetor.php
Majitel po emailu nesdělil nic,ani cenu
Re: Turbo na 12145
Re: skácel 99, být tebou tak bych na ten traktor zapoměl jestli si chceš ušetřit spoustu nervů a pěněz , jeto prototyp ,my jsme měli v podniku taky jeden a byla to úplna katastofa , dělali jsme brzdy všechno se muselo dělat na zakázku ,přední náprava taky tam něšly sehnat věci motor tam byl lamborginy taky žádná výhra ,toliko moje zkušenost , ale jak se říká záleží na chuti každého soudruha
Re: Turbo na 12145
Psal jsem,že mě to pouze zajímá Jak je to udělaný a co je tam vlastně použitý za komponenty. Kdyby to bylo osazený motorem Deutz,jako Forterry 117,nemuselo by to být marný. A pokud to funguje,může to být zajímavá inspirace,co se dá vlastně na šasi Zetoru poskládat. Podle původního inzerátu,který je už smazaný tam je převodovka 4x3 z Forterry,EHR od Bosche. Co je jinak na brzdách a nápravě? Náboje na nápravě vypadají stejně,jako na naší 10540 i se spojovačkou,takže zřejmě "těžká Havl, Brod" a zadek vypadá alespoň podle fotky taky stejně. Pokud je tam ale spojka stejná,jako na Forteře,nemůže to 160 koní ustát.
Příspěvků: 53
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník