posilovač Z 12045
Příspěvků: 53
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Re: posilovač Z 12045
Na UN 53/2 je taková konzola, která je přišroubovaná k šroubům diferenciálu vede přes středový čep a končí ne místě oka pro upevnění čepu pístnice řízení.
Pro představu se koukni někde do katalogu na UN 53/2.
Pro představu se koukni někde do katalogu na UN 53/2.
Re: posilovač Z 12045
randaj píše:Standais tys to navařoval (fotky na rajce....), nebo už jsi krystala tak koupil? A prosím rozviň tu myšlenku středovým čepem. Dík
nechávalo se to navařovar u Petra Urbana, zbytek už je řečeno v příspěvku výš
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: posilovač Z 12045
takle nějak to vypadá. čep je delší aby se na něj ten držák dal chytit
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: posilovač Z 12045
To nastavení čepu je součástí středového čepu, jednou jsem předělával hnanou nápravu z UN53/2 na ZETOR a bylo to z jednoho kusu. Nevím jak dopadnul ten čep, ale ta konzole se někde doma válí, ale znáte to , už od včerejška ji hledám.
Re: posilovač Z 12045
čep je z jednoho kusu, je to tak originál. a jen pro pořádek, není to můj traktor, předělával to kamarád na 8011 a právě celá náprava je z un-053.2 ta konzole se navlíkne na čep a zajistí šroubem, jak je vidět na fotce
Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč.
My jsme spojili teorii s praxí: nic nefunguje a nikdo neví proč.
Re: posilovač Z 12045
Zdarec chlapi!
Předěláváme starou 12045 (ještě Brněnská) na orstu. Koupili jsme u Nekvindy sadu.
A teď otázka nebo spíš 2 : Jak daleko máte uchycení pístnice od středového čepu? Protože máme ještě 2x 162 super a tam to je při stejné pístnici celkem daleko od středu, ale tady nám to vychází skoro k čepu.
A druhá. Jak máte zapojený hadice do vývodů orsty?
Předěláváme starou 12045 (ještě Brněnská) na orstu. Koupili jsme u Nekvindy sadu.
A teď otázka nebo spíš 2 : Jak daleko máte uchycení pístnice od středového čepu? Protože máme ještě 2x 162 super a tam to je při stejné pístnici celkem daleko od středu, ale tady nám to vychází skoro k čepu.
A druhá. Jak máte zapojený hadice do vývodů orsty?
Re: posilovač Z 12045
mám předělanou 7045 takže s uložením ti moc neporadím, ale já to špekuloval tak, že jsem vytočil plný rejd nápravy tak aby byl píst zatažený na max, pak udělal značku kde bude čep. Posléze jsem to vytočil na druhou stranu a zjistil že mám krátkou pístnici, tak jsem sháněl o 5cm delší. A to samé znova- tak tak že to vlezlo kvůli diferáku.
Ohledně zapojení, máš tam tu regulační kostku nebo ne (na orstě) já ji musel na 70 sundat aby to tam vlezlo (pral jsem se s hadicema)
P je tlak , T je vratka, L levá, R pravá.
Ohledně zapojení, máš tam tu regulační kostku nebo ne (na orstě) já ji musel na 70 sundat aby to tam vlezlo (pral jsem se s hadicema)
P je tlak , T je vratka, L levá, R pravá.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: posilovač Z 12045
Tak kde má být čep zvládnu určit, jen mě překvapilo jak to vychází blízko k tomu středu. A díky za to zapojení....
Re: posilovač Z 12045
Když tak mrkni na nasetraktory, tam toho řešili spousty na svých samodělech tam jsem čerpal i já. a pak jsem našel nějaké stránky někoho kdo tu orstu rozebral na víc stránek. Až jsem měl strach sundávat tu omezovací kostku, ale jede to i bez ní. Důležitý je ten přetlakový ventil, pokud ho máš v systému někde jinde tak kostka může dolů.
P.S. S to pístnicí jsem to nemyslel zle, jen jsem se podělil o zkušenost s krátkou pístnicí a následnému vyrábění držáku na 3 pokusy.
P.S. S to pístnicí jsem to nemyslel zle, jen jsem se podělil o zkušenost s krátkou pístnicí a následnému vyrábění držáku na 3 pokusy.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: posilovač Z 12045
Tak dneska jsme to navařili a zítra začnu skládat... http://www.rajce.net/a12515262
- Ondřej Novák
- Příspěvky: 573
- Registrován: 26 pro 2006 22:54
- Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)
Re: posilovač Z 12045
nechci rejpat, ale ten klíňák ke kompresoru už by chtěl vyměnit
Když osladit, tak Crystalem...
Re: posilovač Z 12045
Však všechno postupně. A to tam ty řemeny byly cca 2-3 roky...
Přidal jsem pár fotek. Zkoušeli jsme to v dílně a chodí to pěkně. Dneska zkusím naskládat chladiče a vyjet ven. Chtěl bych to umýt, protože to starý servo nehorázně teklo a je to celý mastný...
Přidal jsem pár fotek. Zkoušeli jsme to v dílně a chodí to pěkně. Dneska zkusím naskládat chladiče a vyjet ven. Chtěl bych to umýt, protože to starý servo nehorázně teklo a je to celý mastný...
Re: posilovač Z 12045
řemeny jsou bolístka, vyplatí se koupit něco pořádného. Já koupil nové klíňáky neb se mně staré zdáli ponekud horší, po dvou letech se rozpadli a nyní jezdím zas na starých
P.S. Proč jsi nedal jednotku pod volant?
P.S. Proč jsi nedal jednotku pod volant?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: posilovač Z 12045
Tak jsem zase přidal pár fotek. Poskládal jsem chladiče a umyl to. Zatáčí to parádně. Jen je tam ještě vzduch...
Pod volant bych to nechtěl. A ani nevím jak by to tam šlo přes topení. Tohle je sice drbačka, ale šlo to...
Pod volant bych to nechtěl. A ani nevím jak by to tam šlo přes topení. Tohle je sice drbačka, ale šlo to...
Re: posilovač Z 12045
Ahoj, ozivuju tema.
Duvody k predelani na orstu jsou podle me v zasade 2.
1) nekonecne prusaky oleje z posilovace
2) snizeni vibraci volantu.
K bodu 2 se chci zeptat vas, kteri jiz orstu mate predelanou. Pokud orstu umistite misto stavajiciho posilovace, zmizi vibrace na volantu pri otackach okolo 1800? Neni lepsi ji umistit hned pod volant? Predpokladam, ze vibrace se prenasi hlavne pres hridel rovnou od motoru.
Duvody k predelani na orstu jsou podle me v zasade 2.
1) nekonecne prusaky oleje z posilovace
2) snizeni vibraci volantu.
K bodu 2 se chci zeptat vas, kteri jiz orstu mate predelanou. Pokud orstu umistite misto stavajiciho posilovace, zmizi vibrace na volantu pri otackach okolo 1800? Neni lepsi ji umistit hned pod volant? Predpokladam, ze vibrace se prenasi hlavne pres hridel rovnou od motoru.
Viděli jste ho jasně? Prohlédli ste si jeho tvář? Zahlédli ste ho v průvodu? Neřekl bych. Mohl jsem být kýmkoli.
Re: posilovač Z 12045
pokud budeš mít cokoliv přiděláno napevno k bloku konzola přední nápravy,motor,převodovka,rozvodovka, tak to bude přenášet vibrace. Pokud to umístíš do kabiny, tak nebudou vibrace, ale bude to topit.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: posilovač Z 12045
hmmm... a co je horsi. z vibraci me po nekolika hodinach brnej ruce, teplo je v lete neprijemny. Jaky vykonem to topi? Treba jako topeni v zime kdy je motor ohraty, nebo to je jen vlahe. Da se na tom udrzet ruka?
Viděli jste ho jasně? Prohlédli ste si jeho tvář? Zahlédli ste ho v průvodu? Neřekl bych. Mohl jsem být kýmkoli.
- Ondřej Novák
- Příspěvky: 573
- Registrován: 26 pro 2006 22:54
- Bydliště: Komorní Lhotka (Frýdek - Místek)
Re: posilovač Z 12045
Na 80ce jsme ji měli venku, nepřišlo mi že se přenášejí nějaké vibrace, tohle řešení mi přišlo jednodušší, než tahat hadice do traktoru, připojíš ji na konec hřídelky a hotovo. Máš kratší hadice a uvnitř kabiny nemusíš řešit nic...
Teď mám orstu uvnitř na 7745 a nezdá se mi že by v létě nějak topila...
Teď mám orstu uvnitř na 7745 a nezdá se mi že by v létě nějak topila...
Když osladit, tak Crystalem...
Re: posilovač Z 12045
olej má kolem 80-100 stupni. Mám to v 7045 a je to sic horké, ale hadice jsem dal do tubexu a dá se to přežít. Ve 120 je víc místa, tam by to šlo obalit i s orstou. Ale pokud s tím děláš tak más stejně ohřátých několik tun železa které pod kabinou topí Za tu úlevu při řízení stojí trochu toho tepla.
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: posilovač Z 12045
souhlas, půjde pod volant...
Viděli jste ho jasně? Prohlédli ste si jeho tvář? Zahlédli ste ho v průvodu? Neřekl bych. Mohl jsem být kýmkoli.
Re: posilovač Z 12045
Ale dobře si zjisti, jestli zdrojem vibrací není něco jiného. crystal nepatří mezi stroje které přenášejí vibrace na volant až tak hrozně. Máš kabinu na dobrých silentblocích? Nemáš kabinu někde pevně spojenou s podvozkem?
Ať to skládám jak to skládám pokaždé je z toho kulomet
Re: posilovač Z 12045
Martis píše:Dík , ale pořád mám problém a to zase musím nějak vyndat kovové trubky z čerpadla , které byly připojeny na posilovač a přece jen to chce vyndat alespoň chladič , neboť se tam jinak nedostanu , nebo ještě je zkusit lehce ohnout . A zase - od čerpadla vedou tři trubky : jedna na filtr , druhá bude přívod a ta třetí malá zase netušim . přece jenom potřebuji na to jen dvě hadice a co s tou třetí..... asi jí nechat jak je ....
Ahoj, koupil jsem sadu na přestavbu hydrostatického řízení na 10045 a nevím co stou třetí slabou trubičkou co vedla od původního serva do nádržky. Ty jsi sní udělal co? Podle mně by se měla zaslepit. Dík za odpověď.
Randaj
Příspěvků: 53
• Stránka 2 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků