autovleky BSS a přestavby na traktorové
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Jo neni problém, zajet dál. horší je kudy. Na silnici 1.tř. se na plno místech nesmí a vesměs 2. a horší třída je rozbitá, takže se málokde dá ject 40km/h. Stejně bych tam jel napřed autem si obhlídnout stav. zatim to neni nezbytně nutný tak vyčkávám, zda-li se neobjeví neco blíže rodné hroudě.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Tyjo chudák ZT-čko, dva autovleky, to bude pořádnej zápřah
Jinak v mém okolí asi žijou v jinejch cenovejch relacích. Byl sem se podívat na 1010. podle popisu majitele v inzerátu, lehká koroze bočnic. Když sem to viděl, nevěděl sem jestli se smát, nebo brečet. Korba byla na hadry, pomalu bylo vidět skrz. Rám taky neslavnej, jestli měl dva pláště z těch 8 se vzorkem tak je to hodně. Nechápu jak to mohlo udělat technickou... No pán za něj chtěl bratru 49 bez daně. Lehce sem zkusil naznačit že budeme snižovat cenu, ale o tom nebylo vůbec ani řeči, že prej už se byli podívat i nějaký poláci a maji zájem. Ať si ho soudruzi poláci užijou, má tak akorát cenu těch papírů plus nějaká koruna krát hmontnost vleku. Teď koukám na bazoš a asi mu i pšonci řekli že je tak trochu vtipálek, vlek nabízí už jen bez korby za 44.
Další byl 17.13 za 55+DPH, nepřetypovanej, jezdil za tatrou a vozil šutrák a písky. Takže podlaha pronesená jaxsviň, sajtny vyboulený, popraskaný, a děravý. Spodek docela šel a balony taky. 3 roky stojí na dešti, samo že je bez STK a potřeboval by taky dost velkou investici aby jí prošel. Zase by bylo jednodušší opět celá nová korba i s podlahou. Jen pro ilustraci pár fotek:
Jinak v mém okolí asi žijou v jinejch cenovejch relacích. Byl sem se podívat na 1010. podle popisu majitele v inzerátu, lehká koroze bočnic. Když sem to viděl, nevěděl sem jestli se smát, nebo brečet. Korba byla na hadry, pomalu bylo vidět skrz. Rám taky neslavnej, jestli měl dva pláště z těch 8 se vzorkem tak je to hodně. Nechápu jak to mohlo udělat technickou... No pán za něj chtěl bratru 49 bez daně. Lehce sem zkusil naznačit že budeme snižovat cenu, ale o tom nebylo vůbec ani řeči, že prej už se byli podívat i nějaký poláci a maji zájem. Ať si ho soudruzi poláci užijou, má tak akorát cenu těch papírů plus nějaká koruna krát hmontnost vleku. Teď koukám na bazoš a asi mu i pšonci řekli že je tak trochu vtipálek, vlek nabízí už jen bez korby za 44.
Další byl 17.13 za 55+DPH, nepřetypovanej, jezdil za tatrou a vozil šutrák a písky. Takže podlaha pronesená jaxsviň, sajtny vyboulený, popraskaný, a děravý. Spodek docela šel a balony taky. 3 roky stojí na dešti, samo že je bez STK a potřeboval by taky dost velkou investici aby jí prošel. Zase by bylo jednodušší opět celá nová korba i s podlahou. Jen pro ilustraci pár fotek:
- Přílohy
-
- 1713-5.jpg (43.64 KiB) Zobrazeno 18482 krát
-
- 1713-4.jpg (69.48 KiB) Zobrazeno 18482 krát
-
- 1713-3.jpg (61.01 KiB) Zobrazeno 18482 krát
-
- 1713-1.jpg (22.23 KiB) Zobrazeno 18482 krát
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
To máš těžké,to vše jsou vyžité vleky a mají hrozně moc za sebou,ty 10.10ky jsou jedny z těch nejstarších prvních autovleků co měly nosnost od 10t a všechny mají min. 30let. Nějaký v cumlovém stavu ti už půjde dost přes 100tis.
Já mám korbu taky na mnoha místech rezatou a polátanou,ale neřeším to,pořád je to jenom kov,který jde vyřezat a vyvařit a práci to udělá stejnou jako ten nový vlek.
Já jsem rád,že jsem šáhl po té 17.13tce,protože už mám ty silné olejové nápravy a silnější péra a vůbec je na tom podvozkově líp,korba už tam jde dát jakákoli.
To už si musíš popřemýšlet sám co chceš a za kolik.
Každopádně za sebe říkám,že autovlek je za silnější traktor mnohem lepší, pokud chce člověk vozit větší tonáže.
Já mám korbu taky na mnoha místech rezatou a polátanou,ale neřeším to,pořád je to jenom kov,který jde vyřezat a vyvařit a práci to udělá stejnou jako ten nový vlek.
Já jsem rád,že jsem šáhl po té 17.13tce,protože už mám ty silné olejové nápravy a silnější péra a vůbec je na tom podvozkově líp,korba už tam jde dát jakákoli.
To už si musíš popřemýšlet sám co chceš a za kolik.
Každopádně za sebe říkám,že autovlek je za silnější traktor mnohem lepší, pokud chce člověk vozit větší tonáže.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Ja som našiel tento, vyzerá byť v peknom stave, ale nie je odfotená korba a nepíšu či má STK.
http://auto.bazos.sk/inzerat/41264820/B ... -1010H.php
http://auto.bazos.sk/inzerat/41264820/B ... -1010H.php
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
U těch starých 10.10tek je jeden problém,ty podélné hlavní nosníky korby mají profil "U" a je otočený směrem nahoru,takže v něm stojí voda a za nějaké to desetiletí jsou shnilé na papír a bývají tam i díry,že tam ruka vleze,jde to trochu vidět na této fotce,kde se to každou chvíli proděraví:
Novější vleky od 16,12ky nahoru už ten profil mají jiný,také účko,ale položené na bok, takže v tom nestojí voda:
Novější vleky od 16,12ky nahoru už ten profil mají jiný,také účko,ale položené na bok, takže v tom nestojí voda:
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Koukal sem na ten odkaz. Díky za snahu, ale 10.10 nechcem. Jak už Poulm zmiňoval, sou to jedny z prvních vleků a tudíž z nejstarších. Hlavně je ale dlouhá a byl by to boj se s ní vytočit ve stodole. Počkám na nějakou 16, nebo 17. Řekl bych že se začínaj po sezoně rojit ve všech inzercích, tak se určitě podaří najít ten pravej kus
Ještě mě napadá otázka, jak se to řeší s dopravou přes půl republiky? Dá se to jet traktorem, ale tý nafty a gumy ubývají.. Neni levnější zaplatit si autodopravu? Zvlášt když vlek nemá STK není moc jiných řešení...
Ještě mě napadá otázka, jak se to řeší s dopravou přes půl republiky? Dá se to jet traktorem, ale tý nafty a gumy ubývají.. Neni levnější zaplatit si autodopravu? Zvlášt když vlek nemá STK není moc jiných řešení...
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
To je jeden z důvodů,proč jsem koupil ten svůj autovlek od známého co byl jenom od nás přes kopec a ještě mi ho dovezl domů
Vlek má dejme tomu do 5ti tun,tak by to šlo odvézt na nějakém menším valníku co moc nežere jako Avie A80 apod.,pak by to mohlo být za nějakých +-15-20kč/km,bez papíru za 10-15kč/km.Poláci ty vleky vozí na silnějších odtahovkách.
Nebo si od někoho půjčit papíry a SPZ a dotáhnout si to traktorem nebo nějakým náklaďákem.
Tak či onak ta doprava něco vyjde,ale pořád vychází nejlevněji vlastní dopravní prostředek.
Pokud máš strach,že by se ti sjely drahé gumy na těžkém traktoru,tak by to šlo doskákat i s nějakou 70kou,jede to pomalu,ale prd to žere a prázdný vlek to utáhne a za dva dny jseš doma jak na koni,víkendová akce ideální
Vlek má dejme tomu do 5ti tun,tak by to šlo odvézt na nějakém menším valníku co moc nežere jako Avie A80 apod.,pak by to mohlo být za nějakých +-15-20kč/km,bez papíru za 10-15kč/km.Poláci ty vleky vozí na silnějších odtahovkách.
Nebo si od někoho půjčit papíry a SPZ a dotáhnout si to traktorem nebo nějakým náklaďákem.
Tak či onak ta doprava něco vyjde,ale pořád vychází nejlevněji vlastní dopravní prostředek.
Pokud máš strach,že by se ti sjely drahé gumy na těžkém traktoru,tak by to šlo doskákat i s nějakou 70kou,jede to pomalu,ale prd to žere a prázdný vlek to utáhne a za dva dny jseš doma jak na koni,víkendová akce ideální
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Já právě nikoho neznám kdo má slušnej podvalník, nebo auto na který by se vešel vlek. Napadlo mě vzít si SPZ a papíry z 9tuny, ale je to ještě stará žlutá spz se zkratkou okresu a kdybych s tim vlekem byl 150km daleko tak je to dost provokativní. Nesměl by se hlavně stát žádnej průser, to by šlo nejspíš všechno na mě. Ale mohl bych si pujčit papíry z autovleku od známeho, to je dobrej nápad.
Než to skákat 72, to raději vezmu velkej traktor, vím o lepších akcích na víkend
Než to skákat 72, to raději vezmu velkej traktor, vím o lepších akcích na víkend
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Ono je dobré být připravený a počkat až se něco objeví poblýž a nehnát se zbytečně až někam za Plzeň.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
poulm píše:Ono je dobré být připravený a počkat až se něco objeví poblýž a nehnát se zbytečně až někam za Plzeň.
moje řeč akorát teda opačným směrem za Prahu, nebo dál na východ.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Každopádně moc dlouho nepřemýšlej,až se tyto vleky za chvíly vyvrakují,jejich počet klesne a cena půjde brzo nahoru,podobně jako u těch malých traktorových vleček počínaje 5t a nahoru.
Byly časy,kdy se dala i 8mi tunka koupit za 5tis a nikdo to nechtěl,teď se podívej,kolik stojí taková funkční použitelná v obstojném stavu na papírech.
Co zbyde tak vysají Poláci,ti už to mají vymakané,mají takové silnější odtahovky + dvouosý podvál a najednou naloží dva autovleky a ještě ten den to visí na allegro.pl či tablica.pl
Byly časy,kdy se dala i 8mi tunka koupit za 5tis a nikdo to nechtěl,teď se podívej,kolik stojí taková funkční použitelná v obstojném stavu na papírech.
Co zbyde tak vysají Poláci,ti už to mají vymakané,mají takové silnější odtahovky + dvouosý podvál a najednou naloží dva autovleky a ještě ten den to visí na allegro.pl či tablica.pl
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Někomu bude možná připadat že se pořád ptám jak pitomec, ale nikdy sem se o autovleky a už vůbec ne o přetypování, nijak zvlášť nezajímal, až ted když je to aktuální a potřebuju nějaký koupit.
Jak je to u vleků co mají ABS v papírech s přetypováním? Vím že jde všechno přetypovat, ale když to budu chtít za traktor kterej samozřejmě ABS nemá, přetipují mi vlek i s ABS když tu zásuvku nemám kam zapojit, nebo ho budu muset vymontovat? Předpokládám že když ho vymontuju, bude se mě nejspíš týkat brzdná zkouška jak už tu někdo zmiňoval a přetyp se tím značně prodraží... Máte s tím někdo zkušenost?
Jak je to u vleků co mají ABS v papírech s přetypováním? Vím že jde všechno přetypovat, ale když to budu chtít za traktor kterej samozřejmě ABS nemá, přetipují mi vlek i s ABS když tu zásuvku nemám kam zapojit, nebo ho budu muset vymontovat? Předpokládám že když ho vymontuju, bude se mě nejspíš týkat brzdná zkouška jak už tu někdo zmiňoval a přetyp se tím značně prodraží... Máte s tím někdo zkušenost?
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Pokud vím,tak je přímo ve vyhlášce psané,že přívěs s ABS můžeš tahat za vozidlem bez ABS,ale obráceně nikoli.
Takže si myslím,že by to neměla být velká křeč.
Brzdná zkouška na STKáčku je relativní,někde ji chtějí a někde ne,v podstatě by ji chtít neměli,protože na přívěsu nedochází ke změnám vkonstrukci,pouze výměna oka na 40mm.
Pokud se do toho pustíš,tak se nejdřív poptej ve vašem místním STK,zda to je průchozí či nikoli.
Takže si myslím,že by to neměla být velká křeč.
Brzdná zkouška na STKáčku je relativní,někde ji chtějí a někde ne,v podstatě by ji chtít neměli,protože na přívěsu nedochází ke změnám vkonstrukci,pouze výměna oka na 40mm.
Pokud se do toho pustíš,tak se nejdřív poptej ve vašem místním STK,zda to je průchozí či nikoli.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Při pretypovani je nutná demontáž Abs, povoluje ji výrobce spolu s povolením k pretypovani. Stoji to nějaké drobné navíc. Jen ted nevím jiste, jestli ta demontaz nemusí byt odborná (s potvrzením). Řešil jsem to u panavu- plata na balíky před jeho koupi . . . ke které nakonec nedoslo
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Já myslím,že je zbytečné ABS demontovat,když některé traktory už ABS mají,akorát nevím jestli je to traktorové ABS kompatibilní s ABS nákladních přívěsů a návěsů
Ale jak píšeš,je důležité co na to výrobce,u něj to začíná.
Nedávno mně napadla ohledně přetypování taková blbost,jestli by šla do kategorie "S" nebo "T" přetypovat Agrotatra,třeba jako nosič nástaveb či systémový nosič,což v podstatě je,když to nosí korbu,fekál,rozmetadlo hnoje,velkobjemovou korbu na siláž atp.
Jelikož výrobce ještě existuje, tak kusím ze srandy o chvíli sesmolit nějaký email a poslat dotaz přímo do Tatry v Kopřivnici.
Na žně by to mohlo být zajímavé mít přetypovanou Agrotatru s přetypovaným autovlekem,obojí bez silniční daně a stk 1x za 4roky a směšnou pojistkou. Akorát by to asi nesmělo jezdit víc jak 40km/h,což je relativní. Ale to by asi konkurenční autodopravci nerozdýchali
Co vy na to?
Ale jak píšeš,je důležité co na to výrobce,u něj to začíná.
Nedávno mně napadla ohledně přetypování taková blbost,jestli by šla do kategorie "S" nebo "T" přetypovat Agrotatra,třeba jako nosič nástaveb či systémový nosič,což v podstatě je,když to nosí korbu,fekál,rozmetadlo hnoje,velkobjemovou korbu na siláž atp.
Jelikož výrobce ještě existuje, tak kusím ze srandy o chvíli sesmolit nějaký email a poslat dotaz přímo do Tatry v Kopřivnici.
Na žně by to mohlo být zajímavé mít přetypovanou Agrotatru s přetypovaným autovlekem,obojí bez silniční daně a stk 1x za 4roky a směšnou pojistkou. Akorát by to asi nesmělo jezdit víc jak 40km/h,což je relativní. Ale to by asi konkurenční autodopravci nerozdýchali
Co vy na to?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
- Mr.Equable
- Příspěvky: 636
- Registrován: 24 bře 2011 12:18
- Bydliště: Mrtník
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
poulm: Héééj, tak to by byla slušná vychc...st určitě pak dej vědět, jak si pořídil. Co na to v Kopřivnici. Kamarád si jí chtěl pořídit a odrazuje ho pojištění a silniční daň, když by v podstatě jezdila žně, popř sem tam nějakou dopravu nateriálu, či hnojiva.
Práce je to těžká, namáhavá a nikdy nekončící. Všichni jsme se pro ni rozhodli dobrovolně. Alespoň já jsem se rozhodl dobře. Do "fabriky" bych se nechtěl vrátit.
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Tak zatím je to jenom nápad, který mně napadl,když jsem na netu někde narazil na ty nové Tatry ty Agro-tahače, že prej jsou údajně zařazené v kategorii "T", tak jsem si řekl,proč by to nemohlo jít i u staré Agrovky.
Samozřejmě nepochybuji o tom, že na úřadech či STK radějí vymyslí milion důvodů proč to nepůjde,než jeden proč by to mohlo jít a oficiální cestou to považuji za víceméně nereálné,už proto,že to nikdo nezkoušel,ale pokud bych našel nějakého kompetentního úředníka z řad mých známých,ta se dají dělat divy.
Osobně tatru "zatím" nepotřebuji,ale občas se na bazoši nějaká objeví za celkem slušný peníz,což je lákavé.Nyní jsem tam viděl 815ku někde z Vysočiny za 90tis a o něco dřív 148ku za 50tis.,což je v podstatě šrotovka.
http://auto.bazos.cz/inzerat/38795141/TATRA-815-S-2-Agro.php
Samozřejmě nepochybuji o tom, že na úřadech či STK radějí vymyslí milion důvodů proč to nepůjde,než jeden proč by to mohlo jít a oficiální cestou to považuji za víceméně nereálné,už proto,že to nikdo nezkoušel,ale pokud bych našel nějakého kompetentního úředníka z řad mých známých,ta se dají dělat divy.
Osobně tatru "zatím" nepotřebuji,ale občas se na bazoši nějaká objeví za celkem slušný peníz,což je lákavé.Nyní jsem tam viděl 815ku někde z Vysočiny za 90tis a o něco dřív 148ku za 50tis.,což je v podstatě šrotovka.
http://auto.bazos.cz/inzerat/38795141/TATRA-815-S-2-Agro.php
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
ake vysoké bočnice máte na vlekoch ps17.13 , 16.12 a reálne kolko na tom zoberete napr. zrnovej kukurice , včera som bol trochu prekvapený ked som zobral len 10,3t pri 1,2m bočniciach , a čo sa týka stability to sa nedá s 9tonou porovnať ...
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Já mám na 17.13tce vrch bočnice ve výšce 3,2m a vleze mi tam 16t pšenice.Kukuřici nevím,ještě jsem nezkoušel,ale šlo by to odhadnout podle objemovky.
Je fajn,že těmto vlekům lehké přetížení nevadí,protože jejich užitečná hmotnost je konstruována na rychlost 80km/h a za traktorem to jede dejme tomu nejvejš 40km/h, takže když tam dáš nějakou tunu navíc,tak se to chová pořád netečně a bezpečně.
Stabilita se s traktorovýma vlečkama také nedá srovnat,to je jasné,ale na balonech už je to houpavější,bacha na to.
Já mám na vleku dvojmontáže 295/80-22,5 a na druhý vlek si chci dát 315ky,ty jsou ještě širší,takže to bude zase o chlup stabilnější a bude se to méně bořit.
Pro naše zemědělské účely dávám těmto vlekům 10bodů
Je fajn,že těmto vlekům lehké přetížení nevadí,protože jejich užitečná hmotnost je konstruována na rychlost 80km/h a za traktorem to jede dejme tomu nejvejš 40km/h, takže když tam dáš nějakou tunu navíc,tak se to chová pořád netečně a bezpečně.
Stabilita se s traktorovýma vlečkama také nedá srovnat,to je jasné,ale na balonech už je to houpavější,bacha na to.
Já mám na vleku dvojmontáže 295/80-22,5 a na druhý vlek si chci dát 315ky,ty jsou ještě širší,takže to bude zase o chlup stabilnější a bude se to méně bořit.
Pro naše zemědělské účely dávám těmto vlekům 10bodů
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
U nás máme autovlek obutý na 385tkách, to je ešte lepšie. Nie je to síce BSSko, ale 3 osý príves ktorý má váhu niekde pri 20 tonách a treba do toho aspoň 200 koní, ale v slnečnici to zvládla aj 160tka Zetor. Ale akonáhle je viacej mokro tak to v poli narobí viacej škody ako užitku. Ale na cestu je to super
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
16t ale to máš dorazy nad perami , a na kolko sa fukaju gumi dvojmontáž, nalepka je tam tušim 425kpa je to spravne ?
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Ano,dorazy tam mám,ale ta 17,13ka má silnější péra,takže to bere v pohodě.
Dvojmontážky foukám na 8Bar (800kPa)
Dvojmontážky foukám na 8Bar (800kPa)
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Tak mně napadlo,co tak použít jako podvozek pro připojení návěsu dvouosý oplenový přívěs?
http://auto.bazos.cz/inzerat/41050149/Lesovuz-LEMEX-DAV-12.php
Cena 38tis:
Možná to bude na první pohled vypadat jako blbost,ale má to svoji SPZ a pokud by se to přetypovalo na traktorový,pak na to buchnout točnu a funkci by to splnilo,nebo je to už velký nesmysl?
http://auto.bazos.cz/inzerat/41050149/Lesovuz-LEMEX-DAV-12.php
Cena 38tis:
Možná to bude na první pohled vypadat jako blbost,ale má to svoji SPZ a pokud by se to přetypovalo na traktorový,pak na to buchnout točnu a funkci by to splnilo,nebo je to už velký nesmysl?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
jsem zvědav jak se s tím naše legislativa popere. ale nutno poznamenat že točnu jsem již viděl.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Legislativa,zákony,vyhlášky,nařízení atd., to vše jsou jenom nástroje a je jen na lidech jakých způsobem je použijí či využijí.
Jedno jsem pochopil už dávno,pokud chce člověk efektivně pořídit na úřadech,tak je lepší předem sehnat známé co mají známé a dát věcem zelenou, jinak to vše trvá strašně dlouho a stojí hodně peněz. Ale to neříkám nikomu nic nového.
Takže co se týče tohoto oplenového podvozku, pokud seženeš vhodné lidi co mají správné razítko,tak na tom můžeš vozit i rakety středího doletu
Jedno jsem pochopil už dávno,pokud chce člověk efektivně pořídit na úřadech,tak je lepší předem sehnat známé co mají známé a dát věcem zelenou, jinak to vše trvá strašně dlouho a stojí hodně peněz. Ale to neříkám nikomu nic nového.
Takže co se týče tohoto oplenového podvozku, pokud seženeš vhodné lidi co mají správné razítko,tak na tom můžeš vozit i rakety středího doletu
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Zdar chlapy mam takovej problém dneska jsem volal do PANAVU a tam mi řekli ze mi nemůžou dát povolení na přetypování autovleku BSS PS 16.12 jelikož to není jejich výrobek nevíte co s tím nebo jak na to???
Díky za rady...
Díky za rady...
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
Dnes mi dorazila před časem objednaná korba od p. Proroka, vypadá to na solidní a bytelný výrobek. Už zbývá jen pár maličkostí a mohu se pustit do přestavby druhého vleku.
Re: autovleky BSS a přestavby na traktorové
přátelé neoměřil by mi někdo na autovleku výšku silentbloků co je na korbě a opírá se o rám?? Nemám se čeho chytit, na staré korbě jsou rozmačkané a na druhém vleku to je řešené jinak. Děkuji
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků