AVIA A 31
Příspěvků: 21
• Stránka 1 z 1
- m-svacha@volny.cz
AVIA A 31
Jo Avie je takový větší osobák, poměrně dobře se s ní jezdí, ale nesmí se
s ní nic stát, protože každá oprava na tomto auťáku to je hrůza, vždycky se musí rozebrat kvůli maličkosti více věcí.
Řazení bych řekl že je lepší na podlaze, protože u toho pod volantem je více
převodů a při větší vůli se musí rychlosti lovit.
s ní nic stát, protože každá oprava na tomto auťáku to je hrůza, vždycky se musí rozebrat kvůli maličkosti více věcí.
Řazení bych řekl že je lepší na podlaze, protože u toho pod volantem je více
převodů a při větší vůli se musí rychlosti lovit.
- Jan Sedlák
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 17 lis 2005 18:03
- Bydliště: okolí Vyškova
Na svoji dobu to bylo neco. Dnes si koupíš Daewoo Avii a za dva roky je zhnilá celá kabina, začne to za kabinou na blatnících a pokračuje. No opravdu nedej bože pokazit se. Taky trošku bumbá. Trochu tvrdy perování ale dá ses tym jezdit. i když už to je pro nektery řidiče trochu potupa
Zeptejte se kterýhokoliv řidiče náklaďáku, kterej jezdí s něčím pořádným, jak je to s Aviema....
Říká se "pojízdnej retardér", "brzda provozu"...........atd.
Ještě se říká, že je to vlastně nejrychlejší auto našich silnic, protože vždycky jede v čele kolony.........
Tolik asi k Avii. Nechtěl bych do toho sednout, ani na místo spolujezdce, natož za volant. Jak říká Honza - POTUPA!!!!!!!!!!
Říká se "pojízdnej retardér", "brzda provozu"...........atd.
Ještě se říká, že je to vlastně nejrychlejší auto našich silnic, protože vždycky jede v čele kolony.........
Tolik asi k Avii. Nechtěl bych do toho sednout, ani na místo spolujezdce, natož za volant. Jak říká Honza - POTUPA!!!!!!!!!!
Mate pravdu avia je v dnešní uspěchané době hooodně překonaný vůz. Ale furt to něco uveze a dojede někam. U nás se používají 2. Jedna jako pojízdná dílna a druhá jako dopravní. Třeba při setí kukuřice tak se zrnem nebo když se vakuje tak doveze konzervant. Mít rychlý traktor tak by ji nahradil ale traktor neni tak neni čim nahradit.
Řekl sem do žní, je po žních. Zítra s ním jedu naposled.
jak kdyeretradek píše:tak ja mam doma dve avie jednu obyc.valnik tu pouzivam treba na dopravu hnojiva k rozmetadlu atd, a pak druhou valnik s hydr.plosinou a tu pouzivam na svoz baliku a vseho co potrebuju nalozit kdyz nemam cim...a ted kupuju jeste jednu s hydr.plosinou a predelam ji na dobytcak!takze ja sem s aviema celkem spokojenej!jo v doprave sou uz v dnesni dobe pomale..ale dojedou!!
- Peter Cifra
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21 črc 2007 21:42
- Bydliště: SLOVAKIA.TOPOLCANY
ja mam tiež AVIU A 30 ročník 1974 a možem povedat že je to celkom dobrý stroj až na ten motor keď sa o ňu človek stará tak nemá problém . NAZDAR VšETKýM PRIAZDNIVCOM TEJTO SUPER ZNAčKY
Jezdil jsem nějaký čas s Avií A31 T ( 1996, valník kratší ), a jsem rád že se jí firma zbavila. V létě horko od motoru, v zimě kosa, kravál jak prase a ve 100 km/h držat na cestě hrůza !! Teď mám Iveco Eurocargo 75-E-14 a mám klid. Vše funguje jak má, na dálnici 120 km/h i s vlečkou a bez problému.
Čest práci !!
Re: AVIA A 31
Zdravím,
máte někdo zkušenosti s náhradními díly na Avie ze Světlušky http://eshop.svetluska.cz/avia/c-1177/? Potřeboval bych něco málo objednat a i recenze jsem četl vesměs dobrý, ale ještě bych se rád ujistil.
Díky,
Luboš
máte někdo zkušenosti s náhradními díly na Avie ze Světlušky http://eshop.svetluska.cz/avia/c-1177/? Potřeboval bych něco málo objednat a i recenze jsem četl vesměs dobrý, ale ještě bych se rád ujistil.
Díky,
Luboš
Re: AVIA A 31
Ako malý chalan som sa v nej často vozil (A21) a pár krát aj s A31 myslím a ísť s tým 110 na benzínku...tak to bol fakt nezabudnuteľný zážitok a čakal som čo nás predbehne prvé Našťastie nič
Re: AVIA A 31
Stále ještě provozujeme A31 Lko skříňák,rok 1997,takže turbomotor.A prázdný to auto jede velice slušně.100 km/h s tím není problém a celkem slušně to drží na silnici. Je ale pravda že naložený to nejede. Ukažte mi ale dnešní auto podobné kategorie,co by sneslo neustálý překládání a bylo alespoň trochu schopný mimo silnici. Vozíme s ní zeleninu,konkrétně zelí z pole.Celoročně je to ubutý na zimních pneu a dokud se nezalepí dvoumontáž,jede to v poli velice dobře. Vozíme na ní běžně 3 - 3,5 t náklad a šasi to zvládá.Oficiální tonáž je 2200 kg. A spotřeba na silnici vychází okolo 20 L/100 km. Podle mě ideál v poměru pořizovací cena/užitná hodnota
Příspěvků: 21
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků